Taikin valintakokeet

Sis.arkkitehti

Hei, onko kenelläkään kokemuksia valintakokeista. Mitä niissä tarkalleen tehdään, millaisia tehtäviä ja kysymyksiä?
Erityisesti olen kiinostunut sisustusarkkitehdin linjan kokeista.

14

4648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amanda--

      tuskaa on valintakokeet,olin viimevuonna ja tänään tuli tieto et ens viikko taas siellä..huh.. niin siinä n 8 -17 siellä teet tehtäviä ma-pe ellei välil putoa..

      • amanda--

        maalaus suunnittelutehtäviä jotka on vaiketa ja pitää saada nopee valmiiks ja kaikkee-ahdistava ilmapiiri oli. en tiiä millasta tolla sun linjal sit on


      • iiiikks

        sait kirjeen jo tanaan? mihin alalle pyrit? Mulle ei oo tullu viel, ehk huomen sit... toivottavasti!


      • amanda--
        iiiikks kirjoitti:

        sait kirjeen jo tanaan? mihin alalle pyrit? Mulle ei oo tullu viel, ehk huomen sit... toivottavasti!

        joo,kirje tuli eilen, haen tekstiilitaiteeseen..
        toivottavasti sullekin tulee:)


      • iiiiks
        amanda-- kirjoitti:

        joo,kirje tuli eilen, haen tekstiilitaiteeseen..
        toivottavasti sullekin tulee:)

        ei tullu ainakaan eilen viela. Milloskohan ne on ne sit postiin laittanu kun kerran sait jo eilen. Posti ei ollu tullu viel aamulla kun menin duuniin... nyt sekoon kohta! jos vaikka lounas tauol ehtis himaan.


      • arghmm
        iiiiks kirjoitti:

        ei tullu ainakaan eilen viela. Milloskohan ne on ne sit postiin laittanu kun kerran sait jo eilen. Posti ei ollu tullu viel aamulla kun menin duuniin... nyt sekoon kohta! jos vaikka lounas tauol ehtis himaan.

        minulle ei tullut vieläkään mitään tietoa tänään.. onko kaikki jo saanut vastauksen sieltä =/


      • iiiks
        arghmm kirjoitti:

        minulle ei tullut vieläkään mitään tietoa tänään.. onko kaikki jo saanut vastauksen sieltä =/

        toivottavasti huomenna tulis.... en jaksais odottaa. tuleepa sitten ei tai joo, odottaminen on vaan pahinta. Lueskelin et ne jotka hyvaksytty niin nille tulee ensin, sit muille...huono homma siis mulle ja meille muille odottaville.


      • vain menee
        iiiks kirjoitti:

        toivottavasti huomenna tulis.... en jaksais odottaa. tuleepa sitten ei tai joo, odottaminen on vaan pahinta. Lueskelin et ne jotka hyvaksytty niin nille tulee ensin, sit muille...huono homma siis mulle ja meille muille odottaville.

        Ainoastaan hyväksytyille tieto ajallaan. Muut saa tuskin tänäänkään kirjettä. Tuttu juttu.


      • arghmm
        vain menee kirjoitti:

        Ainoastaan hyväksytyille tieto ajallaan. Muut saa tuskin tänäänkään kirjettä. Tuttu juttu.

        joo ja tänäänkään ei mitään =(


      • Unnis
        arghmm kirjoitti:

        joo ja tänäänkään ei mitään =(

        .. soittaa Taikiin jos on hakenut esim. graafiseen suunnitteluun. Jotain ongelmia ollut postituksessa eli siksi kaikki ei ole välttämättä saaneet vielä vastauksia. Itse soitin enkä päässyt valintakokeisiin. Surku. :(


    • abc d

      kutsusta jäi vähän epäselväksi pitääkö ne kokeissa tarvittavat välineet ja paperit tuoda itse vai saako
      paikan päältä kaiken? jos joku tietää...

      elokuva ja tv lavastuksen linjalle olen menossa

      • amanda--

        tottakai kaikki työvälineet pitää tuoda ite mukana.
        joo ei kannata masentua turhaa jos ei hyväksytä kokeisii tjm. ei sitä koskaa tiiä millä perusteel ne noit tyyppejä sinne hakee.. mun ihan sairaan hyvä kaverikaa ei päässy kokeisii ees.. ei kande ottaa liian vakavasti


      • abc d
        amanda-- kirjoitti:

        tottakai kaikki työvälineet pitää tuoda ite mukana.
        joo ei kannata masentua turhaa jos ei hyväksytä kokeisii tjm. ei sitä koskaa tiiä millä perusteel ne noit tyyppejä sinne hakee.. mun ihan sairaan hyvä kaverikaa ei päässy kokeisii ees.. ei kande ottaa liian vakavasti

        kiitos, piti vaan varmistaa ku en oo ennen pyrkinyt


      • kirkkis

        Kaikki mitä ei ole erikseen kielletty, saa viedä paikalle.
        Itse tajusin tämän kun menin keramiikan ja lasin kokeeseen ja kaikilla muilla oli hitosti muitakin välineitä kuin ne mitä ohjeessa oli. ja niistä olis ollut hyötyäkin. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe