Eilen la. myöhäiselokuvan aikana hävisi tv 1:n tekstit Topfield 4100 boksista. Ne olivat poissa runsaat puoli tuntia, tulivat sitten itsekseen. Vika on oli laitteessa sillä toisen boksin(humax)Tv 1:n tekstit näkyivät.Eikös tämä topfield ole testivoittaja? . Muitten kanavien tekstit näkyivät kyllä. Tietääkö kukaan, miksi ko vika koski vain tämän pääkanavan ( tv 1) tekstitystä. Asetukset oli kohdallaan.
topfieldin tekstitys
15
2782
Vastaukset
- Testivoittaja ja testivoittajaHandanissa olen huomannut ettei tekstitykset tai epg toimi moitteetta jos laatikko on ollut päällä tauotta koko illan, joutuu joskus sammuttamaan jotta esim ohjelmaopas päivittyy tai saadakseen tekstit joihinkin ohjelmiin... että sillai. 
- Mämmälän äijäEipä ole koko viikonloppuna perjantaista lähtien näkynyt tekstityksiä YLE:n kanavilla Topfield 5100Pvrt Digiboksilla. Tekstitykset puuttuvat kaikilta ylen kanavilta. - MerjaSiis ainakin mun kaapelibokdi Topfield 5100 toimii, Hyvinkää on paikka. 
 Oletteko muualta päin Suomea?
- pietu2Merja kirjoitti:Siis ainakin mun kaapelibokdi Topfield 5100 toimii, Hyvinkää on paikka. 
 Oletteko muualta päin Suomea?Mulla oli tosian erikoista se. että humax näytti saman kanavan tekstitykset, mutta Topf ei, siis perj Juväskylä (kaapeli).Oli hyvä ,että makuuhuoneessa on jo tuo toinen boksi(Humax), niin voi näissä ongelmissa testata , onko vika lähetyksessa, vai boksissa. Tässä tapauksessa vika oli Topfieldin boksissa. 
- Espoossa ainakinJa on myös 5100PVRt -malli, jolla ikää kaiken lisäksi 2v 2kk, mutta firmware on vähän uudempi, viime vuoden lopulta (http://www.topfield.fi). Juuri äsken klo 13.25 tsekkaisin YLE1:n ja YLE2:n. Molemmilla oli ulkomaankielistä ohjelmaa, joissa on tekstitys. 
 Lieköhän sinulla joku valinnut asetuksista teksityksen pois päältä? :)
- Mämmäläm ÄijäSunnuntaina 29.04.07 Tekstitykset pelasivat hyvin. YLE:n päässä kämmäilleet jotain! 

- AnonyymiMinulla on ihan uusi Topfield-digiboksi, mutta monesti YLE:n ykköstä tallentaessa tekstitys on jäänyt tulematta. Eikä sitä saa päälle muuten kuin katkaisemalla nauhoituksen ja kanavia vaihtelemalla, mutta silloin tallennus on jo pilalla! Yleensä tekstitys kai toimii normaalisti, mutta ei tallennettaessa. 
 Onko yleinen vika Topfield-bokseissa?
 Mistä saa korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista?- AnonyymiHanki usb digiviritin. Saa tallenteet koneelle talteen+mainokset leikattua. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hanki usb digiviritin. Saa tallenteet koneelle talteen mainokset leikattua. Minulla on Topfield CRC-8000-4K-1TB -digiboksi. Eli eikö juuri ole usb digiviritin? 
 Mutta ongelma on juuri tämä tallentaminen YLE1-kanavalla. Joskus tekstitystä ei tule. Muilla kanavilla ilmeisesi tulee, mutta niillä on usein niin huonoa ohjelmaa, että en juuri niiltä mitään tallenna...
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minulla on Topfield CRC-8000-4K-1TB -digiboksi. Eli eikö juuri ole usb digiviritin? 
 Mutta ongelma on juuri tämä tallentaminen YLE1-kanavalla. Joskus tekstitystä ei tule. Muilla kanavilla ilmeisesi tulee, mutta niillä on usein niin huonoa ohjelmaa, että en juuri niiltä mitään tallenna...Taisi ehdottaa tietokoneeseen liitettävää viritintä. Onko tv:si niin vanha, ettei sillä voi tallentaa ohjelmia usb-kovalevylle? Toki ei tuo tv:llä tallennuskaan välttämättä toimi moitteettomasti - omassani pahimmat bugit on päivityksissä korjautuneet, mutta Subin tekstitykset ei edelleenkään aina tallennu. 
- AnonyymiHeh, vai oikein korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista! Hyvä vitsi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Heh, vai oikein korvaukset pilalle menneistä nauhoituksista! Hyvä vitsi. Kyllä pitäisi korvata, jos paskaa myyvät! 

- AnonyymiTietääkö kukaan, missä vika? 
 Pitääkö asentaa uudestaan ja toivoa, että ongelma korjaantuu?- AnonyymiEi hoitunut! Nyt tulee myyjälle asiaa.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei hoitunut! Nyt tulee myyjälle asiaa.. Myyjä oli Veikon kone. Saa nähdä, miten korjaavat tilanteen. Pystyvätkö mihinkään? 
 On hemmetin ärsyttävää, että myyjät myyvät laitteita, jotka eivät toimi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384