Krishnamurti. Kuka hän on?

vitjake

Kuka?

7

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunchaku-overlord
    • olevan,,

perkeleen, eli paholaisen kätyri, paljasuu teksteistä, joita tuo linkki toi esille!

• kätyrit

EIVÄT sano näin:
        "Vapaus on aidosti ja suuntaamattomasti tarkkailemista, eikä siihen liity rangaistuksen pelkoa tai palkkion odotusta. Vapaudella ei ole vaikutinta. Vapaus ei ole ihmisen kehityksen päätepiste, se on hänen olemassaolonsa ensimmäinen askel. Tarkkaillessaan ihminen alkaa havaita, että ei ole vapaa. Vapaus on olla valikoimattomasti tietoinen arjen olemisestaan ja toimistaan."

Oikeat paholaisen kätyrit pelottelevat rangaistuksella ja houkuttelevat palkkiolla. Taivas (paratiisi) ja helvetti ovat joidenkin ihmisten toiminnan vaikutteita. Vapaus luvataan, mutta lopussa, ei suinkaan alussa. Uskontojen johtajat nykymaailmassa pelkäävät nimenomaan, että ihminen tarkkaillessaan huomaa, ettei ole missään mielessä vapaa. Krishnamurti on eräs huippuopettaja, joka menee suoraan asioiden ytimeen.

• Sulautunut uskovainen
        kätyrit kirjoitti:

EIVÄT sano näin:
        "Vapaus on aidosti ja suuntaamattomasti tarkkailemista, eikä siihen liity rangaistuksen pelkoa tai palkkion odotusta. Vapaudella ei ole vaikutinta. Vapaus ei ole ihmisen kehityksen päätepiste, se on hänen olemassaolonsa ensimmäinen askel. Tarkkaillessaan ihminen alkaa havaita, että ei ole vapaa. Vapaus on olla valikoimattomasti tietoinen arjen olemisestaan ja toimistaan."

Oikeat paholaisen kätyrit pelottelevat rangaistuksella ja houkuttelevat palkkiolla. Taivas (paratiisi) ja helvetti ovat joidenkin ihmisten toiminnan vaikutteita. Vapaus luvataan, mutta lopussa, ei suinkaan alussa. Uskontojen johtajat nykymaailmassa pelkäävät nimenomaan, että ihminen tarkkaillessaan huomaa, ettei ole missään mielessä vapaa. Krishnamurti on eräs huippuopettaja, joka menee suoraan asioiden ytimeen.

Olen aivan samaa mieleltä. Suurin osa buddhisteista, hinduista ja muista uskovaisista salaa uskovat Jeesuksen tulevan ja pelastavan heidät!!!! Kaikki te olette kaappikristittyjä. Myöntäkää se niin pelastutte...kai.

• Meiju XMZ

Suomessa on valitettavan vähän ihmisiä, jotka ovat tutustuneet tämän viisaan miehen opetuksiin. Hänhän oleellisesti vain kehottaa katsomaan itse ja huomaamaan, kuinka ehdollistuneita olemme. Suora näkeminen on huikeaa, ja se onnistuu vain, jos ymmärrät, kuinka perinteet, kulttuuri ja propaganda ovat muovaneet sinut ja vaikuttavat koko ajan kaikkeen mitä teet ja ajattelet.

• jupiter68

Siis se on ainutlaatuista, että ajattelet noin. Minä olen parikymmentä vuotta asiasta kiinnostuneita etsiskellyt. Tai on Krishnamurti tiedotus ry. olemassa Suomessa. Mutta sielläkin aika vähän porukkaa. Myös Teosofit puhuvat hänestä aika paljon. Mutta sellaisia jotka TODELLA ovat häneen juttuihin paneutuneet..Harvinaista!
        Kuka muu maailmassa on niin mahtavasti puhunut suorasta näkemisestä, mutaatiosta, universumin järjestyksestä, kauneudesta, rakkaudesta..?

• Meiju XMZ
        jupiter68 kirjoitti:

Siis se on ainutlaatuista, että ajattelet noin. Minä olen parikymmentä vuotta asiasta kiinnostuneita etsiskellyt. Tai on Krishnamurti tiedotus ry. olemassa Suomessa. Mutta sielläkin aika vähän porukkaa. Myös Teosofit puhuvat hänestä aika paljon. Mutta sellaisia jotka TODELLA ovat häneen juttuihin paneutuneet..Harvinaista!
        Kuka muu maailmassa on niin mahtavasti puhunut suorasta näkemisestä, mutaatiosta, universumin järjestyksestä, kauneudesta, rakkaudesta..?

Joo, tunnen itseni tosi oudoksi. Pikkutyttönä ajattelin, että on se kumma, kun sota tulee niin kuin sade tai ukkonen, eikä sille mitään voi. Nyt ymmärrän, että ihminenhän kaiken luo ajatuksillaan, eristäytymisellään, pyrkimisellään. vallanhalullaan, kunnianhimollaan. Se oli hämmästyttävä oivallus. Elämä on nykyään ihan erilaista: katson ja tarkkailen puolustamatta ja tuomitsematta. Luontokin on ihan jotain muuta, katson kaikkea jotenkin eri silmin ja näen maan kauneuden. Enkä enää pyri mihinkään, elämähän on koko ajan tässä ja nyt, muuta ei ole. Eikä mikään muu kuin rakkaus lopultakaan merkitse mitään, sillä siellä missä on rakkautta, ei vain ole ongelmia. Perhekin on huomannut, että jotain on tapahtunut; en kiihdy, riitele enkä latele mielipiteitä joka asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      39
      4542
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      51
      2010
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1631
    4. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1629
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1603
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1148
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1123
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1073
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1061
    Aihe