Triumphin laatu

???????????

Mulla ainakin lähti kromit kuusiokolopulteista, kun avasin ja laitoin kiinni.... ja alkoivat ruostuu... Eihän näin saisi olla nykyaikana, tuntuu olevan huonoa materiaalia ainakin pultit ?

24

9119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnolliset

      työkalut vai kiinalainen kuusiosarja ? Takuuta peräämään ! (jos vielä on)

    • Hondisti

      Triumph on kuuluisa laadustaan: vuotaa öljyä, savuttaa, tärisee, ruostuu, sähköt eivät toimi jne. Eipä ole Euroopassa koskaan rakennettu yhtään kunnollista moottoripyörää.

      • wetger

        Kiitos Einstein,tumputa Hondasi ääressä kiillota muovi osia.


      • Mutta niin se vaan Hondakin väsätään nykyään Italiassa, joten samaa paskaa lienee.


      • ei kai ei ei voi olla totta
        eetu52 kirjoitti:

        Mutta niin se vaan Hondakin väsätään nykyään Italiassa, joten samaa paskaa lienee.

        aaaaaaa ei kai älä viitti kusettaa ei kai honda ole siihen alentunut älä viitti eiii ei eiiii,miks just italiassa miks siä, siältä tulee kaikki rihkama ja paska.Huh keräsin itseni ja sanon että saksalaista laatua ei voita mikään se on parasta,sitä kuuluisaa saksalaista laatutyötä ja tarkkuuta.


      • Se motoristi

        No kyllähän se nyt on taas niin, että euroopassa ne OIKEAT MOOTTORIPYÖRÄT on valmistettu. Jenkeissä touhutaan jotain tusinapyörää varastetun moottorikonstruktion ympärille. (Ranskalainen, kun lukee historiaa merkin alkulähteiltä) Ja sitten nämä jaapanialaiset, joo historiaa löytyy ja perinteitä, ihan vissiin -60 luvulta asti kakstahti röpöttimissä.
        Ja kotona varmaan syöt kertakäyttö lautasiltakin? Ymmärsitkö jutun ytimen?


      • Tero2001

        Ja missäs sitten on? Noista sähkövioista, niitä kyllä löytyy niistä sun honristaskin, vai mites nuo latausreleet kun palaa tämän tästä vfr.stä? Mulle riitti kolme samassa pyörässä neljän vuoden aikana. Ja nyt olen sitten eurooppalaisen omistaja, eikä kaduta.


      • varmaankin
        Tero2001 kirjoitti:

        Ja missäs sitten on? Noista sähkövioista, niitä kyllä löytyy niistä sun honristaskin, vai mites nuo latausreleet kun palaa tämän tästä vfr.stä? Mulle riitti kolme samassa pyörässä neljän vuoden aikana. Ja nyt olen sitten eurooppalaisen omistaja, eikä kaduta.

        hyviä merkkejä on paljon. Minulla on ollut Jammu yhdeksän vuotta, seisoo talvet kylmässä varastossa ja lähtee joka kevät kakistelematta käyntiin. En ole vielä koskaan tarvinnut esim. rasvata vaijereita tms. vaikka huolto-ohjeet näin väittää. En tiedä kestääkö kaikki merkit näin hyvin, ei ole kokemusta eurooppalaisista vaikka joskus tulenkin hankkimaan Nevadan.


      • Se motoristi
        ei kai ei ei voi olla totta kirjoitti:

        aaaaaaa ei kai älä viitti kusettaa ei kai honda ole siihen alentunut älä viitti eiii ei eiiii,miks just italiassa miks siä, siältä tulee kaikki rihkama ja paska.Huh keräsin itseni ja sanon että saksalaista laatua ei voita mikään se on parasta,sitä kuuluisaa saksalaista laatutyötä ja tarkkuuta.

        Juu, kyllä se nyt ottaa sinuun varmasti kovasti. Piikkistä siellä tehdään. Gold-Wingit jenkeissä, siksi ne ei kestäkään enää mitään. Rungot takaisin tehtaalle hitsattaviksi, mutta eihän tuo nyt niin iso osa ole tuo runko, että kesän ajoja pilaisi. ;-)


      • Mr.Äijä

        Ihanko itse näin olet päätellyt - ihailuni. Vie se Honttasi vaikka kierrätyspisteeseen. Idän ihmeelläsi ei ole mitään tekemistä moottoripyörien kanssa. Se on pelkkä kulkuneuvo. Jos et ymmärrä, ei kannata edes sinulle raasulle selittää.


      • Anonyymi

        Japanilaisen mopon korjaussarja. Parisataa grammaa tnt:tä


    • tiedetään

      olen nähnyt juuri tulleita trumppia laatikoissa moton pihassa,siis aivan ruosteessa jo ja niitä asentajat ja myyjät hinkkaavat,juuri kun päästiin ladoista eroon....

    • koksi

      Hiukan selvittelin huollosta ja nykyisissä ainakin
      bonneissa on osaa jotka tulee Japanista. Joten lienee kasattu alihankintana eri toimittajien kamoista nämä uustuotanto kamppeet.

      • TrumppaPumppa

        toivottavasti ei uudesta Americasta, jonka onnelliseksi omistajaksi tulin tänään :-)

        Mistäköhän löytäis hyvät avarammat putket, josta ei aivan hirveetä mökää lähtis?


      • koksi
        TrumppaPumppa kirjoitti:

        toivottavasti ei uudesta Americasta, jonka onnelliseksi omistajaksi tulin tänään :-)

        Mistäköhän löytäis hyvät avarammat putket, josta ei aivan hirveetä mökää lähtis?

        Itse ostin triumhnin omasta kataloogista vaimentimet. Antaa alakierroksilla vännätettäessä,sekä reippaammin kiihdytettäessä varsin mukavat pörinät. Matka-ajossa ei kuitenkaan ääni nouse häiritseväksi joka muuten monia alkaa pitemmillä reissuilla vaivaamaan.
        Kokonaisuuteen varsin tyytyväinen ja tuntuu mammakin olevan.


      • JMS63
        TrumppaPumppa kirjoitti:

        toivottavasti ei uudesta Americasta, jonka onnelliseksi omistajaksi tulin tänään :-)

        Mistäköhän löytäis hyvät avarammat putket, josta ei aivan hirveetä mökää lähtis?

        Taala on vieläkin halpa. Itselläni on Bubit ja hyvältä kuulostaa ja näyttää!

        Esim.

        http://www.fasteddysports.com/?page_id=3&category=21


    • tutkimustietoa
      • arizona10

        ole onnelinen,olet juuri voittanut Bingossa........


    • Se motoristi

      No eihän se ollut kuin kuusiokanta ruuvi. Itse olen omaan peliini (ei triumph) vaihtanut ruostumattomia tilalle. Jos on alkanut liikaa häiritsemään.

    • ??????????

      ne kuusiokoloruuvit eivät olleetkaan vissiin trumpan omia vaan tarvikelaukkurautojen pidemmät ruuvit ;~)

    • Thaimaalainen1

      Triumppi. Niitä meinaan tehdään sielläkin. Että se siitä Brittiläisyydestä ja eurooppalaisuudesta.

    • RS

      Itelläni ollu parivuotta SpeedFour, hyvän laatune ollu ja erinoimainen ajettava. Olen testannu -08 Ninja 600 ja -08 CBR 600 ja kyllä SpeedFour on ajettavuudessaan ihan omaa luokkaa, ei päässyt japskit lähelekkään (Ei ihme etä riders magazine valitsi TSF:än best handling bike ever vuonna 2004). Painavaksi järkäleeks käsittelee ku höyhen, eikä mitään ruoste tai sähkövikoja ole ollut...
      Kai saanu hyvän kappaleen :D
      ainoa vika on pieni tärinää ohjaustangossa kun tankki tyhjenemässä.

    • Jartza68

      No eihän sen kromin kuulukkaan tuollaista kestää. Kromi on aika hauran metalli. Olisit laittanut rätin väliin. Laita ruostumatonta tilalle. Maksaa pari euroa 4 pulttia.

    • Anonyymi

      kolme pyttyinen triumph savuttaa vaikka kansi korjattu ja uudet männän renkaat missä vika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe