Välttäkää tätä paikkaa jos ette halua syyttä saada turpaan.Portsarit ovat pahimmat.Tänne paikkaan en enää koskaan jalallani astu.
NITE TRAIN
2
1715
Vastaukset
- Kerran käynyt Lumikki
Kävin talvella elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran. Portsari oli silloin mukava, mutta koko pytinki oli täynnä alle tai juuri ja juuri 170 cm. pituisia miehiä (ja naisia, naiset kaikki vain n. 165 cm. tai vieläkin lyhyempiä). Olo oli kauhean vaivautunut ja tuntui kuin olisin yksinäinen Lumikki jossakin pikkuihmisten omassa maailmassa. Lisäksi porukka heitteli palavia tupakannatsoja tuosta vain olkansa yli (pelkäsin jatkuvasti, että sytyn palamaan) ja käyttäytyi muutenkin "moukkamaisesti", rymysi ja kaikki tuntuivat olevan tuttuja keskenään, jotakin lyhyiden "inside-piirejä" tms...
Minulla EI ole mitään lyhyitä ihmisiä vastaan, mutta varmasti lyhyetkin ihmiset tuntisivat olonsa hyvin vaivautuneiksi, jos päätyisivät paikkaan, jossa olisi vain ja ainoastaan hyvin pitkiä naisia ja miehiä! Olin peräti kaksi tuntia, enkä nähnyt YHTÄKÄÄN yli 170 cm. pituista miestä!!! Minusta tuntui ihan epätodelliselta, kun en ole ikinä ollut ravintolassa, jossa näkee pelkästään pieniä ihmisiä. Esim. Onnelassa on kaikenmittaisia tyyppejä, enkä minäkään tunne itseäni kirahviksi, kun muitakin pitkiä naisia näkee ympärillä.- fsdfsdf
Hei, sinun kannattaa EHDOTTOMASTI lähettää heti palautetta ravintolapäällikölle tuosta asiasta, ja pyytää korvauksia! Onhan tuo TÖRKEÄÄ että baarissa ei ollut YHTÄÄN pitkiä ihmisiä, muutakuin SINÄ! JÄRKYTTÄVÄÄ!!!
siis voi morjes mistä asioista ihmiset valittaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207