Mistä te pojat tykkäätte puhua tyttöjen kanssa? En keksi koskaan mitään mistä voisin puhua. kertokaas aiheita tai jotain? :) 15v tyttö
MITEN PUHUA
7
1014
Vastaukset
- paljoooo
o väliä, jos ite oon letkus toiseen nii en ainakaa oikee saa sanaa suusta. ihan sama mitä puhutte.. ;)
- !!!
älä puhu kokoajan itsestäs. vaan kysy enemmän pojasta kuin itsestäs, mutta ei kannata kysyy kaikkea. :) toisekseen, ei kannata puhua rintsikoista eikä mistään muustakaan henkilökohtaisesta asiasta.. Voit kysellä jotain perheestä esim. onko siskoja yms... kannattaa myös hymyillä ja kertoa vitsejä..
- karoo
en osaa vitsejä
- vaan
karoo kirjoitti:
en osaa vitsejä
kaikenlaista mitä mieleen tulee ja kannattaa hymyillä =)
o
- nikke#
hulluna itestä, eikä henkilökohtasuuksista kannata kysellä/puhua. jätkäki voi hkeltyä jos suusta tulee jotai sellasta mitä ei tod. oo oottanu. ja sit ei tohi enää puhua ku aattelee et on nolannu ihtensä. jostai aika normaalista kannattaa alottaa. jos on vaik joku yhteinen kiinnostuksen kohe esim. urheilu, tms. se on aina perusvarma. tai sit kyselee jostai jätkän lajista tai harrastuksesta. ei liikaa, mut sillee et osottaa kiinnostuneisuuden. sit pitää näytää siltä et kiinnostaa, eikä vaa katella seinille. kato silmii ja hymyile! mut ei teko hymyä, se inhottaa!!!
- kundi_93
kannattaa aloittaa jostain yhteisestä kiinnostuksen aiheesta (urheilu on aika hyvä, koska kaikki pojat, nörttejä tai muita nyhveröitä lukuun ottamatta tykkää urheilusta),
ja jos jätkä tykkää susta, nii voit puhuu periaatteessa mitä mieleen tulee, mut ei mitää juoruja tai muuta sellasta paskaa toisista ihmisistä. - Anonyymi
Lapsia ei nykyään synny kun ei ole enää ns.normi avioliitoja tarkoitan mies ja nainen.koska nainen ja nainen ka mies ja mies eivät voi saada lapsia ,luonnon laki.ja nyt kun hyvin monet ovat niistä ns.kaapeistaan tullut ulos niin ,ei tarvis tutkijoiden enää sen enempää ihmetellä,voivat ruveta tutkimaan jotain muuta tärkeämpää tai olla tutkimatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026