hei, minne tai kenelle minun kannattaisi mennä helsingissä?
pelottaa ensikertalaisena, että joudun jonnekin ei-pätevälle "puoskarille" tai rahat-pois hoitajalle.....
olkaa kiltit -suositelkaa !
kai se on sallittua täällä?
mikä/kuka helsingissä?
6
1272
Vastaukset
- ammattilaisia
rosenterapiaan ensin niin pääset peloistasi ja sit hoitoon B2 lähetteellä.
- kysymykseni
en todellakaan pelkää akupunktiota (enkä näin ollen tarvitse rosen- tai muuta terapiaa sitä karkoittamaan) -vaan sitä että menetän rahani jollekin "epäpätevälle ammattilaiselle",
kun niitä tätä palstaa silmäillessäni olen huomannut olevan ja niistä on kovin varoiteltu.
onneksi alla oleva vastaus oli asiallinen ja löysin jo etsimäni.
hyvää kesän odotusta.
- yhdistys
googlettamalla löysin yhdistyksen finnacu.fi, johon ei pääse jäseneksi kuka tahansa puoskari. Itse olen käynyt Birgit Utriaisella yli 10 vuotta sitten, joten häneltä löytyy kokemusta ainakin tuo 10 v. ja oli mielestäni ihan ok.
- alkuperäinen kysyjä
kiitos asiallisesta vastauksestasi&
hyvää kesän odotusta.
- akupunktiota?
Koulutettuja terapeutteja pääkaupunkiseudulla on runsaasti. Osalla kymmenien vuosien kokemus mm. kiinalaisesta lääketieteestä. Pätevimmät heistä eivät esittele itseään julkisuudessa. Ovat täystyöllistettyjä. Internetistä saattaa löytyä jotain tietoa...
- Oppilas :)
www.akupunktioklinikka.fi
Kannattaa soittaa Terolle, Tero se puhuu mielellään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341972Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3891807Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34980- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise48683