Marraskuussa Kap Verde:lle

matkaan lähden

Olemme menossa Kap Verde:lle marraskuun alussa. Tarkemminsanoen Santa Maria:n saarelle. Millainen mahtaa olla sää ja meriveden lämpötila marraskuun alussa kyseisellä saarella.

6

7730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aallot?

      sama ajatus matkan suhteen,mutta,mutta.finmatkojen esitteessä lukee jotenkin näin "tuulista aaltoja"joulu-tammikuussa!siellä käyneet millanen on keli kyseisinä kuukausina,itselläni olisi tarkoitus neljä viikkoa saarilla,viikko marraskuussa ja kolme tammikuussa.sää lähinnä ja merenkäynti mietityttää?tekemistä kyllä keksimme,kai se pitää paikkansa ettei ole vielä mikään turistihel.....,sillä haluan tyysti rauhallisen paikan lomailuun.mikä oli muuten hotellisi nimi?

      • lähdössä

        Minuakin odottaa ensi talvena matka Kap Verdeen. Uusimmassa Voima-ilmaislehdessä on pitkä ja ihana artikkeli ko. saarista. Itse pidän itsestäänselvyytenä, että keskellä merta sijaitsevilla saarilla tuulee ja että Atlantin aallot ovat suuria, enkä pidä niitä kovin olennaisina asioina. Lämpöä, aurinkoa, merta ja ripaus eksotiikkaa. Koska saarille tuodaan lähes kaikki mantereelta, lähden siitä, että hintataso ei ole halpa, joten varaudun 100e pvä budjettiin kahdelle hengelle, johon tosin sisältyy myös pari retkeä. Aasiassa riittää 20e päivä, mutta joka päivässä saa rahaa palamaan jos haluaa, monet ottavat sinnekin järjettömästi rahaa mukaan.


      • metkaa matkaa
        lähdössä kirjoitti:

        Minuakin odottaa ensi talvena matka Kap Verdeen. Uusimmassa Voima-ilmaislehdessä on pitkä ja ihana artikkeli ko. saarista. Itse pidän itsestäänselvyytenä, että keskellä merta sijaitsevilla saarilla tuulee ja että Atlantin aallot ovat suuria, enkä pidä niitä kovin olennaisina asioina. Lämpöä, aurinkoa, merta ja ripaus eksotiikkaa. Koska saarille tuodaan lähes kaikki mantereelta, lähden siitä, että hintataso ei ole halpa, joten varaudun 100e pvä budjettiin kahdelle hengelle, johon tosin sisältyy myös pari retkeä. Aasiassa riittää 20e päivä, mutta joka päivässä saa rahaa palamaan jos haluaa, monet ottavat sinnekin järjettömästi rahaa mukaan.

        Tammikuussa menossa KapVerdeen, tosin all inclusive -hotelliin joten matkabudjetti tosi pieni. Ja jollei tarvi edes shoppailla... halvalla matka lähtee. Ei riittäis rahat Thaimaan matkaan. Onkohan siellä hyttysiä tms.purevia, Offitko mukaan Suomesta? Niitä kun ei yleensä kohteesta saa, esim Zanzibar ja CostaRica, ei löytynyt paikallisista kaupoistakaan. Entä yölämpötila, ei kai Afrikan aavikon kylmyys sinne vaikuta? Lupsakkata matkaa kaikille muillekkin!


    • TARKENEE

      ILMA OLI MARRASKUUN LOPPUPUOLELLA PÄIVISIN N. 27ASTETTA JA YLIKIN. TUULI KUITENKI LÄHES KOKOAJAN, JOTEN EI OLLUT LIIAN KUUMA. YÖLLÄKÄÄN EI LÄMPÖ LASKENUT VARMASTIKAAN ALLE 22:N JA MERIVESIKIN OLI N. 27. KERTAAKAAN EI TARVINNUT PALELLA EIKÄ KÄYTTÄÄ PITKÄHIHAISIA TAI -LAHKEISIA , EI ILLALLLAKAAN. AURINKO PAISTOI JOKA PÄIVÄ, VÄLLILLÄ OHUEN PILVIVERHON TAKAA.

      • marve

        onko niin, että valkoisia vaatteita ei kannata ottaa mukaan, koska tuuli heittää hiekkaa joka paikkaan ?


      • kokemuksia on
        marve kirjoitti:

        onko niin, että valkoisia vaatteita ei kannata ottaa mukaan, koska tuuli heittää hiekkaa joka paikkaan ?

        hiekkaa todella lentää, mutta meren rannalla, jatkuvasti. meitä se ei haitannut, vaikka välillä rasvattu iho oli kuin hiekalla kuorrutettu. ei muuta kuin suihkuun rannallaolon jälkeen. en tiedä onko vaatteiden värillä mitään merkitystä...meillä oli kaiken värisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe