topfieldin tekstitys

pietu2

Eilen la. myöhäiselokuvan aikana hävisi tv 1:n tekstit Topfield 4100 boksista. Ne olivat poissa runsaat puoli tuntia, tulivat sitten itsekseen. Vika on oli laitteessa sillä toisen boksin(humax)Tv 1:n tekstit näkyivät.Eikös tämä topfield ole testivoittaja? . Muitten kanavien tekstit näkyivät kyllä. Tietääkö kukaan, miksi ko vika koski vain tämän pääkanavan ( tv 1) tekstitystä. Asetukset oli kohdallaan.

15

2118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Testivoittaja ja testivoittaja

      Handanissa olen huomannut ettei tekstitykset tai epg toimi moitteetta jos laatikko on ollut päällä tauotta koko illan, joutuu joskus sammuttamaan jotta esim ohjelmaopas päivittyy tai saadakseen tekstit joihinkin ohjelmiin... että sillai.

    • Mämmälän äijä

      Eipä ole koko viikonloppuna perjantaista lähtien näkynyt tekstityksiä YLE:n kanavilla Topfield 5100Pvrt Digiboksilla. Tekstitykset puuttuvat kaikilta ylen kanavilta.

      • Merja

        Siis ainakin mun kaapelibokdi Topfield 5100 toimii, Hyvinkää on paikka.
        Oletteko muualta päin Suomea?


      • pietu2
        Merja kirjoitti:

        Siis ainakin mun kaapelibokdi Topfield 5100 toimii, Hyvinkää on paikka.
        Oletteko muualta päin Suomea?

        Mulla oli tosian erikoista se. että humax näytti saman kanavan tekstitykset, mutta Topf ei, siis perj Juväskylä (kaapeli).Oli hyvä ,että makuuhuoneessa on jo tuo toinen boksi(Humax), niin voi näissä ongelmissa testata , onko vika lähetyksessa, vai boksissa. Tässä tapauksessa vika oli Topfieldin boksissa.


      • Espoossa ainakin

        Ja on myös 5100PVRt -malli, jolla ikää kaiken lisäksi 2v 2kk, mutta firmware on vähän uudempi, viime vuoden lopulta (http://www.topfield.fi). Juuri äsken klo 13.25 tsekkaisin YLE1:n ja YLE2:n. Molemmilla oli ulkomaankielistä ohjelmaa, joissa on tekstitys.

        Lieköhän sinulla joku valinnut asetuksista teksityksen pois päältä? :)


      • Mämmäläm Äijä

        Sunnuntaina 29.04.07 Tekstitykset pelasivat hyvin. YLE:n päässä kämmäilleet jotain!


    • Anonyymi

      Minulla on ihan uusi Topfield-digiboksi, mutta monesti YLE:n ykköstä tallentaessa tekstitys on jäänyt tulematta. Eikä sitä saa päälle muuten kuin katkaisemalla nauhoituksen ja kanavia vaihtelemalla, mutta silloin tallennus on jo pilalla! Yleensä tekstitys kai toimii normaalisti, mutta ei tallennettaessa.

      Onko yleinen vika Topfield-bokseissa?

      Mistä saa korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista?

      • Anonyymi

        Hanki usb digiviritin. Saa tallenteet koneelle talteen+mainokset leikattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki usb digiviritin. Saa tallenteet koneelle talteen mainokset leikattua.

        Minulla on Topfield CRC-8000-4K-1TB -digiboksi. Eli eikö juuri ole usb digiviritin?

        Mutta ongelma on juuri tämä tallentaminen YLE1-kanavalla. Joskus tekstitystä ei tule. Muilla kanavilla ilmeisesi tulee, mutta niillä on usein niin huonoa ohjelmaa, että en juuri niiltä mitään tallenna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Topfield CRC-8000-4K-1TB -digiboksi. Eli eikö juuri ole usb digiviritin?

        Mutta ongelma on juuri tämä tallentaminen YLE1-kanavalla. Joskus tekstitystä ei tule. Muilla kanavilla ilmeisesi tulee, mutta niillä on usein niin huonoa ohjelmaa, että en juuri niiltä mitään tallenna...

        Taisi ehdottaa tietokoneeseen liitettävää viritintä. Onko tv:si niin vanha, ettei sillä voi tallentaa ohjelmia usb-kovalevylle? Toki ei tuo tv:llä tallennuskaan välttämättä toimi moitteettomasti - omassani pahimmat bugit on päivityksissä korjautuneet, mutta Subin tekstitykset ei edelleenkään aina tallennu.


      • Anonyymi

        Heh, vai oikein korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista! Hyvä vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, vai oikein korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista! Hyvä vitsi.

        Kyllä pitäisi korvata, jos paskaa myyvät!


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, missä vika?

      Pitääkö asentaa uudestaan ja toivoa, että ongelma korjaantuu?

      • Anonyymi

        Ei hoitunut! Nyt tulee myyjälle asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hoitunut! Nyt tulee myyjälle asiaa..

        Myyjä oli Veikon kone. Saa nähdä, miten korjaavat tilanteen. Pystyvätkö mihinkään?

        On hemmetin ärsyttävää, että myyjät myyvät laitteita, jotka eivät toimi!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe