Olisikohan niin, että Gene Hackman olisi ollut eniten eri leffoissa mukana? Sivuosassa tai pääosassa. Minusta hän on vähän väliä jossakin pätkässä mitä telkkaristakin tulee. Ahkera mies. Nyt jo varmaan lopettanut. Ikääkin aika tavalla.
Wikipedian mukaan 77. Eipä siinä enää ketterästi hypätä hevosen selkään eikä gangsteroida, ei hiiviskellä viidakoissa.
Gene Hackman
5
914
Vastaukset
- Max T W
Gene H oli niin agressiivinen, että hänen oli vähän väliä päästävä baariin tappelemaan. Saattoi lähteä ystäviensä parista yhtä äkkiä sanoen vain "I gotta go now...". Nykyään isot tähdet eivät voi enää julkisesti harrastaa häiriökäyttäymistä joka paikassa kyttäävien paparazzien takia...
ONKO MUUTE LOPETTANU URANSA. MÄ DIGGASIN GENESTÄ KOVAOTTEISET MIEHET LEFFOISSA 1 JA 2
- Anonyymi
Lopetti uran, kun kuoli äskettäin
- Anonyymi
ESITTI AIKA PIRULLISEN TAITAVASTI FRENCH CONNECTION ELOKUVAT 1971-1975
- Anonyymi
Perjantain puujalkavitsi; Esittekö missään elokuvassa muumiota?
(Ja nyt poistun ulos, moikka!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841966Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220