Mistähän löytäis bussiaseman stanstedistä. Nimenomaan sellaisen mistä pitkänmatkan bussit lähtee. "national express"
Bussi asema stanstedissä?
3
574
Vastaukset
- nimmmm
Ne rakensi siihen pihalle jotain katoksia jne talvella mutta en tiedä ovatko valmiita..
- nama...
Pitkanmatkan bussit loytyvat todella helposti. Kun olet hakenut matkalaukkusi ja kieputtelet silta alueelta ulos naet edessasi kyltteja jotka ohjaavat sinut "coach stationille". Sinun taytyy menna joko hissilla tai liukuportailla alakertaan (molemmat ovat melkeen heti edessasi kun poistut matkalaukku-alueelta). Sielta vaan eteenpain ja kylla tosiaan kyltteja loytyy.
- airport
nama... kirjoitti:
Pitkanmatkan bussit loytyvat todella helposti. Kun olet hakenut matkalaukkusi ja kieputtelet silta alueelta ulos naet edessasi kyltteja jotka ohjaavat sinut "coach stationille". Sinun taytyy menna joko hissilla tai liukuportailla alakertaan (molemmat ovat melkeen heti edessasi kun poistut matkalaukku-alueelta). Sielta vaan eteenpain ja kylla tosiaan kyltteja loytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848