Osaako kukaan sanoa toimiiko mun suomalainen sim kortti jos ostan puhelimen taalta jenkeista.Tietaakseni ei toimi kuin nk kolmitaajuus puhelimet?
puhelin
2
513
Vastaukset
- paikka tämä
Kysymyksesi on niin spesifinen ja ajankohtainen, että lähes mahdoton siihen on vastata. Sinun pitää kysyä asiaa operaattorilta, jonka kortti sinulla on, tais sitten, jos olet jo USA:ssa kuten ymmärsin, mennä kauppaan ja kokeilla korttia puhelimeen. Jotain asioista tiedän minäkin, mutta en halua mennä veikkaamaan, kun arvaan että asialla on todella merkitystä sinun kannaltasi.
- KSMV
Menin puhelinkauppaan ja kokeiltiin mika toimii mutta se on varmaa etta sen taytyy olla nk kolmitaajuuspuhelin (triband) ja jouduin sitten hankkimaan uuden puhelimen.Nyt sitten ongelmana ettei seka motorolan tai nokian puhelimissa ollu suomi vaihtoehtokielena joten joudun tyytymaan englanninkieliseen valikkoon.Eli kannattaa pitaa naa mielessa ennen reissuun lahtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059