vanhemmat haukkuvat ja eivät tue...

Murheen Mailla89

Olen jo 18v mutta vanhempani eivät ole koskaat mua tukeneet missään harrastuksissa eivätkä missään asioissa.Jos haluan aloittaa uuden harrastuksen vanhempani rupeat pilkkaamaan minua "et sinä kuiteskaan osaa turha aloittaa" se saa jo masentumaan.Isäni ei tykkää yhtään että olen erillainen nuori tykkään pukeutua ns "gootisti" isäni rupee haukkumaan vaatteitani ja sanoo "häpeän sinua en voi olla sun seurassa kaikki katsovat mikä hullu tuokin on" isäni on vanhan aikainen hän haukkuu kaikkia erillaisia nyky nuoria pitäisi pukeutua niinkun isä haluaa niin en saisi haukkuja mutta en halua haluaisin olla oma itseni kotona mutta en uskalla kun tiedän saavani haukut kuiteskin! se sattuu tosi pahasti monesti tullut jo itku.. isä ei kehtaa olla seurassani jos pukeudun niinkun olen oma itseni.Äitin kanssa kerran juttelin hän sanoi "isä on vaan vanhan aikainen eikä hän ymmärrä" olisi kyllä kiva jos ymmärtäisi.Kun muutan kauas kotoa pois en halua ehkä nähdä isääni jos hän vielä haukkuisi minua.Olen halunnut verkkopankkitunnukset mun pitäs ne saada juttelin niistä vanhempien kanssa mutta isä heti sanoi "käytät kuiteskin opintotuet kaikkeen turhaan niin turha niitä sulle antaa" äiti taas ei suostu antamaan kuulemma pitää lukkojen takana niitä minulta piilossa olen kyllä monesti tästä asiasta sanonut kait nyt 18v saan jo omista verkkopankki jutuista päättää.Isä vaan aina valittaa joka asiasta mikään ei ole hyvin monesti masennun kotona käydessäni en jaksa kuunnella itsestäni kaiken maailman haukkuja.välillä tuntuu että kaikki on minussa vialla kun ei hyväksytä.Isäni hyväksyy siskoni koska hän pukeutuu "muodin mukaan ja niinkun "tavalliset nuoret" siskoni ei saa koskaan haukkuja eikä hänelle huudeta kotona.En haluisi muuttua siskoni 2kuvaksi koska se ei ole oma juttuni ja tiedän millaisena olen oma itseni.Välillä on käynyt itsemurha mielessä sitten ainakin isällä ei olisi ketään haukuttavaa ihmistä.

4

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä

      Tiedätkö,mä olen vasta 12 vuotias, ja mulla on sama ongelma mutta ongelmana on äiti, ei isä. Äiti haukkuu koko ajan ja huutaa mulle. Muut sisarukset saa kyllä olla rauhassa, vaikka ne onkin mua vanhempia. Multakin itku tulee usein ja isä puolustaa aina kun äiti haukkuu mua muillekkin kuinka surkee ääliö mä oon. Jopa omana syntymäpäivänäni äiti vaan huutaa ja mä itkin huoneessani pitkään vaikka vieraat oli jo tullu. Se on niin hirveetä, joskus tekis mieli heittää äitiä nuijalla päähän.

      • Entiiäa

        Mäki olin jotai 12v nii äiti huusi koko ajan. Sitte ku olin siirtymässä ylä asteelle nii en enää jaksanu sitä huutoo nii huusin samalla mitalla nii se loppu sitte. Käytös on nytte jotai 5-6 :p ehkä siitä äidin huutamisesta ja kokeista numerot on jotai 5-7


    • ???

      Aika itsekästä puhetta, kannattaa ehkä miettiä onko omassa tekemisessä tai tekemättä jättämisessä jotain ongelmaa.
      Jos on 18 v tunnukset saa kai itse, töihin vaan ja rahaa hankkimaan

    • UnknownX

      Mulla on sama ongelma vanhempani eivät tue yhtään ja sisarukseni saavat olla rauhassa
      Mutta minulle huudetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe