Naisilla rajut polttarit ilmaiseksi

Nimetön

Järjestimme naispuoliselle työkaverillemme kunnon polttarit, jotka morsian muistaa vieläkin.

Laitoimme eräälle seuranhakupalstalle ilmoituksen, jossa haettiin tummaa ulkomaista seuraa treffeille...

Saimme aika paljon vastauksia, joista sitten poimimme pari urhoa. Kyseiset henkilöt olivat sitten saunaillassamme mukana... Morsian sai tolla reilun kokoista koko illan :) Hädin tuskin pystyi alttarille kävelemään seuraavana päivänä, mutta oli todella tyytyväinen, koska ei suomalaisilla miehillä ole vastaavia varustuksia :)

Ja kaikki tämä ilmaiseksi...

9

4980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      AI SULLAKIN ON TOI KOKEMUS??? Itselläni ei ole, mutta olen kuullut vastaavasta!

      Mikään ei voita kunnon TAPOLAA!! Ne prinssinnakit, joita sitten joutuu liitossa kestämään, eivät riitä kun on tottunut kunnon parruun. Ymmärtääkseni parhaimmat löytyy eräästä Suomessa asuvasta isosta Afrikasta kotoisin olevasta vähemmistöstä :)

    • tosi huono

      provo?

    • hienoa

      Ei voi kuin ihmetellä naisten moraalia. Naimisiin menossa ja mustaa miestä häiden alla? No huh huh.

      • Tosin eipä

        ne miehetkään sen parempia ole. 1 miespuolinen tuttuni vietiin polttareihin Tallinna porttolaan, ja pani siellä sitten häiden alla lähes 10:tä ämmää. Häiden jälkeen riemu vaan loppu lyhyeen, kun sai jonkinmoisen taudin;) Toivottavasti näidenkin häiden sankaritar...


      • Närkästynyt...
        Tosin eipä kirjoitti:

        ne miehetkään sen parempia ole. 1 miespuolinen tuttuni vietiin polttareihin Tallinna porttolaan, ja pani siellä sitten häiden alla lähes 10:tä ämmää. Häiden jälkeen riemu vaan loppu lyhyeen, kun sai jonkinmoisen taudin;) Toivottavasti näidenkin häiden sankaritar...

        Toivottavasti kolahtaa tippuri ja klamydia!


      • vaan
        Närkästynyt... kirjoitti:

        Toivottavasti kolahtaa tippuri ja klamydia!

        Suomen naiset kun saa niin onnelliseksi mustalla miehellä... Kertoo hyvin paljon älykkyydestä.


    • Hävetkää!

      Mikä näitä nykyajan ihmisiä oikein vaivaa? Onko polttarit muuttuneet panojuhliksi? Sietäisitte hävetä! Itse en ainakaan ikinä kehtaisi kertoa kenellekkään jos olisin tuollaisissa polttareissa ollut. Todennäköisesti lähtisin menemään jo heti alussa. Ennemmin istuisin yksin kotona, kuin viettäisin aikaa bordellissa. Jos itse olisin morsian ja kaverit olisivat järjestäneet minulle vain panoseuraa omiin polttareihini, niin lopettaisin sellaiset ystävyydet totaalisesti. Minkälaiset ystävät tällaista edes järjestävät??! Eikö mitään järkeä löydy päästä?!! Tosi hyvin alkaa avioparin elämä, jos ennen papin aamenta jo paneskellaan muiden kanssa. Kyllä on se avioliitto tuhoon tuomittu!

      • LaraG

        Ihan loisto juttu! Jos joku haluaa tuallaiset polttarit niin why not. Mulle kans :)


      • ihan samaa

        mieltä!!! En ymmärrä, todellakaan. Mitä tässä itse uskaltaa tehdä... Eipä vissiin kannata kavereiden polttareihin mennä jos mene tuollaista... saati sitten antaa toisten järjestää omia.. On siinä hyviä kavereita.. Ja tuolla aiemmin et mies oli viety tallinnaan.. Ettekö te naiset kunnioita yhtään morsiammen miestä ja päinvastoin? Millaisia ystäviä oikeasti olette?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe