hei, minne tai kenelle minun kannattaisi mennä helsingissä?
pelottaa ensikertalaisena, että joudun jonnekin ei-pätevälle "puoskarille" tai rahat-pois hoitajalle.....
olkaa kiltit -suositelkaa !
kai se on sallittua täällä?
mikä/kuka helsingissä?
6
1262
Vastaukset
- ammattilaisia
rosenterapiaan ensin niin pääset peloistasi ja sit hoitoon B2 lähetteellä.
- kysymykseni
en todellakaan pelkää akupunktiota (enkä näin ollen tarvitse rosen- tai muuta terapiaa sitä karkoittamaan) -vaan sitä että menetän rahani jollekin "epäpätevälle ammattilaiselle",
kun niitä tätä palstaa silmäillessäni olen huomannut olevan ja niistä on kovin varoiteltu.
onneksi alla oleva vastaus oli asiallinen ja löysin jo etsimäni.
hyvää kesän odotusta.
- yhdistys
googlettamalla löysin yhdistyksen finnacu.fi, johon ei pääse jäseneksi kuka tahansa puoskari. Itse olen käynyt Birgit Utriaisella yli 10 vuotta sitten, joten häneltä löytyy kokemusta ainakin tuo 10 v. ja oli mielestäni ihan ok.
- alkuperäinen kysyjä
kiitos asiallisesta vastauksestasi&
hyvää kesän odotusta.
- akupunktiota?
Koulutettuja terapeutteja pääkaupunkiseudulla on runsaasti. Osalla kymmenien vuosien kokemus mm. kiinalaisesta lääketieteestä. Pätevimmät heistä eivät esittele itseään julkisuudessa. Ovat täystyöllistettyjä. Internetistä saattaa löytyä jotain tietoa...
- Oppilas :)
www.akupunktioklinikka.fi
Kannattaa soittaa Terolle, Tero se puhuu mielellään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577