Onko kenelläkään samanlaista tapausta kuin minulla. Olen mesessä (Windows Live Messenger 8,0) ja kirjoitan jollekkin. Olen hetken kirjoittamatta jollekkin niin ne viestit ei mene perille. Kun kirjautuu ulos siihen tulee että sille henkilölle viestien meneminen ei onnistunut. Tarvisin apua sillä en jaksa aina kirjautua ulos ja aloittaa uudelleen keskustelu että voi jälleen kirjoitta. Kiitoksia jo nyt jos saan apua
Messenger ei lähetä viestejä
Apua :(
3
907
Vastaukset
- Shaya
Mulla on sama vika versiossa 8.1..
- Vidddu
Koneesta sen ei pitäis johtua.Vika on mesessä. Ärsyttävää kun koittaa jollekkin puhua tulee ilmoitus:
"Seuraavan viestin toimittaminen kaikille vastaanottajille ei onnistunut:" - nappi10000
Juu tuttu juttu.. välillä ei tule edes ilmoitusta, että viestit eivät mene perille. Kiva sitten siinä naputella tärkeitä juttuja kun kaveri ei edes saa niitä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136