mitä tehdä kun toinen lämpölasi-ikkuna vuotaa ja tekee harmautta ikkunaan? jos olen oikein ymmärtänyt, tämä lasi ei kaipaa tuuletusaikkoja, koska sen pitäisi siis olla niin tiivis ettei sinne mikään kosteus mene. nyt kuitenkin menee. joku puhuu jostakin että elementti vuotaa, mikä on elemntti? ja mitä tehdä. mitään tuuletusmahdollisuutta siis ei ole / nuppia minkä kääntää auki niin lähtee ilma virtaamaan. toinen tällainen lämpöikkuna kyllä pelaa, eikä vuoda yhtää.
lämpöikkunat
4
2699
Vastaukset
- ....
Elementti on se osa ikkunaa mikä on lasia niiden välilistat. Jos elementti vuotaa niin, kosteutta ei saa pyyhkimällä pois lasin kummaltakaan ulkopinnalta, vaan se on elementin välissä, jolloin kyseesä on valmistusvirhe.
- lasielem
Tee reklamaatio ikkunoiden valmistajalle! Laseilla on yleensä 10 vuoden takuu. Saat uuden ilmaiseksi tilalle, jos takuu on vielä voimassa!
- takuu_
lasielem kirjoitti:
Tee reklamaatio ikkunoiden valmistajalle! Laseilla on yleensä 10 vuoden takuu. Saat uuden ilmaiseksi tilalle, jos takuu on vielä voimassa!
eli täytyy siis viahtaa koko ikkuna, muu ei auta?
- Jew
Ootko nähny se ikkuna itsessään vuotaa-siis lasielementti. On luultavasti lasin valmistajalla sattunut jotai- ei siis välttämättä ikkunan valmistajalla eikö nykyään kaikki tehä ns. komponenteista ja lasin toimittaja on erikseen ku ikkunanvalmistaja. se vaan ostaa klasit tuotteisiinsa jostai. Soita ikkunan valmistajalle ja kysy voivatko he tehdä jotai- saisivatko uuden lasin tilalle sieltä mistä tilaavat ne ihtelle vai toimittavatko uuden.(takuu jäljellä?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764