Tervakosken Ravintolat

asiakaspalvelu?

Millaisia paikkoja ovat Vanha Mestari ja Torpan Baari?

86

16611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpa x x

oli ennen jokki.

• Oikeastaan eroa on vain hintatasossa.
      Torpassa hinnat ovat kohdillaan, mutta Wanhaa Mestaria pidän hieman liian kalliina.

Hyvää palvelua molemmissa kuitenkin.

• junamies.

Väitätkö siis että vanhassa mestarissa palvelu on hyvää ja yställistä ja henkilökunta osaa käyttäytyä asianmukaisesti???

täh?????

mitä ihmettä??

• kumastuttaa .
        junamies. kirjoitti:

Väitätkö siis että vanhassa mestarissa palvelu on hyvää ja yställistä ja henkilökunta osaa käyttäytyä asianmukaisesti???

täh?????

mitä ihmettä??

ihmettä????

• Saako niistä ruokaa?

labtech27 on ilmeisesti ainoa lukutaitoinen tervakoskella joten kysyn sinulta että,
        Saako niistä ruokaa?
        käykö niissä ravintoloissa ketään ikinä kun ei niistä ainakaan puhetta tänne ole tullut juuri ollenkaan.
        minkä ikäistä väkeä niissä käy?
        onko tammirannassa lapsille leikkikenttää ja uimarantaa?
        onko tervakoskella rikollisuutta ja maahanmuuttajia?
        onko tervakosken kaupat hyviä vai käyttekö hämeenlinnassa kaupassa?

Kiitokset etukäteen vastauksista ;)

Suski W.

• tervassa .
        Saako niistä ruokaa? kirjoitti:

labtech27 on ilmeisesti ainoa lukutaitoinen tervakoskella joten kysyn sinulta että,
        Saako niistä ruokaa?
        käykö niissä ravintoloissa ketään ikinä kun ei niistä ainakaan puhetta tänne ole tullut juuri ollenkaan.

Suski W.

rikollisuutta on melko vähän ja myöskään maahanmuuttajia ei ole paljon.

• ruokapaikkoja
        Saako niistä ruokaa? kirjoitti:

Saako niistä ruokaa?

Suski W.

ruokapaikkoja on esim pizzarella keskustassa.

t: Lukutaitoinen myös

• Saako niistä ruokaa? kirjoitti:

Saako niistä ruokaa?

Suski W.

Ei varsinaisesti kaiketi ruokaa..ei ole tullut kysyttyä, mutta pikkupurtavaa, kuten leivän vaikkapa lisukkeilla saa muutamalla eurolla.Positiivista sekin.

Porukka aika vakiintunutta ja iältään laidasta laitaan.En kuitenkaan muuten kommentoi henkilöistä koskaan mitään.

Tietääkseni Tammirannassa on jokin leikkikenttä päätien varrella, joka halkoo Tammirannan ja uimaranta on Suruttomassa eli lähellä Tervaniemeä, kunnan kaiketi ja Alasjärven rannalla.Melkoisen rauhallinen päiväsaikaan, mutta ei välttämättä illan tultua kesäaikaan.

Eli matka riippuu esimerkiksi siitä missä päin Tammirantaa asuu, mutta löytyy.

Rikollisuutta kaiketi on siinä kuin muuallakin ympäryskunnissa ja jonkin verran on maahanmuuttajiakin ja ainakin omalla kohdallani asiallisia.

Kaupat ovat aivan ok, mutta Valintatalon hintatasoa pidän hieman korkeampana muihin, kuten K-kauppaan tai S-markettiin verrattuna.

Erikoisempia ostoksia joutuu kylläkin hakemaan joko Hämeenlinnasta tai Riihimäeltä.Netti ehkä helpoin joissain tapauksissa.

• fafustola
        labtech27 kirjoitti:

Ei varsinaisesti kaiketi ruokaa..ei ole tullut kysyttyä, mutta pikkupurtavaa, kuten leivän vaikkapa lisukkeilla saa muutamalla eurolla.Positiivista sekin.

Porukka aika vakiintunutta ja iältään laidasta laitaan.En kuitenkaan muuten kommentoi henkilöistä koskaan mitään.

Tietääkseni Tammirannassa on jokin leikkikenttä päätien varrella, joka halkoo Tammirannan ja uimaranta on Suruttomassa eli lähellä Tervaniemeä, kunnan kaiketi ja Alasjärven rannalla.Melkoisen rauhallinen päiväsaikaan, mutta ei välttämättä illan tultua kesäaikaan.

Eli matka riippuu esimerkiksi siitä missä päin Tammirantaa asuu, mutta löytyy.

Rikollisuutta kaiketi on siinä kuin muuallakin ympäryskunnissa ja jonkin verran on maahanmuuttajiakin ja ainakin omalla kohdallani asiallisia.

Kaupat ovat aivan ok, mutta Valintatalon hintatasoa pidän hieman korkeampana muihin, kuten K-kauppaan tai S-markettiin verrattuna.

Erikoisempia ostoksia joutuu kylläkin hakemaan joko Hämeenlinnasta tai Riihimäeltä.Netti ehkä helpoin joissain tapauksissa.

Tuolla on Torpan baarin kotisivut: http://www.torpanbaari.net/. Muita perusbaareja Tervassa on jo mainittu wanha mestari ja tervabaari. Yökerhoista ei ole suotavaa puhua tässä yhteydessä ;) Itse kutsuisin niitä lähiöpubeiksi.

Todella hyvää ruokaa saa La Fattoriasta. Italialainen ravintola, joka lyö tasollaan suurimman osan pääkaupunkiseudun ruokaravintoloista. Pitsapaikkoja on kaksi, Pikku Sena ja Pizzarella. Ensin mainittu on omasta mielestäni parempi.

• fafustola kirjoitti:

Tuolla on Torpan baarin kotisivut: http://www.torpanbaari.net/. Muita perusbaareja Tervassa on jo mainittu wanha mestari ja tervabaari. Yökerhoista ei ole suotavaa puhua tässä yhteydessä ;) Itse kutsuisin niitä lähiöpubeiksi.

Todella hyvää ruokaa saa La Fattoriasta. Italialainen ravintola, joka lyö tasollaan suurimman osan pääkaupunkiseudun ruokaravintoloista. Pitsapaikkoja on kaksi, Pikku Sena ja Pizzarella. Ensin mainittu on omasta mielestäni parempi.

Jokin unohtui..Elikkä Tervabaari Torpan baarin vieressä..mainitsen vain..

• mulle mulle
        labtech27 kirjoitti:

Jokin unohtui..Elikkä Tervabaari Torpan baarin vieressä..mainitsen vain..

joo. kyllä sielläkin keppanaa saa suuhunsa!

• on ok
        fafustola kirjoitti:

La Fattoria on kyllä ihan hyvä paikka! suosittelen.

• on ...

muuttanut eri paikkaan. se oli ennen muualla,

• keihoi

ai. älä. ookko tosissas

• ss-man

ei ole kauaa kun luin paikallisesta lehdestä Torpanbaarista artikkelin.Rouvas henkilön antamasta haastattelusta jossa kävi ilmi jotta tupakan polttoa ravintolassa jatketaan pari vuotta.kuulemani mukaan rouva saa vetää sanansa takaisin.Itse en polta ja onneksi ei tarvitse torpanbaarissa haistella armotonta savua.. kiitos viranomaisille.

• bbbgggglll
        ss-man kirjoitti:

ei ole kauaa kun luin paikallisesta lehdestä Torpanbaarista artikkelin.Rouvas henkilön antamasta haastattelusta jossa kävi ilmi jotta tupakan polttoa ravintolassa jatketaan pari vuotta.kuulemani mukaan rouva saa vetää sanansa takaisin.Itse en polta ja onneksi ei tarvitse torpanbaarissa haistella armotonta savua.. kiitos viranomaisille.

Nyt en kyllä tajunnut tosta ss-manin jutusta oikeastaan yhtikäs mitään.
        Onhan ne hakeneet poikkeuslupaa. mitä olet kuullut? mitkä sanat takaisin?
        No en minäkään tupakansavusta pidä, enkä polta, mutta pientä selvennystä silti pyytäisin.

• täällä kyselläö

Kannattaa käydä kattomassa, sillähän se selviää.

• jerkkos

saahan täällä siten tiedon muiden kokemuksista.
        muiden kokomuksista ei saa tietoa käymällä paikan päällä.

• asiakaspal.

muutan kesällä ja kiinnostaisi

• ex seippi

näköjään aika hiljaista väkeä siellä tervakoskella kun ei saa vastausta yksinkertaiseen kysymykseen. "mene itse katsomaan" mikä ratkaisu se nyt sitten on kun olen itse puolassa.

• testin pisteet

vappuna tuli käytyä molemmat läpi....
      paikat ovat ihan ok mestoja, naistarjonta hyvä. kaunista naista riittää asiakaskunnassa!

• ärsyttävää

lässytystä.Tämä juottolakysely on naurettavaa pelleilyä.Kyllä huomaa kuinka oluella aivosolut pehmenee,ei synny muita keskustelunaiheita kuin juottoloiden paremmuus järjestys.

• kumpikampi

eivät kai ole suosittuja jos kävijät eivät viitsi vastata asialliseen kysymykseen tai sitten asiakaskunta on n.60v äijiä. kumpikampi.
        onko siellä sitten mitään muita yökerhoja?

• helppo hiippana

Ei ole kyse juottoloista vaan ihan ok baareista.
        älä ole noin negatiivinen

• tics poli

onko ravintoloissa mitään poliittisia iltoja?
      stand by komiikkaa?

• tsiga wei

kertokaa minulle mitä se manne tarkoittaa, eikös se manne olle miehen nimi kun te kaikki valkolaiset huutaa että manne eihän kaikki mustalaiset ole manneja ruotsis man on mies ja hon on nainen vaikka on mustalainen tai piimänaama olen kuulut kun suomessa valkolaiset sanovat että mitäs manne kerran sanoi yksi piimänaama että mitäs manne mulle niin minä sanoin sille kuule minun nimeni ei ole manne minun nimeni on muuten källe. suomalainen valkolainen piimänaama katseli sanoppas nyt minulle että mitäs kalle niin se sanoi että mitäs kalle minä sanoin että eipä oikeastaan mitään ja sitten minä sanoin sille että muistatko nyt minun nimeni se on kalle. kyllä piimänaama lupas muistaa ensi kerralla kun tapaamme tosemme. minä pistin kuriin piimänaama

• nimetön-

juuri näin!

• te hortto kaalot

kertokaa hyvät kaaleen nuoret mulle yks juttu miks ihimeessä te ootte nii reteviä itestänne mitä te hyövytte siitä ette mitää muuta ko retevän luonteen joo mä ymmärän jos nuoret miehet/pojat on reteviä mutta naiset/tytöt voi hyväne aika eikö se pitäis olla niin että naiset/tytöt pitäis olla niikö kuuluuki naiste olla jättäkää se retevyys miehille/pojille. ettehä te mitää jätkiä oo melkein kaikilla naisilla/tytöillä jotka on mun messinkeris niillä on retevyys juttu siinä lukemassa esimerkisk yhellä tytöllä lukee näin että : vaika mulla on pikku tytön ikä nii mulla on aika naise aatteet jos jollaki on sanomista nii ei muuta ääntä kohti mä nostan ja kasta. Onko tuo oikiaa tekstiä 13 vuotiaalta tytöltä.

ja sitte toine juttu jota mää en ymmärä mä oon ite 18v ja vaikka mulla onki "aika naise" ikä nii mulla on kumminki pikku tytön aatteet koska mua ei oo kasvatettu vanhakkaaks nyky päivänä 12-13 vuotiaat tytöt ja pojat niillä on rankka kiire maalimalle ja saaha hameet päälensä vaikka niitä kerkee kyllä pitämää monta vuotta miks ihimeessä ne pilaa lapsuutensa noin nuorena olisivat lapsia nii kauan ko vaa voisivat kyllä he kerkee leikkiä kotia myöhemminki.

ja sitte on kolomas juttu kaaleet on haipista itestää nii kaaloja ko ovat muitten kaaleitten kanssa tekemisissä mutta ko pääsevät sinne omaa kotii nii kyllä se mustalaisuus jää sinne oven uluko puolelle vaikka kukaa ei sitä myönnä mutta se on vaa tosi asia eikä siitä pääse yli eikä ympäri. miks pitää esittää sitä mitä ei oo. mä kyllä tohin myöntää mä en oo mikää yli kaalo enkä oo myöskää yli kaajeemoine mä oon mikä mä oon vaikka oonki kahen mustalaisen laps ja saanu kaaleitte kasvatukse mutta silti oon aina kaajeemoisempi.

siinä oli teille "hortto" kaaloille vähä mietittävää. mutta noistaki asijoista on varmasti moni eri mieltä jote antakaa teki äänenne kuuluvii ja kertokaa rehellisesti

• pepponen
        te hortto kaalot kirjoitti:

kertokaa hyvät kaaleen nuoret mulle yks juttu miks ihimeessä te ootte nii reteviä itestänne mitä te hyövytte siitä ette mitää muuta ko retevän luonteen joo mä ymmärän jos nuoret miehet/pojat on reteviä mutta naiset/tytöt voi hyväne aika eikö se pitäis olla niin että naiset/tytöt pitäis olla niikö kuuluuki naiste olla jättäkää se retevyys miehille/pojille. ettehä te mitää jätkiä oo melkein kaikilla naisilla/tytöillä jotka on mun messinkeris niillä on retevyys juttu siinä lukemassa esimerkisk yhellä tytöllä lukee näin että : vaika mulla on pikku tytön ikä nii mulla on aika naise aatteet jos jollaki on sanomista nii ei muuta ääntä kohti mä nostan ja kasta. Onko tuo oikiaa tekstiä 13 vuotiaalta tytöltä.

ja sitte toine juttu jota mää en ymmärä mä oon ite 18v ja vaikka mulla onki "aika naise" ikä nii mulla on kumminki pikku tytön aatteet koska mua ei oo kasvatettu vanhakkaaks nyky päivänä 12-13 vuotiaat tytöt ja pojat niillä on rankka kiire maalimalle ja saaha hameet päälensä vaikka niitä kerkee kyllä pitämää monta vuotta miks ihimeessä ne pilaa lapsuutensa noin nuorena olisivat lapsia nii kauan ko vaa voisivat kyllä he kerkee leikkiä kotia myöhemminki.

ja sitte on kolomas juttu kaaleet on haipista itestää nii kaaloja ko ovat muitten kaaleitten kanssa tekemisissä mutta ko pääsevät sinne omaa kotii nii kyllä se mustalaisuus jää sinne oven uluko puolelle vaikka kukaa ei sitä myönnä mutta se on vaa tosi asia eikä siitä pääse yli eikä ympäri. miks pitää esittää sitä mitä ei oo. mä kyllä tohin myöntää mä en oo mikää yli kaalo enkä oo myöskää yli kaajeemoine mä oon mikä mä oon vaikka oonki kahen mustalaisen laps ja saanu kaaleitte kasvatukse mutta silti oon aina kaajeemoisempi.

siinä oli teille "hortto" kaaloille vähä mietittävää. mutta noistaki asijoista on varmasti moni eri mieltä jote antakaa teki äänenne kuuluvii ja kertokaa rehellisesti

mitkä kaalit?

• palataanpas asiaan
        pepponen kirjoitti:

mitkä kaalit?

Siis miten nämä pari viimeistä viestiä liittyvät millään muotoa Tervakosken ravintoloihin?

Ja pikku senasta saa hyvää metsästäjän leikettä suosittelen ;)

• saa puhua
        palataanpas asiaan kirjoitti:

Siis miten nämä pari viimeistä viestiä liittyvät millään muotoa Tervakosken ravintoloihin?

Ja pikku senasta saa hyvää metsästäjän leikettä suosittelen ;)

Olet Rasisti! täällä saa jokainen jumalan sielu puhua ja olla Jeesuksen ystävä.
        On oikeus rääkliä kaaleeta suomessa!
        En minäkään puutu suomalaisten asiaan.
        romanitoverit , järjestäytykää! Liittykää ne jotka eivät työssä käy, liittykää Romaniyhdistykseen ja alkakaa ajaa asioitanne . meitä ajettan ahdinkkoon ja varastetaan ja ajetaan ahdinkoon, etuuksia kavennetaan, hallitus pitää mekkalaa avustusten vähentämisestä ja kaventamisesta, etujen leikkaamisesta... meiltä otetaaan pois kohta kaikki. poliisille annetaan lisää määrärahaa ja meiltä oletetaan korvausta pois. on väärin!!!!!
        Herätkää siihen, että teitä sysitään syrjään tässä Suomenmaassa, jossa kohta ei ole tilaa muille kuin suomalaisille.
        ja sinä rasisti ole kunniallinen muille.

erilaisiakin romaneja jotka olivat heille ihania ja hyviä,eivätkä sivaltaneet kielellään tai syrjineet katseillaan.eivät tulleet puhumaan ivamielessä taka-ajatusten kanssa. on kaunis ja järkevä,hienotunteinen,joka ei itse tahtoisi ja joskus olen miettinyt hänen olevan aivan liian ,ja siksi varmaan hänen osansa on ollutkin johtaa omaa kansaansa .

• minun poikani

Menin WC:seen ja oivalsin.
      Oivalsin, kun menin WC:hen.
      WC:ssä oivalsin.
      Oivalsin WC:seen mentyäni.
      Mentyäni WC:seen minä oivalsin.
      Minä oivalsin, kun menin WC:hen.
      WC:ssä minä oivalsin
      Kun menin WC:hen, minä oivalsin

Onpas WC:ssä kirjoituksia tänään:
      Naisia ja herroja
      Kaikki ihan typeriä, kertakäyttöisiä

Jos katsotaan tarkemmin,
      kyllähän sieltä kaikenlaista löytyy
      aivan kuten mistä vaan, kun tarpeeksi läheltä katsoo

Mutta kovimmat menee kaukana, vain wc on poikani.

• Green peace rulezz

Minulla oli laput korvilla, ulkona satoi (tai paistoi). En tiennyt mitään mistään, tiesin vain kuka olin. Kävelin tapani mukaan vaatimattomasti, en paljon katsellut pitkin toisten ihmisten nenänvarsia vaan annoin heille periaatteessa luvan vaikka murskata minut hengiltä.

Otin repustani pois pullon, vanhan näivettyneen vichyn. Heitin sen roskakoriin. En kadulle, vaikka se helpompaa minulle olisi ollutkin. Kadutti hirveästi. Olin juuri alkanut jatkaa matkaani erään entisen sosiaalityöntekijäni asunnolta, missä olin yöpynyt. Otin sormiini tupakan, joka oli askin viimeinen. Poltin sen hartaudella yrittäen samalla nauttia elämästäni hirveän sekasorron keskellä. Vaikka mieleni vielä säteili valoaan, tunsin itseni vammaiseksi ja muutenkin aika mitättömäksi.

Eteeni pysähtyi auto, jossa istuskeli neljä nuorta. He katsoivat minua hetken suu auki. Pelästytettyään minut he jatkoivat matkaansa ja minä kaaduin. Vierin alas jalkakäytävältä autoradalle, niin että pääni jäi viemärin kohdalle. Siellä oli oksettava haju. Tajuni oli tallessa sen verran, että kykenin ajattelemaan jotain. Yritin nousta ylös, mutta kaaduin uudestaan. Ryömin jalkakäytävän ylitse viereisele kioskille, jonka ovella kioskinmyyjä käännytti minut tylysti takaisin. Tulin iloiseksi, ja yht'äkkiä minua alkoi naurattaa hirveästi. Sitten kokeilin luitani. Ne olivat heikon oloiset ja tuskin kestäisivät enää toviakaan. Olin täynnä huolia ja murheita. Vain punainen matto kuolemaan saattoi antaa minulle hetkeksi vastauksen, jonka aikoinani hävitin.

Ponnistin voimani ja kävelin viimeiset metrini rantaan. Ohitseni asteli nainen, joka ei vilkaissutkaan minuun päin. Ei hän vilkaissut muitakaan maan matosia. Hänellä oli maailma edessään ja vastassa. Ei häntä kiinnostanut. Ojensin jalkani. Yskäisin muutaman kerran ja hengitykseni oli hetkessä ohi. Ei kukaan, ei edes tuo nainen tiennyt mitä minulle sen jälkeen tapahtui. Aikani oli tullut päätökseen. Pian hänkin löytäisi itsensä joltain rannalta yhtä surkeassa tilassa, eikä siitä hienosti eletystä elämästä takana olisi hänelle sen enempää iloa kuin minullekaan, joka pääsen tästä vitutuksesta eroon hieman aikaisemmin.

• eteneen

oletko amfisbena

• tapahtuu

Olin asiakas, viikate olalla, tanssin humppaa.
      Sanoin baaritiskillä heihei, ja suljin auton oven. Olin korkealla kalliolla luumun siemenen sisällä. Istahdin ja kaivoin eväsmehuni, ja leipäni. Tilasin oluen ja katselin rintojani peilistä kaksi tuntia.Ne olivat karvaiset. Helikopteri kiersi kehää ylläni ja sitten tuli oudon hiljaista, kaikki vaimeni ja ilma alkoi tuoksua kuten lapsuusvuosinani. Voisitko poistua sanoi portsari. Kaikki sadevesi valui alas keuhkoistani: olin jälleen tyttö, joka odotti sanaa palvelijaltaan. En vielä silloin osannut lentää. Päivän päätteeksi perhonen surisi päässäni.

• rauhan enkeli

näin kuolleen linnun, se vain lepäsi ja odotti minua, nuorta tyttöä, ainoata ihmistä joka sen voi pelastaa. tein kaikkeni, uhrasin itseni että pieni siivekäs pelastuisi kuolamalta.
      linnun nokasta valui vetelää ulostetta ja se haisi pahalle. en pystynyt auttamaan tuota luontokappaletta. en voinut koskea paskaan.

• mikä on?

mikä on paras paikka

• verbatim.

ykkönen on Tervabaari

• mörsö
        verbatim. kirjoitti:

ykkönen on Tervabaari

en sinne räkälään mene. ennemmin vaihan paikkakuntaa!

• erotuomari-
        mörsö kirjoitti:

en sinne räkälään mene. ennemmin vaihan paikkakuntaa!

huijaat. jokainen voi vapaasti esittää mielipiteensä. näyttää tuo paikka olevan kärkisijoilla!!

• -------¨l

tervabaari on hyvä paikka käydä kietaisemassa olut

• mestari ykkönen

mestari ykkönen., sille annanpisteeni

• minä kans
        mestari ykkönen kirjoitti:

mestari ykkönen., sille annanpisteeni

Vanha Mestari on mielestäni paras paikka ja siisti sisältä. siitä pisteet. portsari ovella on myös hyvä turvallisuustekijä.

• on on on

lilis paari on paras eli vanha mestari nykyään

• (amfisbena)

Kaksipäinen käärme (amfisbena)

ulkonäkö: Tällä matelijalla on lohikäärmemäinen pää kummassakin päässään. Päät toimivat toisistaan riippumatta, Kun toinen pää nukkuu, toinen vartioi.

tavat: Vaikka käärmeellä on kaksi kynsillä varustettua jalkaa, se ei kuitenkaan kävele, vaan laittaa toisen päänsä toisen pään suuhun ja kierii renkaana eteenpäin.

asutus: Amfisbena elää tasankomailla, missä sen on helppo metsästää.

• se kärmes

pääseekö se amfisbena sisää ravintolaan vai narikkaanko se jää

• amfisbena
        se kärmes kirjoitti:

pääseekö se amfisbena sisää ravintolaan vai narikkaanko se jää

toinen pää on tiskillä ja toinen narikassa

• Tervakoskella

ovat yleisiä vessoja,"paskaa" täynnä.

• bbbgggglll

Lauantaina 19.5. Pelle Miljoona Trio Wanhassa Mestarissa!!!

Ei ollut sit mikään maksettu mainos, vaan toivomus et tulis tunnelmallinen ilta.
      Toisin kuin Tumpin keikka kyseisessä paikassa taannoin, jolloin se itsekin haukkui paikan kotisivuillaan...

• tumpin

minkä tumpin

• bbbgggglll
        tumpin kirjoitti:

minkä tumpin

Tumppi Varosen, ja jos et tiedä kuka hän on, niin eipä varmaan kannata lauantainakaan tulla...

• palaa suussani
        tumpin kirjoitti:

minkä tumpin

onko se tumpattu, se tumppi

• bbbgggglll
        palaa suussani kirjoitti:

onko se tumpattu, se tumppi

Lanka palaa!

• ....*.*._*._*.*
        bbbgggglll kirjoitti:

Lanka palaa!

No oliko se palle miljoona vai oliko se tumppi varoke

• hiljaisuus---

Luolaan laskeutui toviksi hiljaisuus, kun tuijotimme kaksikkoa ihmeissämme. Tunsin väristyksen kulkevan selkäpiitäni pitkin: ihan oikeaa käärmettä!

• tupakkakopit?

onko mestarissa topossa ja terviksessä tupakkakopit?

• tervalainen

Mestarissa on koppi, muttei käyttölupaa vielä. Mittaajaa ja tarkastajaa odotellessa poltetaan ulkona.

• jaaaaaaaahaaaas
        tervalainen kirjoitti:

Mestarissa on koppi, muttei käyttölupaa vielä. Mittaajaa ja tarkastajaa odotellessa poltetaan ulkona.

no se on hyvä, varsinkin talvella saattaisi olla hankalaa ja epämukavaa mennä ulos pakkaseen.

• talvella---
        jaaaaaaaahaaaas kirjoitti:

no se on hyvä, varsinkin talvella saattaisi olla hankalaa ja epämukavaa mennä ulos pakkaseen.

kesällä tuo ei vielä haittaa mutta pakkasella on mielellään sisätiloissa.

• kiia...
        talvella--- kirjoitti:

kesällä tuo ei vielä haittaa mutta pakkasella on mielellään sisätiloissa.

Talvella voi paleltua -20 pakkasella. hrhrhrhhrr

• savutonkin
        kiia... kirjoitti:

Talvella voi paleltua -20 pakkasella. hrhrhrhhrr

Topoon tulee koppi syksyllä. kukaan ei palellu!

• bbbggglll
        savutonkin kirjoitti:

Ihmettelen vaan, että kaikkiko te röökaajat poltatte himassannekin sisällä kaiket talvet?
        Luulin, että nykyään aika harva polttaa sisällä mutta taisin olla tässäkin asiassa väärässä...

• aaabbbccc
        savutonkin kirjoitti:

Jos on rahaa tehdä tupakkakoppi.

• saako amfisbena polttaa sis...

saako amfisbena polttaa sisällä?

• terassi terassi

Mitään yleissääntöä ei ole vaan asiaan vaikuttaa mm:
      - Onko alue kaavoitettu vai haja-asutusalue.
      - Tuleeko terassi julkisivun puolelle vai takapihalle.
      - Onko terassi katettu vai ei.
      - Miten terassi ylipäänsä sopii tai maiseman yleisilmeeseen.
      -saako siellä polttaa ja viedä olutta sinne
      - Jne.

• Lounaspirtissä kävi poliisit

tietääkö kukaan mitä he tekivät siellä

• ei ainakaan lounaspirtissä

ei ainakaan lounaspirtissä poliisit oo käyneet. eihän sitä ole.

• 12erty
        ei ainakaan lounaspirtissä kirjoitti:

ei ainakaan lounaspirtissä poliisit oo käyneet. eihän sitä ole.

ne tais käydä vanhalla sp talolla ja ihan muuten vaan. ei mitään sytä. jonkun auton vaa sihen pysäyttivät ja paperit kysy...

• oli kerran

ne on auki juhannuksena ehkä

• anniskelupaikassa..

ja otin 5 olutta.
      sitten menin veskiin.
      sitten pissasin.
      sit tulin pois.
      olin vessassa,
      tulin vessasta,
      menin vessaan,
      olin vessassa,
      tulin vessasta,
      menin vessaan,
      olin vessassa,
      tulin vessasta,
      menin vessaan.

söin mansikoita ja leipää

• hänet vein kotiini

vierailin ravintolassa tervalkoskella eilen ja olin senjälkeen yhdynnässä! tervakoskella oli yksi mies ja hänet vein kotiini

• seksin orja .

Missä paikassa on parhaat mahdollisuudet päästä piilottaman nakkia?

• saa tehdä mitä vain

torpassa, siellä ei vahdita mitään...sen kun nakittelet rauhassa!

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        saa tehdä mitä vain kirjoitti:

torpassa, siellä ei vahdita mitään...sen kun nakittelet rauhassa!

mä haluun sinne sit jos sieltä saa ottaa kotiinviemisiä

• saa sieltä viemisiä ottaa.
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

saa sieltä viemisiä ottaa.

• eipäs
        saa sieltä viemisiä ottaa. kirjoitti:

saa sieltä viemisiä ottaa.

eipäs

• viemisiä
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

työntekijätkin on sopivasti XL-kokoisia.

• Kauko Röyhkä
        viemisiä kirjoitti:

työntekijätkin on sopivasti XL-kokoisia.

Mestarissaki 1 portsari turha. Sielläkin meno menee siihen et tappelu aina ulkopuolella. Sinne tarvitsisi oikeasti 2ammattitaitoista järjestyksenvalvojaa!

• Hannu
        Kauko Röyhkä kirjoitti:

Mestarissaki 1 portsari turha. Sielläkin meno menee siihen et tappelu aina ulkopuolella. Sinne tarvitsisi oikeasti 2ammattitaitoista järjestyksenvalvojaa!

Siinä edustalla on jopa painittu (nurmikolla) patsaan lähellä. Sitten oli myös darts kisoja elikkäs tikan (kuolleen) heittoa, pitkän matkan heittona oli, lipputangon juurelta yritys osua tikkatauluun, paras oli kunhan osui johonkin (portsarit) muuten meni ihan hyvin. Ja jos kiinnostaa voisin kertoa jurinoita edelleen...Hannu M

• ravintola.

olutta kaksi tuoppia.

• Kaksipäinen käärme (am

Kaksipäinen käärme (amfisbena)

ulkonäkö: Tällä matelijalla on lohikäärmemäinen pää kummassakin päässään. Päät toimivat toisistaan riippumatta, Kun toinen pää nukkuu, toinen vartioi.

tavat: Vaikka käärmeellä on kaksi kynsillä varustettua jalkaa, se ei kuitenkaan kävele, vaan laittaa toisen päänsä toisen pään suuhun ja kierii renkaana eteenpäin.

asutus: Amfisbena elää tasankomailla, missä sen on helppo metsästää.

• Keppana ¤58/8

Vanha mestari loppuu viimein. kyllä täällä on ravintoloita liikaakin.

• kotonajuova

munkin mielestä torppa on halvempi ja paremmat valikoimat juomien ja ruokien suhteen, mukavammat kanssaihmiset asiakkaissa ja työntekijöissä, mestari ei taida olla aukikaan niin tiiviisti vielä päivällä ja torppakaan ei niin syrjässä ja ollut jo pidempään kuin naapurinsa tervabaari, aika harvoin kyllä missään käyn nykyisin

• Lexxxax

Torpassa selkeästi paras asiakaspalvelu. Ei olla niin sitruunaa syöneitä kun toisaalla... Mielestäni tervakoskessa on vain yksi oikeas baari, ja se on torppa.

• a.r.t.o.

jokissa on paremmat pizzat ku torpassa

• nälkä
        a.r.t.o. kirjoitti:

jokissa on paremmat pizzat ku torpassa

Torpasta pizzaa?? Ja mistäköhän lähtien???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      97
      2523
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2345
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      2048
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1641
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      110
      1540
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      162
      1287
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      262
      1082
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      994
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      79
      946
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe