Entinen miesystävä kävi maksattamassa vanhoja kaunoja. Tein joskus aika inhottavasti tälle miehelle. Siis henkisellä puolella.
Nyt on naama turvoksissa ja vartalo mustelmilla.
Mies sanoi, että hänen puolestaan asia on nyt loppuunkäsitelty, eli ollaan sujut, mutta jos haluan nostaa syytteen, niin sekin sopii. Sen jälkeen vaan elämäni kuulemma muuttuu helvetiksi.
Uskallanko ottaa riskin ja tehdä rikosilmoituksen?.
Tiedän, että tuo mies seisoo noiden sanojensa takana.
Olen varma, ettei tule enää uudestaan, jos annan asian olla.
Senkin tiedän, että taatusti tulee, jos teen. Silloin tuskin selviän mustelmilla.
Sain turpaan
27
4695
Vastaukset
- MissA
pikkimiten ja nostat syytteen. Samalla haet miehelle lähestymiskieltoa. Mitään niin inhottavaa et ole voinut tehdä, että mies saisi käydä sinuun käsiksi. Vain heikko ihminen lyö. Voimia Sinulle!
- hakemaan
lähestymiskiellon!tottakai tollasesta asiasta pitää tehdä ilmoitus!ei väkivalta lopu koskaan jos ei ketään siihen puutu!
- Anonyymi
Paypal salainen tilisi jonne piilotat rahaa on poliisin tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paypal salainen tilisi jonne piilotat rahaa on poliisin tiedossa.
Poliisit sai tietoonsa sinun nuo Bitcoin ja PayPal ja muut Raha huijaukset joilla peittelit tulojasi vuosikausia.
- Anonyymi
Musa make heitti arkaa pitkin poikin lattiaa. Sillikin muistaa tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musa make heitti arkaa pitkin poikin lattiaa. Sillikin muistaa tuon.
Make on kovis. Peli pekka kova pelaamaan pokeria.
- Anonyymi
Bandidos timppa ja jopi tulee hakkamaan sut mikkolantie 12 asunto H paikkaan. Jos et maksa velkojasi.
- Anonyymi
Se musta mersu Anna se tolle bandidoksen jorelle lahjaksi niin ollaan sujut kuule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se musta mersu Anna se tolle bandidoksen jorelle lahjaksi niin ollaan sujut kuule.
Jore sanoin just musta halpa mersu kuittaa pienen osan velousta mukavasti.
- Anonyymi
Leikkii tollasilla mustilla mersuilla. Liivimiehet innostuu tyystin.
- William Conzales
Sellainen mies joka raukkamaisesti hakkaa naisen, olkoot sitten syy mikä tahansa, jatkaa vuorenvarmasti samalla linjalla. Eli et jää ainoaksi.
Syytettä et voi nostaa, sillä sen tekee virallinen syyttäjä, mutta ensi tilassa lääkäriin vammoja näyttämään, jolla todistat pahoinpitelyn tai jos et tätä tee, niin teet rikosilmoituksen ja pyydät, että poliisi heti kuvaa vammat. Prosessi lähtee siitä liikkeelle.
Tekijä saa sakot tai vankeutta ja sinä kärsimyskorvaukset. Luonnollisesti tekijälle jää maksettavaksi myös oikeudenkäyntikulut.- tyrpä
Entä sitten kun mies taas kuuden kuukauden jälkeen pääsee vapaaksi hyvin näyttävän käyttäytymisen jälkeen....
- millaaaa
Joo mun mies hakkas mut tossa viikonloppuna ja uhkas kans et jos nostan syytteen niin sitten mun elämästa tulee helvettiä. Itse olen vaan tämmönen köyhä opiskelija ja mulla ei ole resurseja taistella sitä vastaan kun se on rahamiehiä. Mutta kävin nostaa syytteen ja meinasin sen perua peloissaan mut onneksi se ei ollu mahdollista kun se oli niin törkeetä. molemmat silmät mustana ja silleen. Ei mitenkään erityisen hyvät fiilikset....
- Anonyymi
5/5 meno.
- Anonyymi
Koskaan EI ole nuoret miehet valittaneet Kun ovat saaneet Panna kunnolla. Munatkin toimii. Ella 50v nynfomaani.
- Anonyymi
Sinkku Ella 50v naimaton ei lapsia piuhat poikki.
Turvallista irstailua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkku Ella 50v naimaton ei lapsia piuhat poikki.
Turvallista irstailua.Kroppa kunnossa fitness Ella 50v naimaton ja lapseton panokone.
- Anonyymi
Just tollasta meno se.
- Japadapa
Mun mielestä se on ihan omassa harkinnassa.
Ei voi yleisesti sanoa, että henkinen väkivalta ei ole yhtään mitään sen parin mustelman rinnalla.
Siitä ei tietenkään tuomita, koska uhriin ei jää näkyviä vammoja.
Jos se oli ainut kerta ja viimeinen, niinkuin sanoit, niin voi olla parasta jättää asia siihen.
Siis jos olet todellakin varma, että asia jäi siihen. - loppuu siihen
nykyään hysteerisiä hakataan (kuin vanhaan hyvään aikaan)
- Kyselijä.
En ole hysteerinen, mutta mukavaa kun nautit väkivallasta.
- kÖssi
Huhuhu mitä kommenttia taas tullu.. henkiseen väkivaltaan voi kyllä ihan näin maalaisjärjellä ajatellen vastata fyysisesti. Laitonta tästä mielestäni tulee vasta siinä vaiheessa kun uhreja aletaan sukupuolen mukaan valikoimaan, Suomessa kun sattuu olemaan tämmöinen asia kuin tasa-arvo. pidit siitä tai et!
- todisteita
Vaikket ilmottais poliisille, ota silti kaiken varalta valokuvia vammoista, käy ehkä hakemassa joku lääkärinlausunto (vai onks sillon pakko tehä rikosilmotus?), näytä tutuille että saat tarvittaessa todistajia. Jos tulee uudestaan, teet rikosilmoituksen, ja sulla on todisteita, että näin on tapahtunu ennenkin.
(Itse ehkä en kaivaisi verta nenästäni tekemällä ilmotusta, jos ihan OIKEESTI olet TÄYSIN VARMA, ettei se mies tule uudestaan ja pystyt nyt nukkumaan yös rauhassa pelkäämättä. Koska jos olet myös täysin varma, että ilmotuksesta tulee tosi pahat seuraukset, ehkä kannattais olla ilmottamatta.)- Kyselijä.
Tuohon päädyin. En tehnyt rikosilmoitusta. Kuvasin kylläkin vammani, vaikkei siitä taida mitään hyötyä olla, kun en mennyt lääkäriin.
Miehestä ei ole kuulunut mitään, enkä usko kuuluvankaan. - inff
Kyselijä. kirjoitti:
Tuohon päädyin. En tehnyt rikosilmoitusta. Kuvasin kylläkin vammani, vaikkei siitä taida mitään hyötyä olla, kun en mennyt lääkäriin.
Miehestä ei ole kuulunut mitään, enkä usko kuuluvankaan.tietys kulmas ymmärrän noit mustasukkasii miehii... ku naiset osaa olla semmosia petoja oikeasti et pettää ja pitää sit pilkkanaa nykyst miesystävää/exää.. Ja mun mielest toi henkinen väkivalta on paljon pahempaa ku fyysinen, fyysises tulee pari hassua mustelmaa ehkä hampait lähtee mut kaikki voi korvata. Jos taas teetjotenkin halpamaisesti jolleki läheisellesi, siit voi jäädä arpi syvälle ja voi vaikuttaa elämässä pitkään... samantyyline mulle tehty, mut en lyöny, mut se on niin perseest vaa...
- Anonyymi
inff kirjoitti:
tietys kulmas ymmärrän noit mustasukkasii miehii... ku naiset osaa olla semmosia petoja oikeasti et pettää ja pitää sit pilkkanaa nykyst miesystävää/exää.. Ja mun mielest toi henkinen väkivalta on paljon pahempaa ku fyysinen, fyysises tulee pari hassua mustelmaa ehkä hampait lähtee mut kaikki voi korvata. Jos taas teetjotenkin halpamaisesti jolleki läheisellesi, siit voi jäädä arpi syvälle ja voi vaikuttaa elämässä pitkään... samantyyline mulle tehty, mut en lyöny, mut se on niin perseest vaa...
Juuri näin on asian laita .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin on asian laita .
Ei muuten ihan välttämättä...
Jos katsoo oikeudekseen kohdistaa heikompaansa vähäistä kovempaa fyysistä väkivaltaa niin pitää olla satavarma, että pettämisen taustalla on tarkoitustahallisuus, ja siltikin se on vähän niin ja näin - varsinkin jos esittää uhkauksia/kiristää, että jos teet niin.
Tollasessa väkivallassa on aina pysyvien vammojen riski, joten satunnainen kertapettäminen ei anna tollasee oikeutusta. Pitää kans miettiä pettäminen syytä, ehkäpä yleensä parisuhde ei toimi, ja useimmiten syy lienee pohjimmilta just noissa nyrkkien ja puukkojen heiluttajissa.
Henkinen väkivalta pahempaa... nooh, fyysinen väkivalta voi johtaa, ja näitä myös on, erittäin vaikeaan aivohalvaukseen tai neliraajahalvaukseen ja laitoshoitoon! En yhtään väheksy henkistä väkivaltaa, sitä on omallakin kohdalla, mutta kyllä ne pahimmat on siitenkin muuta.
Nooh, ei sen puoleen kyllä mäkin olen vähän fantasioinut, en nyt aivan noin, mutta kumminkin. Fantasiaan liittyy elämä ja kuolema, kärsimys ja rangaistus. "Koska terveys ja työkyky on laskunut muiden toimesta..." Mitään hyvitystä, senttiäkään rahaa eikä mitään muutakaan ole tullut vaan yllikyllin vtuilua, dissaamista ja ignooraamista ym. sekä yritteliäisyydestä sakottamista. Samaan aikaan laiskoja terveitä kermapyllyjä paapotaan, mamut vie kohta puolet rahoista, herrat&rouvat suhmuroi itselleen kaikkea kivaa ja kaunista verovaroilla. Ei käy!!!
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634956
- 734012
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2613672- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2922392Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081902