kuinka kytketään led takavalot? vanhassa oli kolme johtoa ja samoin on tässä uudessa, mutta ilmeisesti tartee tehdä jotain muutakin et saa valot toimiin???
led takavalon kytkentä?
6
13835
Vastaukset
- kytkentä
kytketään ihan normaalisti,eli musta on maa ja yksi karva sanotaan vaikka punainen on jatkuva ja keltainen on tieto jarrupolkimen katkasijalta.
mittari käteen vaan ja kytkemään.- jo...
oletin et näin kytkettäisiin, mutta mitään ei tapahtunut???
- parasta..
jo... kirjoitti:
oletin et näin kytkettäisiin, mutta mitään ei tapahtunut???
Mennä myyjän luo vaihtamaan takavalo toimivaan.
- LuonnollisestiTapahtuu
parasta.. kirjoitti:
juuri noin.
En ole ihan varma mutta voisiko olla mahdollista että noi ledit juotetaan käsin ja ledejä on mennyt väärinpäin,silloin ei valot toimaa.
Toki se robottikin virheitä varmasti tekee :) - kunniassa
LuonnollisestiTapahtuu kirjoitti:
juuri noin.
En ole ihan varma mutta voisiko olla mahdollista että noi ledit juotetaan käsin ja ledejä on mennyt väärinpäin,silloin ei valot toimaa.
Toki se robottikin virheitä varmasti tekee :)Ei Kiinassa varmastikaan kannata robottiin investoida, kun muutamalla kympillä saa kuukaudeksi ahkeran käsiparin, ja itse ledit voivat olla myös "sekundaa".
- ledhet
parasta.. kirjoitti:
Saako se "maa" kontaktin ? ei kai vaan lokari ole muovia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214