etsin tammikuulle 2008 edullista vuokrakämppää kuukaudeksi..Kirjoitelkaa
Vastaukset 3
- vuokraisäntä
ÄLÄ TUU TÄNNE! Teitä on jo ihan tarpeeksi.
- guess81
Netissä pilvin pimein vuokra-asuntoja.Toimi heti, niin sinulla valinnanvaraa.Itse löysin 5 henkiselle seurueelleemme asunnon kesäkuuksi hintaan 1000e.Muista, että kauppaan voi olla yllättävän pitkä matka.
- =)f
moi, asuin/majailin fuengirolassa reilun kuukauden pari vuotta sitten, siellä on pari suomalaista yritystä jotka vuokraa asuntoja, kannaatta kysellä niiltä, yksi oli Tupasi joka on rafaelin aukion lähellä, tai oli ainakin mun aikaan..ei kai se oo minnekään sielt muuttanut..hmm... vuokra hinnat oli niil ainakin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4381901- 1501237
- 901141
- 1141137
- 701134
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku176994- 100783
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664