Eilen la. myöhäiselokuvan aikana hävisi tv 1:n tekstit Topfield 4100 boksista. Ne olivat poissa runsaat puoli tuntia, tulivat sitten itsekseen. Vika on oli laitteessa sillä toisen boksin(humax)Tv 1:n tekstit näkyivät.Eikös tämä topfield ole testivoittaja? . Muitten kanavien tekstit näkyivät kyllä. Tietääkö kukaan, miksi ko vika koski vain tämän pääkanavan ( tv 1) tekstitystä. Asetukset oli kohdallaan.
topfieldin tekstitys
15
2352
Vastaukset
- Testivoittaja ja testivoittaja
Handanissa olen huomannut ettei tekstitykset tai epg toimi moitteetta jos laatikko on ollut päällä tauotta koko illan, joutuu joskus sammuttamaan jotta esim ohjelmaopas päivittyy tai saadakseen tekstit joihinkin ohjelmiin... että sillai.
- Mämmälän äijä
Eipä ole koko viikonloppuna perjantaista lähtien näkynyt tekstityksiä YLE:n kanavilla Topfield 5100Pvrt Digiboksilla. Tekstitykset puuttuvat kaikilta ylen kanavilta.
- Merja
Siis ainakin mun kaapelibokdi Topfield 5100 toimii, Hyvinkää on paikka.
Oletteko muualta päin Suomea? - pietu2
Merja kirjoitti:
Siis ainakin mun kaapelibokdi Topfield 5100 toimii, Hyvinkää on paikka.
Oletteko muualta päin Suomea?Mulla oli tosian erikoista se. että humax näytti saman kanavan tekstitykset, mutta Topf ei, siis perj Juväskylä (kaapeli).Oli hyvä ,että makuuhuoneessa on jo tuo toinen boksi(Humax), niin voi näissä ongelmissa testata , onko vika lähetyksessa, vai boksissa. Tässä tapauksessa vika oli Topfieldin boksissa.
- Espoossa ainakin
Ja on myös 5100PVRt -malli, jolla ikää kaiken lisäksi 2v 2kk, mutta firmware on vähän uudempi, viime vuoden lopulta (http://www.topfield.fi). Juuri äsken klo 13.25 tsekkaisin YLE1:n ja YLE2:n. Molemmilla oli ulkomaankielistä ohjelmaa, joissa on tekstitys.
Lieköhän sinulla joku valinnut asetuksista teksityksen pois päältä? :) - Mämmäläm Äijä
Sunnuntaina 29.04.07 Tekstitykset pelasivat hyvin. YLE:n päässä kämmäilleet jotain!
- Anonyymi
Minulla on ihan uusi Topfield-digiboksi, mutta monesti YLE:n ykköstä tallentaessa tekstitys on jäänyt tulematta. Eikä sitä saa päälle muuten kuin katkaisemalla nauhoituksen ja kanavia vaihtelemalla, mutta silloin tallennus on jo pilalla! Yleensä tekstitys kai toimii normaalisti, mutta ei tallennettaessa.
Onko yleinen vika Topfield-bokseissa?
Mistä saa korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista?- Anonyymi
Hanki usb digiviritin. Saa tallenteet koneelle talteen+mainokset leikattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki usb digiviritin. Saa tallenteet koneelle talteen mainokset leikattua.
Minulla on Topfield CRC-8000-4K-1TB -digiboksi. Eli eikö juuri ole usb digiviritin?
Mutta ongelma on juuri tämä tallentaminen YLE1-kanavalla. Joskus tekstitystä ei tule. Muilla kanavilla ilmeisesi tulee, mutta niillä on usein niin huonoa ohjelmaa, että en juuri niiltä mitään tallenna... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Topfield CRC-8000-4K-1TB -digiboksi. Eli eikö juuri ole usb digiviritin?
Mutta ongelma on juuri tämä tallentaminen YLE1-kanavalla. Joskus tekstitystä ei tule. Muilla kanavilla ilmeisesi tulee, mutta niillä on usein niin huonoa ohjelmaa, että en juuri niiltä mitään tallenna...Taisi ehdottaa tietokoneeseen liitettävää viritintä. Onko tv:si niin vanha, ettei sillä voi tallentaa ohjelmia usb-kovalevylle? Toki ei tuo tv:llä tallennuskaan välttämättä toimi moitteettomasti - omassani pahimmat bugit on päivityksissä korjautuneet, mutta Subin tekstitykset ei edelleenkään aina tallennu.
- Anonyymi
Heh, vai oikein korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista! Hyvä vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, vai oikein korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista! Hyvä vitsi.
Kyllä pitäisi korvata, jos paskaa myyvät!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, missä vika?
Pitääkö asentaa uudestaan ja toivoa, että ongelma korjaantuu?- Anonyymi
Ei hoitunut! Nyt tulee myyjälle asiaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hoitunut! Nyt tulee myyjälle asiaa..
Myyjä oli Veikon kone. Saa nähdä, miten korjaavat tilanteen. Pystyvätkö mihinkään?
On hemmetin ärsyttävää, että myyjät myyvät laitteita, jotka eivät toimi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882