kuinka kytketään led takavalot? vanhassa oli kolme johtoa ja samoin on tässä uudessa, mutta ilmeisesti tartee tehdä jotain muutakin et saa valot toimiin???
led takavalon kytkentä?
6
15218
Vastaukset
- kytkentä
kytketään ihan normaalisti,eli musta on maa ja yksi karva sanotaan vaikka punainen on jatkuva ja keltainen on tieto jarrupolkimen katkasijalta.
mittari käteen vaan ja kytkemään.- jo...
oletin et näin kytkettäisiin, mutta mitään ei tapahtunut???
- parasta..
jo... kirjoitti:
oletin et näin kytkettäisiin, mutta mitään ei tapahtunut???
Mennä myyjän luo vaihtamaan takavalo toimivaan.
- LuonnollisestiTapahtuu
parasta.. kirjoitti:
Mennä myyjän luo vaihtamaan takavalo toimivaan.
juuri noin.
En ole ihan varma mutta voisiko olla mahdollista että noi ledit juotetaan käsin ja ledejä on mennyt väärinpäin,silloin ei valot toimaa.
Toki se robottikin virheitä varmasti tekee :) - kunniassa
LuonnollisestiTapahtuu kirjoitti:
juuri noin.
En ole ihan varma mutta voisiko olla mahdollista että noi ledit juotetaan käsin ja ledejä on mennyt väärinpäin,silloin ei valot toimaa.
Toki se robottikin virheitä varmasti tekee :)Ei Kiinassa varmastikaan kannata robottiin investoida, kun muutamalla kympillä saa kuukaudeksi ahkeran käsiparin, ja itse ledit voivat olla myös "sekundaa".
- ledhet
parasta.. kirjoitti:
Mennä myyjän luo vaihtamaan takavalo toimivaan.
Saako se "maa" kontaktin ? ei kai vaan lokari ole muovia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469