Onko kenelläkään samanlaista tapausta kuin minulla. Olen mesessä (Windows Live Messenger 8,0) ja kirjoitan jollekkin. Olen hetken kirjoittamatta jollekkin niin ne viestit ei mene perille. Kun kirjautuu ulos siihen tulee että sille henkilölle viestien meneminen ei onnistunut. Tarvisin apua sillä en jaksa aina kirjautua ulos ja aloittaa uudelleen keskustelu että voi jälleen kirjoitta. Kiitoksia jo nyt jos saan apua
Messenger ei lähetä viestejä
Apua :(
3
955
Vastaukset
- Shaya
Mulla on sama vika versiossa 8.1..
- Vidddu
Koneesta sen ei pitäis johtua.Vika on mesessä. Ärsyttävää kun koittaa jollekkin puhua tulee ilmoitus:
"Seuraavan viestin toimittaminen kaikille vastaanottajille ei onnistunut:" - nappi10000
Juu tuttu juttu.. välillä ei tule edes ilmoitusta, että viestit eivät mene perille. Kiva sitten siinä naputella tärkeitä juttuja kun kaveri ei edes saa niitä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664182
- 663882
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1133733SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p753104- 822981
- 622339
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621696Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411205Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271198Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171192