Osaako kukaan sanoa toimiiko mun suomalainen sim kortti jos ostan puhelimen taalta jenkeista.Tietaakseni ei toimi kuin nk kolmitaajuus puhelimet?
puhelin
2
532
Vastaukset
- paikka tämä
Kysymyksesi on niin spesifinen ja ajankohtainen, että lähes mahdoton siihen on vastata. Sinun pitää kysyä asiaa operaattorilta, jonka kortti sinulla on, tais sitten, jos olet jo USA:ssa kuten ymmärsin, mennä kauppaan ja kokeilla korttia puhelimeen. Jotain asioista tiedän minäkin, mutta en halua mennä veikkaamaan, kun arvaan että asialla on todella merkitystä sinun kannaltasi.
- KSMV
Menin puhelinkauppaan ja kokeiltiin mika toimii mutta se on varmaa etta sen taytyy olla nk kolmitaajuuspuhelin (triband) ja jouduin sitten hankkimaan uuden puhelimen.Nyt sitten ongelmana ettei seka motorolan tai nokian puhelimissa ollu suomi vaihtoehtokielena joten joudun tyytymaan englanninkieliseen valikkoon.Eli kannattaa pitaa naa mielessa ennen reissuun lahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876