Kaiken kansan karkelot

BilMan

Pian on wappu.
Iloitaan yli puoluerajojen juhlasta.
Annetaan wappumielen saada otteensa meistä ja viedä mennessään. Ainakin hetkellisesti.

Hyvää vappua kaikille.

17

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

      Irrotellaan kohtuullisesti!

    • Rouva Remander puolisoineen

      Omasta ja mieheni puolesta toivotan oikein iloista ja aurinkoista vappua.

      • etsivivä-amadeus

        Puita kaatuu tasaiseen tahtiin,suurinosa naapurin metsästä.
        Itse aijon pysyä kutakuinkin tolpillani.
        Hauskaa Wappua vaan kaikille!amadeus


      • etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Puita kaatuu tasaiseen tahtiin,suurinosa naapurin metsästä.
        Itse aijon pysyä kutakuinkin tolpillani.
        Hauskaa Wappua vaan kaikille!amadeus

        Oikein hyvää ja iloista Vapunviettoa kaikille!
        Toivotaan ,että sää vähän lämpiää,mutta emme anna sään pilata tunnnelmaa...Hauskaa Vappua !t.Irkku


      • ullamirjami
        etsivivä-amadeus kirjoitti:

        Puita kaatuu tasaiseen tahtiin,suurinosa naapurin metsästä.
        Itse aijon pysyä kutakuinkin tolpillani.
        Hauskaa Wappua vaan kaikille!amadeus

        .Ja katsellaan TV:stä kuinka joukot juhlii. Olen aikani siellä jo marssinut ja nyt on muiden vuoro .
        Kiva vaan olla hengessä mukana.

        Amateeukselle vielä ,minun tyttäreni mies lähti sinne puumalaan ja en tiedä onko se myrsky ollut juuri siellä.Uutiset kertoo näistä tuhoista ja sähkökatkoista,on ollut kova rytinä joillain paikoin.



        -Hänellä ei ole oikeen mukava reissu ,on veljensä kovasti sairaana ja halusi nyt, kun on lomia työstä päästä vielä häntä tervehtiin.

        Mutta kaikki vaan marssimaan ja Työväen juhlaa viettämään --(parempi jalkaset ainakin).
        Ja kyllä vappuna hyvää "päätäkin tarvitaan" jos vanhat merkit paikkansa pitää:=)


    • katicat

      Hyvää Vappua kaikille ikinuorille, senioreille, kauan eläneille, ikääntyneille, nuorekkaille vanhoille, vanhoille parroille ja pi....lle ja ihanalle Sheriffi Billille! Klara Vappen, bara vatten!
      toivoooo katicat alias ex-catleija.

    • Iloiset vapputerveiset pohjoisesta... vaikka onkin kylmää... aurinko paistaa kuitenkin ja sydän lämmittää...

      • Fanni

        25:n C:n terveiset Wienistä. Auringossa oli kuumaa, varjossa tuntui viileä leyhähdys vuorilta. Puut, pensaat ja muut olivat täydessä kukassa. Kelpasi Pohjolan asukkaan hevosajelulla (fiakerin kyydissä) luitaan lämmitellä.
        Maaseudun rypsipellot keltaisenaan olivat täydessä kasvussa, kolme satoakin vuodessa !


      • ulpukka33

        Silloinhan se vappu onkin kun on lämmin sydän

        sehän se on kaikkein tärkein asia, eikös ne viranomaiset sano jos on kylmä vappu tulee vähemmän vahinkoja
        toivotaan etteivät liian nuoret eksy kovien juomien pariin se tuo ikävyyksiä tullessaan

        Hauskaa ja onnellista wappua kaikille!!!!


    • my.mm.eli

      sellainen paksu päälle ja kevyempää sisäistä villapaitaa lisäksi, siitähän se vapputunnelma alkaa löytyä;))

      Oikein Hauskaa Vappua kullekin säädylle :-DD

    • saara

      tänään menen kuunteleen mitä ministeri torilla toimittaa , parolit luen tarkkaan. meillä täällä täällä yriyetään saada uutta aikaan. Juhlin työläisten vapaapäivää .Hurraa huraa.

      • Vapukki

        p.o. Första maj


      • BILmanni
        Vapukki kirjoitti:

        p.o. Första maj

        kaikki nämä naisensa tanssittaa, kai nyt ainakin tuon suosikin numero yksi!


    • nyt olis töitä

      useammal ketjul. Ennenkuin versoaa madottomuuksii. Hävyttömyydet.

      • sefu on

      • etsivivä-amadeus
        sefu on kirjoitti:

        tehnyt itsensä tarpeettomaksi. Tämmöistä itsepalvelua .

        ylilyentejä,jotka poiston tarpeessa.Sensijaan
        asiattomia poistoja enemmän.
        Ehkä sefu on ottanut joitakin,niinkuin em.minut suurennuslasin alle.
        Aikoinaan kirjoitin Kahvipirttiin,joka on asiallinen,joskin fiktiota.Sain siellä korvilleni laihdutuksesta,sekä siitä että kirjotin emännästä liian mairittelevasti.
        Toivotaan leppoisaa keskustelua,mitä se on?
        Kaikista elämänaloista on oma foorumi.
        Parasta poistua siististi taka vasemmalle,niinkuin useimmat vanhanpolven kirjoittajat ovat jo tehneet.
        Runoilemaan en pysty,asiaa kun kirjoitan,poistetaan.
        Täytyykö palata fiktioon?amadeus ihmeissään


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe