Vanha suola janottaa...

Rouva X

Viikonloppu oli taas sujunut perinteiseen malliin. Mies ryyppäsi koko viikonlopun ja olin todella kypsä tilanteeseen. Seksiä ei suhteessamme juuri enää ollut, enkä sitä suuremmin mieheni kanssa enää kaivannutkaan. Sitä vastoin olin kyllä alkanut katsella muita miehiä "sillä silmällä". Olin tosin niin ujo, että punastuin jo pelkästään siitä, jos joku vieras tuli kanssani juttelemaan.

Tiistaina töissä ollessani puhelimeni soi ja numero näytti olevan täysin tuntematon. Arvelin lehtimyyjäksi, mutta vastasin kuitenkin. Soittaja olikin vanha poikaystäväni nuoruusvuosiltani. Oli ihanaa kuulla hänen äänensä ja pitkästä aikaa palata muistoissa taaksepäin. Hän kertoi eronneensa jokin aika sitten ja kertoi kaipaavansa minua yhä. Yllätyin tästä tunnustuksesta ja vielä enemmän siitä, että hän halusi tavat minut ihan kahden kesken. Kuulemma vain saadakseen puhua jollekin tutulle.

Tavallaan minua itseäkin kiehtoi saada puhua jollekin omista parisuhdeongelmistamme yms. Yllätin itsenikin ehdottamalla tapaamista seuraavaksi päiväksi, jonka olin aikonut pitää VES -vapaana. Paikkaa ei ollut tarjota, mutta ex -poikaystäväni ehdotti muitta mutkitta hotelli presidentin aulabaaria. Suostuin asiaan muitta mutkitta, koska se olisi selvästi neutraali tapaamispaikka. Miehelleni en hiiskunut mitään tarkempaa vapaapäivästäni tai Helsingin matkastani. Kerroin vain meneväni koulutukseen.

Saapuessani hotellille ex -poikaystäväni odotti jo minua. Hän lähestyi lämpimästi minua ja jopa halasi tuttavallisesti. Hän kertoi olevansa erittäin iloinen, että suostuin tapaamaan hänet. Nautimme lounaan ja muutamia laseja viiniä, jotka hän herrasmiehenä tarjosi. Lopulta ex -poikaystäväni katsoi minua syvälle silmiin ja sanoi haluavansa jatkaa keskustelua hotellihuoneessa aivan kahden kesken. En ajatellut asiassa olevan mitään ihmeellistä ja muutaman viinilasin vauhdittamana suostuin ehdotukseen. Hieman ehkä hämmästelin, kuinka hotellihuonekin oli jo valmiiksi varattuna.

Hississä ex -poikakaverini yllättäen suuteli minua ja sanoi haluavansa minua palavasti. Olin yllättynyt ja hämilläni, kun mies alkoi hyväillä farkkujen peittämää pyllyäni. Yritin vastustella, mutta mies ohjasi minut päättäväisesti hotellihuoneeseen. Huoneessa ex -mieheni avasi sepaluksensa ja pyysi muistelemaan "vanhoja". Hän painoi minua olkapäistä alemmas ja samassa kivikova kalu ponnahti housuista kasvojeni eteen. Ex -mieheni kalu oli selvästi suurempi kuin aviomiehelläni. Sanoinkin vain hänelle, että taitaa olla melkoiset paineet pusseissa. Hän vain huokaisi, ottaessani hänen terskansa suuhuni, ettei ole saanut aikoihin. Ummistin silmäni ja annoin terskan upota suuhuni. Toisella kädellä hyväilin jo aikanaan niin monesti rakastamiani pusseja, jotka riippuivat edessäni raskaina.

Hetken kuluttua mies vetäytyi suustani ja nosti minut pystyyn. Samalla rajulla liikkeellä ex -mieheni käänsi minut ympäri sängylle ja alkoi vetää farkkuja jalastani. Seuraavaksi mies riisui pikkarini määrätietoisin ottein. Olin itsekin kiihottuneessa tilassa maatessani vatsallani peppu jo paljaana. Ex -mieheni huokaisi, että peppusi on yhtä upea kuin nuorempanakin. Tunsin kuinka exäni levitti jalkojani ja siveli rauhallisin liikkein paljasta peppuani. Samassa hetkessä tunsin tutun käden kostuneessa jalkovälissäni ja kuulin miehen murahtavan tyytyväisenä.

Samassa tunsin miehen painon niskassani ja omaa aviomiestäni huomattavasti kookkaamman kalun peppuvaossani. Yritin huohottaen kysyä onko mies laittanut kortsun kalunsa päälle. Huohotin vielä, ettei minulla ole mitään muuta ehkäisyä. Kuulin exäni vain sanovan, ettei hänellä ole nyt mitään kortsuja. Samassa tunsin kuinka monta kertaa aiemmassa elämässäni minua nainut kalu upposi takaapäin vartta myöten sisääni. Mies alkoi naida peppuani raivokkaasti. Tunsin vain reisien läiskeen peppuani vasten ja raskaiden pussien tömähtelyn.

