Mulla ainakin lähti kromit kuusiokolopulteista, kun avasin ja laitoin kiinni.... ja alkoivat ruostuu... Eihän näin saisi olla nykyaikana, tuntuu olevan huonoa materiaalia ainakin pultit ?
Triumphin laatu
24
9252
Vastaukset
- kunnolliset
työkalut vai kiinalainen kuusiosarja ? Takuuta peräämään ! (jos vielä on)
- Hondisti
Triumph on kuuluisa laadustaan: vuotaa öljyä, savuttaa, tärisee, ruostuu, sähköt eivät toimi jne. Eipä ole Euroopassa koskaan rakennettu yhtään kunnollista moottoripyörää.
- wetger
Kiitos Einstein,tumputa Hondasi ääressä kiillota muovi osia.
- ei kai ei ei voi olla totta
eetu52 kirjoitti:
Mutta niin se vaan Hondakin väsätään nykyään Italiassa, joten samaa paskaa lienee.
aaaaaaa ei kai älä viitti kusettaa ei kai honda ole siihen alentunut älä viitti eiii ei eiiii,miks just italiassa miks siä, siältä tulee kaikki rihkama ja paska.Huh keräsin itseni ja sanon että saksalaista laatua ei voita mikään se on parasta,sitä kuuluisaa saksalaista laatutyötä ja tarkkuuta.
- Se motoristi
No kyllähän se nyt on taas niin, että euroopassa ne OIKEAT MOOTTORIPYÖRÄT on valmistettu. Jenkeissä touhutaan jotain tusinapyörää varastetun moottorikonstruktion ympärille. (Ranskalainen, kun lukee historiaa merkin alkulähteiltä) Ja sitten nämä jaapanialaiset, joo historiaa löytyy ja perinteitä, ihan vissiin -60 luvulta asti kakstahti röpöttimissä.
Ja kotona varmaan syöt kertakäyttö lautasiltakin? Ymmärsitkö jutun ytimen? - Tero2001
Ja missäs sitten on? Noista sähkövioista, niitä kyllä löytyy niistä sun honristaskin, vai mites nuo latausreleet kun palaa tämän tästä vfr.stä? Mulle riitti kolme samassa pyörässä neljän vuoden aikana. Ja nyt olen sitten eurooppalaisen omistaja, eikä kaduta.
- varmaankin
Tero2001 kirjoitti:
Ja missäs sitten on? Noista sähkövioista, niitä kyllä löytyy niistä sun honristaskin, vai mites nuo latausreleet kun palaa tämän tästä vfr.stä? Mulle riitti kolme samassa pyörässä neljän vuoden aikana. Ja nyt olen sitten eurooppalaisen omistaja, eikä kaduta.
hyviä merkkejä on paljon. Minulla on ollut Jammu yhdeksän vuotta, seisoo talvet kylmässä varastossa ja lähtee joka kevät kakistelematta käyntiin. En ole vielä koskaan tarvinnut esim. rasvata vaijereita tms. vaikka huolto-ohjeet näin väittää. En tiedä kestääkö kaikki merkit näin hyvin, ei ole kokemusta eurooppalaisista vaikka joskus tulenkin hankkimaan Nevadan.
- Se motoristi
ei kai ei ei voi olla totta kirjoitti:
aaaaaaa ei kai älä viitti kusettaa ei kai honda ole siihen alentunut älä viitti eiii ei eiiii,miks just italiassa miks siä, siältä tulee kaikki rihkama ja paska.Huh keräsin itseni ja sanon että saksalaista laatua ei voita mikään se on parasta,sitä kuuluisaa saksalaista laatutyötä ja tarkkuuta.
Juu, kyllä se nyt ottaa sinuun varmasti kovasti. Piikkistä siellä tehdään. Gold-Wingit jenkeissä, siksi ne ei kestäkään enää mitään. Rungot takaisin tehtaalle hitsattaviksi, mutta eihän tuo nyt niin iso osa ole tuo runko, että kesän ajoja pilaisi. ;-)
- Mr.Äijä
Ihanko itse näin olet päätellyt - ihailuni. Vie se Honttasi vaikka kierrätyspisteeseen. Idän ihmeelläsi ei ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa. Se on pelkkä kulkuneuvo. Jos et ymmärrä, ei kannata edes sinulle raasulle selittää.
- Anonyymi
Japanilaisen mopon korjaussarja. Parisataa grammaa tnt:tä
- tiedetään
olen nähnyt juuri tulleita trumppia laatikoissa moton pihassa,siis aivan ruosteessa jo ja niitä asentajat ja myyjät hinkkaavat,juuri kun päästiin ladoista eroon....
- koksi
Hiukan selvittelin huollosta ja nykyisissä ainakin
bonneissa on osaa jotka tulee Japanista. Joten lienee kasattu alihankintana eri toimittajien kamoista nämä uustuotanto kamppeet.- TrumppaPumppa
toivottavasti ei uudesta Americasta, jonka onnelliseksi omistajaksi tulin tänään :-)
Mistäköhän löytäis hyvät avarammat putket, josta ei aivan hirveetä mökää lähtis? - koksi
TrumppaPumppa kirjoitti:
toivottavasti ei uudesta Americasta, jonka onnelliseksi omistajaksi tulin tänään :-)
Mistäköhän löytäis hyvät avarammat putket, josta ei aivan hirveetä mökää lähtis?Itse ostin triumhnin omasta kataloogista vaimentimet. Antaa alakierroksilla vännätettäessä,sekä reippaammin kiihdytettäessä varsin mukavat pörinät. Matka-ajossa ei kuitenkaan ääni nouse häiritseväksi joka muuten monia alkaa pitemmillä reissuilla vaivaamaan.
Kokonaisuuteen varsin tyytyväinen ja tuntuu mammakin olevan. - JMS63
TrumppaPumppa kirjoitti:
Mistäköhän löytäis hyvät avarammat putket, josta ei aivan hirveetä mökää lähtis?Taala on vieläkin halpa. Itselläni on Bubit ja hyvältä kuulostaa ja näyttää!
Esim.
http://www.fasteddysports.com/?page_id=3&category=21
- tutkimustietoa
Oheisen tutkimuksen mukaan Triumphin omistajat ovat varsin tyytyväisiä pyöriinsä. Liekö siis kuulopuheita jutut laatuongelmista?
http://www.canyonchasers.net/reference/triumph_owners_survey.php- arizona10
ole onnelinen,olet juuri voittanut Bingossa........
- Se motoristi
No eihän se ollut kuin kuusiokanta ruuvi. Itse olen omaan peliini (ei triumph) vaihtanut ruostumattomia tilalle. Jos on alkanut liikaa häiritsemään.
- ??????????
ne kuusiokoloruuvit eivät olleetkaan vissiin trumpan omia vaan tarvikelaukkurautojen pidemmät ruuvit ;~)
- Thaimaalainen1
Triumppi. Niitä meinaan tehdään sielläkin. Että se siitä Brittiläisyydestä ja eurooppalaisuudesta.
- RS
Itelläni ollu parivuotta SpeedFour, hyvän laatune ollu ja erinoimainen ajettava. Olen testannu -08 Ninja 600 ja -08 CBR 600 ja kyllä SpeedFour on ajettavuudessaan ihan omaa luokkaa, ei päässyt japskit lähelekkään (Ei ihme etä riders magazine valitsi TSF:än best handling bike ever vuonna 2004). Painavaksi järkäleeks käsittelee ku höyhen, eikä mitään ruoste tai sähkövikoja ole ollut...
Kai saanu hyvän kappaleen :D
ainoa vika on pieni tärinää ohjaustangossa kun tankki tyhjenemässä. - Jartza68
No eihän sen kromin kuulukkaan tuollaista kestää. Kromi on aika hauran metalli. Olisit laittanut rätin väliin. Laita ruostumatonta tilalle. Maksaa pari euroa 4 pulttia.
- Anonyymi
kolme pyttyinen triumph savuttaa vaikka kansi korjattu ja uudet männän renkaat missä vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569