Bi-mies etsii

Tällä palstalla on 99% naisia, mutta onhan miehissäkin bi-seksuaaleja.

Vai onko?
Ilmoita

36 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

itsekin olen etsinyt bi miestä...josko löytyisi jostain.olen 24 v.
1 VASTAUS:
Olen bi 40v
+Lisää kommentti
...
3 VASTAUSTA:
täällä yks jota erityisesti kiinnostaa bi kimppa naisen ja miehen kaa...
https://www.xnxx.com/video-6skup62/bi_curious_3some_analfucked meinaan laueta katselusta...huhuhu
gpisteköiinpäällä kirjoitti:
täällä yks jota erityisesti kiinnostaa bi kimppa naisen ja miehen kaa...
https://www.xnxx.com/video-6skup62/bi_curious_3some_analfucked meinaan laueta katselusta...huhuhu
Hmm.. Täällä olis pari jota kiinnostais bi mies.. Miten sinuun sais yhteyden?
Täällä olis kans yks bi-kokeilunhaluinen mies
+Lisää kommentti
olen onnellisesti parin mies-kontaktin kokenut, samalla menestyksellisesti salannut suhteet vaimoltani," eihän mies voi olla toisen miehen kanssa". Se on rikkautta seksielämään. Miehinen ote on mukavaa tuntea ja hyväilyt ovat aina tietenkin miehisiä, karvaisia, ja niin pirun kiihottavia.
Olen ollut naimisissa jo n. 25v, seksielämä vaimon kanssa on vain parantunut
3
Ilmoita
Minulla oli nuoruudessa ihana kokemus vanhemman miehen kanssa pari vuotta. Olen ollut naimisissa 29vuotta. Vaimon kanssa seksi sujuu hyvin mutta olen alkanut kaipaamaan miesten välistä seksiä.
3
Ilmoita
Nykyään taitaa suurin osa tai ainakin puolet alle 25-vuotiaista olla bi-nuoria miehiä, kun katsoo pukeutumista. Tiukat ihon myötäiset farkut, verkkarit, tiukat shortsit taitaa olla nyt aika hottia. Mutta ihan siistit,
Tosin pukeutuminen ei aina kerro sisäistä halua ja poltetta. Heterokin voi pukeutua nykyään gay-miehen tavoin tai päin vastoin.
Ilmoita
Miten sen voi pukeutumisesta huomata onko bi vai hetero ? Niin naiset kuin miehetkin pukeutuu yleensä sukupuoleen kuuluvalla tavalla, en ainaskaan voi pukeutumisen perusteelle sanoa naisesta onko hän hetero, lesbo vai bi. Vaikeaa on luokitella miehiäkin. Jokainen pukeutuu tavallaan.
Ilmoita
Onhan meitä.Itsekkin haluaisin löytää kaverin sexihommiin,mut vaikeelta tuntuu .Turusta löytää kaveria.
2 VASTAUSTA:
Turku tuntuu toisinaan aika hiljaselta kylältä.
Vaki-imurin löytäminen tuntuu mahdottomalta, kun ukkomiehenä haluu käyttää kumia.
Olisi hienoa löytää kumilla imettävä vakkariksi turusta ;)
+Lisää kommentti
Bi uteliaan ukm on mahdoton löytää kokeilun haluista miestä
1 VASTAUS:
täällä yks 35v valmiina heti
+Lisää kommentti
Vaikeaa on löytää luotettavaa siistiä bi miestä varttuneempaa nautinnolisiin hetkiin kaveriksi. Neulan löytäminen heinäkasasta ehkä helpompaa.
Ilmoita
Tässä ois hetero pari ja mies halu ainakin munaa. Nopeesti
1 VASTAUS:
Morjes, mistäs päin ootte
+Lisää kommentti
Mies mukaan pariskunnalle. Miehelle ym
Ilmoita
Siisti, mukava 60v. Bi mies turusta!!!
1 VASTAUS:
Laita meiliä nimimerkin mukaan ;)
+Lisää kommentti
Olen viiskymppinen ukm jyväskylästä. Ei aiempaa kokemusta mutta tahtoisin löytää asiallisen, siistin ja turvallisen miehen kenen kanssa kokeilla ja tapailla. Löytyykö?
1 VASTAUS:
Varmaan salaseuraa haet..?
+Lisää kommentti
Länsi-uudellamaalla olis kokeilunhaluinen m43
Ilmoita
M42 Bi päijät-hämeestä seuraa vailla!
Ilmoita
On, ja ihan ok bi-miehiä. Pidän ainakin itseäni ok miehenä, kun kokemukset on ollut ihan hyvät miestenkin kans,eikä siinä aina tartte olla sitä, voihan sitä saunoo vaikka mökillä, ja se siitä käy tai ei. Niin yks nainen sano mulle, että mihin naista tarvitaan kun miehet oiken p....nee. Voihan tähän vastata jos mökkisauna illat syksyllä kiinnostaa.
1 VASTAUS:
Tuu Karjalaan toisin sanoen Lappeenrantaan niin pannaan porukalla, Sukupuolella ei niin väliä. Kokemuksia molemmista. Tietoja alle? Olen avoin ja tarvittaessa utelias.
+Lisää kommentti
Turun suunnalta minäkin kaipaisin yli 60v top henkistä bi-miestä.Itse olen 57v siisti ja terve varattu bi btm.
Ilmoita
Tuntuu että kaikki bi-miehet ovat jotain naimisissa oleva ukkeleita. Aina pitää tavata salaa ja koskaan ei pääse toisen kämpille tapaamaan.
Ilmoita
Salaa bi um 62 hki.
1
Ilmoita
Bi 55v stadissa.
Tosin voittopuolisesti gay. Mutta kimppakivassa on kivaa.
1 VASTAUS:
Bi 51v..... Oishan se kiva löytää vaki kaveri!!
Seikkailuihin vaikka. jonkun naisen kanssa kolmistaan!!
+Lisää kommentti
bi-m56 pori, valmiina?
Ilmoita
Bi kokeilunhaluinen mies, 21v, kuopio. Oisko kokeiluseuraa? Mieluiten pariskunnat
Ilmoita
Tänään Viking Grace?
Ilmoita
Moi! Täällä haussa (varattu) fiksu bi-mies, jolla olis kumppanin luvalla haussa vakkaria.. löytyiskö tällasta harvinaisuutta? Kik: sport_m3
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Bi-mies etsii

Tällä palstalla on 99% naisia, mutta onhan miehissäkin bi-seksuaaleja.

Vai onko?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta