Moi. Anteeks kun mä pistän tän saman alotuksen tännekin, mutta tällä asialla on aika kiire - mä lähden matkaan KLM:llä 3 päivän päästä! Eli siis, mä lueskelin KLM:n sivuja noista laukkujen määristä ja painoista (http://www.klm.com/travel/it_en/travel_information/bagg age/baggage_allowance/index.htm#2), ja ymmärsinköhän väärin, mutta se sanois että vaan yks matkalaukku on sallittu vaikka lentää USA:an? Tää olis kyllä eka lentoyhtiö joka ei anna viedä kahta laukkua. Sit toinen kyssäri koskien käsimatkatavaraa. Onko totta että se saa KLM:llä painaa jopa 12 kg, kun muilla yhtiöillä raja on vaan 5 kg? Kiitti vastanneille!
KLM - Vain 1 laukku sallittu?
7
1081
Vastaukset
- arska
kyllä mä ainakin sain viedä 2 laukkua Barcelonasta Helsinkiin. Jenkeistä en sitten tiedä.
- Katso sivua uudelleen
Kun puhut yhdestä laukusta niin tarkoitatko ruumaan menevää tavaraa? Jos tarkoitat niin kyllä, olet ymmärtänyt väärin.
Katso sitä sivua uudelleen. Kohdassa "Checked package" sanotaan selvästi että ruumaan menevää tavaraa saa olla USA:han tai sieltä lennettäessä
kaksi matkatavaraa, joista kumpikin saa painaa max. 23 kg.- !?!
Arvelinkin että olin sen ymmärtänyt väärin. Osaatko sanoa tuosta käsimatkatavaran painosta mitään? Onko se tosiaan tuo 12 kg?
- 12kg
!?! kirjoitti:
Arvelinkin että olin sen ymmärtänyt väärin. Osaatko sanoa tuosta käsimatkatavaran painosta mitään? Onko se tosiaan tuo 12 kg?
KLM'llä saa käsimatkatavara olli todellakin 12kg, mutta siin ä pätee vain yksi laukku. esim naisella ei saa olla pientä käsilaukkua ja matkakassia. ei erillistä kameralaukkúa tai tietokonelaukkua vaan vain yksi laukku johon voi tunkea vaikka kaksi keissiä kaljaa. naurettavaa. ja mikäli kone on täynnä(usein) ottavat portilla AINOAN käsimatkatavaran pois . tosi mukavaa. ei ikinä enää KLM'llä, kiitos.
- Ai jaa
12kg kirjoitti:
KLM'llä saa käsimatkatavara olli todellakin 12kg, mutta siin ä pätee vain yksi laukku. esim naisella ei saa olla pientä käsilaukkua ja matkakassia. ei erillistä kameralaukkúa tai tietokonelaukkua vaan vain yksi laukku johon voi tunkea vaikka kaksi keissiä kaljaa. naurettavaa. ja mikäli kone on täynnä(usein) ottavat portilla AINOAN käsimatkatavaran pois . tosi mukavaa. ei ikinä enää KLM'llä, kiitos.
Just pääsiäisenä lensin neljällä KLM:n koneella, ja mulla oli käsilaukun lisäksi matkakassi. Missään vaiheessa niistä ei huomautettu.
- ...
12kg kirjoitti:
täyteys liittyy siihen että pitää laittaa käsimatkatavara ruumaan? En käsitä. Eihän muillakaan yhtiöillä ole tuollaista. Ja käsimatkatavaraan yleensäpä vielä laitetaan sellaista mikä on särkyvää eikä haluta laittaa ruumaan. Esim. mä otan kannettavan koneen käsimatkaan, niin onko sitten yhtiö velvollinen maksamaan korvauksia jos se hajoaa jos se täytyy laittaa ruumaan?!
- 12kg
... kirjoitti:
täyteys liittyy siihen että pitää laittaa käsimatkatavara ruumaan? En käsitä. Eihän muillakaan yhtiöillä ole tuollaista. Ja käsimatkatavaraan yleensäpä vielä laitetaan sellaista mikä on särkyvää eikä haluta laittaa ruumaan. Esim. mä otan kannettavan koneen käsimatkaan, niin onko sitten yhtiö velvollinen maksamaan korvauksia jos se hajoaa jos se täytyy laittaa ruumaan?!
Lufhtansan lennolla olen myös joutunut portilla antamaan käsimatkatavarat ruumaan. Molemmilla kerroilla (klm/lh) oli pienet koneet(cityhopperit) ja viimestä paikka myöten täynnä. Ja kaikki pientä käsilaukkua suuremmat otettiin portilla pois.kaikilta. Kelmillä vaan se ongelma, että kaikki samassa kasissa. ja tämä siis 2 viikkoa sitten kun lensin hel-ams-zrh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719