Jonkinaikaa olen jo ihmetellyt, kun roskapönttöjen tyhjennyksen suorittaa paikallisen Sitan sijaan joku Kuopiolainen Experant. Mikähän järki siinäkin on? Yrittivät ilmeisesti rekrytoida minuakin leipiinsä henkilöstöpalvelun kautta, mutta kun ei tuo jäteala oikein kiinnosta ja kun lupasin lähteä hetkeksi remmiin, niin paikallinen henkilöstöpalvelu ilmoittikin haluavansa vain vakituisia kuskeja, joten jätin asian sikseen, itse kun olen elintarvikekuljetuksiin ja erityisesti kaksilämpökuljetuksiin erikoistunut ja niitä hommia teen edelleenkin. Palkkakin olisi ollut tosi surkea, pelkkä TES ja apulaitelisä. Kuka sillä viitsii edes lähteä ajamaan, etenkin haisevaan hommaan jossa ei ole edes ylityömahdollisuutta. Kumma homma vaan että joku Kuopiolainen firma pyörii näillä markkinoilla. Ihmettelen.
Experant
3
1172
Vastaukset
- jussi185
Kaveri on ollut jo vuoden hommissa kyseisessä firmassa ja näköjää tykkää vaikka homma on ihan varmasti haisevaa :) mutta jos nyt oikein muistan niin tämä experantti on ostanu jonku firman en nyt muista nimeä on sen verran aikaa. mut aika paljon se kumminkin tyhjentelee, jos oletan oikein niin uudenmaanjätehuolto on se vanha firma jonka experantti on ostanu. siis tämä on ihan vain oletusta ja minun muistin varassa eli joku joka tietää niin korjatkoon tietenkin.
- Grön
Kyseessä on EU:n vapaa kilpailu, seuraavalla kilpailuttamiskierroksella ko. auton kyljessä oleva teksti voi muistuttaa risuaitaa.
- Ajat muutuu
En tiedä mikä jätevirma meillä silloin kävi kun asuimme vielä omakotitalossa, mutteivät kyllä turhaa meteliä pitäneet, käynnin huomasi vain tyhjentyneestä roskalaatikosta. Mutta hyvä oli palvelu, ottivat mukaansa kaikki ylimääräisetkin säkit ja rojut kunhan vain muisti jättää six-päckin tai pullon kirkasta pöntön juurelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232