Taikin valintakokeet

Sis.arkkitehti

Hei, onko kenelläkään kokemuksia valintakokeista. Mitä niissä tarkalleen tehdään, millaisia tehtäviä ja kysymyksiä?
Erityisesti olen kiinostunut sisustusarkkitehdin linjan kokeista.

14

4667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amanda--

tuskaa on valintakokeet,olin viimevuonna ja tänään tuli tieto et ens viikko taas siellä..huh.. niin siinä n 8 -17 siellä teet tehtäviä ma-pe ellei välil putoa..

• amanda--

maalaus suunnittelutehtäviä jotka on vaiketa ja pitää saada nopee valmiiks ja kaikkee-ahdistava ilmapiiri oli. en tiiä millasta tolla sun linjal sit on

• iiiikks

sait kirjeen jo tanaan? mihin alalle pyrit? Mulle ei oo tullu viel, ehk huomen sit... toivottavasti!

• amanda--
        iiiikks kirjoitti:

sait kirjeen jo tanaan? mihin alalle pyrit? Mulle ei oo tullu viel, ehk huomen sit... toivottavasti!

joo,kirje tuli eilen, haen tekstiilitaiteeseen..
        toivottavasti sullekin tulee:)

• iiiiks
        amanda-- kirjoitti:

joo,kirje tuli eilen, haen tekstiilitaiteeseen..
        toivottavasti sullekin tulee:)

ei tullu ainakaan eilen viela. Milloskohan ne on ne sit postiin laittanu kun kerran sait jo eilen. Posti ei ollu tullu viel aamulla kun menin duuniin... nyt sekoon kohta! jos vaikka lounas tauol ehtis himaan.

• arghmm
        iiiiks kirjoitti:

ei tullu ainakaan eilen viela. Milloskohan ne on ne sit postiin laittanu kun kerran sait jo eilen. Posti ei ollu tullu viel aamulla kun menin duuniin... nyt sekoon kohta! jos vaikka lounas tauol ehtis himaan.

minulle ei tullut vieläkään mitään tietoa tänään.. onko kaikki jo saanut vastauksen sieltä =/

• iiiks
        arghmm kirjoitti:

minulle ei tullut vieläkään mitään tietoa tänään.. onko kaikki jo saanut vastauksen sieltä =/

toivottavasti huomenna tulis.... en jaksais odottaa. tuleepa sitten ei tai joo, odottaminen on vaan pahinta. Lueskelin et ne jotka hyvaksytty niin nille tulee ensin, sit muille...huono homma siis mulle ja meille muille odottaville.

• vain menee
        iiiks kirjoitti:

toivottavasti huomenna tulis.... en jaksais odottaa. tuleepa sitten ei tai joo, odottaminen on vaan pahinta. Lueskelin et ne jotka hyvaksytty niin nille tulee ensin, sit muille...huono homma siis mulle ja meille muille odottaville.

Ainoastaan hyväksytyille tieto ajallaan. Muut saa tuskin tänäänkään kirjettä. Tuttu juttu.

• arghmm
        vain menee kirjoitti:

Ainoastaan hyväksytyille tieto ajallaan. Muut saa tuskin tänäänkään kirjettä. Tuttu juttu.

joo ja tänäänkään ei mitään =(

• Unnis
        arghmm kirjoitti:

joo ja tänäänkään ei mitään =(

.. soittaa Taikiin jos on hakenut esim. graafiseen suunnitteluun. Jotain ongelmia ollut postituksessa eli siksi kaikki ei ole välttämättä saaneet vielä vastauksia. Itse soitin enkä päässyt valintakokeisiin. Surku. :(

• abc d

kutsusta jäi vähän epäselväksi pitääkö ne kokeissa tarvittavat välineet ja paperit tuoda itse vai saako
      paikan päältä kaiken? jos joku tietää...

elokuva ja tv lavastuksen linjalle olen menossa

• amanda--

tottakai kaikki työvälineet pitää tuoda ite mukana.
        joo ei kannata masentua turhaa jos ei hyväksytä kokeisii tjm. ei sitä koskaa tiiä millä perusteel ne noit tyyppejä sinne hakee.. mun ihan sairaan hyvä kaverikaa ei päässy kokeisii ees.. ei kande ottaa liian vakavasti

• abc d
        amanda-- kirjoitti:

tottakai kaikki työvälineet pitää tuoda ite mukana.
        joo ei kannata masentua turhaa jos ei hyväksytä kokeisii tjm. ei sitä koskaa tiiä millä perusteel ne noit tyyppejä sinne hakee.. mun ihan sairaan hyvä kaverikaa ei päässy kokeisii ees.. ei kande ottaa liian vakavasti

kiitos, piti vaan varmistaa ku en oo ennen pyrkinyt

• kirkkis

Kaikki mitä ei ole erikseen kielletty, saa viedä paikalle.
        Itse tajusin tämän kun menin keramiikan ja lasin kokeeseen ja kaikilla muilla oli hitosti muitakin välineitä kuin ne mitä ohjeessa oli. ja niistä olis ollut hyötyäkin. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9163
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6920
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6665
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5721
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5503
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3601
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3415
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3213
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      57
      3172
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2982
    Aihe