Nyt pääsee tekee verkkopankki talletuksia Boss ja B2b verkkoon realiaikaisesti omilla pankkitunnuksilla.
www.club4aces.com
Talletukset verkkopankista
9
1075
Vastaukset
- hassu juttu
Onpa hassua kun b2b-verkko ei ota talletuksista kuluja, mutta tästä talletuksesta peritään 3,9% palkkiona. Se on kuitenkin 200e talletuksesta 7,80e. No minä en ainakaan maksa moisia kuluja.
- sdgsdgsdg
Joo onpa kallista?? En meinannut tuota edes huomata. Toisaalta hyvä että on mahdollista siirtää pankkitunnuksilla jos ei ole netellerissä tai vastaavassa hilloa eikä omista korttia..Ei tarvi oottaa useita päiviä
- 50cent
no jopas on karut palkkiot..
moneybookers tais velottaa 50centtii?
reaaliaikasella talletuksella voi vetästä kovat tappiot nopeasti jos pelit ei suju.
- sdgsdgsdg
Erittäin hienoa ! Mitenkähän pitkään menee kotiutus ?
- ei tartte enää paffilla lätkiä
Mun mielestä aivan loistava. Ja mitä jengi kuluista valittaa .
Samalla tavalla visa, moneybookersit ja muut kuluja perii.
Testasin ja homma toimi tosi loistavasti.
www.club4aces.com - gfsdafg
ei tartte enää paffilla lätkiä kirjoitti:
Mun mielestä aivan loistava. Ja mitä jengi kuluista valittaa .
Samalla tavalla visa, moneybookersit ja muut kuluja perii.
Testasin ja homma toimi tosi loistavasti.
www.club4aces.comHuvittavaa nähä ku clubin porukka käy keskustelupalstalla kerjäämässä pelaajia ja kehumassa omia palveluitaan. Tosi ammattimaista toimintaa!!!! Pitäs laittaa kolehti kiertää kunnon markkinointibudjettia varten ettei tarvis spämmätä ku joku pelle. Ja toi otsikkokin, ei tarvi paffilla lätkiä. Vittu mä ainaki pelaan paffilla ennemmin ku tuollasella vararikon partaalla olevalla pikkufirmalla.
- moneyman1
gfsdafg kirjoitti:
Huvittavaa nähä ku clubin porukka käy keskustelupalstalla kerjäämässä pelaajia ja kehumassa omia palveluitaan. Tosi ammattimaista toimintaa!!!! Pitäs laittaa kolehti kiertää kunnon markkinointibudjettia varten ettei tarvis spämmätä ku joku pelle. Ja toi otsikkokin, ei tarvi paffilla lätkiä. Vittu mä ainaki pelaan paffilla ennemmin ku tuollasella vararikon partaalla olevalla pikkufirmalla.
mä en ainakaan pelaa tommosella paskalla sivulla, paffille ei maksa talletukset mitään =)
nopea rahan laitto ja nopea rahan ulosotto
http://.paf.fi - kashfkj
gfsdafg kirjoitti:
Huvittavaa nähä ku clubin porukka käy keskustelupalstalla kerjäämässä pelaajia ja kehumassa omia palveluitaan. Tosi ammattimaista toimintaa!!!! Pitäs laittaa kolehti kiertää kunnon markkinointibudjettia varten ettei tarvis spämmätä ku joku pelle. Ja toi otsikkokin, ei tarvi paffilla lätkiä. Vittu mä ainaki pelaan paffilla ennemmin ku tuollasella vararikon partaalla olevalla pikkufirmalla.
..miten ns. rahamies puhuu.. Voi että... Pelle...
- kyllä lukee
1,95 % palkkio että sillai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171048124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102639Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2222114Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231933- 721120
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59979Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77929- 170925
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43872