Eli ton kokoset kesärenkaat pitäs saada vanhoille vanteille, mutta mistä saisi järkevään hintaan ok renkaat Hki/Esp/Van -alueelta? Yhdestä liikkeestä ois saanu jotkut Continentalin renkaat n. 350 € ja jotkut Nokialaiset n. 385 €. Ideoita, mistä voisi saada vähän halvemmalla?
195/65R15 91 kesärenkaat
7
1857
Vastaukset
ei oo nokialaisen tai misukan veronen, mutta ei kumminkaan läheskään yhtä huono ku semperit, tai barum, vaikka hinta on suurinpiirtein samalla tasolla.
- 415
vaikuttaa hyvältä ja pitävältä pyörältä.
Itse kriittisenä henkilönä pidän niitä jopa hyvänä. - renkaiksi
Se on vaan kumma juttu että Hankook otti testivoiton autobildin testissä, jättäen taakseen myös nokian? Hintakin on puolta halvempi. Kokoluokka testissä oli 195/65/15, eli tuollainen peruskoko nykyään.
renkaiksi kirjoitti:
Se on vaan kumma juttu että Hankook otti testivoiton autobildin testissä, jättäen taakseen myös nokian? Hintakin on puolta halvempi. Kokoluokka testissä oli 195/65/15, eli tuollainen peruskoko nykyään.
väittämäni perustuu omiin kokemuksiin, itselläni pyörii alla juurikin hankookit, edullisen hinnan ja hyvän pidon sekä melkosen kulutuskestävyyden ansiosta.
- adac-uskovainen
jannetin82 kirjoitti:
väittämäni perustuu omiin kokemuksiin, itselläni pyörii alla juurikin hankookit, edullisen hinnan ja hyvän pidon sekä melkosen kulutuskestävyyden ansiosta.
Adac testissä joku aika sitten nokian z jäi peränpitäjäksi. Ainoastaan suomitesteissä pärjäävät erinomaisesti, koska nokian maksaa niille mukavasti.
- Continentalin renkaat
ovatko ne tasoltaan millaiset? En valitettavasti muista mikä rengas se oli mut joku Continental kuitenkin. Kannattaako?
- j.b.
voin tuoda sulle Good Year Eagle F1 195/65-15
4kpl, joissa pintaa 5mm ja hinta on 70:-
040-5464499
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351896
- 50828
- 82819
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Näin juhannuksena tuttu nainen
Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt27406