Yritin vielä sanoa miehelle, ettei laskisi spermojaan sisääni, koska raskauden vaara oli tuossa kierron vaiheessa suuri. Sanoistani huolimatta tunsin kuinka miehen tahti kiihtyi entisestään ja kalu nykien spermat roiskuivat sisääni. Mies jäi päälleni makaamaan ja ajattelin kauhistuneena, että mies oli juuri laskenut siemenensä sisääni. Sanoin tästä exälleni, mutta hän vain naurahti ja sanoi, että halusit sitä itse kuitenkin. Nousin posket punaisina istumaan sängylle ja totesin, että taisimme mennä liian pitkälle.

Exäni kaatoi meille lasit viiniä ja pyysi minua kanssaan suihkuun. Ajatus tuntui hyvältä ja niin menimme yhdessä kylppäriin, jossa exäni kädet vaeltelivat kaikkialla vartalollani. Erityisesti hän oli kiinnostunut pepustani, jota hän kertoi kaivanneensa kaikki nämä vuodet. Mies istahtikin vessanpytyn kannelle ja näin hänen kalunsa seisovan taas kivikovana. Mies naurahti vain, että "katso nyt mitä peppusi näkeminen aiheuttaa". Punastuneena naurahdin ex -mieheni kommenttia ja sanoin, että "sillehän pitää tehdä jotain". Kyykistyin miehen eteen ja otin terskan taas varovasti suuhuni. Mies katsoi silmiini ja sanoi "anna minun naida vielä kerran ihanaa peppuasi, kuten silloin ennen vanhaan". En ollut harrastanut peppuseksiä vuosiin, enkä aviomieheni kanssa milloinkaan. Taisipa olla niin, että kyseinen ex –poikaystäväni oli ainoa joka oli päässyt tutustumaan taaempaan aukkooni.

Äkisti ex –poikaystäväni nosti minut pystyyn ja käänsi selin itseensä päin. Hän pyysi kumartumaan ja näyttämään peppuani tarkemmin. Levitin haarani ja otin tukea lavuaarista, miehen alkaessa kutitella kielellään peppureikääni. Tunne oli rietas pitkästä aikaa elämässäni. ”Vieraan miehen” kieli peppureiälläni. Samassa mies nousi ja alkoi ohjata minua takaisin hotellihuoneeseen ja sänkyä kohden. koko ajan tunsin kovettuneen kalun peppuani ja alaselkääni vasten. Mies käänsi minut hellästi sängyn reunalle selälleni ja meni hakemaan jotain laukustaan. Mies palasi liukuvoidetuubi mukanaan ja virnisti ilkikurisesti. Hän sanoi vain, että ”arvannet mihin tätä tarvitaan”. Ja totisesti sinä hetkenä arvasin..

Mies nosti jalkani suoraan kattoa kohden ja taivutti polvitaipeitani. Tunsin kuinka voidetta pursotettiin pyllyvakooni. Yritin vielä sanoa, että jos kuitenkin teemme sen toisin, koska muistin miehen kalun olevan huomattavaa kaliiberia. Hän kuitenkin naurahti, ”ettei tästä voi enää perääntyä, katso nyt tätä ystävää”. Samalla hän osoitti kivikovana napaansa vasten seisovaa kaluaan. Hän vielä tokaisi, että muistithan, ”ettei meillä ole niitä kortsuja”. Tämä varmaankin sinetöi hyväksyntäni asialle. Mies nousi nopeasti päälleni ja alkoi intohimoisesti suudella minua, joka makasin miehen alla ”kaksinkerroin”. Tunsin vain kuinka kalu liukui pyllyvaossani ja alkoi painaa sulkijalihastani. Hitaasti yhä suudellen mies alkoi painaa kalua peppuuni. Aluksi se hieman sattui, mutta ex –poikakaverini rauhallisten liikkeiden ansiosta aloin lopulta rentoutua.

Muutamien rauhallisten työntöjen jälkeen mies tarttui nilkkoihini ja nosti ne yhdessä ”nipussa” kohti kattoa. Mies hymyili minulle ja alkoi nussia melko kokematonta pyllyäni voimakkain vedoin. Ummistin silmäni, enkä voinut enää estää itseäni. Tilanteen riettaus ja kiihottumistilanteeni saivat minut laukeamaan voimakkaammin kuin koskaan ennen. Samassa tunsin kuinka mies voimakkaiden työntöjen saattelemana purkautui peppuuni. Avasin silmäni, miehen yhä ollessa hymyillen tiukasti pepussani ja sain huohotukseltani sanottua, ”että tästä ei sitten puhuta”... Ex –mies vain hymyili minulle ja sanoi, ”ei puhuta, mutta toivottavasti otetaan vielä joskus uusiksi”. En voinut kuin nyökätä tälle ajatukselle...

3

15085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miellyttävää

      Johan on kulunut aikaa siitä,kun on saanut lukenut näin hyvää tekstiä. Todella hyvä tapa kirjoittaa ja kertoa asiat mitään ylimääräistä lisäämällä. Kertoisivatpa naiset enemmän kokemuksiaan. Hyvä hyvä.

    • insinöörit syntyvät

      Tämä nainen tulee raskaaksi persereijästä.

    • johnnn

      exä exä exä exä koko ajan toistui , ja milloin pyllyyn panemisesta on tullu paksus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe