Kuseminen on nautinto

Kustaan vaan!

Onko teidän mielestä kuseminen nautinto? Omasta mielestäni on, etenkin ulkona ja se on kivaa, kun yrittää kusta oikein kivan kaaren. Kovan pidättelemisen jälkeen on ihanaa päästä kuselle.

Nyt on teidän vuoronne puhua.

28

5185

Äänestä

    Vastaukset

    • Synkopoppi

      Tyttö vai poika? Olettaisin että poika.

      Väitettä en voi kyllä omalta kohdaltani mitenkään erityisemmin allekirjoittaa.

      • Kustaan vaan!

        Juhlat pystyyn! Oletit oikein.


      • Synkopoppi
        Kustaan vaan! kirjoitti:

        Juhlat pystyyn! Oletit oikein.

        Eli pikemmittä puheitta: menkäämme siis kuselle.


      • mannekiinimanne
        Synkopoppi kirjoitti:

        Eli pikemmittä puheitta: menkäämme siis kuselle.

        älä kuseta, et sä minnekkää oo menos. kusettaminen on muuten suurempi nautinto. koiran omistajille tiedoks.


      • Anonyymi

        Siis olet tyttö


    • tohtorimees

      Näin talvi aikaan kusi höyryää mukavasti,ulkona kustessa. Kesällä on amppari vaara( toisaalta voi taas kokeilla kusisuihkulla osua vaikka kärpäsiin tarkkuus ammuntaa)
      Kannattaa muistaa ravistella muna kusemisen jäleen,niin ei tule sitten tippoja reisille.
      Ite tykkään esm. sisällä wc:ssä yrittää huuhdella kuivunutta paskaa vessanpöntön seinästä omalla kusella.

    • valitsen.nimimerkin

      Ulkona se on ehdottomasti ihanaa.

      • Suihkuun on kiva pissata!


      • 2e2e2e

        Mä tykkään kans. Oikein pidättelen kauheen pissahädän kun meen saunaan ja/tai suihkuun


      • 17-vuotias.poika

        Suihkussa ja mökin pihalla.


      • Kusija02

        Mäkin tykkään kusta mökin pihalla, oltiin just viime viikonloppuna siellä. Kusin kaikkiin eri paikkoihin.👍


    • Fortnite_player

      Oon harrastanu ulkoo kusemist jo monta vuotta. Nyt ku on kesä niin en käy sisällä kusella ollenkaan. Yks päivä kusin johki random kukkaruukkuun jonki kerrostalon pihal. By: Poika 04

    • Pidättelijäää

      Mä tykkään pidätellä pissaa ihan viimehetkeen asti kun alkaa tuntua et tulee housuun niin sitten vasta meen. Nytkin heräsin just enkä ole käynyt vielä aamupissalla. Ihan kauhea hätä yön jäljiltä ahh pakko mennä ku tuntuu et tulee pissat ihan väkisin pihalle. Just ja just pysy n vielä pidättää käy voimille. Hrtth nyt pakko mennä moikka.

    • Mikä_ihmeen_keskustelu

      Voi kiasus! Mikä ihmeen keskustelu tällainenkin on? Kyllä täällä outoja keskusteluja piisaa riittämiin, mutta tämä on kieltämättä oudoin johon olen törmännyt.

    • skaterdude

      No joo, talvella varsinkin on nautinto kusta ulkona. Ihan virkistävää vilvotella kikkeliä kusemisen ajan viileässä ulkoilmassa. Ja voi kusta vapaasti ilman että tarvii tähdätä mihinkään pönttöön.

    • Oikeassa paikassa oikeaan aikaan se on toden totta nautinto - pitkä lämmin vaippapissa, kyykky- tai vaikka seisomapissa pensaiden takana kun pöksyt on "unohtuneet" väljän hameen alta, kyykky- tai seisomapissa suihkuun, lapsekas pissallakäynti kivan ja söpön pojan kanssa... mmmmm, ihanaa.

    • Vanhempienlelu

      Ollaan mökilla vanhempieni kansssa. Meneekö 5 tai 10 minuuttia on meidän poikamme alaste ja kusee sen vaki paikkaan. ja toivon että olis naapurin likat näkemässä sen. Mun vanhempani juttelevat
      toisilleen että minäkin sen kuulen taka penkille. Ja kun isäni on sammuttanut autonsa moottorin minä heti meidän kuistille ja vaatteeni pois pikana. Poika heti tänne ja minäkin joudun kantamaan meidän tavaroitamme sinne mökkiin sisälle. Ja poikamme sanoo isäni ja avaa hänen ensimmäisen loma kalja pullonsa auki. Minä heti sen eteen ja isäni katselee rannekelloaan. Poika kun kosken sun taka puoltasi sinä heti vaki paikalle kuselle. Ja se on mulle mieleen kun saan kusta mökillä ulos ja usein on naapurin likat katselemassa minua. Kuinka kaupunkilainen poika kusee. Se on mun juttuni maalla.

    • Kusipoika

      Usein kun tulen koulustani kotiin minua alkaa kusettamaan ja etsin sellaisen paikan että on ihmisiä paikalla katselemassa minua. Polku pyöräni jalkansa varaan ja minä niin että varmasti näkevät mut. Sitten rauhallinen kaivuu housuistani että näkevät kunnolla mitä poika meinaa nyt tehdä. Sitten letkuni ulos housuistani sen virutus että on kokonaan ulkona, Ja vesi hana auki ja yritän saada mun kuseni osumaan johonkin kasviin. Joskus kun en ole koulussa vaan vapaalla ja on mulla verkkarit niin ne kunnolla alas ja kuseminen on nautinto mulle kun muut katselevat poikaa.

    • 13weee

      Olin tänää pyöräilemäs kavereitten kaa kouluu ja mulla oli ihan jäätävä kusihätä. En aluks kehdannu sanoo mut ja sit yks niist kavereist sano:
      ”Vittu mikä kusihätä ihan kyrpään sattuu” ja sit mäkin olin sillee: Vittuuuh! niin mullakin. Sovittiin et kustaan läheisee alikulkutunneliin koska olis ollu vaa yks metsä ja sinnekki 2km matkaa. Ne kaks muuta kaverii nauro vaa ku alettiin täysillä polkee ja pidettii kulleista kii. Heti siel alikulku tunnelis menin suoraan seinän vieree otin kullin esiin ja aloin kusemaan. Siin vaihees mua ei kauheesti kiinnostanu oliko siel jotain ohi kulkijoita. (Se oli vilkas alikulkutuneli eli oli)
      Kusta tuli varmaan kahen minuutin ajan jäätävällä paineella hyvä etten kussut housuun. (Ja jos joku kysyy niin ei, ei kustu vierekkäin)

    • Fortnite_player

      Just äske kusin yhes leikkipuistos se oli vitu kuumottavaa et näkeeks kukaan ku siel oli nii paljo ihmisii. Onneks en jääny kii

      • Vainiin__

        🤬 YÄK!!


    • Vainiin__

      Hyi, Minua ainakin ällöttäisi jos näkisin jonkun pojan virtsaavan jossain metsässä, alikulkutunnelissa tai puistossa. Ottaisin varmasti pojan puhutteluun, että vaippako pitää laittaa kun ei jaksa pidättää. ”Alkaa yleensä kusettaa..” Käykää kotona/koulussa vessassa hyvät ihmiset!

    • Sinikka__Niemi

      Minuakin ällöttäisi, en ymmärrä minkä vuoksi niin edes tehdään kun vessakin on keksitty.

    • Jos pelkästään kuseminen, niin että ei ole vain pakollinen helpotus, koska muuten tulisi housuun, on nautinto, takaan että se on orgasmi ;-)

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe