Nyt pääsee tekee verkkopankki talletuksia Boss ja B2b verkkoon realiaikaisesti omilla pankkitunnuksilla.
www.club4aces.com
Talletukset verkkopankista
9
1081
Vastaukset
- hassu juttu
Onpa hassua kun b2b-verkko ei ota talletuksista kuluja, mutta tästä talletuksesta peritään 3,9% palkkiona. Se on kuitenkin 200e talletuksesta 7,80e. No minä en ainakaan maksa moisia kuluja.
- sdgsdgsdg
Joo onpa kallista?? En meinannut tuota edes huomata. Toisaalta hyvä että on mahdollista siirtää pankkitunnuksilla jos ei ole netellerissä tai vastaavassa hilloa eikä omista korttia..Ei tarvi oottaa useita päiviä
- 50cent
no jopas on karut palkkiot..
moneybookers tais velottaa 50centtii?
reaaliaikasella talletuksella voi vetästä kovat tappiot nopeasti jos pelit ei suju.
- sdgsdgsdg
Erittäin hienoa ! Mitenkähän pitkään menee kotiutus ?
- ei tartte enää paffilla lätkiä
Mun mielestä aivan loistava. Ja mitä jengi kuluista valittaa .
Samalla tavalla visa, moneybookersit ja muut kuluja perii.
Testasin ja homma toimi tosi loistavasti.
www.club4aces.com - gfsdafg
ei tartte enää paffilla lätkiä kirjoitti:
Mun mielestä aivan loistava. Ja mitä jengi kuluista valittaa .
Samalla tavalla visa, moneybookersit ja muut kuluja perii.
Testasin ja homma toimi tosi loistavasti.
www.club4aces.comHuvittavaa nähä ku clubin porukka käy keskustelupalstalla kerjäämässä pelaajia ja kehumassa omia palveluitaan. Tosi ammattimaista toimintaa!!!! Pitäs laittaa kolehti kiertää kunnon markkinointibudjettia varten ettei tarvis spämmätä ku joku pelle. Ja toi otsikkokin, ei tarvi paffilla lätkiä. Vittu mä ainaki pelaan paffilla ennemmin ku tuollasella vararikon partaalla olevalla pikkufirmalla.
- moneyman1
gfsdafg kirjoitti:
Huvittavaa nähä ku clubin porukka käy keskustelupalstalla kerjäämässä pelaajia ja kehumassa omia palveluitaan. Tosi ammattimaista toimintaa!!!! Pitäs laittaa kolehti kiertää kunnon markkinointibudjettia varten ettei tarvis spämmätä ku joku pelle. Ja toi otsikkokin, ei tarvi paffilla lätkiä. Vittu mä ainaki pelaan paffilla ennemmin ku tuollasella vararikon partaalla olevalla pikkufirmalla.
mä en ainakaan pelaa tommosella paskalla sivulla, paffille ei maksa talletukset mitään =)
nopea rahan laitto ja nopea rahan ulosotto
http://.paf.fi - kashfkj
gfsdafg kirjoitti:
Huvittavaa nähä ku clubin porukka käy keskustelupalstalla kerjäämässä pelaajia ja kehumassa omia palveluitaan. Tosi ammattimaista toimintaa!!!! Pitäs laittaa kolehti kiertää kunnon markkinointibudjettia varten ettei tarvis spämmätä ku joku pelle. Ja toi otsikkokin, ei tarvi paffilla lätkiä. Vittu mä ainaki pelaan paffilla ennemmin ku tuollasella vararikon partaalla olevalla pikkufirmalla.
..miten ns. rahamies puhuu.. Voi että... Pelle...
- kyllä lukee
1,95 % palkkio että sillai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112