Nyt kaikki hyvät ideat kehiin, kun järjestetään polttarit pienellä paikkakunnalla. Mitä polttari ideoita teille tulee mieleen? Itse en ole käynyt edes kyseisellä paikkakunnalla ,joten ideat täytyisi sopia toteutettavaksi joka paikassa.
Itse olen ajatellut hierontaa/kasvohoitoa morsiammelle niitä luulisi löytyvän joka paikasta.
Mutta mitä muuta, ideoita!
Polttarit pienellä paikkakunnalla
Kreikanmeri
2
1343
Vastaukset
- ...
Hei, kasvohoidot yms tietysti ok jos luulet että morsian siitä tykkää, mutta ei ehkä ole niin mieleenpainuvaa.
Ensin vaikka kokoontuminen porukalla, hyvää ruokaa, juomaa, musaa ja ehkä sauna.
Sitten voisitte mennä tilataksilla lähimpään vähän suurempaan kaupunkiin bilettämään. - juntturalla
Me aateltiin mennä mökille ja leikkiä siellä vanhoja lapsuuden aikaisia leikkejä ulkona.. kirkonrottaa, polttopalloa jne. Ja ihan ekana viedään morsian ratsastamaan elämänsä ekaa kertaa!! :)
-Kaaso-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075658- 835077
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113170- 542869
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986