onko teillä muilla kokemusta kyseisestä hattarakoneesta?
onko teillä laite toiminut?
pitäiskö sen pitää ääntä, tai yms? ja jos niin millaista?
pitäisikö moottorin pyöriä?
entä se lämmin ilma...?
siis jo toinen laite mulla, eikä tämäkään tunnu toimivan... argh yhden jo palautin tänään, ja sain toisen tilalle... mutta ei taida toimia tämäkään.. ja kokosinkin ihan ohjeiden mukaan, ja useasti...ja jne.
iloisen kokkikoulun hattarakone
lelujako?
5
799
Vastaukset
- ja toimii
Pitää hurinaa kun käy, ei kannata käyttää kauemmin kun noin 20 min max, ylikuumenee. Mutta hattaraa sillä tulee, kerralla annostellaan se lusikallinen ja kun hattaran tulo loppuu lisätään lisää hienoa sokeria. Meillä toiminut jo reilu vuoden.
- eionnistunuthattara
¨Miten ja mihin sokeria laitetaan??
- sdfjklö
Se sokeri / hattarasokeri pistetään siihen hattarakoneen keskusosaan, joka pyörii.
- Hattarahöperö
Miten sen saa päälle kun ollaan yritetty jo sata kertaa mutta ei vaan käynnisty! :D
- Hattarahöperö
Kun se ei vaan mene päälle että mikä siinä on kun ollaan kokeiltu eri pistorasioita... nyt tarvittais apua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791