Olisikohan niin, että Gene Hackman olisi ollut eniten eri leffoissa mukana? Sivuosassa tai pääosassa. Minusta hän on vähän väliä jossakin pätkässä mitä telkkaristakin tulee. Ahkera mies. Nyt jo varmaan lopettanut. Ikääkin aika tavalla.
Wikipedian mukaan 77. Eipä siinä enää ketterästi hypätä hevosen selkään eikä gangsteroida, ei hiiviskellä viidakoissa.
Gene Hackman
5
1081
Vastaukset 5
- Max T W
Gene H oli niin agressiivinen, että hänen oli vähän väliä päästävä baariin tappelemaan. Saattoi lähteä ystäviensä parista yhtä äkkiä sanoen vain "I gotta go now...". Nykyään isot tähdet eivät voi enää julkisesti harrastaa häiriökäyttäymistä joka paikassa kyttäävien paparazzien takia...
ONKO MUUTE LOPETTANU URANSA. MÄ DIGGASIN GENESTÄ KOVAOTTEISET MIEHET LEFFOISSA 1 JA 2
- Anonyymi
Lopetti uran, kun kuoli äskettäin
- Anonyymi
ESITTI AIKA PIRULLISEN TAITAVASTI FRENCH CONNECTION ELOKUVAT 1971-1975
- Anonyymi
Perjantain puujalkavitsi; Esittekö missään elokuvassa muumiota?
(Ja nyt poistun ulos, moikka!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732880
- 571192
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160957- 4919
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57917- 84810
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173800Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e190758Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216713- 6694
- 59666
- 53657
- 67646
- 57634
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?127576Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518