Justin Timberlake onkin Asshole

yllättynyt...

Kovia kokenut laulaja Britney Spears suunnittelee paljastuskirjan kirjoittamista existään Justin Timberlakesta ja Kevin Federlinesta.

Laulaja on lähteiden mukaan "vihainen ja surullinen" kariutuneista suhteistaan ja aikoo nyt kertoa, mikä meni vikaan.

- Britneyn mielestä hänen viina- ja huumeongelmansa johtuvat Timberlaken takia särkyneestä sydämestä. Hän ei pystynyt luottamaan Justiniin, lähde kertoi America´s Star -lehdelle.

Lähteen mukaan Justin valehteli Britneylle jatkuvasti muista naisista, mikä tuhosi neidon itsetunnon.

- Justinista tuli ilkeä suhteen loppuvaiheilla. Hän kutsui Spearsia lihavaksi ja totesi, että hänen täytyy laihtua ennen kuin Justin haluaa häntä seksuaalisesti.

http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1358178

Oikein ällöttää, kun miettii kuinka Justin on rahastanut nyyhky tilitysvideoillaan cry me a river ja what goes around.

Tuota uutista tukee mm se, että justinin ja tämän ex- tyttökaveri cameronin välit menivät poikki juuri cameronin mustasukkaisuuden vuoksi.
Justin myös itse on sanonut ettei osaa oikein sitoutua yhteen ihmiseen.

Myöskin se, että britney aikaisemmin sanoi seurustellessaan kevinin kanssa, että syy miksi rakastaa olla kevinin kanssa on se, että kevin hyväksyy hänet sellaisena kun on ja tämä voi kulkea esim verkkareissa jne. Silloin itse hämmästyin britneyn sanoja, sillä ajattelin, että eikö tämän ihana ex poikakaveri justin ollut varmasti sellainen.

Myöskin se, että britneyn ja justinin eron aikana britney sai kaikki paskat niskaansa. Melkeen kaikki vihasivat tätä sen takia että petti justinia. Justin rahasti hyvin asialla ja antoi julkisuuteen selvästi eron "syyt", eli että britney oli petturi. Britney ei kommentoinut asiaa, vaikka olisi hyvin voinut tuoda esille oman kantansa asiaan. Jolloin olisi pitänyt tajuta, että kumpikoha loppupeleissä on se fiksumpi.

Ja muutenkin, sehän on tutkittua ja sanomattakin selvää, että jos nainen ei saa mieheltään kuulla olevansa kaunis ja seksikäs, nainen helposti lähtee etsimään hyväksyntää toisilta miehiltä. Joten ehkäpä asia ei ollutkaan niin, että kultaista rehellistä justin poikaa vedätettiin..

5

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • briitu-fan 4-ever

samaa mieltä!!"!

• Fani faini.

Joko voisitte lopettaa tuon paskan jauhannan? Te ette tiedä mistään mitään, jos ette seuraa uutisia ja ihnnoitte sitä! Onhan Britneykin loukannut monia ihmisiä.

• EX-Pop star

Timberlakella. Kumpi on menestynyt paremmin, vaikka kummatkin oli tenava tähdissä.

Aguileraa pidin "huorahtavana", mutta se ei sekoile niin paljon, kuin se blondi. Tai sitten osaa käyttää järkeään paremmin..YKSIKERTAISESTI

• ---

Saatana, olkaa vittu hiljaa kun ette mistäääääään mitään TIIÄ!! Ette te tunne sitä muijaa, joten ette MITENKÄÄ voi tietää mistään mitään.. Eikä se oo mikää puhdas pulmunen et Vittu Pää KIIIIIII!!!!!!!! >:/// VITUN ANGSTIT..

• CCCCCCCCCCCC

Saatana, olkaa vittu hiljaa kun ette mistäääääään mitään TIIÄ!! Ette te tunne sitä muijaa, joten ette MITENKÄÄ voi tietää mistään mitään.. Eikä se oo mikää puhdas pulmunen et Vittu Pää KIIIIIII!!!!!!!! >:/// VITUN ANGSTIT..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe