k550i

see

onko kokemuksia k550i mallista onko niin hyvä että kannattaisi ostaa ja onko kamera hyvä? vai suositteletteko jotain muuta mallia ja miksi?

10

5967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mclili

kannataaa ostaaa se on paras puhelin n95 jälkeen
      eikä hinta kaan ole paha

• mclili

ainiii ja kamera on huippu malliii se on tarkka

ja sillä tulee selviä kuvia kamera on siis 2mpix

• minäänää

• arkkivelho
        minäänää kirjoitti:

Täältä tietoa löytyy:
        http://www.puhelinvertailu.com/index.php?p1=k550i
        http://www.puhelinvertailu.com/wordpress/2007/02/06/sony-ericsson-k550i/

Voisin suositella puhelinta sinulle. Tämä sillä varauksella, että joka osa-alueella perushyvä ja perusvahva puhelin riittää sinulle. Tällainen on K550i. Kamera on kohtalaisen ok, samoin musiikkiominaisuudet ja puhelimenakin varmaan pelaa...:)

Moro!

Olen itsekin tuota kyseistä maliia katsellut, mutta sen näppäimistö mietityttää. Onko noin kapeisiin näppäimiin vaikea osua?

• Nimetön
        arkkivelho kirjoitti:

Moro!

Olen itsekin tuota kyseistä maliia katsellut, mutta sen näppäimistö mietityttää. Onko noin kapeisiin näppäimiin vaikea osua?

Nyt viikon K550i:tä käytettyäni, voin sanoa että mitään miinuspuolia en ole kännykästä löytänyt! Ainoa miettimisen aihe oli minullakin nuo näppäimet, mutta tyyli ei poista käyttömukavuutta tässäkään tapauksessa, näppäimistöön tottuu helposti, ja vaikka nakkisormet omistaakin niin näppäimet eivät mene sekaisin. :D

• hannne

onko tässä puhelimessa MP3-soitinta? :)

• nimetön käyttäjä

on mp3-soitin, joskin mahtuu vaan n. 20 biisiä ilman muistikorttia.

itelläni on ollu toi puhelin nyt kolme kertaa korjauksessa, ei tuu viestit perille ja puhelut menee suoraan vastaajaan kun kaverit yrittää soittaa. en sitten tiiä mistä johtuu. harmittaa kun on hieno ja kiva puhelin, mut ei pääse käyttämään kun on koko ajan korjauksessa. ostin joskus touko-kesäkuussa.

• Xinot
        nimetön käyttäjä kirjoitti:

on mp3-soitin, joskin mahtuu vaan n. 20 biisiä ilman muistikorttia.

itelläni on ollu toi puhelin nyt kolme kertaa korjauksessa, ei tuu viestit perille ja puhelut menee suoraan vastaajaan kun kaverit yrittää soittaa. en sitten tiiä mistä johtuu. harmittaa kun on hieno ja kiva puhelin, mut ei pääse käyttämään kun on koko ajan korjauksessa. ostin joskus touko-kesäkuussa.

tuossa tapauksessa ole vika verkossa eikä puhelimessa.. Turhaa huoltorumbaa harjoitat.

• .gwb

kuukauden käytössä ja huoltoon...akku ylikuumeni(ilman vyökotelossa!),puhelinta ei saa päälle,ja verkkoa ei löydy...kiitos svenssonit...

• sonyman

mun sony ericsonissa ei toimi kamera mitä pitäis tehä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe