Laulun esittäjä???

kaaji

Olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi kuka esittää kappaleen, joka alkaa : Yö teki tuloaan, kaipaus kutoi verkkoaan, mietin voinko vielä soittaa vaikka lupasin sut unohtaa...

Kappale on syöpynyt mieleeni, mutten tunnu löytävän sitä mistään.Eli tietääkö joku , kuka sen esittää ja millähän levyllä se olisi?

26

2461

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

      siis tanja manner laulaa tuon laulun ...

      • -tanja-

        tanja anneli laulaa sen laulun,


      • hhjjjgtty

        ei tämä oo kyllä mannerin tanjan (onneks) vaan se on toinen, mielestäni paljon parempi laulaja eli Tanja anneli joka on tämän laulun levyttänyt ja muistaakseni itse tehnytkin


      • Anonyymi
        hhjjjgtty kirjoitti:

        ei tämä oo kyllä mannerin tanjan (onneks) vaan se on toinen, mielestäni paljon parempi laulaja eli Tanja anneli joka on tämän laulun levyttänyt ja muistaakseni itse tehnytkin

        Oikeassa olet


    • on tietenkin

      ..Ruotsissa vaikuttava romani Tanja Anneli, joka ainakin jossain vaiheessa teki keikkaa ja levytteli paljon omiatekmiä kappaleitaan. Tään kappaleen nimi on muistaakseni En soita enää. Kyllä niitä netistä saa Tanja Annelin lauluja melosen paljonki ku osaa mennä oikeeseen paikkaan.

      • vihjeen

        Osaatko antaa vihjettä mistä päin nettiä niitä saisi?
        Jostain olen löytänyt joukon kappaleita mutta kovasti ovat huonolaatuisia ja häiriöisiä.

        Saisikohan jostain ihan oikeen levyn? Mistä?


      • tku nainen
        vihjeen kirjoitti:

        Osaatko antaa vihjettä mistä päin nettiä niitä saisi?
        Jostain olen löytänyt joukon kappaleita mutta kovasti ovat huonolaatuisia ja häiriöisiä.

        Saisikohan jostain ihan oikeen levyn? Mistä?

        levyn saa levykaupasta kun pyytää tilaamaan sen ruotsista. näin ainakin itse sen sain..


    • nainen^^

      tanja anneli

    • mies vaa

      sen laulaa tanja anneli

    • timanttimies

      mutta en osaa laittaa linkkiä tänne

    • oli tanja

      Tanjahan se oli , lauloi nimellä Tanja Anneli

      • kukaan,

        onko rothin jari levyttänyt


      • kaaleetrules

        Nii ja laulun nimi En soita enää


      • Vetskarit auki
        kaaleetrules kirjoitti:

        Nii ja laulun nimi En soita enää

        Biisi löytyy Jope Ruonansuun levyltä Kaalinpäät


      • rgedgdsgvde
        kukaan, kirjoitti:

        onko rothin jari levyttänyt

        On Jari levyttänyt , kappaleen tuu,tuu peiton alle tuu ja varmaan muitakin lauluja .ainakin hengellisiä


    • "Sande"
      • Anonyymi

        Ei Tanja ainakkan mulle anttanu annalia


    • mä tiesin ekaks

      on Tanja Anneli joka on ruotsis ja saat sen levyn levykaupasta kun pyydät tilaan. Niin mä sen sain.
      On se hyvä laulaan tuo Tanja Manner.

    • ruotsinsuomalainen i

      Tanja Manner Ja Tanja Anneli ovat kaksi eri henkilöä. Tanja Manner on Suomalainen artisti Tanja Anneli on Ruotsin Suomalainen artisti sekä musiikintekijä. On kirjoittanut lauluja mm. Kaija Pohjolalle, Eija Kourimolle, Juha Matille jne. Häneltä on myöskin ilmestynyt kaksi omaaa äänitettä, joista hänen käsialaansa ovat kaikki sanoitukset sekä sävellykset. Vaikka hänen äänensä muistuttaakin erehdyttävästi Katri Helenaa on Tanja Anneli silti persoonallinen. Onnistuin tilaamaan ne molemmat vielä kun asuin Ruotsissa. Niitä löytyy kyllä You Tubeltakin. Ehkä näkyvin on esitys 1997 Syksyn sävel Juha Matin kanssa jossa parivaljakko sijottui puoliväliin 12 artistista joista Eino Grön vei voiton.
      Odotan lisää sinun musiikiasi Tanja Anneli!

      • Anonyymi

        Näin on


    • Anonyymi

      Esa Åkerlund on myös levyttänyt tuon laulun ja komijasti laulaakin! Esa on musiikinkin huippumoniosaaja, Hän säveltänyt ja sanoittanut Jeenon humpankin!

    • Anonyymi

      Mistähän löytäis niitä Palmi-vainaan vanhoja hyviä kappaleita mitä aikoinaan C-kasetilta kuunneltiin illasta toiseen?

    • Anonyymi

      Kuka on se romanivanhus joka housut kintuissa kaihoisasti hoilaa kaupan pihassa Ei myö myyä villihevosia?

      • Anonyymi

        Etkö tiiä se on sinun ukkis


    • Anonyymi

      M A Numminen on tuonkin laulun alkuperäinen esittäjä. Myöhemmin sen ovat levyttäneet mm Pirkka-Pekka Petelius ja Aake Kalliala duona. Säveltäjä on sama kuin Jeenon humpallakin eli Jean Sibelius.

      • Anonyymi

        Sitä miekin arvelin että nyt on mainemiehet asialla. Eikös tuo Sipelius oo säveltänyt sen Tango merelläkin jonka Taisto Tammi niin komijasti laulaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe