Ovulaatiotestit

toista toivova

Mites kun ovistestissä on toinen viiva haaleampi kuin kontrolliviiva... onko silloin se huippu lähellä? vai kannattaako odottaa pari pv ennen uuden testin tekemistä sillä nuo testit on ihan mega kalliita... Ohjeissa lukee että jos toinen viiva on kontrolliviivaa haaleampi ei voi sitä ovulaatiota määrittää... mutta onko se kummiskin tulossa kun se kerta viivaa näyttää?

tokaa kun yritetään ja ekaa tehdessä ei tarvinnut ovistestejä käyttää. Nyt on kierto vielä niin sekaisin että täytyy käyttää että osaa määritellä ne parhaat päivät...

13

24284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennyt näin...

      Olen jo kolmena kiertona yrittänyt testailla enkä kertaakaan ole saanut kahta yhtä vahvaa viivaa. Viimeksi kävi niin että ensin sain kahtena peräkkäisenä päivänä kontrolliviivan lisäksi toisen haalean viivan ja sitten seuraavina päivinä ei tullut enää kuin yksi viiva...en ole kertaakaan oikein ottanut selvää koko testeistä :(

      • toista toivova

        Kylläpäs vaikuttaa hankalalta... Voisikohan se olla että kaikilla se ei vaan näytä yhtä tummaa viivaa vaikka ovis olisikin...?

        Itselläni vasta kp 8 ja aloitin testaamisen nyt kun kierron pituudesta ei ole vielä varmuutta. Eli esikoinen on nyt 4kk ja toista toivotaan mutta kierto ei ole tasaantunut enkä kumminkaan imetä. tuli ihan selkeä toinen viiva ettei ihan haamu mutta kummiskin se on selkeesti haaleampi kuin kontrolliviiva.. saas nähdä kuin käy.. Itse odotin kumminkin että olisi tullut selkeä nega vielä nyt kun menkat vasta toissapäivänä loppuivat.


      • testistä

        Minullakin kävi niin, että monena päivänä testi näytti haaleaa viivaa, joka joskus hävisikin ja toisena päivänä palasi. Ehdin jo käyttää lähes kaikki liuskat, kunnes sitten toiseksi viimeiseen ilmestyi SELVÄSTI tummempi ja paksumpi viiva. Eli ovulaatio oli kai pari päivää myöhemmin kuin mitä yleensä sen sanotaan olevan. Jos vielä sattuisit lukemaan vastauksen, kehottaisin seuraavalla kerralla aloittamaan testauksen esim. muutamaa päivää myöhemmin.


    • tulkitaan

      Mitenkäs sit sellanen tulkitaan ku ovistesti on näyttänyt jo 4päivää plussaa?
      Molemmat viivat ovat olleet yhtä vahvat tai testiviiva on ollut kontrolliviivaa vahvempi.

      Vatsassa on ollut menkkamaista tunnetta ja munasarjoja on välillä jomotellut. Nyt kp.14 menossa.
      Ohjeissa lukee et plussan tultua, ovis tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa. No toi 24-36 on menny nyt jo aikamonta kertaa ku aloin testailee kp.11. Eli 4 testiä olen tehny ja aina plussa.
      Mitä tämä tarkoittaa????

      • smii

        Mulla ovistesti näyttänyt jo puolitoista viikkoa plussaa, selkeää semmoista! olen joutunut tikuttamaan epäsäännöllisen kierron takia ja nyt sitten ihmeissäni mietin mitä tämä tarkoittaa? Jossain on sanottu että ovistesti näyttää myös raskauden, mutta en jaksa vielä olla niin posittiivisella mielellä. ehkä tässä kuussa joskus parin viikon päästä testaan sitten ihan raskaustestillä...


      • jo useampi päivä!

        Eli lauantai-iltana ekan kerran ovistesti plussaa (testiviiva tummempi kun kontrolliviiva) ja siitä lähtien kun oon aamuisin testannu, niin viivat on ollu tasavahvoja. Nyt mennään vasta kp 13, et kumma juttu! Aikaisemmissa kierroissa ei oo ollu samaa, eikä mulla oo pco:ta!

        Ja munasolu on irronnu jo lauantai-iltana, koska sunnuntaiaamuna lämmöt oli jo reippaasti koholla, kun lauantai-iltana ne oli alhaalla.

        Ei voi ymmärtää!

        Kertokaahan miten teiän tilanne tästä sit edistyy ja saatteko plussia muihinkin testeihin! ;0)


      • Soikkuliini
        jo useampi päivä! kirjoitti:

        Eli lauantai-iltana ekan kerran ovistesti plussaa (testiviiva tummempi kun kontrolliviiva) ja siitä lähtien kun oon aamuisin testannu, niin viivat on ollu tasavahvoja. Nyt mennään vasta kp 13, et kumma juttu! Aikaisemmissa kierroissa ei oo ollu samaa, eikä mulla oo pco:ta!

        Ja munasolu on irronnu jo lauantai-iltana, koska sunnuntaiaamuna lämmöt oli jo reippaasti koholla, kun lauantai-iltana ne oli alhaalla.

        Ei voi ymmärtää!

        Kertokaahan miten teiän tilanne tästä sit edistyy ja saatteko plussia muihinkin testeihin! ;0)

        Mun käsittääkseni niitä ei sais tehdä aamuisin. Sitä lh:ta mitä se mittaa, erittyy koko ajan joten aamupissassa sitä on aina testiin tarvittava määrä. Näin mun ohjeissa ainakin luki ja yhden kun vahingossa tein aamulla niin plussaa näytti. Eli päivällä testailkaa niin saatte varmempia tuloksia. Mulla ainakin on toimineet. Tietty se hämää kun raskaustestit suositellaan tehtävän aamuisin.


      • käytätte
        Soikkuliini kirjoitti:

        Mun käsittääkseni niitä ei sais tehdä aamuisin. Sitä lh:ta mitä se mittaa, erittyy koko ajan joten aamupissassa sitä on aina testiin tarvittava määrä. Näin mun ohjeissa ainakin luki ja yhden kun vahingossa tein aamulla niin plussaa näytti. Eli päivällä testailkaa niin saatte varmempia tuloksia. Mulla ainakin on toimineet. Tietty se hämää kun raskaustestit suositellaan tehtävän aamuisin.

        Minkä merkkisiä ovistestejä teillä on ollu käytössä?
        Ittelläni on Prismasta ostettu 10kpl testi paketti. FERTEST. Sen ohjeissa kyllä lukee että tehtävä aamuvirtsasta. Ja niin olen tehnyt. Ehkä se on sit sen takia näyttäny nyt 4päivää plussaa, niikuin tuossa aikaisemmin mainitsin.
        Olen kyllä kuullut, että jos on raskaana niin ovistestikin näyttää plussaa, mutta näyttäiskö se jo näin aikaisessa vaiheessa? Jääkö LH-taso heti raskauden alkaessa ylös?


      • aloittaja
        käytätte kirjoitti:

        Minkä merkkisiä ovistestejä teillä on ollu käytössä?
        Ittelläni on Prismasta ostettu 10kpl testi paketti. FERTEST. Sen ohjeissa kyllä lukee että tehtävä aamuvirtsasta. Ja niin olen tehnyt. Ehkä se on sit sen takia näyttäny nyt 4päivää plussaa, niikuin tuossa aikaisemmin mainitsin.
        Olen kyllä kuullut, että jos on raskaana niin ovistestikin näyttää plussaa, mutta näyttäiskö se jo näin aikaisessa vaiheessa? Jääkö LH-taso heti raskauden alkaessa ylös?

        Enpä osaa sanoa tuosta että ovistesti näyttäisi alkaneen raskauden... en ole itse kuullut mutta tosiaan en ole hirveesti perehtynytkään.

        Nyt minulla on rfsu:n testit käytössä ja tänään pitäisi kolahtaa postiluukusta juuri noita fertest testejä...


      • Soikkuliini
        aloittaja kirjoitti:

        Enpä osaa sanoa tuosta että ovistesti näyttäisi alkaneen raskauden... en ole itse kuullut mutta tosiaan en ole hirveesti perehtynytkään.

        Nyt minulla on rfsu:n testit käytössä ja tänään pitäisi kolahtaa postiluukusta juuri noita fertest testejä...

        Mulla on käytössä ollut aconin testejä ja tietääkseni ne ei pitäis herkimmästä päästä olla ja silti luki ettei kannata testata aamuisin, no enpä sitten osaa sanoo jos pakkauksessa kerran oli sellaiset ohjeet. Nyt tilauksessa advancen vähän herkemmät testit.
        Täälläkin näytti olevan ketju että ovistesti SAATTAA näyttää alkaneen raskauden, kun on nuo lh ja hcg niin lähellä toisiaan.


      • Anonyymi

        Ovulaatiotestillä voi plussata myös raskauden. Suosittelen tekemään raskaustestin!


    • Itse käytän.

      Mul on ollut käytössä noita raskauskeijun herkkiä ovis liuskoja ja puikkoja. http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1
      Viivat olen nähnyt hyvin silloin, kun se on ollut aiheellista. Joskus tuskailin toisen merkin kanssa, jonka nimeä en nyt muista. Mutta voin suositella käyttämiäni!

    • salli9

      Olen kanssa lukenut että ovistestit voi näyttää kahta vaahvaa viivaa myös jos on raskaana.

      Ite tikuttelin kp8 alkaen joskus aamuin illoin ja kp 13 näytti aamupvällä negaa, siis testiviiva haalee, sit kp 13 iltapäivällä testiviiva oli tummempi kuin kontrolli viiva. seuraavan iltana kun vielä tikutin, oli testiviiva jo haalemapi ja kp 15 nega.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe