Jeps, myydään osina- jos on tarvetta niin mailaa.
91 RN 1,4 tosinäpsä
Vastaukset 2
- Risto Reipas
Osia -91 1.4 ranault'hon"!? hmmm, RN...mulla on clio
-91 1.4 RT...Mikä on ero (ei jaksa tietää)? Osiahan voisi tarvitakin...No,toimiiko tyhjäkäyntiajuri ookoo? Just nyt en osaa sanoa mitään tarkempaa...mutta sulla siis on noi osat myynnissä tästä eteenpäin -- kunnes ovat myyty, vai?
Joo, ehkä tarvitsisin sellaisen kosmeettisen pikkuosan kuin mustan muovimaskin (ja sen kiinittyskehikon (johon piirilevy asennettu)), joka on keskuslukituselektroniikan suojana siinä peilin yläpuolella...Hehe, oikeesti. Se on aika ruma ilman, eikä niitä saa oikein mistään, vai saako!? No, tuskin sulla on siinä a) keskuslukitusta, b) jos olisikin, tuskin tuo osa on sinullakaan säilynyt ehjänä ja tallessa (itse hajoitin sen vasta viime talvena (toissa talvena, ei kun sitä edellisenä se oli jo!) jääkiekkomailalla, jonka vein autoon kuljettajan ovesta...)--. Mutta jos sulla on tuo pikkuosa, ostan sen heti! okei, palataan.- Risto Reipas
Joo. Tarkoiti varmaan että myyt sen osiKSI. Eli koko hoidon kerralla, vai? No, onko jo myyty? Jos silti osiNA, onko osat jo myyty (huomasin että viestisihän on jo HUHTIkuulta...!)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448