Millainen hotelli?
Millaisella alueella?
Mitä ei kannata Maltalla missata?
Hotelli Karanne??
2
735
Vastaukset
- Massahotelli
http://www.holidays-malta.com/holidaysmalta/accommodation/hm273.htm
Ehdottoamsti Maltalla kannattaa yöpyä pienissä hotelleissa - esim. Gozolla, vuokrata auto ja matkustaa ominpäin eri puolilla saaria. Sisiliassakin kannattaa poiketa, jos on yli viikon reissulla. - tuta..
Olin viime vuonna kyseisessä hotellissa ja olin todella tyytyväinen, myös kohteeseen. Eli hotellihan sijaitsee Bugibbassa joka on todella ihana paikka (minun mielestä ainakin). Alueelta löytyy vaikka mitä, vaikka onkin melko pieni. Lisäksi viereen kasvanut Qawra tekee alueesta suuremman.
Hotellista sen verran, että aamupala on mielestäni aivan ihana, todella monipuolinen. Henkilökunta mukavaa, ainakin meille olivat todella iloisia. Kaikissa huoneissa ei ole parveketta meillä oli toisin ystävillämme viereisessä huoneessa ei ollut.
Millaisella alueella, Karanne on lähellä keskustaa. Itse lähdimme aina kulkemaan pääovesta edessä oikealle osoittavaa suoraa tietä siitä päätyy merenrannalle ja sieltä on helppo suunnistaa kaupungille jossa on ravintolat ja muut jutut. (itse ensimmäisellä kerralla kiersimme hullun lenkin ja tajusimme vasta myöhemmin oikopolun:D)
Tuo mitä ei kannata Maltalla missata vaihetelee todella...
Suurimpana virheenä pidän sitä, että pysyisi koko lomansa aikana Bugibbassa. Nimittäin saarella kannattaa kierellä sillä siten saat enemmän irti lomastasi. Shoppailua ajatellen kannattaa suunnata Vallettaan ja Sliemaan sinne pääse hyvin bussilla niinkuin saaren joka kolkkaan. Hiekkarannoista Mellieha Bayllä ja Golden Bayllä kannattaa käydä. Bugibban rannat ovat kivirantoja suosittelen kumminkin, että käyt niissäkin uimassa, vesi on uskomattoman turkoosia.
Kannattaa uhrata osa aika lomasta ja käväistä viereisillä saarilla Cominolla(sininen laguuni) ja Gozolla. Cominoa suosittelen enemmän jos haluat mennä vain uimaan sillä sielä ei ole muuta kuin uinti mahdollisuus ja itsenäinen kiertely jos kiinnostaa. Lisäksi keskellä Maltaa on linnoitus kaupunki Mdina, vaikkei historia kiinnostaisikaan sielä kannattaa käydä. Paikalla on myös paljon tarjottavan eräänlaisia veneretkiä jne. Ja yleensäkin veriurheilu mahdollisuudet ovat suuret.
Jos herää kysymyksiä ihan mistä vain vastailen miellelläni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892