Open kanssa Ruotsissa

2CXY

Tällä kertaa kerronkin tarinan minä, Nea, eikä Laura joka on aiemmin jakanut yhteisiä ja omia kokemuksiaan kanssanne. Tämä kerta tapahtui tammikuun alussa Ruotsin Åressa, jossa olimme luokkamme kanssa vierailemassa ystävyyskoulullamme ja laskettelemassa siinä sivussa. Olin koko joululoman kuin tulisilla hiilillä odottaessani matkan alkamista. Paitsi laskettelua ja vaihtelua samaan vanhaan kaupunkiympäristöön, odotin matkalta erityisesti tarjoutuvia tilaisuuksia päästä peuhaamaan valvojaksi lupautuneen Henrikin kanssa (jonka te kaikki ennestään tiedätte, tiedättehän?). Toiveeni onneksi toteutui.

Henrik on kyllä tosi hyvä pitämään pokkaa minun ja Lauran kanssa tekemisissä ollessaan. Iltapäivällä koulun pihalla nimenhuudon ja tavaroiden linja-autoon pakkaamisen yhteydessä hän esimerkiksi jututti meitä siinä kuin muitakin oppilaita, kukaan ei varmaan voi arvata mitä välillämme onkaan tapahtunut. Kun nousimme autoon, menimme Lauran kanssa istumaan bussin oikealle puoliskolle, viidennelle penkkiparille. Bussi lähti liikkeelle, ja piakkoin joku pojista kävi laittamassa bussin videoon jonkun komedian pyörimään. Silloin sain oikean älyn väläyksen siitä miten pääsisin lähelle Henrikiä huomiota herättämättä. Kuiskasin ideani Lauran korvaan, ja lähdin kohti ensimmäistä penkkiparia, jossa istuivat vierekkäin Henrik ja ruotsinopettajamme Elisabeth. Kerroin heille että haluaisin eteen istumaan, koska silmälasini jäivät kotiin, enkä saa taempaa tekstistä selvää. Elisabeth sanoikin voivansa mennä Lauran viereen, ja minä pääsin unelmapaikalleni. Henrikillä ja Elisabethilla oli ollut viltti jalkojensa päällä, sillä etuovesta kävi melkoinen veto. Sen alle minä nyt pujahdin Henrikin viereen.

Bussin kiitäessä yössä pimeää talvista tietä eteenpäin, kuljettaja himmensi auton sisävaloja jotta nukkumista haluavat saisivat nukkua. Hiljainen turina ja jonkinasteinen kuorsaus alkoikin vähitellen kuulua vähän joka puolelta. Minua ja Henrikiä ei kylläkään nukuttanut. Hän oli salaa viltin alla pitänyt minua kädestä melkein siitä asti kun tulin hänen viereensä. Hän ilmeisesti pitää vaarasta, sillä vilttihän olisi voinut vahingossa pudota lattialle ja joku olisi voinut nähdä kätemme. Nyt hän kuitenkin siirtyi vähän pidemmälle. Henrik ujutti hitaasti kättään jalkoväliini, ja alkoi hieroa minua housujeni päältä. Pidin päätäni koko ajan ulospäin suunnattuna, sillä ilmeeni ei pysynyt millään vakaana kun Henrikin kädet lähettivät taianomaisia väristyksiä läpi koko kehoni. Hän avasi vähitellen farkkujen vetoketjua ja napin, ja työnsi kätensä karvoitukseni keskellä märkänä sykkivän pimppani päälle. Hän alkoi hiljaa hieroa sitä muutaman sormensa leveydeltä. Välillä hän pyöritti nupukkaani sormellaan, ja välillä työnsi sormen sisälleni. Minulla oli täysi työ pitää itseni sen verran hiljaisena etteivät muut kuulisi. Purin huultani, ja puristin toisella kädelläni Henrikin isoa kalua housujen läpi. Ei mennyt kauankaan, kun sain orkut Henrikin sormista. Pystyin hämmästyttävällä tavalla pitämään itseni melkein hiljaa, aivan pientä huokailua lukuun ottamatta. Tämän huokailun Elisabeth kuitenkin taisi kuulla, ja ilmestyi kohta vieremme. Hän kysyi minulta olinko kunnossa. Henrik sanoi että taisi Nea vain nähdä pahaa unta nukkuessaan. Minä nyökyttelin yrittäen peittää vähäistä hengästymistäni, ja sanoin että uni oli aika mukaansa tempaava. Elisabeth hymyili, ja meni paikalleen. Henrik veti kätensä pois housuistani, ja vilkaistuaan että ympärillä olevat nukkuivat, nuoli eritteeni sormistaan. Minä otin takataskustani nenäliinan, ja kuivasin vaivihkaa enimmät pimppalimani siihen. Sen jälkeen painoin pääni vasten Henrikin olkapäätä, ja vaivuin oikeasti uneen.

Aamun valjetessa heräsin bussin pysähtyessä nytkähtäen. Olimme saapuneet ystävyyskoulumme pihalle. Elisabeth käveli viereemme, ja naureskeli nukahtamistani Henrikin viereen. Näyttelin nolostunutta välttääkseni ihmettelyjä, Henrikin pokerinaama kesti kun hän sanoi että ei pane pahakseen jos nätti tyttö hänen vieressään nukkuu. Pojat kulkivat vieritseni käytävällä, ja ilkkuivat minua Henrikin uudeksi tyttöystäväksi. Eipä pojat tienneet etteivät olleet kovin kaukana totuudesta. Keräsimme tavaramme auton tavarakontista, ja menimme majoittumaan koulun liikuntasaliin, jonne ruotsalaiset olivat erottaneet meille väliseinin tyttöjen ja poikien puolet. Elisabeth majoitettiin koulun yläkerran vintille tehtyyn vierashuoneeseen, ja Henrik liikuntasalin viereisen saunaosaston yhteydessä olevaan takkahuoneeseen jossa oli levitettävä sänky. Isännät esittelivät meille kiertokäynnillä koulun tilat, ja loppupäiväksi saimme vapaata kaupungilla käymiseen. Ennen lähtöämme Henrik sanoi että kaikkien on oltava takaisin koululla kello 21.00:een mennessä.

Illalla palasimme takaisin tyttöporukassa jo kahdeksan aikoihin, ja kävimme Lauran kanssa kevyellä lenkillä. Sen jälkeen menimme yhdessä suihkuun, ja kun muita tyttöjä ei ollut samaan aikaan tulossa, laitoimme oven lukkoon etteivät pojat tule sinne kurkkimaan. Peseydyimme kaikessa rauhassa, ja halailimme ja suutelimme siinä sivussa. Vaahdotimme toisemme kauttaaltaan mukanani tuomalla voimakkaasti vaahtoavalla suihkusaippualla, ja annoimme käsiemme vaellella pitkäänkin varsinkin jalkoväleissämme. Hommamme jäi kuitenkin kesken, kun Elisabeth ilmestyi oven taakse koputtelemaan haluten päästä itsekin suihkuun. Päästimme Elisabethin sisälle, ja aloimme itse kuivailla ja pukeutua. Meitä meinasi pikkuisen naurattaa kun näimme maikan kuihtuneet muodot ja kurttuiset tissit jotka roikkuivat kuin alkuasukasnaisella. Nielaisimme kuitenkin viisaasti hymymme ja painuimme iltapalalle ruokalaan. Ilta kuluikin sitten katsomalla telkkaria ja lukiessa lehtiä. Enimmäkseen kuitenkin lepäilimme keräten voimia huomiseen lasketteluun.

Kun olimme sitten menossa nukkumaan, Elisabeth ja Henrik kävivät vielä tarkastamassa että kaikki olivat paikalla. Henrik kulki minun ja Lauran kerrossängyn vierestä, ja sujautti minulle lappusen johon oli teipattu avain. Hengitykseni kiihtyi. En uskaltanut vilkaista lappua ennen kuin salista sammutettiin valot. Sitten, hiljaa peiton alla, avasin lappusen. Siinä ei lukenut muuta kuin: ”Sun vuoro. Tule käymään”. Irrotin avaimen paperista, ja jäin odottamaan muiden nukahtamista. Varmaan tunnin verran makasin ja odotin, pitkän tunnin. Vähitellen tytöt ympärilläni alkoivat tuhista unissaan, poikien puolelta kuului kuorsausta ja piereskelyä. Varovasti laskeuduin alas yläpediltä valkeassa yöpaidassani, ja vilkaisin Lauraa. Hänkään ei ollut vielä nukahtanut, koska oli huomannut Henrikin sujauttavan minulle lapun ja paloi halusta tietää mitä siinä luki. Annoin lapun Lauralle, joka luettuaan hihitti, ja kehotti minua menemään vielä kun Henrik saattaa valvoa. Hipsuttelin hiljaa salin ovelle, ja puikahdin käytävälle.

Menin Henrikin huoneen ovelle, ja äärimmäisen hiljaa käänsin avainta lukossa. Astuin sisälle ja lukitsin oven perässäni. Takkatuli loimotti lämpimästi valaisten muuten pimeää huonetta, ja näin Henrikin olevan ”intiaani-istunnassa” takan edessä selin minuun. Hän ei kääntynyt katsomaan kun lähestyin. Kävellessäni hiljaa häntä kohti, näin että Henrik oli alasti, ja istui seinältä ottamansa porontaljan päällä. Seisoin hetken hänen takanaan, ja annoin yöpaitani pudota luonnonkiviselle laattalattialle.

Henrik tarttui käteeni, ja veti minut vierellensä istumaan. Poronkarva kutitti oudosti paljasta ihoani. Henrik oli itse juonut viskiä, ja hän kaatoi minullekin pienen paukun. Käperryin Henrikin kainaloon ja siemailin viskiä, samalla kun Henrik hiljalleen alkoi suukotella kaulaani ja korvaani, kuiskutellen kauniita sanoja jotka jätän salaisuudeksemme. Vähitellen aloin vastata Henrikin suudelmiin, ja asetuimme makuulle taljan päälle. Jonkin ajan päästä, en tiedä paljonko, Henrik käänsi minut mahalleni, ja nosti lantiotani ylös niin että olin häneen päin kontillani pylly pystyssä. Hän siveli pakaroitani, ja laski hiljalleen pikkuhousuni alas. Odotin hengästyneenä kiihotuksesta hänen seuraavaa liikettään, poski painautuneena taljaan, silmät suljettuina. Pian tunsin Henrikin hengityksen vasten alapäätäni. Hän tuntui haistelevan minua, kuin koira. Sitten tuskallisen odotuksen jälkeen, hän alkoi nuolla minua. Hitaasti hän kuljetti kieltään ylös ja alas vaossani imien välillä mehujani, ja niellen niitä. Välillä hän jopa nuoli peppureikääni aivan kielensä kärjellä. Se tuntui niin hassulta ja suorastaan kutittavalta että aloin hiljalleen hihittää. Henrik hymähteli minulle hyväksyvästi ja jatkoi nuoleskeluaan. Kohta tunsin pari sormea sisässäni, ja Henrik pumppasi niitä tuskallisen hitaasti edestakaisin. Henrik upotti välillä peukalonsa syljen ja pimppaliman kostuttamaan pyllyyni, ja nousi itse polvilleen runkkaamaan. Tuntui kuin pieni pökäle olisi liukunut edestakaisin sisälläni, mutta tunne oli kuitenkin suorastaan kutkuttavan jännittävä.

Kohta Henrik veti sormensa minusta, ja otti vanhan tutun tuubin taljan alta. Hän pursotti siitä vähän peppuuni, ja levitti sitä sisääni etusormellaan. Toisella kädellään hän voiteli paljasta kaluaan liukkaaksi. Sitten hän asettui selinmakuulle, ja veti minut samalla päälleen. Maatessani selälläni hänen vatsansa päällä hän hieroi pimppaani, ja kuiskasi korvaani että nyt saat istua peppuinesi mun päälle. Minua ei tarvinnut kahdesti pyytää, ja halukkaasti nousin kyykkyyn hänen kalunsa päälle. Aloin varovasti laskeutua alaspäin, ja asetin open valtikan aukkoni suulle. Aluksi tuntui hieman inhottavalle, kun valtava penis venytti aukkoni äärimmilleen, mutta kun tein hidasta edestakaista liikettä, peppuni antoi vähitellen myöten. Henrikin voitelu oli tehnyt tehtävänsä, ja pian pystyin ottamaan valtikan melko syvälle joka kerran kun laskeuduin alas. Laskin polveni maahan, ja pystyin vähitellen itsekin rentoutumaan kunnolla. Peppuseksissä on jännä, kun se alussa tuntuu siltä kuin vääntäisi isoa kakkaa, mutta pian peffa tottuu kaluun ja se alkaa tuntua hyvälle .
Jonkin ajan päästä Henrik ehdotti että ottaisimme takaapäin. Nousin halukkaasti ylös ja asetuin sitten kontilleni hänen eteensä. Henrik jäi puoliksi seisovaan asentoon, ja alkoi siitä käsin upottaa kaluaan minuun. Tämä asento oli kyllä paljon helpompi minulle, ja Henrik pystyi upottamaan sauvansa minuun melkein koko pituudeltaan nyt kun pyllyni oli kauttaaltaan voiteessa ja tottunut pumppaukseen. Sitä paitsi tästä asennosta minun oli helpompi samalla hieroa pimppaani, ja saada näin lisänautintoa, vaikka orkut voi kyllä saada pelkän peppuseksinkin kautta. Välillä Henrik pani minua nopeammin, välillä hän hidasti tahtia huomattavasti katsellen samalla itse kalunsa liukuvan sisään ja ulos oppilaansa pepussa. Henrikin ihanat vahvat, mutta pehmeät kädet silittivät samalla selkääni, ja välillä sivelivät ja puristivat melko pieniä rintojani. Tunsin orgasmin lähestyvän, ja pyysin Henrikiä lisäämään tahtia. Hän alkoikin nyt nussia mua aika kovaa, ja maailma pimeni hetkeksi kun laukesin osin Henrikin kalun, osin pimppaani pyörittelevien sormieni ansiosta.

Henrik käänsi minut selälleni, ja työnsi vielä kalunsa minuun painaen samalla käsillään polvitaipeista peppuni täysin levälleen. Ilmeestä pystyin päättelemään ettei Henrikinkään tuleminen ollut kaukana. Kauttaaltaan hikinen urheilijan vartalo kiilsi takkatulen loimussa, ja sen hehku sai hänen lasittuneena tuijottavat silmänsä näyttämään kekäleiltä. Itse asiassa näytti kuin itse piru olisi ollut kimpussani. Jos ei olisi näin tuttu ihminen ollut kyseessä, olisin melkein pelännyt edessäni avautuvaa näkymää.

Sitten Henrik veti elimensä peffastani ilmoittaen että nyt lentää. Hän alkoi runkkaamaan sitä rystyset valkeina suihkuttaen suuren spermasuihkun päälleni. Ensimmäinen sykäys tuli kasvoilleni asti, sitten Henrik nousi sen verran että hän sai ammuttua loput rinnoilleni ja vatsalleni. Pimpan päällehän ei saanut sitä tavaraa joutua, sillä emme käyttäneet nyt kortsua. Pyydystin kasvoilleni lentäneestä erästä melkoisen klöntin suuhuni maisteltavaksi, ja sitten nieltäväksi.

Nousimme ylös taljalta, ja kävelimme takkahuoneen yhteydessä olevaan vessaan jossa oli myös suihku. Pepustani tuli pieni erä Henrikin spermaa liukastusvoiteen keralla, joten vähän oli päässyt sisäänkin. Peseydyimme yhdessä, ja puin sitten yöpaitani päälleni ja aloin tehdä lähtöä nukkumaan, sillä aikainen herätys oli tulossa. Henrik näykki minua vielä hyvän yön toivotukseksi pienillä suukoilla, ja päästi minut sitten nukkumaan. Seuraavana päivänä menimme koko porukka sitten laskettelemaan, minä tietysti peppu vähän arkana, mutta silti erittäin onnellisena.

3

9239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nico

      Meinasi kulli tulla alushousujen läpi..

    • *kaunotar*

      joo toi oli ihan sika hyvä tarina !!!
      tollasii pitää olla lisää...

    • neitix

      Sinä se osaat...kirjoittaa!
      Halein, ihailijatar

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe