Ystävä on

sellainen-

Ystävä on sellainen, että sitä ei tarvii pelätä.
Minulla oli ystävä, joka aina komenteli. Jätin sen
pois kaverilistalta. Jos on ystävä, niin ei komentele. Eikö niin?

11

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkien kamu

      miks sulla on koko vuoden se vappunaamari pässä?Mutta en komentele, anna olla vaan.

    • Vappuna ,olen siittä ainakin samaa mieltä:=)

    • tosi ystävä

      oikein "ystäväsi"?Ei tarvitse minun miettiä,kuka on ystäväni.Listoja tekemättä mahtuvat yhden käden sormilla laskettavaksi.Jos on "ystävä"kaikkien kanssa,ei ole kenenkään ystävä.

      • Meidän klikki

        ei ole ystävä teidän klikin kanssa,

        tai noitten.

        Myö puolustettaa omia, vaik ne tekis mitä.

        Saa tehä vaik murha, nii myö puolustettaa joukol.

        Vaik hää kiusais toisii, nii myö puolustettaa hänt.

        Meije klikki on meije klikki.


      • mie tiijjä tään
        Meidän klikki kirjoitti:

        ei ole ystävä teidän klikin kanssa,

        tai noitten.

        Myö puolustettaa omia, vaik ne tekis mitä.

        Saa tehä vaik murha, nii myö puolustettaa joukol.

        Vaik hää kiusais toisii, nii myö puolustettaa hänt.

        Meije klikki on meije klikki.

        kaik o mänt eikä piisantkaa mutta onneks ei omat mänt.


      • EI NOIN SAA TEHDÄ
        Meidän klikki kirjoitti:

        ei ole ystävä teidän klikin kanssa,

        tai noitten.

        Myö puolustettaa omia, vaik ne tekis mitä.

        Saa tehä vaik murha, nii myö puolustettaa joukol.

        Vaik hää kiusais toisii, nii myö puolustettaa hänt.

        Meije klikki on meije klikki.

        Epäoikeudenmukaisuus ja pahuus saa hyväksynnän,
        se lisääntyy yhteiskunnassa,
        kunnes ollaan hukassa.


    • Likka321

      ..Aivan niin, kettu sanoi.
      Nyt sinä et ole minulle vielä muuta kuin aivan
      samanlainen pieni poika kuin satatuhatta muuta
      pikkupoikaa. Enkä minä tarvitse sinua - etkä sinä minua.
      Minä olen samankainen kettu kuin satatuhatta muuta.
      Mutta jos sinä kesytät minut, niin me tarvitsemme toinen toisiamme.
      Sinusta tulee minulle ainoa maailmassa.
      Ja minusta tulee sinulle ainoa maailmassa...

      Pikku prinssi, Antoine de Saint-Exupéry

    • viivi-karoliina

      Mielestäni ystävyyteen kuuluu luottamus ja se että voit olla oma itsesi,hyväksyt ystäväsi sellaisena kun hän on,hän myös sinut.Minulla yksi tälläinen ystävä on ja se riittää.Tuttavia ja ystävättäriä minulla on monta,mutta tosiystävyys harvinaisempaa herkkua.

    • katicat

      Ystävä tahtoo ystävänsä parasta. Jos ystävän askeleet ja elämä alkaa vierimään huonoon suuntaan, ystävän on siitä varoitettava. Jos toinen sen ottaa komenteluksi, niin minkäs sille sitten voi. Ero siitä tulee.

      • kai75

        Käsittääserni ystävä auttaa pyytämättä.
        Tutulta pitää pyytää apua jos tervitsee!


      • kai75 kirjoitti:

        Käsittääserni ystävä auttaa pyytämättä.
        Tutulta pitää pyytää apua jos tervitsee!

        Ystävien hankkiminen vielä onnistuu,mutta ne
        pitäis vielä pitääkin..Ystävyys ei säily,jos ei sitä hoida,kuin kallisarvoista kasvia..olen saanut tuolta
        sätistä,muutamia,todellisia ystäviä..Olen onnellinen heistä..Nyt kirjoitan tähän Maaria Leinosen runon:
        YSTÄVÄ
        Ystävä on hän,
        jonka kanssa voi vaieta pitkään,
        kuunnella hiljaisuutta, lintuja ,tuulta,
        myrskyn raivoamista oudossa metsässä,
        katsella kynttilän liekkiä,
        auringon laskua, pimeää yötä.
        Ystävä on hän,
        jonka kanssa saa kulkea omaan tahtiin,
        eikä toinen sano:Nopeammin,nopeammin
        astu jälkiini,
        olemme pikemmin perillä.
        Ystävän kanssa
        taival,matkanteko, viivähtäminen..
        yhtä tärkeää,
        kuin perille pääsy.
        Tai vielä tärkeämpää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe