Bi-mies etsii

miestä

Tällä palstalla on 99% naisia, mutta onhan miehissäkin bi-seksuaaleja.

Vai onko?

107

6513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kim82...

      itsekin olen etsinyt bi miestä...josko löytyisi jostain.olen 24 v.

      • Olen bi 40v


      • Moi
        Olen btm 35v


    • masculine bi

      ...

      • gpisteköiinpäällä

      • Threesome

      • Anonyymi

        Täällä olis kans yks bi-kokeilunhaluinen mies


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Threesome kirjoitti:

        Hmm.. Täällä olis pari jota kiinnostais bi mies.. Miten sinuun sais yhteyden?

        Mulla on vähän kokemusta sellaisista kimpoista...on kyllä kivaa mut nykyään oon sinkku niin hankalampi löytää paria missä olis mies bi


      • Anonyymi
        Threesome kirjoitti:

        Hmm.. Täällä olis pari jota kiinnostais bi mies.. Miten sinuun sais yhteyden?

        Tällä olis 35v bi mies


      • Anonyymi
        Threesome kirjoitti:

        Hmm.. Täällä olis pari jota kiinnostais bi mies.. Miten sinuun sais yhteyden?

        Kiinnostaisi kovasti,ollen fantasioinut tälläistä pitkään.Asun Uudenmaalla ja olen naimisissa.Tammi


    • nyt jo 50v

      olen onnellisesti parin mies-kontaktin kokenut, samalla menestyksellisesti salannut suhteet vaimoltani," eihän mies voi olla toisen miehen kanssa". Se on rikkautta seksielämään. Miehinen ote on mukavaa tuntea ja hyväilyt ovat aina tietenkin miehisiä, karvaisia, ja niin pirun kiihottavia.
      Olen ollut naimisissa jo n. 25v, seksielämä vaimon kanssa on vain parantunut

      • Anonyymi

        Siis kuvottavaa nää miesten touhut kun tehdään salassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuvottavaa nää miesten touhut kun tehdään salassa.

        Niin on, pilaa kaikkien maineen samalla. Jo pettäminen on paha asia, mutta miehen kanssa pettäminen on vielä julmempaa. Ansaitsevat jäädä kaikki kiinni


    • Bi50v

      Minulla oli nuoruudessa ihana kokemus vanhemman miehen kanssa pari vuotta. Olen ollut naimisissa 29vuotta. Vaimon kanssa seksi sujuu hyvin mutta olen alkanut kaipaamaan miesten välistä seksiä.

    • Elias90ww

      Nykyään taitaa suurin osa tai ainakin puolet alle 25-vuotiaista olla bi-nuoria miehiä, kun katsoo pukeutumista. Tiukat ihon myötäiset farkut, verkkarit, tiukat shortsit taitaa olla nyt aika hottia. Mutta ihan siistit,
      Tosin pukeutuminen ei aina kerro sisäistä halua ja poltetta. Heterokin voi pukeutua nykyään gay-miehen tavoin tai päin vastoin.

      • Anonyymi

        olen halukas sinulle sinne nyt seuraksi sinne nyt olen kiihkeä miehelle siellä sinulle ,siellä


    • Hitsivie

      Miten sen voi pukeutumisesta huomata onko bi vai hetero ? Niin naiset kuin miehetkin pukeutuu yleensä sukupuoleen kuuluvalla tavalla, en ainaskaan voi pukeutumisen perusteelle sanoa naisesta onko hän hetero, lesbo vai bi. Vaikeaa on luokitella miehiäkin. Jokainen pukeutuu tavallaan.

    • BIBTM

      Onhan meitä.Itsekkin haluaisin löytää kaverin sexihommiin,mut vaikeelta tuntuu .Turusta löytää kaveria.

      • BiVersa

        Turku tuntuu toisinaan aika hiljaselta kylältä.
        Vaki-imurin löytäminen tuntuu mahdottomalta, kun ukkomiehenä haluu käyttää kumia.


      • Olisi hienoa löytää kumilla imettävä vakkariksi turusta ;)


      • Anonyymi
        Pete45 kirjoitti:

        Olisi hienoa löytää kumilla imettävä vakkariksi turusta ;)

        Tääl ois nuori top turusta. Kik: salaisuutta


    • biman44

      Bi uteliaan ukm on mahdoton löytää kokeilun haluista miestä

      • entiedäenäämitähaluut

        täällä yks 35v valmiina heti


      • Moi
        Olen 35 btm


      • Vaikea löytää.


    • Hitsivie

      Vaikeaa on löytää luotettavaa siistiä bi miestä varttuneempaa nautinnolisiin hetkiin kaveriksi. Neulan löytäminen heinäkasasta ehkä helpompaa.

    • Strapon

      Tässä ois hetero pari ja mies halu ainakin munaa. Nopeesti

    • Strapon

      Mies mukaan pariskunnalle. Miehelle ym

    • Okbi

      Siisti, mukava 60v. Bi mies turusta!!!

      • Laita meiliä nimimerkin mukaan ;)


      • Olen 35v btm Helsinki


    • turvallinen

      Olen viiskymppinen ukm jyväskylästä. Ei aiempaa kokemusta mutta tahtoisin löytää asiallisen, siistin ja turvallisen miehen kenen kanssa kokeilla ja tapailla. Löytyykö?

      • Anonyymi

        Varmaan salaseuraa haet..?


      • Anonyymi

        Jes .


    • Länsi-uudellamaalla olis kokeilunhaluinen m43

    • M42 Bi päijät-hämeestä seuraa vailla!

    • Leather52

      On, ja ihan ok bi-miehiä. Pidän ainakin itseäni ok miehenä, kun kokemukset on ollut ihan hyvät miestenkin kans,eikä siinä aina tartte olla sitä, voihan sitä saunoo vaikka mökillä, ja se siitä käy tai ei. Niin yks nainen sano mulle, että mihin naista tarvitaan kun miehet oiken p....nee. Voihan tähän vastata jos mökkisauna illat syksyllä kiinnostaa.

      • sgsdzv

        Tuu Karjalaan toisin sanoen Lappeenrantaan niin pannaan porukalla, Sukupuolella ei niin väliä. Kokemuksia molemmista. Tietoja alle? Olen avoin ja tarvittaessa utelias.


    • 1961bi

      Turun suunnalta minäkin kaipaisin yli 60v top henkistä bi-miestä.Itse olen 57v siisti ja terve varattu bi btm.

    • Kokemustaon

      Tuntuu että kaikki bi-miehet ovat jotain naimisissa oleva ukkeleita. Aina pitää tavata salaa ja koskaan ei pääse toisen kämpille tapaamaan.

    • Salaa bi um 62 hki.

      • 35v btm Helsinki


      • Anonyymi
        Saima4404 kirjoitti:

        35v btm Helsinki

        Menkää seksipalstoille!


    • KeittiöMesu

      Bi 55v stadissa.
      Tosin voittopuolisesti gay. Mutta kimppakivassa on kivaa.

      • Bi 51v..... Oishan se kiva löytää vaki kaveri!!
        Seikkailuihin vaikka. jonkun naisen kanssa kolmistaan!!


      • Btm 35v Helsinki


    • bi-m56pori

      bi-m56 pori, valmiina?

    • Bi kokeilunhaluinen mies, 21v, kuopio. Oisko kokeiluseuraa? Mieluiten pariskunnat

      • Anonyymi

        Toivottavasti saat heiltä kivan muiston joka ei koskaan katoa.


    • Anonyymi

      Tänään Viking Grace?

    • Anonyymi

      moi etsittekö live seuraa vai juttu seuraa 50v bi kyselee

      • Anonyymi

        Itse en etsi seksiseuraa, vaan lähinnä juttuseuraa. Olen viisikymppinen bi-mies.


    • oon 40v bi jyväskylästä. haaveissa päästä vanhemman herran poikakaveriks.

    • On meitä. Varmasti paljonkin. Suurin osa valitettavasti kuuluu siihen btm osastoon, niinkuin minäkin. Eli hyvät top-miehet on harvassa ja poimivat parhaat päältä. Pikkuisen ylipainoa omaavalle bottomille miehen saaminen on joskus työn takana. Ja sitten kun ne mieltymykset ja kemiatkin täytyisi osua kohdilleen, niin onhan se aina ilon aihe, jos hyvä top osuu kohdalle.

      40 .... 180 100 kg. Miellyttämishaluinen lutka-btm täällä siis huhuilee seuraa. Kokemusta on alle 10 miehestä ja lisää haluan. Olisipa kiva kokea jonakin päivänä kaksi määrätietoista toppia :)

      valmiina72 toimii kikissä ja gmailissa.

      • Anonyymi

        Niimpä... ei ole todellakaan helppoa löytää sitä sopivaa kaveria jolle voisi pyllistää... ;)
        t: M45-utelias-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä... ei ole todellakaan helppoa löytää sitä sopivaa kaveria jolle voisi pyllistää... ;)
        t: M45-utelias-Tre

        Menkää muualle hakeen seksiseuraa!


    • Anonyymi

      Miksi sen pitää olla bi mies?Siksi koska ne pettävät puolisoitaan kaikista miehistä herkemmin.

    • Anonyymi

      To bi or not to bi.

    • Anonyymi

      hml bi mies etsii myös seuraa ja ehdottomasti salassa ukm olen.

      • Anonyymi

        Tässä myös hml bi mies. Kiinnostaa!!


      • stadissa?


      • Anonyymi
        kabbalainen666 kirjoitti:

        stadissa?

        Stadissa päin 49v bi mies....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä myös hml bi mies. Kiinnostaa!!

        Kiinnostais kokeilla toisen miehen kullia.
        Runkata ja imeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostais kokeilla toisen miehen kullia.
        Runkata ja imeä

        Oletteko ukkomiehiä?


    • BI-uteliaisuutta riittää täälläkin! Olisi hauska jutella kokemuksista / ajatuksista ja oikean tyypin löytyessä myös ehdottomasti kokeilla juttuja. :) T. uteliaskokkolasta

      • Anonyymi

        Sama juttu täällä.


      • Anonyymi

        Nyt kenelle vaan tosi ihanaksi kehuttu ja paljon neitoja tyydyttänyt komeus leikkikaluksi. Koska haluun että saan nauttia kun saan antaa jollekin ihanaa komeutta... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kenelle vaan tosi ihanaksi kehuttu ja paljon neitoja tyydyttänyt komeus leikkikaluksi. Koska haluun että saan nauttia kun saan antaa jollekin ihanaa komeutta... :)

        Missäpäin mahdat olla


    • Anonyymi

      Miks salailette?

      • Anonyymi

        Pettävät kumppaniaan tämän selän takana ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettävät kumppaniaan tämän selän takana ikävä kyllä.

        Cruisinmap runkkukartta sivusto kaatunut :(


    • Anonyymi

      On. Onko missään tapaamispaikkoja, kahvila, ravintola, baari ym paikkoja? E- Suomi- Kymenlaakso alueella?

    • Anonyymi

      Tekis mieli parrua perseeseen

    • Anonyymi

      Sairasta on kaikki mikä on mies nainen arvosta poikkeavaa.

      • Anonyymi

        Kuitenkin haluaisit saada mustaa makkaraa kovaa takaa


      • Anonyymi

        Hahah huvittavaa nämä "arvoista" puhuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah huvittavaa nämä "arvoista" puhuminen.

        Eihän bisseillä ole edes olemassa mitään arvoja.


    • Juu, bi-miehiä täälläkin. Asun avioliitossa naisen kanssa, mutta kaipaan välillä miehistä kosketusta. Olen 45-vuotias.

      • Anonyymi

        Okei, missä päin asut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, missä päin asut

        Oulussa nykyisin ja sen verran muutosta tullut, etten enää ole ukm, vaan sinkku gay-mies.


    • Anonyymi

      Kymmenestä viimeisistä keskusteluista oli miehille 7 keskustelua, 1 oli naisille ja yhteiset keskustelut molemmille oli 2 keskustelua. Joten erittäin miesvoittoista on joten miten sen prosentti luvun kanssa menee? 70% miehet, 10% naiset ja yhdessä jakavat 20%. Pitää olla suurempi otanta?

    • Anonyymi

      On kyllä

    • Anonyymi

      Kiinnostunut 60v

      • Anonyymi

        Taitaa olla itä ätmin kirjoittama koko kirjoitus, älkää uskoko tota!


    • Anonyymi

      Helpoiten seksiseuraa löydätte gay palstalta.

      • Anonyymi

        Ei ole tällaista keskustelua gay palstoilla jossa jokainen viesti oli seksin hakua.
        Mutta seksi keskisyydestähän bisset ovat kuuluisia hakemaan vaikka mistä seksiä.


      • Anonyymi

        Siellä ovat kaikki bisset kilpaa etsimässä panoja. Ovat sitten katkeria kun saavat vain pakit homoilta. Kuka nyt huolii kieroa bisseä joka valehtelee ja pettää aviovaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tällaista keskustelua gay palstoilla jossa jokainen viesti oli seksin hakua.
        Mutta seksi keskisyydestähän bisset ovat kuuluisia hakemaan vaikka mistä seksiä.

        Kuvasit juuri näkyvimmän osan homoista täydellisesti ja miksi homo on täällä riehumassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ovat kaikki bisset kilpaa etsimässä panoja. Ovat sitten katkeria kun saavat vain pakit homoilta. Kuka nyt huolii kieroa bisseä joka valehtelee ja pettää aviovaimoa.

        Homolta ei pakkeja saa, kun jatkuva kiima sotkee heillä pään. Siksi on Keltainen ruusu ym alan paikat. Miksi homo riehut täällä?


      • Anonyymi

        Sinähän yksin asiattomuuksia postaat joka paikkaan, joten lopetahan ihan itse. Ei päivää ilman törkyäsi, asiattomuuksiasi valheidenlevittelyn lisäksi.


      • Anonyymi

        Gay palstalta löytyy katkeria, muita syrjiviä homoja.


      • Anonyymi

        Enkä ole edes koskaan homopalstalla mitään etsinyt, itselläni on vielä sentään vaatimustasoa, toisinkuin sinulla.


      • Anonyymi

        Niin olemme ja haukkumistasi myös


      • Anonyymi

        Kerroit taas hienosti itsestäsi. En edes juuri koskaan kirjoita tänne ja aina asialliseen kommenttiin tulet heti kiimoissasi vittuilemaan. Sinulle kuule kukaan ei mitään anna, kun et osaa kuin vittuilla. Tätäkään tekstiä et luettuasi tietenkään ymmärrä, voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit taas hienosti itsestäsi. En edes juuri koskaan kirjoita tänne ja aina asialliseen kommenttiin tulet heti kiimoissasi vittuilemaan. Sinulle kuule kukaan ei mitään anna, kun et osaa kuin vittuilla. Tätäkään tekstiä et luettuasi tietenkään ymmärrä, voi voi.

        Laskin mitä on sinun "En edes juuri koskaan kirjoita tänne ja aina asialliseen kommenttiin tulet heti kiimoissasi vittuilemaan" vain 7 kertaa muutaman päivän aikana ja yksikään ei ollut niitä "aina asialliseen kommenttiin" tyylillä kirjoitettu.
        Kai tämä kommenttini on asiaton ja vittuileva, kun kirjoitan asiasta vain totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin mitä on sinun "En edes juuri koskaan kirjoita tänne ja aina asialliseen kommenttiin tulet heti kiimoissasi vittuilemaan" vain 7 kertaa muutaman päivän aikana ja yksikään ei ollut niitä "aina asialliseen kommenttiin" tyylillä kirjoitettu.
        Kai tämä kommenttini on asiaton ja vittuileva, kun kirjoitan asiasta vain totuuden.

        Ei sitä jaksa olla asiallinen, kun se on muilta liikaa pyydetty.


      • Anonyymi

        Laukesitko nyt onnesta, kun sait valehdella kulli pystyssä. Taas kerran.


    • Vielä ei kokemusta miesten kesken sekstaamisesta ole mutta halua olisi, kun sen sopivan kaverin jostain löytäisi ;)

      • Anonyymi

        Ekä kerta sain kulli pylyyn olttin molemmat bi mutt sovittiin että voidaan kokeilla molemmat kullia aloussa vähä hierosi reikään että vähä venyy sitten pikkuhiljaa työnsi kulli sissän tuntuisi aivan kivalta sitten tuli mun vuoro nussia nii hänkin sanoin saman sanan


    • Anonyymi

      Mä 70--ois kiva tutustua toiseen eläkeläiseen

    • Anonyymi

      Tällä olis 34v bi mies haluakaan

    • Anonyymi

      Olen 32v bi BTM hoikka vartalo

      • Anonyymi

        On 34v bi sama hoikka vartalo


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe