kännykkäni katosi ja sain uuden kortin ja kännykän ja näppäiltyäni pin koodin neljä kertaa pin lukkiutui niin se sit pyysi puk koodin kirjoitin puk koodin ja pyysi antaa uuden pin koodin toistin vielä tuli ilmoitus että väärä koodi näppäilin viel pari kertaa ja se sit ilmoitti että SIM KORTTI HYLÄTTY... mutta en tiedä että ois silloin liittymä jo auennut. saako sen sim kortin taas toimimaan mitenkää ilman että hakee uuden kun just tänään sain..?
sim kortti hylätty
4
2347
Vastaukset
- lainaus
on Soneran sivulta:
Kun puhelimen näytöllä lukee anna PUK tms., ei kannata näppäillä turhia numeroita, sillä sim-kortti menee käyttökelvottomaksi, jos puk-koodi syötetään liian monta kertaa väärin. Tällöin sim-kortti on vaihdettava kokonaan uudeksi. - uusisimmi
Jos mä ny ymmärsin, nii uudessa kortissa on se pin koodi neljä nollaa tai 1234, ja se pitää vaihtaa sit sillä oppaassa olevalla pikakoodilla tai valikonkautta.
Eli siinä uudessa simmissä ei oo mitää samaa ku aiemmassa muutaku se kohdenumero!
TÄN VERRAN PITÄS YMMÄRTÄÄ! - myyjäinen
Sinun pitää hakea uusi kortti. Vanhaa korttia ei saa enää avattua. PIN- ja PUK-koodi ovat korttikohtaisia.
- nainen86
jos liittmä ei ole mun nimel vaan äidin nimel mut mä oon käyttäjänä.. voinko itse käydä hakemmassa uuden ja kauanko siihen yleensä menee ku se uusi kortti aktivoitunut? vai voiko sen heti sitte käyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639