Muistaako kukaan sellaista "ritari ohjelmaa" joka tuli nelosen arkiaamussa joskus 90-luvun loppupuolella tai 2000-luvun alkupuolella en ole varma. Eli nimensä mukaan siinä oli pääroolissa muistaakseni sellainen ritari (ihminen ei eläin) Nimestä en tiedä mitään, sattuisiko joku muistamaan kyseistä sarjaa??
ritari ohjelma (nelonen)???
4
1509
Vastaukset
- NoJopas
Eikös se ollut joku ritari?
- weosto
Oliko se "Voittamattomat ritarit" (Englanniksi Mystic Knights) Siinä oli neljä ritaria joilla oli veden,maan,ilman ja tulen voimat ja lopuksi tuli mielestäni vielä joku jolla oli metsän voimat. Ne muuttu niiden haarniskoihin sanomalla "Tuli sisälläni,maa allani"...jne. Siinä ne taisteli jotain ilkeää kuningatarta ja sen joukkoja vastaan.
- -mari
Olisiko kuvaa tuosta ivanhoesta?? Muistan, että se olisi ollut piirretty.. olenko väärässä??:/
- Anonyymi
Mullakin on jokin mielikuva jostain ritaripiirretystä joka tuli 2000-luvun alussa. Olin hoidossa tuolloin ja sitä näytettiin myös viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776