Hotelli Karanne??

tiitu

Millainen hotelli?
Millaisella alueella?
Mitä ei kannata Maltalla missata?

2

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Massahotelli
    • tuta..

Olin viime vuonna kyseisessä hotellissa ja olin todella tyytyväinen, myös kohteeseen. Eli hotellihan sijaitsee Bugibbassa joka on todella ihana paikka (minun mielestä ainakin). Alueelta löytyy vaikka mitä, vaikka onkin melko pieni. Lisäksi viereen kasvanut Qawra tekee alueesta suuremman.

Hotellista sen verran, että aamupala on mielestäni aivan ihana, todella monipuolinen. Henkilökunta mukavaa, ainakin meille olivat todella iloisia. Kaikissa huoneissa ei ole parveketta meillä oli toisin ystävillämme viereisessä huoneessa ei ollut.

Millaisella alueella, Karanne on lähellä keskustaa. Itse lähdimme aina kulkemaan pääovesta edessä oikealle osoittavaa suoraa tietä siitä päätyy merenrannalle ja sieltä on helppo suunnistaa kaupungille jossa on ravintolat ja muut jutut. (itse ensimmäisellä kerralla kiersimme hullun lenkin ja tajusimme vasta myöhemmin oikopolun:D)

Tuo mitä ei kannata Maltalla missata vaihetelee todella...

Suurimpana virheenä pidän sitä, että pysyisi koko lomansa aikana Bugibbassa. Nimittäin saarella kannattaa kierellä sillä siten saat enemmän irti lomastasi. Shoppailua ajatellen kannattaa suunnata Vallettaan ja Sliemaan sinne pääse hyvin bussilla niinkuin saaren joka kolkkaan. Hiekkarannoista Mellieha Bayllä ja Golden Bayllä kannattaa käydä. Bugibban rannat ovat kivirantoja suosittelen kumminkin, että käyt niissäkin uimassa, vesi on uskomattoman turkoosia.

Kannattaa uhrata osa aika lomasta ja käväistä viereisillä saarilla Cominolla(sininen laguuni) ja Gozolla. Cominoa suosittelen enemmän jos haluat mennä vain uimaan sillä sielä ei ole muuta kuin uinti mahdollisuus ja itsenäinen kiertely jos kiinnostaa. Lisäksi keskellä Maltaa on linnoitus kaupunki Mdina, vaikkei historia kiinnostaisikaan sielä kannattaa käydä. Paikalla on myös paljon tarjottavan eräänlaisia veneretkiä jne. Ja yleensäkin veriurheilu mahdollisuudet ovat suuret.

Jos herää kysymyksiä ihan mistä vain vastailen miellelläni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      126
      6683
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      59
      5806
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      86
      4490
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      98
      4405
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      157
      4221
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      90
      1564
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      387
      1426
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      30
      1315
    9. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      81
      1307
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1094
    Aihe