onko ketään, joka olisi hakenut savonia-ammattikorkeakoulun iisalmen yksikköön opiskelemaan tai opiskelisi siellä?
olisi kiva kuulla minkälainen opiskelupaikka se on?
Savonia-ammattikorkeakoulu
7
2410
Vastaukset
- kapa.
Savonia Iisalmi on pieni ja tiivis yhteisö. Hyvä henki ja paljon työelämäyhteyksiä.
Yhteistyötä mm. Oulun yliopiston ja Helsingin yliopiston eläinlääketieteen laitoksen kanssa. Joten ei millään muotoa antiikkinen ja jämähtänyt laitos.
Aika paljon käyvät sieltä myös vaihdossa ulkomailla. - kohta ex opiskelija
Iisalmi on pieni ja takahikiäinen kylä. Ihmiset täällä ovat perseestä ja tyytyvät siihen mitä saavat. Koululla on kova tarve päteä kaikessa ja yleensä se päteminen tapahtuu opiskelijoiden kustannuksella. Itse olen hakenut siirtoa Kuopioon,ei kaupunkilaisen pää täällä kestä. Opiskelija-elämää ei ole.
- Kukka
Olen itse hakenut ensi sijaisesti Iisalmeen opiskelemaan sosionomiksi.. Muutaman siellä opiskelleen kanssa olen asiasta jutellut ja ovat olleet tyytyväisiä saamaansa koulutukseen.
- iiv
Moi
Savonia-amk, Iisalmi, sosiaalialan koulutusohjelma - laadukasta opetusta, mukavahenkinen koulu, homma toimii. Olen ollut todella tyytyväinen.
Siirryin 1 vuoden jälkeen opiskelemaan Savonialle toisesta ammattikorkeakoulusta, joka oli tasoltaan paljon alempana. Nyt kun voi vertailla, kyllä Iisalmi vie voiton, kevyesti..
Kannattaa! - Sofia-83
hain kevään yhteishaussa iisalmeen opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja sosionomiksi. missä päin suomea asut? iisalmi on ilmeisesti helpoimpia paikkoja päästä opiskelemaan. olen muutaman kerran yrittänyt piramk:iin päästä, mutta en jaksa enää yrittää. ollaan tässä kesän aikana muuttamassa iisalmeen mieheni koti kaupunkiin.
Sofia-83 kirjoitti:
hain kevään yhteishaussa iisalmeen opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja sosionomiksi. missä päin suomea asut? iisalmi on ilmeisesti helpoimpia paikkoja päästä opiskelemaan. olen muutaman kerran yrittänyt piramk:iin päästä, mutta en jaksa enää yrittää. ollaan tässä kesän aikana muuttamassa iisalmeen mieheni koti kaupunkiin.
(aiemmin nimim. "kukka")
Tein hieman vertailuja että minne olisi helpoin päästä opiskelemaan sosionomiksi hakija- ja paikkalukujen tiimoilta.
Helpoin olisi Kemi-Tornion amk, sit tulisi Iisalmi ja Kymeenlaakson amk..sit oli Joensuu ja Rovaniemi..ja Lahti sekä Hämeenlinna. Ite näistä Iisalmen lisäksi hain Joensuuhun, Kymeenlaakson amk sekä Kemiin..- sofia-83
PiiZu87 kirjoitti:
(aiemmin nimim. "kukka")
Tein hieman vertailuja että minne olisi helpoin päästä opiskelemaan sosionomiksi hakija- ja paikkalukujen tiimoilta.
Helpoin olisi Kemi-Tornion amk, sit tulisi Iisalmi ja Kymeenlaakson amk..sit oli Joensuu ja Rovaniemi..ja Lahti sekä Hämeenlinna. Ite näistä Iisalmen lisäksi hain Joensuuhun, Kymeenlaakson amk sekä Kemiin..oon myös etsinyt tilastoja ja vertaillut lähinnä hamk:ia, piramk:ia, lamk:ia ja savoniaa. nämä ovat olleet parhaita vaihtoehtoja, mutta paras paikka muuttaa on iisalmi. meillä on kaksi pientä lasta, että ei voi muuttaa ihan minne vaan. asutaan tampereella. tänne on vaan niin vaikeaa päästä, että täytyy katsoa muita ammattikorkeakouluja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931682
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2031322- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799