hei, minne tai kenelle minun kannattaisi mennä helsingissä?
pelottaa ensikertalaisena, että joudun jonnekin ei-pätevälle "puoskarille" tai rahat-pois hoitajalle.....
olkaa kiltit -suositelkaa !
kai se on sallittua täällä?
mikä/kuka helsingissä?
6
1239
Vastaukset
- ammattilaisia
rosenterapiaan ensin niin pääset peloistasi ja sit hoitoon B2 lähetteellä.
- kysymykseni
en todellakaan pelkää akupunktiota (enkä näin ollen tarvitse rosen- tai muuta terapiaa sitä karkoittamaan) -vaan sitä että menetän rahani jollekin "epäpätevälle ammattilaiselle",
kun niitä tätä palstaa silmäillessäni olen huomannut olevan ja niistä on kovin varoiteltu.
onneksi alla oleva vastaus oli asiallinen ja löysin jo etsimäni.
hyvää kesän odotusta.
- yhdistys
googlettamalla löysin yhdistyksen finnacu.fi, johon ei pääse jäseneksi kuka tahansa puoskari. Itse olen käynyt Birgit Utriaisella yli 10 vuotta sitten, joten häneltä löytyy kokemusta ainakin tuo 10 v. ja oli mielestäni ihan ok.
- alkuperäinen kysyjä
kiitos asiallisesta vastauksestasi&
hyvää kesän odotusta.
- akupunktiota?
Koulutettuja terapeutteja pääkaupunkiseudulla on runsaasti. Osalla kymmenien vuosien kokemus mm. kiinalaisesta lääketieteestä. Pätevimmät heistä eivät esittele itseään julkisuudessa. Ovat täystyöllistettyjä. Internetistä saattaa löytyä jotain tietoa...
- Oppilas :)
www.akupunktioklinikka.fi
Kannattaa soittaa Terolle, Tero se puhuu mielellään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676010- 1315333
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4473226Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021629Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3691229- 301059
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869