OBE TOIMII, KOKEILKAA!!!!!!!

Obe Is Working

Tällä sivulla on tietoa miten se toimii.
http://www.reiki-questions.com/out-of-body.htm

Brainwave generaattorin saatte täältä.
http://www.bwgen.com/

Laittakaa new presets presetistä vasemmasta yläkulmasta. Sen kautta saatte tehtyä oman äänisysteemin.

Voitte kokeilla myös muilla ohjelmilla. Laittakaa sitten kokeilunne jälkeen tänne juttu teidän omasta kokemuksestanne että miten kävi. Kertokaa myös missä asennossa teitte sen. Itse yritän tietokone tuolilla istuen. :D

Laitoin tuohon 5hz - 12hz - 5hz. Siinä on ne viivat, laittakaa ne noin. En tiedä mikä hemmetin ääni jäi päähän mutta kuulin kauan kurlurkurlurkurlur, se oli vähän kuin joku radioasema tai jotain. Taisin olla lähellä obea, mutta voi olla että kenties otin jonnekkin yhteyttä.

Nyt olen vähän hämyillään että mikä hemmetti se ääni oli. Olinko lähellä obea vai mikä se oli. Se kurlur kuului vieläpä jopa selvästi. 4 minuuttia kuuntelin ja sitten sammutin brainwave generaattorin äänen ja sitten ihmettelin että kuuluukohan tuo ääni kuulokkeista. No otin kuulokkeet pois ja hetkinen, se kurlur vieläkin kuului. Nyt tällä hetkellä se ei enää kuulu, koska siitä on mennyt tovi. Aion yrittää uudestaan heti tämän viestin jälkeen heti kunnolla sitä kun himoitsen kuulla sen äänen uudelleen. ;)

Oikeasti, tämä on kokemuksen arvoinen juttu. ;)

104

12270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obe Is Working

      Jotakin 10-17 minuuttia. Välissä kun kutitti nenää niin piti aina raapasta joten se pilasi vähäsen sitä. :(

      Istuma asennossa tietokone tuolilla, pää alaspäin eteenpäin. Kädet oli ensiksi käsitukien päällä mutta ne sitten siirtyivät kädet ristiin hetken kuluttua kun ei ollut niin mukava ehkä pitää käsituilla käsiä kun ei ne ole kaikkein pehmimmästä päästä. Jalat oli suorana. Hetken aikaa kun pidin käsiä ristissä, en meinannut saada enää niitä irti toisistaan, kenties olin jo melkein täysin obessa niin en tainnut tuntea mitään minun käsissäni kun yritin vedellä niitä käsiä rististä pois. :D

      Outo olo jäi, tuntui kokoajan että jokin sisältäni yrittää tunkea ulos. Tunsin sellaista kylmää vähän kuin tulen tapaisesti leimahtelisi ulos kehostani. Oli se kokemus, huomenna taitaa olla uusintakierros. :D

      Ei riitä headsetti sängylle asti niin pitää tietokonetuolilla kokeella. :( Haluaisin testata tätä sängyllä, hmm... langattomat kuulokkeet vois olla kiva mutta ei ole. :D Sängyllä tää ehkä toimii parhaiten. ;) Tai jossakin hyvin pehmeässä tuolissa. :P

      No kuitenkin sain jotain maistiaisia obesta tänään.

      Voitteko kertoa te jotka olette obettaneet jo niin voisitteko kertoa neuvoja minulle miten toimia kun on obe tilassa. Esimerkiksi kehoon takaisin palaaminen, paikoista toisiin liikkuminen ja semmoisia eri asioita. Kertokaa jos osaatte, kun haluan neuvoja vähän oben maailmaan kun pääsen sinne joskus. ;)

      • TheOneAndOnly

        Juu, pysy ihmeessä erossa huumeista. Niillä kyllä pääsee irti helpommin, mutta moni on pilannut elämänsä huumeilla jäätyään koukkuun. Todellinen henkinen kehitys ei tule huumeiden kautta. Eli ei kannata riskeerata.

        Obe tilassa et ole enää fyysisessä kehossasi, joten normaalit fysiikan lait eivät enää sido sinua. Olet tavallaan aave, eli voit lentää, mennä esineiden läpi, mennä vaikka auringon keskelle ihmettelemään mitä siellä näkyy. Eli olet vahingoittumaton, koska et ole fyysinen.

        Takaisin tulo ei ole ongelma, itse asiassa ulkopuolella pysyminen on monesti ongelma. Jos vähänkin säikähdät niin keho vetää sinut takaisin heti, joten jos pääset irti niin pyri olemaan mahdollisimman rauhallinen. Ja heti pois ruumiin läheltä, sen ympärillä oleva energiakenttä saattaa vetää sinut takaisin muuten.

        Matkustamista voi harrastaa monella tavalla:Yksi tapa on lähtemällä lentoon ja navigoimalla maamerkkien mukaan. Pidemmät matkat (maasta toiseen) kannattaa tehdä siten että lentää suoraan ylös kiertoradalle ja sieltä katsoo minne haluaa mennä ja sieltä sitten tähtää haluttuun maahan. Maantietoa tuo jonkin verran vaatii, oikeasti kun maapallossa ei ole niitä maiden välisiä rajoja.

        Toinen tapa matkustaa on teleportaatio, eli keskityt vain paikkaan jonne haluat, niin ilmestyt sinne. Tässä tavassa vaan pitää tietää minne on menossa että paikan voi kuvitella.

        Matkustuksessa ei ole mitään rajoja, voit mennä toisiin galakseihin, eli tasoille jne. ja takaisin pääset heti kun haluat, keskityt vain tuntemaan fyysisen kehosi, niin se vetää sinut takaisin. Ja aamulla kun kehosi herää, niin silloin se viimeistään kelaa sinut sisään.

        -Pete


    • ehkä olisi

      tehdä toi huumeilla. huumeitten kokeilu on vain tyhmää(voit kokeilla miltä se tuntuu) mutta selvinpäin tehtynä se on pahinta eskapismiä. Todennäköisemmin flippaat selvinpäin: muutos jää joillain kontrolloimattomaksi ja pysyväksi.
      Mutta en epäile hetkeäkään etteikö tämä juttu toimisi.
      Kirjoitteleppa myöhemmin jäikö se kokeiluksi tai kontrolloimattomaksi, sellaisiakin juttuja olen näiltä palstoilta lukenut, että mielisairaalaa pukkaa.

      • Obe Is Working

        Huumeitten kans en viitti alkaa sähertämään kun menee pää vielä enemmän pyörälle. :D

        Eikä tuota ainakaan minulla ole mitenkään mielisairaala lähellä kun en tule hulluksi kun irtaudun kehosta mutta voi olla jännittävää ensimmäinen kerta.

        Onko turvallista obe tilassa esimerkiksi mennä järven pohjaa kävelemään. :D

        Mitä meinaat kontrolloimattomaksi sanalla. Onko se että vähä väliä vahingossa irtautuu kehosta vaiko sitten että on halua kokoajan irtautua kehosta niinkuin olisi addikti obelle tai jotakin.

        Mielummin yritän obea saada tehtyä lähettämällä aivoaaltoja aivoihin että aivoni lukisi että nyt tämä henkilö irtautuu kehosta. Ei se varmaan kirjaimellisesti lue että nyt tämä henkilö irtautuu kehosta. :D Mutta varmaankin aivoaallot tekevät aivot sellaiseen tilaan että lähtee out of the body tilaan hetken kuluttua jos pystyy vapauttamaan sielunsa kehosta.

        Oon nähny kaikenlaista outoa unissakin että ei tämä obekaan niin outo sillä tavalla ole. Vaikka näenkin itseni tässä tuolissa istuvan ja minä vieressä katselen niin ei se sillä tavalla hätkäytä minua että huitsherkki minähän näen itteni tuossa. Että ihan ok on nähdä itsensä siinä vieressä.

        Viime yönä näin muukalaisista unta enkä niitäkään peljännyt, että varmaan se mielisairaala juttu on kaukana minusta. :D 2 muukalaista jostakin komentokeskuksessa jutteli se oli sellanen ylhäällä oleva huone tai jokin ja siitä ympärillä meni kaiteet mistä pystyi katselemaan alaspäin tai minne lie. Taisi olla jotakin aluksia siinä, ainakin jotakin mustan harmaata siellä oli. Muukalaiset oli keltavalkoseepian värisiä, isopäisiä mustasilmäisiä tyyppejä. Jotakin sormilla osottelivat kattoa ja semmosta ja puhuivat keskenään, kai kenties uutta sisustusta aattelivat mustanharmaan sisustuksen tilalle. :D

        Joo tuohon voitaisiin laittaa timanttipinta, joo ja tohon kultaiset viivat, joo ja tohon pinkkiä ja toho valkosta. Eiku hetkinen maalataanpa koko huone valkoseksi. :D

        Olin siellä huoneessa hetken paikallaan kunnes vaihdon aluetta. En muista minne mutta jonnekkin muualle. :P


      • aivan...
        Obe Is Working kirjoitti:

        Huumeitten kans en viitti alkaa sähertämään kun menee pää vielä enemmän pyörälle. :D

        Eikä tuota ainakaan minulla ole mitenkään mielisairaala lähellä kun en tule hulluksi kun irtaudun kehosta mutta voi olla jännittävää ensimmäinen kerta.

        Onko turvallista obe tilassa esimerkiksi mennä järven pohjaa kävelemään. :D

        Mitä meinaat kontrolloimattomaksi sanalla. Onko se että vähä väliä vahingossa irtautuu kehosta vaiko sitten että on halua kokoajan irtautua kehosta niinkuin olisi addikti obelle tai jotakin.

        Mielummin yritän obea saada tehtyä lähettämällä aivoaaltoja aivoihin että aivoni lukisi että nyt tämä henkilö irtautuu kehosta. Ei se varmaan kirjaimellisesti lue että nyt tämä henkilö irtautuu kehosta. :D Mutta varmaankin aivoaallot tekevät aivot sellaiseen tilaan että lähtee out of the body tilaan hetken kuluttua jos pystyy vapauttamaan sielunsa kehosta.

        Oon nähny kaikenlaista outoa unissakin että ei tämä obekaan niin outo sillä tavalla ole. Vaikka näenkin itseni tässä tuolissa istuvan ja minä vieressä katselen niin ei se sillä tavalla hätkäytä minua että huitsherkki minähän näen itteni tuossa. Että ihan ok on nähdä itsensä siinä vieressä.

        Viime yönä näin muukalaisista unta enkä niitäkään peljännyt, että varmaan se mielisairaala juttu on kaukana minusta. :D 2 muukalaista jostakin komentokeskuksessa jutteli se oli sellanen ylhäällä oleva huone tai jokin ja siitä ympärillä meni kaiteet mistä pystyi katselemaan alaspäin tai minne lie. Taisi olla jotakin aluksia siinä, ainakin jotakin mustan harmaata siellä oli. Muukalaiset oli keltavalkoseepian värisiä, isopäisiä mustasilmäisiä tyyppejä. Jotakin sormilla osottelivat kattoa ja semmosta ja puhuivat keskenään, kai kenties uutta sisustusta aattelivat mustanharmaan sisustuksen tilalle. :D

        Joo tuohon voitaisiin laittaa timanttipinta, joo ja tohon kultaiset viivat, joo ja tohon pinkkiä ja toho valkosta. Eiku hetkinen maalataanpa koko huone valkoseksi. :D

        Olin siellä huoneessa hetken paikallaan kunnes vaihdon aluetta. En muista minne mutta jonnekkin muualle. :P

        Meinasin juuri tuota ensiksi tulevaa innostusta, sitten siitä tulee joillekin paha tapa ja se alkaa tapahtua itsestään tahtomattaan. Mutta kai pitäähän sitä kokeilla kaikkea...
        Itse olen joskus kokenut nuorena hippinä ruumiista irtaantumiskokemuksia juuri huumeilla. Aika mitäänsanomaton kokemus. Minulla se oli sitä, että katselin kehoani parinkymmmenen metrin korkeudesta, että "jahas tuossa minä nyt sitten olen"- toteamus. ei tunnu hyvältä, ei pahalta, eikä onneksi minulle mikään vangitseva/henkinen kokemus.
        Sitä minä vain varoittelin, että näiltäkin palstoilta olen lukenut kuinka muutamalle on käynyt huonosti.


    • asdsadsa

      Annatko tarkemmat ohjeet miten ne asetukset tuohon laitetaan? :)

      • Obe Is Working

        Kerroin new presets jutusta, mutta voin kertoa uudestaan.

        Mene presets ja sieltä new preset.

        Sound kohdassa on binaural frequency.

        Siihen ylempään minä laitoin 5hz - 12hz - 5hz. Eli siinä kun on ne palikat niin liikuta niitä ylös tai alas. Sitten siinä näkyy ylempänä se herzi määrä missä kohdin on mikäkin herzi määrä menossa kun liikutat niitä palikoita. En muutellut muita asetuksia ja painoin ok.

        Voisin ehkä kokeilla muillakin asetuksilla että ne toisetkin laittaa menemään 5hz....ja.... Että joskohan siten olisi tehokkaampi, mutta aika tehokkaalta tuntui jo tuokin yksi asetus.

        Oikeastaan obe on turvallista koska joskus voi unessakin irtautua kehosta. Joka kerta ei taida irtautua mutta ainakin joskus. Voi olla että kun harjoittelee obea niin voi irtautua monta kertaa enemmän kehosta unen aikana. :)

        Minä jotain kuulin että obessa pystyy lentämään, se on minun toive se lentäminen niin haluan todellakin saada itseni obe tilaan ja lentää. :D

        Flying over the world and seeing different kind of beings.


      • ei tarpeelinen
        Obe Is Working kirjoitti:

        Kerroin new presets jutusta, mutta voin kertoa uudestaan.

        Mene presets ja sieltä new preset.

        Sound kohdassa on binaural frequency.

        Siihen ylempään minä laitoin 5hz - 12hz - 5hz. Eli siinä kun on ne palikat niin liikuta niitä ylös tai alas. Sitten siinä näkyy ylempänä se herzi määrä missä kohdin on mikäkin herzi määrä menossa kun liikutat niitä palikoita. En muutellut muita asetuksia ja painoin ok.

        Voisin ehkä kokeilla muillakin asetuksilla että ne toisetkin laittaa menemään 5hz....ja.... Että joskohan siten olisi tehokkaampi, mutta aika tehokkaalta tuntui jo tuokin yksi asetus.

        Oikeastaan obe on turvallista koska joskus voi unessakin irtautua kehosta. Joka kerta ei taida irtautua mutta ainakin joskus. Voi olla että kun harjoittelee obea niin voi irtautua monta kertaa enemmän kehosta unen aikana. :)

        Minä jotain kuulin että obessa pystyy lentämään, se on minun toive se lentäminen niin haluan todellakin saada itseni obe tilaan ja lentää. :D

        Flying over the world and seeing different kind of beings.

        obe se tapahtuu joka yö suunileen nuorilla 12 kertaa aikuisilla vähemmän muisti ei vaaa muista kaikkea ennen obe matkaa on myös hyvä harjoitella myös muistia heti aamulla kun herää yritää muistaa kaikki mitä unessa tapahtui obe ei ole vaarallista minun tietääkseen mutta siellä on sieluja ketkä ei hyvää toivo ne vaa pelästytää ja pahast niie tarkotus on saada sut takas kehoo


    • Obe Is Working

      Meneekö obe tilassa kaikki minun läpi vai jääkö esim veitsi minuun kiinni kun joku heittää jostakin samaan aikaan kun minä siirryn juuri siihen kohti???

      Räjähdänkö palasiksi jos vieressäni juuri räjähtää???

      Kertokaa olenko minkälaisessa tilassa kun olen obe tilassa. Eli voiko jotakin tapahtua minulle siinä tilassa, että muistan varoa sitten kun olen obe tilassa.

      Menenkö normaalisti takaisin kehooni kuin unessa herään.

      Sitten kun pääsen obe tilaan niin katselen ensimmäisellä kerralla minkälaista se on. Seuraavalla kerralla harjoitan itseäni hallitsemaan kaikkea esimerkiksi lentokykyä ja semmoista obe tilassa. Yritän opetella myös näkymättömyys kyvyn jos se ei ole valmiina. Koska energiaahan voi muuttaa, ainakin niin tiede kertoo.

      Kertokaa minulle kaikkea mitä obe tilassa voi tehdä. Kertokaa aivan melkein kaikki mitä tiedätte, koska tietohan lisää ymmärrystä. Ja vaikka ollaankin netissä, silti voi jotkut tietää tästä obesta ihan oikeita asioita. Mutta ainakin tiedän oben toimivan. ;)

      • Marko0li0

        Olen lukenut asiasta paljon ja kokenutkin lähestulkoon tuon. Lucid unia monta kertaa mutat nykyään harvemmin. Joka tapauksessa MIKÄÄN ei voi sinua OBE tilassa vahingoittaa. Ei hukkuminne, putoaminen, räjähtäminen... Ei mikään. Ja pystyt tekemään mitä hyvänsä. Mikään ei ole mahdotonta.

        Itsellä ei itse obe kokemusta vielä ole, mutta se johtuukin siitä etteivät ajatukseni ole tarpeeksi eheät ja pelokkaan ihmisen ei kannata tätä oikeasti edes yrittää. Tila on melko sama kuin jos tietäisit näkeväsi unta.


    • Obe Is Working

      Löysin jutun millä voi tallentaa koneelle sen pituisen äänen kuin haluaa.

      Ensin meette "Wave".

      Seuraavaksi painakaa tätä "Play into .wav file".

      "Minutes to play" sitten ja siihen laitatte sen pitusen minuutin kuin haluatte. 30 minuuttia vei minun koneeltani 300 mt. Joten laskekaa siitä eteenpäin. Jotenkin tämä avaa mahdollisuutta siihen että pystyn sängyllä tätä kuuntelemaan. :D Paitsi nappi kuulokkeet ei voita koskaan headsettiä. :P Paitsi paitsi, kyllä kai siihen kannettavaan cd-soittimeen pitäisi pystyä laittamaan headsetin kiinni, mutta en sitten tiedä kuuluuko se niin hyvin kuin tietokoneella.

      Voisin ehkäpä kokeilla, miten toimiipi jos löytyy cd mille mahtuisi. :D Ei ole Rw levyjä niin se on huono juttu. Pitäisi ehkä niitä levyjä hankkia että olisi helpompi polttaa aina päälle tai jättää se sinne levylle tai miten päin vain. ;)

    • baboonboy

      Kokeilin ohjelmaa asetuksilla 5.1 - 12 - 5.1 ja kuuntelin noin 12min. Ei oikein mitään tapahtunut olotilassa.

      Aion kokeilla tuota vielä uudelleen meditaation jälkeen. Pääsen nimittäin yhdessä asennossa hyvin rentoutuneeseen tilaan; jospa sitä sitten lähtisi ensimmäistä kertaa liitoon. Kokeilen kunnes onnistun.

      • Obe Is Working

        Itse taidan olla aika lähellä obe tilaa. Harjoittelin taas samaa 5hz - 12hz - 5hz, mutta tällä kertaa vaihdoinkin asetusta. Tämä asetus taitaa olla tehokkaampi.

        Kerron ensin mitä tapahtui. No luulen siitä että taisin olla lähellä obe tilaa kun tunsin vähän kuin polttavaa tunnetta käsissäni ja vähän muualla. Edelleen sama asento paitsi tällä kertaa pää taaksepäin käännettynä tietokone tuolilla. :D

        Eli nyt siihen minkä asetuksen laitoin.

        Ensin sound.

        Sitten sieltä alhaalta ruksi "set left/right separately".

        Sitten ok:ta.

        Tämä asetus taitaa olla voimakkaampi ääniaalto asetus ainakin minun mielestäni. Minulla on aina 10 minuutin välein ensin 0:ssa 5hz, sitten 10 minuutin sisällä se nousee 12hz, sitten taas laskee 5hz.

        Kyllä toimii, pientä harjoittelua minulle vielä niin onnistuu. Tsemppiä sinullekkin harjoituksiisi. Itse käytän aivan 5hz enkä 5.1, mahtaakohan se 1 numero vaikuttaa tulokseen.


      • dasdsad
        Obe Is Working kirjoitti:

        Itse taidan olla aika lähellä obe tilaa. Harjoittelin taas samaa 5hz - 12hz - 5hz, mutta tällä kertaa vaihdoinkin asetusta. Tämä asetus taitaa olla tehokkaampi.

        Kerron ensin mitä tapahtui. No luulen siitä että taisin olla lähellä obe tilaa kun tunsin vähän kuin polttavaa tunnetta käsissäni ja vähän muualla. Edelleen sama asento paitsi tällä kertaa pää taaksepäin käännettynä tietokone tuolilla. :D

        Eli nyt siihen minkä asetuksen laitoin.

        Ensin sound.

        Sitten sieltä alhaalta ruksi "set left/right separately".

        Sitten ok:ta.

        Tämä asetus taitaa olla voimakkaampi ääniaalto asetus ainakin minun mielestäni. Minulla on aina 10 minuutin välein ensin 0:ssa 5hz, sitten 10 minuutin sisällä se nousee 12hz, sitten taas laskee 5hz.

        Kyllä toimii, pientä harjoittelua minulle vielä niin onnistuu. Tsemppiä sinullekkin harjoituksiisi. Itse käytän aivan 5hz enkä 5.1, mahtaakohan se 1 numero vaikuttaa tulokseen.

        Itsekkin koin tuota omituista käsien ja muun ruumiin outoa väreilyä, mutta kannattaa koittaa makuulteen ja pehmeällä, toimii paljon paremmin.
        Koitin ehkä kuukausi sitten illalla makuulteen ilman mitään ääniä niin kävin läpi ne pahimmat alku värinät ja sitten onnistuin kadottamaan yhteyden kehooni. Tämän jälkeen sitten näin silmät kiinni katossa palovaroittimen normaalivälähdyksen ja olin että mitä häh ja sitten ajattelin ehkä liian ratkaisevassa vaiheessa :)
        Pitäisi kokeilla tässä joskus uudestaan..


      • Obe Is Working
        dasdsad kirjoitti:

        Itsekkin koin tuota omituista käsien ja muun ruumiin outoa väreilyä, mutta kannattaa koittaa makuulteen ja pehmeällä, toimii paljon paremmin.
        Koitin ehkä kuukausi sitten illalla makuulteen ilman mitään ääniä niin kävin läpi ne pahimmat alku värinät ja sitten onnistuin kadottamaan yhteyden kehooni. Tämän jälkeen sitten näin silmät kiinni katossa palovaroittimen normaalivälähdyksen ja olin että mitä häh ja sitten ajattelin ehkä liian ratkaisevassa vaiheessa :)
        Pitäisi kokeilla tässä joskus uudestaan..

        Ei ole langatonta headsettiä. No on kannettava cd-soitin mutta ei oikein kiva kun se on niin iso. Pitäisi ehkä ostaa se yksi mp3 soitin joka ei ole iso ja siihen ei tartte cd:tä niin on helpompi siirrellä eri herzi ääniä sille ja kuunnella.

        Mitä suosittelisit tietokonetuolilla istuessa tällä hetkellä. Pitäisikö minun esimerkiksi pehmustaa tai semmoista sitä tuolia tai laittaa jalkatuki esimerkiksi alas tai mitä itse laittaisit. Anna tämän varalle jotain ohjeita kun en pääse vielä sängylle kuuntelemaan. Yleensä kun menen makoilemaan sängylle niin nukahdan ja siihen jääkin obe matkat. :D Joten pitää olla joku ääni valvomassa että obe matka onnistuisi. :P

        Jos on jotain hyviä herzi yhdistelmiä niin anna toki, koska haluan juuri ne oikeat herzi yhdistelmät ja asetukset obe matkaan. Jos tiedät jotain niin ei muutakuin aivoaalto ohjeet tänne ja sitten obeilemaan. :D

        Toimiiko tuota obe väsyneenä ja virkeänä.

        Taidan tässä kohta puolin ehkä tällä viikolla käydä ostamassa sen mp3-soittimen niin saan sitten sille pistää niitä brainwave generaattorin tekeleitä. :D

        Jos joku etsi wav to mp3 conventeria niin löysin mainion, ei tyylikäs mutta toimiva conventeri.

        Tästä pääsee sen kotisivulle. Hyvä ohjelma mutta ei tyylikäs, mutta tehän koodaajat jos täällä on niin voitte tehdä hyvän pluginin tähän joka muuttaa tämänkin ohjelman tyylikkääksi. :D

        Tässä siihen linkki.
        http://www.processtext.com/abcmp3wav.html

        Jos jollakin oli ongelmaa muuttaa wav tiedosto mp3 tiedostoksi niin tuossa ainakin yksi ohjelma. Tällä hetkellä se on minun vakio ohjelma kun en jaksa mennä niiden muiden seasta etsimään uutta ja tyylikkäämpää conventeria.

        Mutta jos on ohjeita lisää miten obeilla hyvin tietokonetuolilla niin hyvä olisi jos keksisit jotakin. :D Itsekin yritän tässä pähkäillä mitä minä laittaisin. Pehmusteeksi tyyny vaikka niskatueksi. Jalkojen alle ei löydy sopivaa jalkatukea mutta kai siihenkin jostakin jalkatuen saa, ehkäpä kirjoista. :D

        Pitää vielä kysyä että lähteekö se kehosta ne vaatteet päällä mikkä on päällä vai lähteekö se alasti siitä. :D Haluaisin kysyä myös sitä että olenko näkymätön obe tilassa ja miten voin näyttäytyä ja puhua obe tilassa kehossa oleville tyypeille jos näen jonkun tyypin jonka kanssa haluan puhua. Haluaisin myös tietää jotain siitäkin kun jotku on sanonut että obe tilassa pystyy matkustamaan kauas, miten se siis tapahtuu. Miten kehoon palaaminenkin tapahtuu. Osaan herätä unesta itse niin tarkoittaako tämä sitä että minun on helppo palata takaisin kehoon.

        Haluan tietää eri juttuja tästä kun tuota obe tilassa ollaan vähän toisessa tilassa. :D

        En suinkaan kuitenkaan mene heti puhumaan sille tyypille jonka kanssa haluan puhua. Ensin katson että onko se sellainen tyyppi joka ei säikähdä. Osaan jotenkuten tunnistaa eri henkilöiden tunteet, eli miten hän tuntee vaikkapa esimerkiksi minua kohtaan, tai miten ajattelee esimerkiksi obe tilassa minua. Että lähteekö se huutamalla karkuun vaiko yrittää nakella kivillä minun läpi vaiko sitten käyttäytyy normaalisti minua kohtaan vaikka olisin obe tilassa. :D

        Etsin sopivaa planeettaa minulle, siksi valitsinkin oben. Obe on vaikea harjoitella, mutta helppo myöhemmin osata. Jos saan kontaktin muukalaisiin, lähden ehkäpä jo seuraavana vuonna pois täältä. Tietenkin jätän viestin kaikille perheenjäsenille ja tyypeille ketä tunnen että lähden ja kysyn varmistukseksi "pärjäättekö jos lähden", tämän kysyn perheeltäni, muut selviävät ilman minuakin. Tämä ei ollut minulle mieleinen planeetta, joten suuntaan kauemmas ja kauemmas kunnes oikea planeetta löytyy. Mutta en suinkaan lopullisesti hylkää tätä planeettaa, käyn täällä aina välissä käväisemässä. :D

        Toivoisin löytäväni jonkin planeetan missä on ihana metsikkö, ihania kyliä, ihanaa kaikkialla ja tärkein on siellä että on mukava olla. Voisin ehkäpä jäädä sinne pitkäksi aikaa ilman elektroniikkaa ja muita vempaimia. Ja olisi hyvä jos ei olisi yhtään autoa siellä. :P

        Minulla on eri ajatuksia, mutta ne voivat toteutua ehkäpä jo lähiaikoina. Obe mahdollistaa toiveiden toteutumisen. Joten harjoittelen obea ja haluaisin että pääsisin obe tilaan koska haluan etsiä sitä oikeaa niinkuin kaikki etsii sitä oikeaa. ;) Jotkut eivät halua edes puhua menevänsä toiselle planeetalle vaikka haluaisivatkin pois täältä toiselle planeetalle, syynä on ihmiset, siksi eivät kaikki puhu haluavansa toiselle planeetalle. He ajattelevat että ihmiset alkaa syrjimään näitä jotka puhuvat haluavansa toiselle planeetalle, mutta te jotka olette olleet hiljaa tästä asiasta, sanon teille, älkää välittäkö niistä, antakaa niiden olla, sillä teidän on oma asianne ja muut eivät voi puuttua asioihinne, sillä te olette oma itsenne sellaisena kuin olette ja te olette yhtä arvokkaita kaikki niinkuin minäkin olen samanarvoinen mutta erilainen, joten pysykää vahvoina ja älkää seuratko muiden jalanjälkiä, vaan pysykää siinä missä te juuri haluatte.

        Tykkään joskus antamaan vahvoja sanoja ihmisille, ehkäpä nuokin sanat auttavat jotakuta.

        Kiitos vastauksistanne, toivon myös että onnistutte ja onnistun obessa hyvin. ;)


      • asdasdsa
        Obe Is Working kirjoitti:

        Ei ole langatonta headsettiä. No on kannettava cd-soitin mutta ei oikein kiva kun se on niin iso. Pitäisi ehkä ostaa se yksi mp3 soitin joka ei ole iso ja siihen ei tartte cd:tä niin on helpompi siirrellä eri herzi ääniä sille ja kuunnella.

        Mitä suosittelisit tietokonetuolilla istuessa tällä hetkellä. Pitäisikö minun esimerkiksi pehmustaa tai semmoista sitä tuolia tai laittaa jalkatuki esimerkiksi alas tai mitä itse laittaisit. Anna tämän varalle jotain ohjeita kun en pääse vielä sängylle kuuntelemaan. Yleensä kun menen makoilemaan sängylle niin nukahdan ja siihen jääkin obe matkat. :D Joten pitää olla joku ääni valvomassa että obe matka onnistuisi. :P

        Jos on jotain hyviä herzi yhdistelmiä niin anna toki, koska haluan juuri ne oikeat herzi yhdistelmät ja asetukset obe matkaan. Jos tiedät jotain niin ei muutakuin aivoaalto ohjeet tänne ja sitten obeilemaan. :D

        Toimiiko tuota obe väsyneenä ja virkeänä.

        Taidan tässä kohta puolin ehkä tällä viikolla käydä ostamassa sen mp3-soittimen niin saan sitten sille pistää niitä brainwave generaattorin tekeleitä. :D

        Jos joku etsi wav to mp3 conventeria niin löysin mainion, ei tyylikäs mutta toimiva conventeri.

        Tästä pääsee sen kotisivulle. Hyvä ohjelma mutta ei tyylikäs, mutta tehän koodaajat jos täällä on niin voitte tehdä hyvän pluginin tähän joka muuttaa tämänkin ohjelman tyylikkääksi. :D

        Tässä siihen linkki.
        http://www.processtext.com/abcmp3wav.html

        Jos jollakin oli ongelmaa muuttaa wav tiedosto mp3 tiedostoksi niin tuossa ainakin yksi ohjelma. Tällä hetkellä se on minun vakio ohjelma kun en jaksa mennä niiden muiden seasta etsimään uutta ja tyylikkäämpää conventeria.

        Mutta jos on ohjeita lisää miten obeilla hyvin tietokonetuolilla niin hyvä olisi jos keksisit jotakin. :D Itsekin yritän tässä pähkäillä mitä minä laittaisin. Pehmusteeksi tyyny vaikka niskatueksi. Jalkojen alle ei löydy sopivaa jalkatukea mutta kai siihenkin jostakin jalkatuen saa, ehkäpä kirjoista. :D

        Pitää vielä kysyä että lähteekö se kehosta ne vaatteet päällä mikkä on päällä vai lähteekö se alasti siitä. :D Haluaisin kysyä myös sitä että olenko näkymätön obe tilassa ja miten voin näyttäytyä ja puhua obe tilassa kehossa oleville tyypeille jos näen jonkun tyypin jonka kanssa haluan puhua. Haluaisin myös tietää jotain siitäkin kun jotku on sanonut että obe tilassa pystyy matkustamaan kauas, miten se siis tapahtuu. Miten kehoon palaaminenkin tapahtuu. Osaan herätä unesta itse niin tarkoittaako tämä sitä että minun on helppo palata takaisin kehoon.

        Haluan tietää eri juttuja tästä kun tuota obe tilassa ollaan vähän toisessa tilassa. :D

        En suinkaan kuitenkaan mene heti puhumaan sille tyypille jonka kanssa haluan puhua. Ensin katson että onko se sellainen tyyppi joka ei säikähdä. Osaan jotenkuten tunnistaa eri henkilöiden tunteet, eli miten hän tuntee vaikkapa esimerkiksi minua kohtaan, tai miten ajattelee esimerkiksi obe tilassa minua. Että lähteekö se huutamalla karkuun vaiko yrittää nakella kivillä minun läpi vaiko sitten käyttäytyy normaalisti minua kohtaan vaikka olisin obe tilassa. :D

        Etsin sopivaa planeettaa minulle, siksi valitsinkin oben. Obe on vaikea harjoitella, mutta helppo myöhemmin osata. Jos saan kontaktin muukalaisiin, lähden ehkäpä jo seuraavana vuonna pois täältä. Tietenkin jätän viestin kaikille perheenjäsenille ja tyypeille ketä tunnen että lähden ja kysyn varmistukseksi "pärjäättekö jos lähden", tämän kysyn perheeltäni, muut selviävät ilman minuakin. Tämä ei ollut minulle mieleinen planeetta, joten suuntaan kauemmas ja kauemmas kunnes oikea planeetta löytyy. Mutta en suinkaan lopullisesti hylkää tätä planeettaa, käyn täällä aina välissä käväisemässä. :D

        Toivoisin löytäväni jonkin planeetan missä on ihana metsikkö, ihania kyliä, ihanaa kaikkialla ja tärkein on siellä että on mukava olla. Voisin ehkäpä jäädä sinne pitkäksi aikaa ilman elektroniikkaa ja muita vempaimia. Ja olisi hyvä jos ei olisi yhtään autoa siellä. :P

        Minulla on eri ajatuksia, mutta ne voivat toteutua ehkäpä jo lähiaikoina. Obe mahdollistaa toiveiden toteutumisen. Joten harjoittelen obea ja haluaisin että pääsisin obe tilaan koska haluan etsiä sitä oikeaa niinkuin kaikki etsii sitä oikeaa. ;) Jotkut eivät halua edes puhua menevänsä toiselle planeetalle vaikka haluaisivatkin pois täältä toiselle planeetalle, syynä on ihmiset, siksi eivät kaikki puhu haluavansa toiselle planeetalle. He ajattelevat että ihmiset alkaa syrjimään näitä jotka puhuvat haluavansa toiselle planeetalle, mutta te jotka olette olleet hiljaa tästä asiasta, sanon teille, älkää välittäkö niistä, antakaa niiden olla, sillä teidän on oma asianne ja muut eivät voi puuttua asioihinne, sillä te olette oma itsenne sellaisena kuin olette ja te olette yhtä arvokkaita kaikki niinkuin minäkin olen samanarvoinen mutta erilainen, joten pysykää vahvoina ja älkää seuratko muiden jalanjälkiä, vaan pysykää siinä missä te juuri haluatte.

        Tykkään joskus antamaan vahvoja sanoja ihmisille, ehkäpä nuokin sanat auttavat jotakuta.

        Kiitos vastauksistanne, toivon myös että onnistutte ja onnistun obessa hyvin. ;)

        Siis en minä tosissaankaan ole tässä obessa mestari:D ikinä en edes ole lentelemään päässyt, vaikka kerran taisin oobeen päästäkkin, mutta sitten itsekkin säikähdin :D Ja en ole uuelleen jaksanu kokeilla kiinnostuksen puutteesta, mutta voisin tänä iltana kokeilla..
        Itsekkin yritin tietokoneella, mutta ei onnistu kun porukat metelöi niin kovasti ja tässä penkillä ei saa niin hyvää asentoa, että tunnon ruumiista saisi helposti keskitettyä pois..
        Tuo joku patja tietokoneen vierelle ja kokeile siinä :)
        Kiitti tuosta mp3 ohjelmasta.
        Jos koittaisit nyt edes saada itsesi irti kehon tunnoista ennen kuin alat puhumaan nuista planeettamatkoista ;)
        Ja oobehan saattaa olla vähän kuin selväuni..


      • baboonboy
        Obe Is Working kirjoitti:

        Itse taidan olla aika lähellä obe tilaa. Harjoittelin taas samaa 5hz - 12hz - 5hz, mutta tällä kertaa vaihdoinkin asetusta. Tämä asetus taitaa olla tehokkaampi.

        Kerron ensin mitä tapahtui. No luulen siitä että taisin olla lähellä obe tilaa kun tunsin vähän kuin polttavaa tunnetta käsissäni ja vähän muualla. Edelleen sama asento paitsi tällä kertaa pää taaksepäin käännettynä tietokone tuolilla. :D

        Eli nyt siihen minkä asetuksen laitoin.

        Ensin sound.

        Sitten sieltä alhaalta ruksi "set left/right separately".

        Sitten ok:ta.

        Tämä asetus taitaa olla voimakkaampi ääniaalto asetus ainakin minun mielestäni. Minulla on aina 10 minuutin välein ensin 0:ssa 5hz, sitten 10 minuutin sisällä se nousee 12hz, sitten taas laskee 5hz.

        Kyllä toimii, pientä harjoittelua minulle vielä niin onnistuu. Tsemppiä sinullekkin harjoituksiisi. Itse käytän aivan 5hz enkä 5.1, mahtaakohan se 1 numero vaikuttaa tulokseen.

        Tuli siitä sittenkin sentään hyvä olo. Miten saat asetuksiin jatkuvat aallon, siis että 5 - 12 - 5 jatkuvalla toistolla? Tuon kertatoistohan kestää sellaisen 12min, ja sitten se jatkaa tuota 5hz soundia loputtomiin. Pitäisi saada se käynnistymään uudestaan ilman että tarvitsee itse klikata stop ja play.


      • Obe Is Working
        baboonboy kirjoitti:

        Tuli siitä sittenkin sentään hyvä olo. Miten saat asetuksiin jatkuvat aallon, siis että 5 - 12 - 5 jatkuvalla toistolla? Tuon kertatoistohan kestää sellaisen 12min, ja sitten se jatkaa tuota 5hz soundia loputtomiin. Pitäisi saada se käynnistymään uudestaan ilman että tarvitsee itse klikata stop ja play.

        Menet siihen general jutskaan.

        Siellä alhaalla oikealla on tämmöiset kuin.

        ID:
        Lenght:
        Repeat:

        ID hommelista en tiiä.
        Lenght kasvattaa sitä sen pituutta.
        Repeat on että kuinka monesti se toistaa sen.

        Itselläni on lenghtissä 40, eli 40 minuuttia.

        Seuraavaksi mene sound hommeliin.

        Nyt tee näin binaural frequencyssa.

        Paina oikean puolista nappia, aukeaa pieni valikko ja paina tätä viivan kohdalla. Siellä pitäisi lukea tämmöinen "Insert new node". Paina sitä ja tulee uusi palikka sinne. Sitten laita ne 10 miinutin ajanjaksoin ensin 0=5hz 10=12hz 20=5hz 30=12hz 40=5hz. Näin minulla. Nuihin kohtiin laitoin palikat.

        Joskohan tämä auttaisi. :D


      • Obe Is Working
        asdasdsa kirjoitti:

        Siis en minä tosissaankaan ole tässä obessa mestari:D ikinä en edes ole lentelemään päässyt, vaikka kerran taisin oobeen päästäkkin, mutta sitten itsekkin säikähdin :D Ja en ole uuelleen jaksanu kokeilla kiinnostuksen puutteesta, mutta voisin tänä iltana kokeilla..
        Itsekkin yritin tietokoneella, mutta ei onnistu kun porukat metelöi niin kovasti ja tässä penkillä ei saa niin hyvää asentoa, että tunnon ruumiista saisi helposti keskitettyä pois..
        Tuo joku patja tietokoneen vierelle ja kokeile siinä :)
        Kiitti tuosta mp3 ohjelmasta.
        Jos koittaisit nyt edes saada itsesi irti kehon tunnoista ennen kuin alat puhumaan nuista planeettamatkoista ;)
        Ja oobehan saattaa olla vähän kuin selväuni..

        Sitä patjaa aattelin tuossa juuri että sen avulla voisi onnistaa ennenkuin tulin tälle palstalle. Niin muuten, kun yritin tietokonetuolilla sitä obea niin pääsin puoleen väliin irti kehosta mutta kun keho ei ollut rentoutunut kokonaan niin ei päässyt kokonaan irti sitten kehosta. Se ääni tosiaan auttaa obessa, olen huomannut, se auttaa keskittymään ja rentouttamaan kun sitä ääntä kuuntelee. Kuten kerroin siitä kun pistin sormet ristiin niin en oikeastaan tuntenut käsissä oikein mitään niin en saanut sormia rististä pois. Taisin sanoa käsi siinä edellisessä mutta korjaan nyt sormet. :D

        Tänäänkin piti testailla sitä ja tosiaankin, olen edistynyt paljon obessa. Tänään ehkä voisin sitä patja juttua testata, mutta silti täällä on melua pikkaisen mutta yritän silti vaikka melua on niin sitä obea. Toivottavasti kukaan ei tule soittamaan ambulanssia kun obeilen. :D Olisi kyllä kova paikka kun keho olisi hukassa kun ambulanssi olisi kaapannut kehoni sairaalaan ja sieltä pitäisi muka löytää. :P

        Hmm... Pitäisiköhän sitä testata huomenna mielummin, katsotaan nyt. Ehkäpä tänään olisi parempi, ehkäpä viikonloppuna olisi vielä parempi. ;)

        Katsotaan nyt, voin ehkäpä testata tänään. ;)

        Mutta öitä teille ja sinulle.


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        Sitä patjaa aattelin tuossa juuri että sen avulla voisi onnistaa ennenkuin tulin tälle palstalle. Niin muuten, kun yritin tietokonetuolilla sitä obea niin pääsin puoleen väliin irti kehosta mutta kun keho ei ollut rentoutunut kokonaan niin ei päässyt kokonaan irti sitten kehosta. Se ääni tosiaan auttaa obessa, olen huomannut, se auttaa keskittymään ja rentouttamaan kun sitä ääntä kuuntelee. Kuten kerroin siitä kun pistin sormet ristiin niin en oikeastaan tuntenut käsissä oikein mitään niin en saanut sormia rististä pois. Taisin sanoa käsi siinä edellisessä mutta korjaan nyt sormet. :D

        Tänäänkin piti testailla sitä ja tosiaankin, olen edistynyt paljon obessa. Tänään ehkä voisin sitä patja juttua testata, mutta silti täällä on melua pikkaisen mutta yritän silti vaikka melua on niin sitä obea. Toivottavasti kukaan ei tule soittamaan ambulanssia kun obeilen. :D Olisi kyllä kova paikka kun keho olisi hukassa kun ambulanssi olisi kaapannut kehoni sairaalaan ja sieltä pitäisi muka löytää. :P

        Hmm... Pitäisiköhän sitä testata huomenna mielummin, katsotaan nyt. Ehkäpä tänään olisi parempi, ehkäpä viikonloppuna olisi vielä parempi. ;)

        Katsotaan nyt, voin ehkäpä testata tänään. ;)

        Mutta öitä teille ja sinulle.

        Huomaa selkeästi ettet ole oikein lukenut asiasta paljoa :) Kun olet obe tilassa, aika ei sinulle kulu ja tuskin siksi mikään ambulanssikaan tulisi ruumistasi ottamaan :) obe on ajaton tila. Siksi voit kokea vaikka vuoden elämän kiinalaisena sekunnissa.


      • Obe Is Working
        Marko0li0 kirjoitti:

        Huomaa selkeästi ettet ole oikein lukenut asiasta paljoa :) Kun olet obe tilassa, aika ei sinulle kulu ja tuskin siksi mikään ambulanssikaan tulisi ruumistasi ottamaan :) obe on ajaton tila. Siksi voit kokea vaikka vuoden elämän kiinalaisena sekunnissa.

        En ole lukenut paljoa mutta ainakin jonkin verran. :D

        Eilen kokeilen patja systeemiä ja se toimi mainiosti. Patja tietokoneen viereen ja siitä sitten makoilemaan pää tyynylle ja kädet sivulla ja jalat suorana.

        Jos tiedät niin mikä voisi olla parhain asento obe tilan saavuttamiseen.

        Eilen kun kokeilin tätä patjalla, 5-12-5hz ääntä kuunnellen kuulokkeilla, tuli jossain välin vähän kummallinen olo. Samanlainen kuin vähän unessa, tai no unissa mitä olen nähnyt. Unissa näen kaiken selkeästi mutta äänimaailma on toisenlainen, vähän sellainen humiseva ja kaikuva mutta kuulen silti puheen äänen unessakin selvästi. Olin varmasti irtautunut melkein kun tunsin kuin minun henkinen osani olisi noussut kehoni yläpuolelle. Tunsin hirveän paksua energiaa joka oli voimakasta kehossani.

        Miten tuota pään kanssa. Sekin melkein obetti mutta se palasi takaisin kun yritin olla rentona. En siis päällä käynyt obettamassa yhtään vaan se yritti päästä fyysestä päästä pois mutta se ei vain päässyt.

        "Kun olet obe tilassa, aika ei sinulle kulu ja tuskin siksi mikään ambulanssikaan tulisi ruumistasi ottamaan :)"

        Kun se on ajatonta, pystynkö minä puhumaan kenellekkään että ne kuuntelisi vaiko pysyvätkö he vain kuin kivipatsaat seisomassa ja katselemassa tyhjää.

        Oletko itse obettanut koskaan???


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        En ole lukenut paljoa mutta ainakin jonkin verran. :D

        Eilen kokeilen patja systeemiä ja se toimi mainiosti. Patja tietokoneen viereen ja siitä sitten makoilemaan pää tyynylle ja kädet sivulla ja jalat suorana.

        Jos tiedät niin mikä voisi olla parhain asento obe tilan saavuttamiseen.

        Eilen kun kokeilin tätä patjalla, 5-12-5hz ääntä kuunnellen kuulokkeilla, tuli jossain välin vähän kummallinen olo. Samanlainen kuin vähän unessa, tai no unissa mitä olen nähnyt. Unissa näen kaiken selkeästi mutta äänimaailma on toisenlainen, vähän sellainen humiseva ja kaikuva mutta kuulen silti puheen äänen unessakin selvästi. Olin varmasti irtautunut melkein kun tunsin kuin minun henkinen osani olisi noussut kehoni yläpuolelle. Tunsin hirveän paksua energiaa joka oli voimakasta kehossani.

        Miten tuota pään kanssa. Sekin melkein obetti mutta se palasi takaisin kun yritin olla rentona. En siis päällä käynyt obettamassa yhtään vaan se yritti päästä fyysestä päästä pois mutta se ei vain päässyt.

        "Kun olet obe tilassa, aika ei sinulle kulu ja tuskin siksi mikään ambulanssikaan tulisi ruumistasi ottamaan :)"

        Kun se on ajatonta, pystynkö minä puhumaan kenellekkään että ne kuuntelisi vaiko pysyvätkö he vain kuin kivipatsaat seisomassa ja katselemassa tyhjää.

        Oletko itse obettanut koskaan???

        Minua häiritsee vähän kun puhut obettamisesta kuin se olisi vaikkapa leivän syöntiä :D Noh mutta siis paras asento on lepoasennossa. Itse en ole obettanut toistaiseksi, kun aloin kiinnittämään huomiota sen mahdollisiin vaaroihin. Olen kyllä kuullut narskauksia ynnä muuta päässä ja yhdesti aika kovan kiljaisun (ei mukava tunne) ja siihen ei sitten oikein voi olla säikähtämättä ja yritys näin ollen epäonnistuu. Tai kun sydän chakra alkaa lyödä julmetun kovaa ja tuntuu että sydän pomppaa rinnasta ulos.

        Joka tapauksessa, obetus on sinulle ajatonta, mutta voit silti nähdä muut ajassa... Mikä on sinänsä aika ristiriitaista :) He eivät siis ole mitään kivipatsaita kyllä ihmiset liikkuvat tottakai. Sinulle se silti kestää vain muutaman sekunnin, koska ihminen voi hyvin matkata vaikkapa ajassakin näin. Mutta uskontokäsitykset siinä uusiksi menee jossain vaiheessa väkisinkin... Ole siis varovainen.


      • Obe Is Working
        Marko0li0 kirjoitti:

        Minua häiritsee vähän kun puhut obettamisesta kuin se olisi vaikkapa leivän syöntiä :D Noh mutta siis paras asento on lepoasennossa. Itse en ole obettanut toistaiseksi, kun aloin kiinnittämään huomiota sen mahdollisiin vaaroihin. Olen kyllä kuullut narskauksia ynnä muuta päässä ja yhdesti aika kovan kiljaisun (ei mukava tunne) ja siihen ei sitten oikein voi olla säikähtämättä ja yritys näin ollen epäonnistuu. Tai kun sydän chakra alkaa lyödä julmetun kovaa ja tuntuu että sydän pomppaa rinnasta ulos.

        Joka tapauksessa, obetus on sinulle ajatonta, mutta voit silti nähdä muut ajassa... Mikä on sinänsä aika ristiriitaista :) He eivät siis ole mitään kivipatsaita kyllä ihmiset liikkuvat tottakai. Sinulle se silti kestää vain muutaman sekunnin, koska ihminen voi hyvin matkata vaikkapa ajassakin näin. Mutta uskontokäsitykset siinä uusiksi menee jossain vaiheessa väkisinkin... Ole siis varovainen.

        Minulla on jo uskonnot tipahtanut vessanpöntöstä suoraa tietä alas kun huomasin että he eivät hyväksy jotakin mikä olisi hyvä muistaa. Kun puhuit että uskontokäsitykset muuttuu, niin ne on jo muuttunut. Ennen pelkäsin kaikkea rajatiedosta mörökölleihin, mutta en enää oikein osaa pelätä koska ymmärrän nyt enemmän kaikkea kun olen ottanut selville. Obekaan minua ei pelota, mutta jännittää, niinkuin kaikkia jännittää aina uusi juttu. :D

        "Olen kyllä kuullut narskauksia ynnä muuta päässä ja yhdesti aika kovan kiljaisun (ei mukava tunne) ja siihen ei sitten oikein voi olla säikähtämättä ja yritys näin ollen epäonnistuu."

        Taitaa olla sellasta aluetta missä muutkin tätä yrittävät. :D Kiljaisee sitten obe tilassa tai muuten. :D Tai sitten joku tahallaan pelleilee obe tilassa. :P Tämä alue missä itse olen on vähän erilaista aluetta, täällä ei varmaankaan kukaan edes yritä obea koska tämä on vähän tämmöistä uskonnollista aluetta niin vähän sen takia ei täällä harrasteta mitään obeilua. Paitsi tietenkin ne voi harrastaa jotka on vähän samanlaisia kuin minä obe tilaan haluavia. :D

        "Tai kun sydän chakra alkaa lyödä julmetun kovaa ja tuntuu että sydän pomppaa rinnasta ulos."

        Tähän auttaa kun hengittää syvään ja ulos. Itselläni ainakin kun se lähti tykyttään kovaa niin tein syvän hengityksen sisään ja ulos ja se alkoi tykyttään hitaammin.

        Tiedätkö mikä voisi auttaa sinun tilanteesi obe jutussa. Tämmöinen neuvo kuin, älä välitä mistään, ajattele että tässä maailmassa ei ole ketään muita tai tässä huoneessa tai ketään muunlaista ei ole sinunlaistasi. Tässä ainakin yksi neuvo. Toinen neuvo jos edelleen keskityt muihin ääniin, ajattele jotakin mukavaa. Jos tämäkään ei auta. Kolmas neuvo on tälläinen, juo vettä ja läpsi itseäsi poskillesi ja toista sanoja mitä keksit helpottaaksesi oloa, nyt ota jokin muovinen pullo ja ala paukuttaan lattiaan ja huuda jotakin epäsekavaa ja lopulta huuda viimeiseksi jotakin "kaikki on mun kavereita". :D Neljäs neuvo on että kun alkaa tulemaan kuuma obeilussa niin ota aina vettä ja uudestaan obeilemaan. :D

        "Joka tapauksessa, obetus on sinulle ajatonta, mutta voit silti nähdä muut ajassa... Mikä on sinänsä aika ristiriitaista :) He eivät siis ole mitään kivipatsaita kyllä ihmiset liikkuvat tottakai. Sinulle se silti kestää vain muutaman sekunnin, koska ihminen voi hyvin matkata vaikkapa ajassakin näin. Mutta uskontokäsitykset siinä uusiksi menee jossain vaiheessa väkisinkin... Ole siis varovainen."

        Eli jos meidän talossa joku tulee minun huoneeseen ja huomaa että olen lattialla makaamassa patjalla outona niin voiko tämä sitten hälyttää ambulanssin paikalle ja samaan aikaan kun olen obeilemassa, vai hidastuuko aika paljon obe tilassa.

        Kerro jotakin tästä kun oletetaan että meidän talossa olisi vaikka 5 henkilöä, ne yhtäkkiä heräisi kaikki ja osa niistä tulisi huoneeseeni kun samalla obeilen siihen aikaan. No obeilen siinä, voiko minut esimerkiksi herättää obesta sanomalla minulle jotakin, eli voiko minut herättää normaalilla tavalla obesta. Vai kerkeääkö ne soittaa jo ambulanssin ennenkuin kerkeän herätä obesta???


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        Minulla on jo uskonnot tipahtanut vessanpöntöstä suoraa tietä alas kun huomasin että he eivät hyväksy jotakin mikä olisi hyvä muistaa. Kun puhuit että uskontokäsitykset muuttuu, niin ne on jo muuttunut. Ennen pelkäsin kaikkea rajatiedosta mörökölleihin, mutta en enää oikein osaa pelätä koska ymmärrän nyt enemmän kaikkea kun olen ottanut selville. Obekaan minua ei pelota, mutta jännittää, niinkuin kaikkia jännittää aina uusi juttu. :D

        "Olen kyllä kuullut narskauksia ynnä muuta päässä ja yhdesti aika kovan kiljaisun (ei mukava tunne) ja siihen ei sitten oikein voi olla säikähtämättä ja yritys näin ollen epäonnistuu."

        Taitaa olla sellasta aluetta missä muutkin tätä yrittävät. :D Kiljaisee sitten obe tilassa tai muuten. :D Tai sitten joku tahallaan pelleilee obe tilassa. :P Tämä alue missä itse olen on vähän erilaista aluetta, täällä ei varmaankaan kukaan edes yritä obea koska tämä on vähän tämmöistä uskonnollista aluetta niin vähän sen takia ei täällä harrasteta mitään obeilua. Paitsi tietenkin ne voi harrastaa jotka on vähän samanlaisia kuin minä obe tilaan haluavia. :D

        "Tai kun sydän chakra alkaa lyödä julmetun kovaa ja tuntuu että sydän pomppaa rinnasta ulos."

        Tähän auttaa kun hengittää syvään ja ulos. Itselläni ainakin kun se lähti tykyttään kovaa niin tein syvän hengityksen sisään ja ulos ja se alkoi tykyttään hitaammin.

        Tiedätkö mikä voisi auttaa sinun tilanteesi obe jutussa. Tämmöinen neuvo kuin, älä välitä mistään, ajattele että tässä maailmassa ei ole ketään muita tai tässä huoneessa tai ketään muunlaista ei ole sinunlaistasi. Tässä ainakin yksi neuvo. Toinen neuvo jos edelleen keskityt muihin ääniin, ajattele jotakin mukavaa. Jos tämäkään ei auta. Kolmas neuvo on tälläinen, juo vettä ja läpsi itseäsi poskillesi ja toista sanoja mitä keksit helpottaaksesi oloa, nyt ota jokin muovinen pullo ja ala paukuttaan lattiaan ja huuda jotakin epäsekavaa ja lopulta huuda viimeiseksi jotakin "kaikki on mun kavereita". :D Neljäs neuvo on että kun alkaa tulemaan kuuma obeilussa niin ota aina vettä ja uudestaan obeilemaan. :D

        "Joka tapauksessa, obetus on sinulle ajatonta, mutta voit silti nähdä muut ajassa... Mikä on sinänsä aika ristiriitaista :) He eivät siis ole mitään kivipatsaita kyllä ihmiset liikkuvat tottakai. Sinulle se silti kestää vain muutaman sekunnin, koska ihminen voi hyvin matkata vaikkapa ajassakin näin. Mutta uskontokäsitykset siinä uusiksi menee jossain vaiheessa väkisinkin... Ole siis varovainen."

        Eli jos meidän talossa joku tulee minun huoneeseen ja huomaa että olen lattialla makaamassa patjalla outona niin voiko tämä sitten hälyttää ambulanssin paikalle ja samaan aikaan kun olen obeilemassa, vai hidastuuko aika paljon obe tilassa.

        Kerro jotakin tästä kun oletetaan että meidän talossa olisi vaikka 5 henkilöä, ne yhtäkkiä heräisi kaikki ja osa niistä tulisi huoneeseeni kun samalla obeilen siihen aikaan. No obeilen siinä, voiko minut esimerkiksi herättää obesta sanomalla minulle jotakin, eli voiko minut herättää normaalilla tavalla obesta. Vai kerkeääkö ne soittaa jo ambulanssin ennenkuin kerkeän herätä obesta???

        Ihan normaalisti sinut voi herättää - kuin unesta ikään. Jokin aikaraja siinäkin tilassa ilmeisesti on kauanko siellä saa olla - mutta se on silti ajatonta ja ihan vaaratonta :) Kiitos muuten neuvoista :) Itse koitan silti "luonnolisempaa" kautta mennä obeilemaan eli nähdä ensin selko unta ja kääntää se sitten obeksi ;) Olen yhdesti onnistunut näkemään selkounta vaan se oli niin lyhyen aikaa etten ehtinyt tehdä kääntöä.


      • asdasdassa
        Marko0li0 kirjoitti:

        Ihan normaalisti sinut voi herättää - kuin unesta ikään. Jokin aikaraja siinäkin tilassa ilmeisesti on kauanko siellä saa olla - mutta se on silti ajatonta ja ihan vaaratonta :) Kiitos muuten neuvoista :) Itse koitan silti "luonnolisempaa" kautta mennä obeilemaan eli nähdä ensin selko unta ja kääntää se sitten obeksi ;) Olen yhdesti onnistunut näkemään selkounta vaan se oli niin lyhyen aikaa etten ehtinyt tehdä kääntöä.

        Että ei onnistunut tuo obe, mutta johtui varmaan siitä että ajatukset harhailivat..
        Nyt kun aloit nuista selkounista niin pakko kysyä, että tiedätkö ohjeet miten siihen pääsee..oli näet jollain näistä palstoista aivan tosi hyvä ohjeet selkouneen. Taisivat olla melko samanlaiset kuin obe tilaan..
        Itse näin nyt ehkä viikko sitten selkounta ja heräsin toiseen selkouneen jonka luulin olevan todellisuutta :D, jonka kautta sitten heräsin. Oli hiukan sekava olo sen jälkeen ja mahto porukat ihmetellä kun kysyin heiltä, että olenko hereillä :D


      • Marko0li0
        asdasdassa kirjoitti:

        Että ei onnistunut tuo obe, mutta johtui varmaan siitä että ajatukset harhailivat..
        Nyt kun aloit nuista selkounista niin pakko kysyä, että tiedätkö ohjeet miten siihen pääsee..oli näet jollain näistä palstoista aivan tosi hyvä ohjeet selkouneen. Taisivat olla melko samanlaiset kuin obe tilaan..
        Itse näin nyt ehkä viikko sitten selkounta ja heräsin toiseen selkouneen jonka luulin olevan todellisuutta :D, jonka kautta sitten heräsin. Oli hiukan sekava olo sen jälkeen ja mahto porukat ihmetellä kun kysyin heiltä, että olenko hereillä :D

        Joka on sangen helppo toteuttaa ja sitä ei huomaa mitenkään :) Ajattelet vaan ihan päivällä mielessäsi "Näenkö minä unta? En näe" ja samalla katsot tyhjästi ettenpäin kun sanot sen ehkä todistat itsellesi nipistämällä tms ettet tosiaan näe unta :). Toistelet tuota päivän mittaan aina välillä ja huomaat että kohta kysyt sitä myös unessa. Riemu oli melkoinen tässä yks yö kun kysyin sitä itseltäni ja totesin kysymykseen: "NÄEN hah hah haa :D" sitten liitelin hetken aikaa ilmassa unessa ja kun loin siihen sitten hirmuisen liukumäen ja laskin sen alas, unohdin jo näkeväni unta :) Mutta kyllä vielä tulee varmaan pidempikin selkouni kun vain aktiivisesti koitan uudestaan. Tuota hommaa pitää vain kehittää ihan kuin vaikkapa lukemaan oppimista ja pyörälläajon opetteluakin varten piti "opiskella" aikoinaan :) Lykkyä tykö toivottavasti auttaa sinullekin!


    • Voihan se olla että tietyn taajuuden kuuntelu auttaa keskittymään ja on sopiva keino rentoutua joillekin.

      Sanoisin kuitenkin että OBE kokemukseen tärkeimmät asiat ovat tahdonvoima ja sekä sielun kypsyys kokea se. Tärkein työkalu löytyy siis korvien välistä.

      Jos uskoo tosiaan että kuuntelemalla tiettyä taajuuttaa saavuttaa helpommin tuon tilan, niin silloin mieli, tahto, myös tekee niin.

    • Obe Is Working
      • Obe Is Working

        Tässä linkki itse sivun alkuun.
        http://www.geocities.com/gothic_witch_uk/home.html

        Huomasin juuri että tältä sivulta löytyy paljon ohjeita. Totta tuo mehiläis ääni, tai mikä lie buzzing onkaan suomeksi. Taisin olla lähellä niinkuin tuolla sanottiin että jos kuulee tuon äänen. Yritin keskittyä siihen ääneen mutta se aina katosi. :D

        En viime yönä kerennyt katsoa sivustoa joten laitoin vain linkin tänne että saan suoraan sitten koulusta tullessa mennä katselemaan linkkiä. :D

        En muuten ennen ole tiennyt mitään oikein chakroista, mutta tuolla selitetäänkin selvästi mitkä ovat chakroja. Ehkäpä näitä samanlaisia sivustoja on monia. :D

        Se jotakin puhu siellä jostakin astraali lentokoneesta, mikä ihme se on???

        "Also one thing to note, if you think negatively on the astral plane you will tend to attract negative beings and vice versa so thinking positive is best to do! And when creating your own worlds there too."

        Pitäsköhän testata sellasta juttua kun yritän obea eli ajattelen että yläpuolellani on köysi ja alan vetämään sitä kohti itseäni ylöspäin. :D Toimiikohan, no testaamalla selviää. ;)


      • Erjuth
        Obe Is Working kirjoitti:

        Tässä linkki itse sivun alkuun.
        http://www.geocities.com/gothic_witch_uk/home.html

        Huomasin juuri että tältä sivulta löytyy paljon ohjeita. Totta tuo mehiläis ääni, tai mikä lie buzzing onkaan suomeksi. Taisin olla lähellä niinkuin tuolla sanottiin että jos kuulee tuon äänen. Yritin keskittyä siihen ääneen mutta se aina katosi. :D

        En viime yönä kerennyt katsoa sivustoa joten laitoin vain linkin tänne että saan suoraan sitten koulusta tullessa mennä katselemaan linkkiä. :D

        En muuten ennen ole tiennyt mitään oikein chakroista, mutta tuolla selitetäänkin selvästi mitkä ovat chakroja. Ehkäpä näitä samanlaisia sivustoja on monia. :D

        Se jotakin puhu siellä jostakin astraali lentokoneesta, mikä ihme se on???

        "Also one thing to note, if you think negatively on the astral plane you will tend to attract negative beings and vice versa so thinking positive is best to do! And when creating your own worlds there too."

        Pitäsköhän testata sellasta juttua kun yritän obea eli ajattelen että yläpuolellani on köysi ja alan vetämään sitä kohti itseäni ylöspäin. :D Toimiikohan, no testaamalla selviää. ;)

        Plane ei tässä tarkoita lentokonetta vaan tasoa. Jos ajattelet negatiivisesti astraalitasolla, vedät puoleesi negatiivisia olentoja jne.


      • Rajaton

        Sivulla käytettiin vanhoja värejä ne on vaihtuneet
        toisiksi niin kuin monet muutkin enerkia värit.
        Joten ottakaa ensin asioista selvää ennen kuin harjoittelette asioita,eli kirjoissa yleesä olevat värit ovat vanhoja ja nykyään käytetään tosiaan hoidoissa ym eri värejä ja enerkioita.
        Löytänette niitä alan hoito ym sivuilta,en ala uusia värejä tässä selittelemään liian iso juttu.


      • värisarjoista
        Rajaton kirjoitti:

        Sivulla käytettiin vanhoja värejä ne on vaihtuneet
        toisiksi niin kuin monet muutkin enerkia värit.
        Joten ottakaa ensin asioista selvää ennen kuin harjoittelette asioita,eli kirjoissa yleesä olevat värit ovat vanhoja ja nykyään käytetään tosiaan hoidoissa ym eri värejä ja enerkioita.
        Löytänette niitä alan hoito ym sivuilta,en ala uusia värejä tässä selittelemään liian iso juttu.

        herätessä näkyy värit violetti, vihreä ja punainen tai ei välttämättä tuossa järjestyksessä. Tarkoittaako mitään?


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        Tässä linkki itse sivun alkuun.
        http://www.geocities.com/gothic_witch_uk/home.html

        Huomasin juuri että tältä sivulta löytyy paljon ohjeita. Totta tuo mehiläis ääni, tai mikä lie buzzing onkaan suomeksi. Taisin olla lähellä niinkuin tuolla sanottiin että jos kuulee tuon äänen. Yritin keskittyä siihen ääneen mutta se aina katosi. :D

        En viime yönä kerennyt katsoa sivustoa joten laitoin vain linkin tänne että saan suoraan sitten koulusta tullessa mennä katselemaan linkkiä. :D

        En muuten ennen ole tiennyt mitään oikein chakroista, mutta tuolla selitetäänkin selvästi mitkä ovat chakroja. Ehkäpä näitä samanlaisia sivustoja on monia. :D

        Se jotakin puhu siellä jostakin astraali lentokoneesta, mikä ihme se on???

        "Also one thing to note, if you think negatively on the astral plane you will tend to attract negative beings and vice versa so thinking positive is best to do! And when creating your own worlds there too."

        Pitäsköhän testata sellasta juttua kun yritän obea eli ajattelen että yläpuolellani on köysi ja alan vetämään sitä kohti itseäni ylöspäin. :D Toimiikohan, no testaamalla selviää. ;)

        "astral plane" ei suinkaan tarkoita lentokonetta, vaan itse astraali tilaa :)


      • Marko0li0
        Marko0li0 kirjoitti:

        "astral plane" ei suinkaan tarkoita lentokonetta, vaan itse astraali tilaa :)

        Sori


    • Obe Is Working

      Onko joku taidokas kuvankäsittelyssä. Se joka on ollut obessa niin voisi kuvankäsittelyohjelmalla muokata kuvaa ja laittaa sen näköiseksi kuin se näkyy silmistä katsoen obe tilassa.

      Haluaisin vähän nähdä miltä se näyttäisi kun ollaan obessa. :)

      Voitte antaa myös lisää vinkkejä miten erityisesti saa täydellisesti itsensä obeen. Haluaisin myös kuulla lisää obe kokemuksianne. :) Jos osasitte lentää siinä niin kertokaa toki. Kertokaa vinkkejä toki siitä miten saa niitä kykyjä obe tilassa. :)

      • Obe Is Working

        Näenkö henkisen muotoni vai onko se näkymätön???

        Näkeekö muut minut kun olen obe tilassa???

        Voinko puhua muille obe tilassa???

        Onko se minun ruumiini näköinen se henkinen muoto vaiko jokin toisenlainen muoto sillä???


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        Näenkö henkisen muotoni vai onko se näkymätön???

        Näkeekö muut minut kun olen obe tilassa???

        Voinko puhua muille obe tilassa???

        Onko se minun ruumiini näköinen se henkinen muoto vaiko jokin toisenlainen muoto sillä???

        Voin antaa noihin vain lukemiani kirjavastauksia:

        Näenkö henkisen muotoni vai onko se näkymätön???

        Et näe. Vaikka peilistä katsoisit itseäsi, et näe itseäsi. Joissakin harvoissa tapauksissa kyllä on mahdollista liikuttaa esineitäkin obe tilassa ollessa tosin.

        Näkeekö muut minut kun olen obe tilassa???

        Yleisesti ottaen ilmeisesti ei, mutta on tapauksia jolloin on myös nähty.

        Voinko puhua muille obe tilassa???

        Jos tarkoitat voitko puhua muille täällä maanpäällä oleville vastaus on et. Obessa kommunikoidaan ajatuksen voimalla.

        Onko se minun ruumiini näköinen se henkinen muoto vaiko jokin toisenlainen muoto sillä???

        Ei yleensä ole. Mutta tämäkin taitaa olla muunneltavissa ajatuksen voimalla.


      • Obe Is Working
        Marko0li0 kirjoitti:

        Voin antaa noihin vain lukemiani kirjavastauksia:

        Näenkö henkisen muotoni vai onko se näkymätön???

        Et näe. Vaikka peilistä katsoisit itseäsi, et näe itseäsi. Joissakin harvoissa tapauksissa kyllä on mahdollista liikuttaa esineitäkin obe tilassa ollessa tosin.

        Näkeekö muut minut kun olen obe tilassa???

        Yleisesti ottaen ilmeisesti ei, mutta on tapauksia jolloin on myös nähty.

        Voinko puhua muille obe tilassa???

        Jos tarkoitat voitko puhua muille täällä maanpäällä oleville vastaus on et. Obessa kommunikoidaan ajatuksen voimalla.

        Onko se minun ruumiini näköinen se henkinen muoto vaiko jokin toisenlainen muoto sillä???

        Ei yleensä ole. Mutta tämäkin taitaa olla muunneltavissa ajatuksen voimalla.

        "Jos tarkoitat voitko puhua muille täällä maanpäällä oleville vastaus on et. Obessa kommunikoidaan ajatuksen voimalla."

        Miten ajatuksen voimalla kommunikointi tapahtuu???


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        "Jos tarkoitat voitko puhua muille täällä maanpäällä oleville vastaus on et. Obessa kommunikoidaan ajatuksen voimalla."

        Miten ajatuksen voimalla kommunikointi tapahtuu???

        Ajattelemalla :) Ajattelet vain, mitä haluat sanoa. OBE:ssa kun olet kumminkin tietoisena, tämän pitäisi onnsitua ongelmitta. (Satuinpa olemaan hyvään aikaan täällä)


      • Obe Is Working
        Marko0li0 kirjoitti:

        Ajattelemalla :) Ajattelet vain, mitä haluat sanoa. OBE:ssa kun olet kumminkin tietoisena, tämän pitäisi onnsitua ongelmitta. (Satuinpa olemaan hyvään aikaan täällä)

        Minä ajattelisin vaikka nyt itse henkilöä ja jotakin asiaa minkä haluaisin sanoa tälle henkilölle.

        Näinkö???

        Laita sinä esimerkki minulle jos tuo meni mönkään. Koska ajattelemisessakihan on ohjeet miten saada kontakti juuri tuohon henkilöön. ;)


      • Marko0li0
        Obe Is Working kirjoitti:

        Minä ajattelisin vaikka nyt itse henkilöä ja jotakin asiaa minkä haluaisin sanoa tälle henkilölle.

        Näinkö???

        Laita sinä esimerkki minulle jos tuo meni mönkään. Koska ajattelemisessakihan on ohjeet miten saada kontakti juuri tuohon henkilöön. ;)

        Ensin sinun pitää olla katse-etäisyydellä henkilöstä ja sitten vain ajatella eli toimia samoin kun nyt luet tätä tekstiä et sitä lue ääneen, vaan ajattelet lukevasi eikö totta? :)


    • Obe Is Working

      Olen tässä nyt yrittänyt päästä obe tilaan ilman brainwave generaattorin tuottamaa ääntä. No kyllä ilman sitäkin tuntuu vähän onnistuvan, mutta en ole päässyt irtautumaan.

      Kysyisinkin teiltä, pitääkö minun keskittyä siihen ininä ääneen vaiko mihin??? Itse katselen kattoa silmät auki ja yritän keskittyä ininä ääneen. Kertokaa lisää jos tiedätte vielä mitä olen unohtanut tästä pois. Niin ja olen makuulla sängyllä jalat suorana ja kädet sivuilla sormet erillään toisistaan.

      Ja jos tiedätte niin voitte myös antaa tietoa mitä ennen kuin yritän obe tilaan päästä niin mitä ennen sitä minun pitäisi tehdä, vai pitäisikö mitään tehdä???

      • Obe Is Working

        Oikeastaan brainwave generaattori auttoi minua vähän alkuun tässä. Osaan keskittyä vähän paremmin ja rentoutuakin paremmin ja vähän nopeammin. Pienellä harjoittelulla rentoudun hyvin äkkiä. :D Ainakin hyvin pehmeällä sängyllä tai tuolilla. ;)


      • rauhoittua ;)

        että saavuttaisit ooben, niin sun täytyy rentoutuessa olla rauhallinen ja odottaa kärsivällisesti, yleensä ajatukset lentelee edes takas ja kun joku paikka puuntuu, niin heti ajatukset menee sinne ja kyselet mielessäsi nytkö se alkaa. yleensä siinä innostuu ja pulssi nousee ja hengitys tiheentyy, tätä tulisi välttää. rauhallisesti vain odottaa ja ajattelee että joko leijuisi ilmassa tai painuisi alas sängyn läpi. sitten, kun vibrat alkaa niin sitten tietää että oobe on todella lähellä. nuo vibrat kyllä huomaa ja jos epäröit tai pelkäät tässä kohdassa, niin et onnistu. Muista kun oobe alkaa niin tulee vibrat, joten ei kannata rentoutumisvaiheessa olla vielä "innoissaan" anna kaiken tapahtua omalla tahdilla.


      • Marko0li0

        ÄLÄ KOITA "kolmas silmä" -tekniikkaa, eli juurikin tuijottele kattoa kunnes alat nähdä ihmekuvioita. Minäkin tein näin, aloin kokea niitä puoli-irtautumisia jne, mutta alan paikassa lukee, että tätä ei kannata tehdä tällä tavalla. Siellä sanotaan että se on PAHA tapa ja johtaa vääriin tuloksiin.


      • Marko0li0
        rauhoittua ;) kirjoitti:

        että saavuttaisit ooben, niin sun täytyy rentoutuessa olla rauhallinen ja odottaa kärsivällisesti, yleensä ajatukset lentelee edes takas ja kun joku paikka puuntuu, niin heti ajatukset menee sinne ja kyselet mielessäsi nytkö se alkaa. yleensä siinä innostuu ja pulssi nousee ja hengitys tiheentyy, tätä tulisi välttää. rauhallisesti vain odottaa ja ajattelee että joko leijuisi ilmassa tai painuisi alas sängyn läpi. sitten, kun vibrat alkaa niin sitten tietää että oobe on todella lähellä. nuo vibrat kyllä huomaa ja jos epäröit tai pelkäät tässä kohdassa, niin et onnistu. Muista kun oobe alkaa niin tulee vibrat, joten ei kannata rentoutumisvaiheessa olla vielä "innoissaan" anna kaiken tapahtua omalla tahdilla.

        Muista myös "suojata" matkasi vaikka rukouksella ettet ajaudu huonoille teille.


      • toooooo
        rauhoittua ;) kirjoitti:

        että saavuttaisit ooben, niin sun täytyy rentoutuessa olla rauhallinen ja odottaa kärsivällisesti, yleensä ajatukset lentelee edes takas ja kun joku paikka puuntuu, niin heti ajatukset menee sinne ja kyselet mielessäsi nytkö se alkaa. yleensä siinä innostuu ja pulssi nousee ja hengitys tiheentyy, tätä tulisi välttää. rauhallisesti vain odottaa ja ajattelee että joko leijuisi ilmassa tai painuisi alas sängyn läpi. sitten, kun vibrat alkaa niin sitten tietää että oobe on todella lähellä. nuo vibrat kyllä huomaa ja jos epäröit tai pelkäät tässä kohdassa, niin et onnistu. Muista kun oobe alkaa niin tulee vibrat, joten ei kannata rentoutumisvaiheessa olla vielä "innoissaan" anna kaiken tapahtua omalla tahdilla.

        Minäkin olen päässyt tuohon joskus vibraatiotilaan, mutta obea en ole vielä kokenut. Ensimmäisen kerran se tapahtui erään yrtin vaikutuksen alaisena aivan yrittämättä. En silloin ollut edes tietoinen obesta tsm. Kokemus oli kuitenkin erittäin voimakas. Sisälläni tuntui kuin siellä olisi kulkenut voimakas sähkövirta joka kulki päästä varpaisiin ja pystyin muuttamaan sen suuntaa ajatuksen avulla. Muutaman kerran on jälkeenpäin onnistunut brainwave generaattorin avulla ja noin vuosi sitten heräsin usein yöllä noihin tunteisiin. Pelko tuntuu pilaavan aina nuo.


      • saman kokenut
        Marko0li0 kirjoitti:

        ÄLÄ KOITA "kolmas silmä" -tekniikkaa, eli juurikin tuijottele kattoa kunnes alat nähdä ihmekuvioita. Minäkin tein näin, aloin kokea niitä puoli-irtautumisia jne, mutta alan paikassa lukee, että tätä ei kannata tehdä tällä tavalla. Siellä sanotaan että se on PAHA tapa ja johtaa vääriin tuloksiin.

        Mitä sinä tarkoitat, että PAHA tapa ja vääriin tuloksiin?


      • Marko0li0
        saman kokenut kirjoitti:

        Mitä sinä tarkoitat, että PAHA tapa ja vääriin tuloksiin?

        Lainattu Astralpulsen foorumilta. Kiinnitä erityistä huomiota ensimmäiseen kappaleeseen, enkä suosittele menemään noille nettisivuille mitä kirjoittaja mainitsee!:

        "EDIT: I found out that this meditation can open you up to the demonic influence, and cause geat harm that cannot be undone easily. Please don't try it, and avoid the whole JoS pages at all costs.
        For more info:
        http://www.astralpulse.com/forums/viewtopic.php?t=18110&postdays=0&postorder=asc&&start=100



        ORIGINAL MESSAGE

        Recently I've found these voice based meditations, and after trying them I can say that results achieved with them in a few days can be compared to years of work using visualization.

        http://www.666blacksun.com/OpeningChakras.html
        It is taken from (sensuroin) , and only hosted by 666blacksun.com(NS site not worth of entering)
        My experiences with meditation:

        Third eye meditation:
        http://www.666blacksun.com/Opening_the_ThirdEye.html
        For me after 2 days of meditating(10 min. per day) my third eye opened, I've started seeing many random pictures and colors when in trance, and seeing very detailed Negs in dark rooms in normal state of consciousness. It was extreme fun. Also it became possible to see astral RTZ directly from the physical world.
        Other meditations were not as effective, because I didn't wait 7 days after using this one, although my solar plexus chakra was extremely stimulated too. I'll wait 7 days and try again."


      • asasdsa
        Marko0li0 kirjoitti:

        Lainattu Astralpulsen foorumilta. Kiinnitä erityistä huomiota ensimmäiseen kappaleeseen, enkä suosittele menemään noille nettisivuille mitä kirjoittaja mainitsee!:

        "EDIT: I found out that this meditation can open you up to the demonic influence, and cause geat harm that cannot be undone easily. Please don't try it, and avoid the whole JoS pages at all costs.
        For more info:
        http://www.astralpulse.com/forums/viewtopic.php?t=18110&postdays=0&postorder=asc&&start=100



        ORIGINAL MESSAGE

        Recently I've found these voice based meditations, and after trying them I can say that results achieved with them in a few days can be compared to years of work using visualization.

        http://www.666blacksun.com/OpeningChakras.html
        It is taken from (sensuroin) , and only hosted by 666blacksun.com(NS site not worth of entering)
        My experiences with meditation:

        Third eye meditation:
        http://www.666blacksun.com/Opening_the_ThirdEye.html
        For me after 2 days of meditating(10 min. per day) my third eye opened, I've started seeing many random pictures and colors when in trance, and seeing very detailed Negs in dark rooms in normal state of consciousness. It was extreme fun. Also it became possible to see astral RTZ directly from the physical world.
        Other meditations were not as effective, because I didn't wait 7 days after using this one, although my solar plexus chakra was extremely stimulated too. I'll wait 7 days and try again."

        Enpä taida ihan heti olla testaamassa tuota kolmannen silmän avaamista.
        Mennään jo ehkä liian yli rajojen..Mutta pakko kysyä kun kerta olet lukenut niin mitä seurauksia tuon silmän avaamisesta voi olla?


      • Obe Is Working
        asasdsa kirjoitti:

        Enpä taida ihan heti olla testaamassa tuota kolmannen silmän avaamista.
        Mennään jo ehkä liian yli rajojen..Mutta pakko kysyä kun kerta olet lukenut niin mitä seurauksia tuon silmän avaamisesta voi olla?

        Itsekkin mietein tässä että mitä tapahtuu kun sen kolmannen silmän avaa.

        Kuulemieni mukaan kolmas silmä avaisi tien henkimaailman näkemiseen, selvännäköön, korkeampaan tietokantaan ja semmosta olen kuullut. Aistitkin kuulema nousee kolmannen silmän avattaessa.


      • pohdiskelija
        Obe Is Working kirjoitti:

        Itsekkin mietein tässä että mitä tapahtuu kun sen kolmannen silmän avaa.

        Kuulemieni mukaan kolmas silmä avaisi tien henkimaailman näkemiseen, selvännäköön, korkeampaan tietokantaan ja semmosta olen kuullut. Aistitkin kuulema nousee kolmannen silmän avattaessa.

        Tämä hermokeskus avaa parhaimmillaan tien tiedostamattomaan ylitajuntaan. Tiedostamaton kaaosmainen alitajunta on ensin kuitenkin välissä joka pyrkii näyttäytymään tämän keskuksen kautta. (ylitajunta ja alitajunta ovat jungilaisia termejä). Jos on paljon käsittelemätöntä materiaalia alitajunnassa, niin kolmas silmä tuottaa fantasiapuuroa parhaimmillaan niinkuin telkkarin saippuaoopperat tai kauhuleffat. Näet alitajuntaan, ja tajuntaan nouseva vyöry voi olla monelle liian kovaa menoa. Siksi monet asiantuntijat suosittelevat että käsittelee ensin alitajuntansa pelot mahdollisimman perusteellisesti että uusi avautuva intuitio on mahdollisimman selkeää ja hallittua. Pitää tietää miten hermokeskuksen saa pidettyä aisoissa ennenkuin lähtee sitä aktivoimaan. Ja tähän ei ole nopeaa tietä.

        Monesti suositellaan pelkkää tavanomaista meditaatiota (hengityksentarkkailu yms.), koska silloin ihminen ja hermokeskukset kehittyvät tasapainoisesti ja samalla tulee käsiteltyä mielen möröt.


      • Obe Is Working
        Marko0li0 kirjoitti:

        ÄLÄ KOITA "kolmas silmä" -tekniikkaa, eli juurikin tuijottele kattoa kunnes alat nähdä ihmekuvioita. Minäkin tein näin, aloin kokea niitä puoli-irtautumisia jne, mutta alan paikassa lukee, että tätä ei kannata tehdä tällä tavalla. Siellä sanotaan että se on PAHA tapa ja johtaa vääriin tuloksiin.

        Pitääkö sitten pitää silmiä kiinni kun yrittää obe tilaan päästä???


      • Marko0li0
        asasdsa kirjoitti:

        Enpä taida ihan heti olla testaamassa tuota kolmannen silmän avaamista.
        Mennään jo ehkä liian yli rajojen..Mutta pakko kysyä kun kerta olet lukenut niin mitä seurauksia tuon silmän avaamisesta voi olla?

        Se on todella erittäin tehokasta, MUTTA:

        Lukuisat ihmiset kertovat saaneensa pääkipua ja ennenkaikkea alkaneet nähdä vaarallisia olentoja myös tosielämässään. Niistä ei sitten pääse eroon kuin hakeutumalla Jumalan tykö. Ainakin yksi kirjoittaja kertoo ettei päässyt muuten eroon.


        Tätä en jaksa suomennella, mutta tee näin, jos olet kokeillut tätä tekniikkaa:

        "Do a rosary and check if you feel sick, nervous or want to throw up, if so, you're possesed, sorry."

        "...presence of not so benelovent entities within my mind and energy body brainwashing and partially controlling me for quite a long time
        and they still have some influence on me, slowly regaining from it..."


      • Marko0li0
        Marko0li0 kirjoitti:

        Se on todella erittäin tehokasta, MUTTA:

        Lukuisat ihmiset kertovat saaneensa pääkipua ja ennenkaikkea alkaneet nähdä vaarallisia olentoja myös tosielämässään. Niistä ei sitten pääse eroon kuin hakeutumalla Jumalan tykö. Ainakin yksi kirjoittaja kertoo ettei päässyt muuten eroon.


        Tätä en jaksa suomennella, mutta tee näin, jos olet kokeillut tätä tekniikkaa:

        "Do a rosary and check if you feel sick, nervous or want to throw up, if so, you're possesed, sorry."

        "...presence of not so benelovent entities within my mind and energy body brainwashing and partially controlling me for quite a long time
        and they still have some influence on me, slowly regaining from it..."

        Kirjoitettuna selkeästi siitä lähtien kun aloitti ja miksi lopetti (sori etten jaksa suomentaa):

        Käyttäjältä nimeltä daem0n:

        "i only practice prayer resulting in energy work performed on me by higher entities and order forces in the name of Jesus, or evoke angels and saints to help me as i am instructed
        i wonder how many times i have to repeat it:
        - i wasnt christian when i practised this meditation
        - i wasnt christian when i started getting psychic attack
        - i wasnt christian when i distinguished energy signatures of the attackers belonging to the energies i invoked during the meditations
        - i turned christian to beat them out, after trying MANY things, many energies, many "benelovent" entities
        - i turned christian because of immense hate they put in me against the Church, deducting its their real enemy
        - i s u f f e r e d much from them
        - i didnt fear them, ever, if anything, i fear for my relatives who started to suffer just as me
        - i meditate average 6 hours everyday for 3 years straight, with little brakes, i undertook the meditations 2.5 half years ago and had time to think it through, believe me

        as for subconscious, it belongs to so-called body knowledge, it doesnt speak in words, just in memories
        however as u observe urself u can start to associate the memories, thoughts and emotions to your language, by trial and error by all means

        the problem is consciousness has much more limited channel of information, so to translate u'd need to sieve the information into trains of thoughts associated with things that interest u, then associate the recieved info to ur learned knowledge (not in-born)

        with time u learn to associate little conscious information to a set of subconscious memories and actions, and then use them as a guideline to interpret larger chunks of ur memory/higher senses,

        u dont know what u are doing at that point, but u remember u have consciously grasped what u are doing ealier, and can recall that information if needed to update it

        like u get an idea from higher being and set it in ur subconscious, seeing if ur subconscious learned something against it, when u recieve the objection u follow the set of learned patterns to core idea, usually associated with attachment to in-born knowledge u learned to interpret unproperly

        as for higher self/etc, u hear a voice in ur head/during projection,feel energy, its loving etc but u never know what it is
        u can just stick to energies that make u better, so to say, i have no idea with whom i am doing what, i just know they respond to certain prayers and i feel better and learn important things for my life"


      • saman kokenut
        Marko0li0 kirjoitti:

        ÄLÄ KOITA "kolmas silmä" -tekniikkaa, eli juurikin tuijottele kattoa kunnes alat nähdä ihmekuvioita. Minäkin tein näin, aloin kokea niitä puoli-irtautumisia jne, mutta alan paikassa lukee, että tätä ei kannata tehdä tällä tavalla. Siellä sanotaan että se on PAHA tapa ja johtaa vääriin tuloksiin.

        kolmannen silmän meditaatio kertomus on yhden ihmisen kokemukseen perustuvaa tietoa. Se on hänelle hyvin henkilökohtaista, mutta mielestäni siitä ei voi tehdä kollektiivista tietoa.
        Todellakin on syytä tiedostaa omat alitajuiset pelot ja työstää niitä. Sehän on koko elinikäinen prosessi tavalla tai toisella. Ei niin valaistuneita ihmisiä olekaan tai sitten he olisivat jo siirtyneet seuraavalle tasolle.
        Tämä kaikki on kiinni henkilön omasta uskomusmaailmasta kuinka kolmannen silmän avaus toimii ja kuinka siihen suhtautuu. Itse tein tämän jo viisi vuotta sitten ja se on tuonut elämääni vain hyvää. Se toimii (ainakin minulla) hyvänä henkisen kehityksen välineenä, saaden yhteyden omiin oppaisiini. Itsensä suojaaminen on tietysti tärkeää, koska valo kutsuu pimeyttä, samaten pelot..
        Vaikka se toi mukanaan myös selvänäköä ja kuuloa, käytän sitä ainoastaan oman tietoisuuden lisäämiseen. En edes kuvittele 'ennustavani' muille. Se on lisännyt herkkyyttä ja osaan sen hallita, sulkea pois silloin kuin haluan. Kysymys on tahdosta. Meillä kaikilla on täällä oma tahto ja valinnan vapaus -meitä ei voida ohjata ellemme itse niin tahdo tai anna tehdä.


      • adasdsads
        Marko0li0 kirjoitti:

        Se on todella erittäin tehokasta, MUTTA:

        Lukuisat ihmiset kertovat saaneensa pääkipua ja ennenkaikkea alkaneet nähdä vaarallisia olentoja myös tosielämässään. Niistä ei sitten pääse eroon kuin hakeutumalla Jumalan tykö. Ainakin yksi kirjoittaja kertoo ettei päässyt muuten eroon.


        Tätä en jaksa suomennella, mutta tee näin, jos olet kokeillut tätä tekniikkaa:

        "Do a rosary and check if you feel sick, nervous or want to throw up, if so, you're possesed, sorry."

        "...presence of not so benelovent entities within my mind and energy body brainwashing and partially controlling me for quite a long time
        and they still have some influence on me, slowly regaining from it..."

        En ole kokeillut muuta kuin testasin, että miten ne sormet laitetaan jne, mutta en edes yrittänyt keskittyä..onneksi. Ei tarvitse suomentaa osaan englantia sen verran.
        Tosin tänään sattui eräs tapahtuma joka oli ehkä vain aika hassu yhteensattuma..En ole pitkään aikaan ollut oikeassa uskossa ja en ymmärrä kristinuskon pelastushommaa, mutta uskon kuitenkin Jumalaan. Aloin tänään päivällä pohtimaan tuota kolmassilmä juttua ohimennen ajatuksissani ja lähes samalla hetkellä kaulassani ollut ristiriipus katkesi :\ En oikein usko enteisiin, mutta tämä oli aika outoa..


      • asdasdsa
        saman kokenut kirjoitti:

        kolmannen silmän meditaatio kertomus on yhden ihmisen kokemukseen perustuvaa tietoa. Se on hänelle hyvin henkilökohtaista, mutta mielestäni siitä ei voi tehdä kollektiivista tietoa.
        Todellakin on syytä tiedostaa omat alitajuiset pelot ja työstää niitä. Sehän on koko elinikäinen prosessi tavalla tai toisella. Ei niin valaistuneita ihmisiä olekaan tai sitten he olisivat jo siirtyneet seuraavalle tasolle.
        Tämä kaikki on kiinni henkilön omasta uskomusmaailmasta kuinka kolmannen silmän avaus toimii ja kuinka siihen suhtautuu. Itse tein tämän jo viisi vuotta sitten ja se on tuonut elämääni vain hyvää. Se toimii (ainakin minulla) hyvänä henkisen kehityksen välineenä, saaden yhteyden omiin oppaisiini. Itsensä suojaaminen on tietysti tärkeää, koska valo kutsuu pimeyttä, samaten pelot..
        Vaikka se toi mukanaan myös selvänäköä ja kuuloa, käytän sitä ainoastaan oman tietoisuuden lisäämiseen. En edes kuvittele 'ennustavani' muille. Se on lisännyt herkkyyttä ja osaan sen hallita, sulkea pois silloin kuin haluan. Kysymys on tahdosta. Meillä kaikilla on täällä oma tahto ja valinnan vapaus -meitä ei voida ohjata ellemme itse niin tahdo tai anna tehdä.

        Ihmisen tahdostahan tämä kait onkin kiinni, mutta aika isot panokset pelissä..
        Ja, koska yliluonnollistakin on niin voidaan todeta, että Jumalakin on ja onko tämä luvallista Jumalan silmissä?
        Ja itse en ehkä halua elämääni ylimääräistä aistia olen tyytyväinen tähän mitä on nyt, mutta jokaisella oma elämä käytettävänään..


      • Juhis tyyppi
        adasdsads kirjoitti:

        En ole kokeillut muuta kuin testasin, että miten ne sormet laitetaan jne, mutta en edes yrittänyt keskittyä..onneksi. Ei tarvitse suomentaa osaan englantia sen verran.
        Tosin tänään sattui eräs tapahtuma joka oli ehkä vain aika hassu yhteensattuma..En ole pitkään aikaan ollut oikeassa uskossa ja en ymmärrä kristinuskon pelastushommaa, mutta uskon kuitenkin Jumalaan. Aloin tänään päivällä pohtimaan tuota kolmassilmä juttua ohimennen ajatuksissani ja lähes samalla hetkellä kaulassani ollut ristiriipus katkesi :\ En oikein usko enteisiin, mutta tämä oli aika outoa..

        Moikka,

        mä oon kristitty ja tänään nyt eksyin vain tänne palstalle lukemaan tätä. En ees muista milloin oisin täällä viimeksi käynyt. Pakko kommentoida tuohon, että tuo katkeaminen on minusta aika koominen merkki. Mua lähinnä naurattaa tuo, kun onkin niin uskomattoman yhteen sopivaa, mutta kuullostaa just Jumalan antamalta merkiltä.

        Itse oon siis uskossa ja ollut lapsesta asti. Joskus ollut näistä asioista enemmän tai vähemmän kiinnostunut. Tai noh aina oon ollut kiinnostunut, mutta sitten Jumala on osoittanut mulle tällaisistä jutuista, ettei ne ole Hänen tahtonsa mukaisia (ei niistä osoituksista sen enempää, vois kyllä vaikka kirjoittaa niistäkin kirjan).

        Nojoo, mut mä haluun rohkasta sua adasdsads kertomalla, että oon oikeesti itse huomannut voivan tehdä kaksi valintaa: Ensimmäinen on se, että tekee mitä huvittaa kaikessa eikä välitä Jumalasta. Toinen valinta on se, että haluaa oppia tuntemaan Jumalan, tuntea paremmin, tehdä Hänen tahtoon ja tuntea Hänen suunnitelman. Noh, jokainen tehkööt valintansa mun puolesta, eikä ole mitään tarvetta tod ketään pakottaa Jumalan puoleen. Jumala on kuitenkin ainakin mulle itselle kuitenkin osoittanut jo opettanut, että Hänen suunnitelmansa on vähintään miljoona kertaa parempi kuin minkä itse voisi keksiä, ja Hänellä on paljon siistimpiä yliluonnollisia lahjoja annettavana kuin mitä kuvittelee voivansa kehittää. No okei, ensin tulee kyllä yleensä Jumalan tunteminen ja sitten Jumala antaa usein niitä lahjoja ja opettaa, miten käyttää ja haluaisi niiden kautta auttavan toisia ihmisiä jne.

        Nojuu, mutta eipä noista nyt sen enempää. =)

        Siunausta ja voimia! =)

        Kait mä voin tähän oman mailinikin laittaa, jos nyt jää jotain henk. koht sanottavaa, kun en täällä usko tulevani vierailemaan välttämättä. Eli [email protected]. Mese kyl on sama, jos nyt vain sattuu olemaan jotain sanottavaa ;)

        Koittakaa nyt kestää mun sanomiseni, vaikkei tää kristinuskon palsta ollut. Toi nyt vain sattui oleen musta niin hauska ennemerkki tai miksi sitä nyt sanoo!


      • hehaho
        Marko0li0 kirjoitti:

        Lainattu Astralpulsen foorumilta. Kiinnitä erityistä huomiota ensimmäiseen kappaleeseen, enkä suosittele menemään noille nettisivuille mitä kirjoittaja mainitsee!:

        "EDIT: I found out that this meditation can open you up to the demonic influence, and cause geat harm that cannot be undone easily. Please don't try it, and avoid the whole JoS pages at all costs.
        For more info:
        http://www.astralpulse.com/forums/viewtopic.php?t=18110&postdays=0&postorder=asc&&start=100



        ORIGINAL MESSAGE

        Recently I've found these voice based meditations, and after trying them I can say that results achieved with them in a few days can be compared to years of work using visualization.

        http://www.666blacksun.com/OpeningChakras.html
        It is taken from (sensuroin) , and only hosted by 666blacksun.com(NS site not worth of entering)
        My experiences with meditation:

        Third eye meditation:
        http://www.666blacksun.com/Opening_the_ThirdEye.html
        For me after 2 days of meditating(10 min. per day) my third eye opened, I've started seeing many random pictures and colors when in trance, and seeing very detailed Negs in dark rooms in normal state of consciousness. It was extreme fun. Also it became possible to see astral RTZ directly from the physical world.
        Other meditations were not as effective, because I didn't wait 7 days after using this one, although my solar plexus chakra was extremely stimulated too. I'll wait 7 days and try again."

        Voisi kokeilla tuota kolmannen silmän avaamista ja saman tien kaikkien muidenkin..
        On jo valmiiksi niin järjen ja toivon menettänyt olo, että jos selviän täysin sekoamatta tästä nykyisestä jutusta niin en usko että tuo vaikuttaa sen kummemmin..
        Ymmärrän varoituksesi ja tiedän, minkä kanssa tuolla on tekemistä joten eipä mitään. Jos kaikki paha on lähtöisin saatanasta tai jostakin kuten uskovaisten mukaan niin samperi etsin sen vaikka sitten itse ja..


    • Obe Is Working

      Mitäs sanotte tästä, olisiko tämä kaikista helpoin tie obe tilaan???

      • Obe Is Working

        Katselin tämän videon.
        http://youtube.com/watch?v=-FFMW1oTeYU

        No tuossa se puhuu ääneen niin voiko obe tilassa oleva puhua kehon kautta ääneen??? Tässä henkilö on hypnotisoitu ja toimiiko myös ihan normaalisti tehdyssä obessa tämä puhuminen ääneen kehon kautta. Vaikka olisi hirveän kaukana, silti pystyy puhumaan kehon kautta ääneen. Tämä jäi minua mietityttämään.


    • Obe Is Working

      Nyt tulee aika jännä kysymys minkä itsekin olen halunnut kysyä. :D Toivottavasti tulee vastauksia. :P

      Minkälaista siellä oli, ketä ja mitä siellä oli ja missä olitte, kuinka kauan olitte siellä jne jne kun olitte obe tilassa jossakin???

      Niin muuten, minulla on hyvä ehdotus yhteen asiaan, että kannattaa pistää paperia ja kynän siihen sängyn viereen ennen obe juttua, jos vaikka pääseekin sitten obe tilaan niin on sitten valmiina kun palaatte takaisin kehoon niin saatte sitten kirjoittaa paperille raportin että missä kävitte ja minkälaista siellä oli jne.

      Itse en ole vielä päässyt irtautumaan kokonaan, mutta pienellä harjoittelulla se onnistuu. ;) Olen tässä harjoitellut jonkin verran, viikonloppuna voisin taas brainwave generaattorilla harjoitella.

      Siellä on joitakin vastaamattomia kysymyksiä jälellä, mutta no laitan tähän sen kysymyksen mikä on aika tärkeä. Kun te puhuitte kolmas silmä tekniikasta niin en tiedä olenko valmis vielä siihen niin pitääkö pitää silmiä kiinni vai auki kun yrittää obea???

      Ei viitsi vielä kolmas silmä tekniikkaa aktivoida kun ei kaikki ole vielä täydellisessä reilassa. ;) Eikös siinä pitänyt hallita ajatuksiaan niin sen takia luulenpa että ei taida sopia minulle oikein vielä kun välissä heittelee ajatukset miten sattuu. :D

    • irtautumaan

      ruumiistani ilman mitään apuvälineitä, tarvitsen vain korvatulpat mikäli on pientä meteliä. En välttämättä tarvitse niitäkään.

      Viime yönä neljän aikoihin tuli taas mieleen että olisi kiva koittaa taas lähteä matkustelemaan, ja kävin sängylleni. Olin valvonut koko yön siihen asti. Ei ollut siis täysin pimeää, hämärää vain, ja aivan rauhallista. Makasin siinä sängylläni selälläni, jalat eivät koskettaneet toisiaan, eivätkä kädet eikä sormet. Ei mennyt kuin ehkä minuutti, kun alkoi hiukan nipistelemään joka paikasta, ja paikoin puutui kädet/jalat, ja tuntui että minua vedettiin voimalla ulos kehostani. Sydämeni alkoi kuitenkin hakkaamaan ihan järjettömästi, joten en uskaltanut jatkaa. Luulen aina tuossa kohtaa onnistuvani, mutta se onkin ongelma. Se ei onnistu, koska tiedostan liikaa. En uskalla irtautua, koska tuntuu että sydämeni pomppaa ulos rinnasta :D Se oikeasti alkaa jyskyttämään kuin viimeistä päivää.
      Mutta joudun aina lopettamaan yrityksen jännitykseni takia, vaikka tuntuu että olisin juuri irtautumassa.

      Olisikohan kellään tuohon liikaan tiedostamiseen mitään neuvoja? Jos lopetan ajattelemasta sitä, niin taas pysähtyy koko projekti ja saatan nukahtaa.

      • Obe Is Working

        Tiedän mikä auttaa sinun sydän probleemaasi kun yrität obea. Itselläkin ekalla kerralla jyskytti nopeaa sydän mutta vähän ajan päästä opein oman hengitystyylin ja sydän meni normaaliin nopeuteen.

        Kokeile näitä hengitystyylejä.

        1. Aluksi vedät syvään henkeen suun kautta ja puhallat nenän kautta ulos, sen jälkeen hengität rauhallisesti sisään suun kautta ja puhallat nenän kautta ulos.

        2. Hengitä nenälläsi 2 kertaa sisään ja ulos ja aloita sen jälkeen suu ja nenä hengitys tyyli.

        3. Vedä syvään henkeen suullasi ja puhalla kaikki ilma ulos suun kautta, nyt aloita nenähengitys.

        Tässä oli kolme esimerkkiä mitkä voisivat ehkä auttaa. :P

        Jos nämä ei auta niin yritä löytää itse se sopiva hengitys tyyli missä rentoudut parhaiten. ;)


    • Obe Is Working

      Kun olen tässä obe tilaan yrittänyt päästä niin jotenkin aina aika kuluu nopeasti siinä obeillessa. Kenties se on minusta mukavaa joten aikakin tuntuu kulkevan nopeammin. :P

      Mites teillä, tuntuuko aika menevän nopeasti eteenpäin obeillessa???

      Entäs onko se teistä minkälaista se obe, että onko se mukavaa, jännittävää, pelottavaa tai jotakin muuta tai sitten kaikkia??? Eli oman mielipiteenne asiasta haluaisin kuulla.

      Omasta mielestäni obe on jännittävää sekä mielenkiintoista.

    • Obe Is Working

      Jos nyt pääsisitte obe tilaan ja osaisitte nyt ne parhaimmista päästä olevat kyvyt, eli teleportaatio ja lentäminen kyky. Niin jos nyt osaisitte periaattessa suurimman osan kyvyistä ja pääsisitte obe tilaan niin minne oikein menisitte???

      Mikä voisi olla semmoinen paikka mikä olisi mielenkiintoinen teidän mielestänne???

      • menisin

        no menisin Jumalan luo ;) siellä harvat ovat käyneet ja kukapa ei sinne haluaisi.


      • Marko0li0
        menisin kirjoitti:

        no menisin Jumalan luo ;) siellä harvat ovat käyneet ja kukapa ei sinne haluaisi.

        Saattaisit säikähtää... :) Mutta sitten toisaalta ymmärtää myös paremmin.


      • en usko
        menisin kirjoitti:

        no menisin Jumalan luo ;) siellä harvat ovat käyneet ja kukapa ei sinne haluaisi.

        Enpä usko, että tuo on mahdollista ihan Jumalan luona käydä.. tai ainakaan en ole lukenut mistään juttua, että olisi päässyt oobessa.
        Jos ruumiista voi irtautua niin luulen, että Jumala sen kyllä tietää ja jotkut rajat asettanut..


    • Brainwave

      .siihen on itseensä nauhoitettu niitä eläinten ääniä. Jengi kokoontunut kuuntelemaan.. hehe.. et silleen.

      kehosta irtautumiseen ei sen kummempia juttuja tarvita. Se tapahtuu, jos tapahtuu. aviokumppanin kanssa visiteerataan siten, kun ollaan matkojen päässä fyysisesti... kannattas varmaan lukea vähän kirjallisuutta ensin..

    • :DD

      Itse olen joskus kokeillut ilman tuota ääntä... Pääsin kyllä jonkinlaiseen rentoutuneeseen tilaan, mutta ikävä kyllä en kyennyt minnekkään matkustelemaan, en edes nähnyt mitään. En oikeastaan saanut enää liikautettua kehoani jotenkin, ja olo oli hirveän lässähtänyt, mutta samaan aikaan kevyt. (öö... selkeää selitystä? :D) Ja sitten kun viimein jaksoin nostaa toista jalkaa, niin se olo meni sitten heti ohi, paitsi tilalle tuli lievä päänsärky. Eli pientä hiomista tämä minun juttuni kaipaa... Mutta kokeilen kyllä tuolla BrainWavella, ja taidan jäädä tänne topicillekin roikkumaan, nyt kun löysin tällaisen. Kaverini nimittäin eivät ole yhtään kiinnostuneita näistä ihanista touhuistani. :'D

    • Jake.
      • kala

        Olen yrittänyt ladata sen kuunteluhomman jo 2 kertaa. Kone lataa sen ja ku sitä kuvaa klikkaa ni sekunnin se asentaa ja sit ei mitään. Ei onnistu. Oletteko muut onnistuneet saamaan sen ohjelman koneelle ja toimiiko? (otin sen täältä: http://www.bwgen.com/download.htm)
        Kiitän kovasti jos joku viitsii auttaa.

        Toinen hyvä kirja aiheeseen liittyen:
        Robert Monroe - Mahtava matka
        (Luin joitakin vuosia sitten, oli aika hätkähdytävä, kertoi todella paljon siitä maailmasta, joka vastaasi tulee astraalimatkoilla)


      • nimimerkki not available
        kala kirjoitti:

        Olen yrittänyt ladata sen kuunteluhomman jo 2 kertaa. Kone lataa sen ja ku sitä kuvaa klikkaa ni sekunnin se asentaa ja sit ei mitään. Ei onnistu. Oletteko muut onnistuneet saamaan sen ohjelman koneelle ja toimiiko? (otin sen täältä: http://www.bwgen.com/download.htm)
        Kiitän kovasti jos joku viitsii auttaa.

        Toinen hyvä kirja aiheeseen liittyen:
        Robert Monroe - Mahtava matka
        (Luin joitakin vuosia sitten, oli aika hätkähdytävä, kertoi todella paljon siitä maailmasta, joka vastaasi tulee astraalimatkoilla)

        Klikkaa sinisellä olevaa bwgen31.exe ja tallenna niin se lataa sen. Ja sitten latauksen jälkeen klikkaa sitä kuvaketta niin tulee se installointisysteemi, jolla se asennetaan.

        Mutta en oo kyllä ite ikinä saanu mitään obe-kokemusta aikaan, en noilla siniaaltoäänillä enkä ilman niitä. Voisko joku neuvoa miten semmosen saa aikaan??


    • ororaa

      :D tietysti se toimii. kyllä aivot oikeista frekvensseistä kiinni nappaa.

      • kala

        Kyllä niin tein. (siis ohjeidesi mukaan)
        Klikkasin sitä sinistä tekstiä. Tallensin. Lataus suoritettu. Sit klikkasin sitä sinistä päätä, joka tuli koneelleni ja sit se hetken kait asensi sitä tai jotain. Ja sit olettais, että ohjelma löytys koneesta, käynnistusvalikon ohjelmalistassa näkyis et uusia ohjelmia niinku normaalisti, mutta ei. Minä muka asensin sen, mutta ei löydy. Mikä mättää? Olen minä ennenkin ohjemia asennellut, mutta tämä nyt ei ota onnistuakseen. Heh. Kokeiltu toi sama jo ainaki neljä kertaa ja sama lopputulos.

        Kiitoksia, kun yritit neuvoa.
        Ehkä mun ei ole sitten tarkoitus harjoitella tätä vielä tässä vaiheessa elämääni. En tiedä.
        Kaikki muut ovat saaneet ohjelman ongelmitta?


      • Nimimerkki not available
        kala kirjoitti:

        Kyllä niin tein. (siis ohjeidesi mukaan)
        Klikkasin sitä sinistä tekstiä. Tallensin. Lataus suoritettu. Sit klikkasin sitä sinistä päätä, joka tuli koneelleni ja sit se hetken kait asensi sitä tai jotain. Ja sit olettais, että ohjelma löytys koneesta, käynnistusvalikon ohjelmalistassa näkyis et uusia ohjelmia niinku normaalisti, mutta ei. Minä muka asensin sen, mutta ei löydy. Mikä mättää? Olen minä ennenkin ohjemia asennellut, mutta tämä nyt ei ota onnistuakseen. Heh. Kokeiltu toi sama jo ainaki neljä kertaa ja sama lopputulos.

        Kiitoksia, kun yritit neuvoa.
        Ehkä mun ei ole sitten tarkoitus harjoitella tätä vielä tässä vaiheessa elämääni. En tiedä.
        Kaikki muut ovat saaneet ohjelman ongelmitta?

        Joo, huomasin ite saman ongelman kun kokeilin asentaa sen toiselle tietokoneelle. Se installointi-setup ei käynnisty vaikka aluksi siltä näyttää. Sen saa kuitenkin toimimaan vaikka se vaatiikin vähän näpertelyä.

        Sain sen toimimaan kun käytin WinRAR ohjelmaa. Elikkä käytin WinRAR ohjelmaa (jos sulla ei oo sitä niin siitä on ilmainen kokeiluversion osoitteessa:
        http://www.rarlab.com/download.htm

        (Siitä on suomenkielinenkin version siellä). Asenna WinRAR ja eti se bwgen31.exe, klikkaa hiiren oikea namiskaa ja valitse 'pura tiedostot' tai 'Extract files' jos se englanniksi. Valitse kohdepolku eli kansio jonne se purkaa ne tiedostot ja paina OK. Sit kun se on purkanu ne tiedostot, niin mene sinne kansioon jossa ne tiedostot on ja tuplaklikkaa 'setup.exe'. Sit se käynnistää sen bwgen31.exen installoinnin ja sen voi asentaa minne asentaa. Kannattaa sit tuhota ne puretut tiedostot koska niillä ei tee enää mitään sitten kun on asentanu sen brainwavegeneraattorin.


    • Obe Is Working

      Olen huomannut että kun pitää silmiä kiinni, irtautuminen on vaikeampaa. Mutta silloin pitää silmät auki, irtautuminen tuntuu helpommalta. En ole vieläkää kokonaan irtautunut, mutta melkein. Olen saanut sormiani nostettua kehostani vähän ylemmäs, mutta ne ovat aina palanneet takaisen kehoon kun teen yhden virheen. Se 5 silmä ei oikein taida aeuta sillä tavalla että katsoo ylös koska olen itse katsellut ylös tässä aina välillä kun olen yrittänyt irtautua. Ylös katseleminen auttaa ilman apuvälineitä kun kohdistaa yhteen kohtaan katseen.

      Luulenpa että tämä viides silmä aukeaa vain silloin kun oikeanlaisesti menee energiat kehossa itse chakraan. Eli esimerkiksi sormi systeemi eli laittaa oikeaan asentoon sormet jolloin 5 silmän voi avata.

      http://www.psy.ritsumei.ac.jp/~akitaoka/eyeshrink.gif

      Tässä esimerkki siitä mitä minulle kävi silmäilluusiossani kun katsoin vaihtamatta paikkaa yöllä kattoa. Eli katsokaa tuota pientä valkoista täplää. Pikkuhiljaa yksi kerros kerrallaan alkaa muuttumaan mustaksi. Eli luulenpa että se silmä juttu on vähän semmoinen että sen kautta ei saa muutakuin oikeilla kuvioilla vaikutettua jonnekkin kohtaan.

      Pitää harjoitella obe juttua lisää, kohta se onnistuu, saan kohta kokonaan kätenikin irrotettua kehostani. Näin muuten vasta tässä obe unta, tiedän että se on unta koska tapahtumaalueet oli sellaisia, mutta siinä huomasin yhdet jutut. Osasin lentää kun ajattelin lentäväni, osasin mennä seinien läpi. Leijuin vain ja olin näkymätön. Katsotaan sitten kun pääsen obe tilaan niin katsotaan osaankos siellä nämä jutut. :P

      Toivottavasti kohta onnistaa. ;)

      • Obe Is Working

        Se oli kolmas silmä. ;)


      • ja mistä???
        Obe Is Working kirjoitti:

        Se oli kolmas silmä. ;)

        eipä avaudu BWGen sivusto.... liekkö lopetettu
        koko sivusto, ainakin ilmoittaa ettei löydy.
        Mistäs nyt saa ladattua ohjelman????


      • toimii.
        ja mistä??? kirjoitti:

        eipä avaudu BWGen sivusto.... liekkö lopetettu
        koko sivusto, ainakin ilmoittaa ettei löydy.
        Mistäs nyt saa ladattua ohjelman????

        http://www.bwgen.com/download.htm
        Toimii.

        Amulella löytyy myös versio joka on aktivoitu ja siihen saa siis kaikki lisävermeet


    • Marko0li0

      Voin nyt virallisesti sanoa näin :) Viime viikonloppuna nimittäin oli mitä ilmeisimmin todellinen OBE kokemus. Hassua miten se tuli silloin, kun en sitä oikeastaan yhtään odottanut edes. Ja sen jälkeen ei olekaan sitten onnistunut :/ Mutta kyllä ehdottomasti vielä uudestaankin onnistuu. Kivuttomimmin ja pelottomimmin siihen näyttää pääsevän unen kautta äänet eivät tule silloin edes pahasti kuuluviin ja omasta kehosta irtautuminen käy suht helposti.

      • pääsette sinne

        linkki sivustoille, koska minulla herjaa
        sivuston olevan suljettu. Kaikki muut sivustot
        aukeavat aivan normaalisti,,,,,,,Mitämitä????


      • Obe Is Working
        pääsette sinne kirjoitti:

        linkki sivustoille, koska minulla herjaa
        sivuston olevan suljettu. Kaikki muut sivustot
        aukeavat aivan normaalisti,,,,,,,Mitämitä????

        Itse käytän mozillaa ja pääsen sille bwgen sivulle minun antamani linkin kautta.

        Mitäs selainta käytät???
        Onko viruksia???
        Onko paljon Ad-awarea???
        Oletko huomannut mitään erikoista koneellasi???
        Oletko milloin viimeksi eheyttänyt koneesi???

        Mutta jos nuista saisit apua, en tiedä sitten. Voi olla myös että jokin ohjelma ei päästä sinua sille sivulle. Kenties näistä saisit apua, toivottavasti. ;)


    • Obe Is Working

      Näkeekö millään kameralla sitä obea livenä eli sitä henkistä puolta näkeekö millään kameralla kun se irtautuu puoliksi tai irtautuu kokonaan??? Aattelin vaan että jos ois kuvannu oman obe kokemuksen. :D

      No ensiksi kuitenkin pitää selvittää että näkyykö se millään. :P

      • Nakashina

        Kovasti rupesi tämä kiinnostamaan mutta en voi ladata koneelleni ohjelmia koska muuten tämä romu hajoaa..... Joten onko noita ääniä ladattavana mistään niin että sen saisi vielä toimimaankin...?


      • Marko0li0

        Kyllähän jotkut väittää että videokameralla saisi taltioitua. Tiedäpä tuon totuusarvosta sitten... En usko itse ainakaan ennen kuin näen :)


      • kala
        Marko0li0 kirjoitti:

        Kyllähän jotkut väittää että videokameralla saisi taltioitua. Tiedäpä tuon totuusarvosta sitten... En usko itse ainakaan ennen kuin näen :)

        monta kuukautta vierähti ja päätin kokeilla uudestaan asentaa tätä ohjelmaa, kun viimeksi ei onnistunut. nytkin monta kertaa kokeilin eikä suostunut rueta asentamaan, kokelin uudestaan ja uudestaan kunnes vihdoin sain sen asennetuksi.
        kiitos.

        pitänee kokeilla tätä ohjelmaa.
        tästä tuli mieleeni kirja, joka kertoo astraaliprojektiosta, erään miehen omia kokemuksia ja siinä mainittiin lopussa, että on kehitetty jotain ääni juttuja, jolla kaikki voisivat opetella irtautumaan kehostaan. tämä on sitten varmaan sen kaltainen laite. kirja oli mielenkiintoinen, suosittelen. sen nimi oli mahtava matka-Monroe, Robert A.


      • Marko0li0
        kala kirjoitti:

        monta kuukautta vierähti ja päätin kokeilla uudestaan asentaa tätä ohjelmaa, kun viimeksi ei onnistunut. nytkin monta kertaa kokeilin eikä suostunut rueta asentamaan, kokelin uudestaan ja uudestaan kunnes vihdoin sain sen asennetuksi.
        kiitos.

        pitänee kokeilla tätä ohjelmaa.
        tästä tuli mieleeni kirja, joka kertoo astraaliprojektiosta, erään miehen omia kokemuksia ja siinä mainittiin lopussa, että on kehitetty jotain ääni juttuja, jolla kaikki voisivat opetella irtautumaan kehostaan. tämä on sitten varmaan sen kaltainen laite. kirja oli mielenkiintoinen, suosittelen. sen nimi oli mahtava matka-Monroe, Robert A.

        Mutta nyt en enää oikein olekaan sitten varma että tulisiko tätä hommaa edes tehdä vai ei.... Epäilyttää. Olen lukuisia kertoja onnistunut näkemään tosin selkounia mitkä voivat olla hyvin samankaltaisia OBEnkin kanssa...

        http://jaskanpauhu.pas2.org


      • Univeikkoilija
        Marko0li0 kirjoitti:

        Mutta nyt en enää oikein olekaan sitten varma että tulisiko tätä hommaa edes tehdä vai ei.... Epäilyttää. Olen lukuisia kertoja onnistunut näkemään tosin selkounia mitkä voivat olla hyvin samankaltaisia OBEnkin kanssa...

        http://jaskanpauhu.pas2.org

        Leijuin vähän satunnaisesti kun en hallinnut leijumista, mutta leijuin läpi seinien ja unessa minä tarkkailin jotakin porukkaa ja semmosta samalla kun lentelin läpi seinien seuraten niitä. No en hallinnut oikein untakaan siinä joten suurinosa tapahtui tahtomattani.


    • Ra-

      Moips. Onko kukaan meditoinut oben aikana? Tuosta kiinostaisi saada lisätietoa:)

      • Meritoija Meditoija

        Eikö muutes mielen rauhoittaminen ole eräänlainen meditointi, eli kun obessa niinsanotusti yritetään ensin katkaista yhteys kehoon ja sitä kautta avata portti ulos kehosta jollain tavalla. No, itse tulkitsen että obeen yrittäminen on eräänlaista meditointia, että vaikka ei pääsekkään obeilemaan niin on kuitenkin meditoinut. :)


    • Jänöpupu
    • Pumppaaja.24

      Bumped up back to first.

    • entäs näin?

      Obessa voi siis tehdä mitä haluaa. Obessa matkataan ajatuksenvoimalla ja kommunikoidaan ajatuksenvoimalla.. eli obe = (on yhtä kuin) ajatusta. Obe on siis mielikuvituksen tuotetta. Jos pidätte siitä, saatte siitä elämyksiä yms. niin jatkakaa toki. Itsekkin haluaisin kokea oben mutta olen skeptinen ja aika varma että se ei minulta onnistu. Nään (muistettavia) uniakin vain pari kolme vuodessa. Te (esim. ketjun aloittaja) jotka obea harjoitatte niin kokeilkaas käydä esim. kaverin luona. Sen pitäisi olla helppoa kun tiedätte jo etukäteen miltä hänen asunto näyttää jne. Seuraavana päivänä voitte sitten kysyä että "Eikö olekkin totta että pilkoit porkkanoita lihakeittoosi eilen?". Varokaa ettette hae tarkoituksella itsenne kannalta helposti positiivisia vastauksia. Kuten sanoin, ilmiö on mielenkiintoinen ja en halua lannistaa ketään. Haluan uskoa siihen mutta kyllähän tämmöinen "kaikki on mahdollista kunhan ajattelet" pistää epäilemään. Laittakaa lisää kokemuksianne.

      • Marko0li0

        Pitkästä aikaa hei!

        Sitten vuoden 2007 toukokuun on tämän asian tiimoilta tapahtunut melko paljon. Kerron nyt vähän uusia tuntemuksiani. Ensinnäkin taidan joutua perumaan aiemmat varoitteluni tuolla ylempänä. Mielestäni voit harrastaa meditaatiota ja "obeilua" ihan vapaasti kunhan vain ymmärrät että mikään eikä kukaan voi sinua vahingoittaa loppujen lopuksi. Meditaatio on parhaimmillaan rauhoittavan syvä kokemus ja sen edut moninaiset ja sen avulla onnistut tulemaan paremmin tietoiseksi myös unessa (ja myös todennäköisesti obessa).

        Toisekseen obe = selkouni - ainakin jossain mielessä. Tietoisuus on vain vielä kirkkaampi ja reaalimpi kun todella olet sitten siinä tilassa jossa havaitset ihan tämän reaalimaailman ikäänkuin "sinisen verhon" lävitse. Selkouneen on kuitenkin helpompaa päästä ja siinä on helpompi olla ja ainoa asia mitä siinä ei ole, on reaalimaailma - johon kyllä ilmeisesti selkounenkin voi silti kääntää halutessaan.

        Mitä tulee kaverin luona käymiseen, testattu on ja melkeinpä poikkeuksetta kyse on kuitenkin aina sinun luomastasi kuvasta eikä siitä todellisesta ympäristöstä. Harjoituksen avulla lienee tätäkin voi harjaannuttaa. Niin ja uni ja todellisuus myös sekoittuvat hyvin herkästi toisiinsa.


      • Obe666obe555
        Marko0li0 kirjoitti:

        Pitkästä aikaa hei!

        Sitten vuoden 2007 toukokuun on tämän asian tiimoilta tapahtunut melko paljon. Kerron nyt vähän uusia tuntemuksiani. Ensinnäkin taidan joutua perumaan aiemmat varoitteluni tuolla ylempänä. Mielestäni voit harrastaa meditaatiota ja "obeilua" ihan vapaasti kunhan vain ymmärrät että mikään eikä kukaan voi sinua vahingoittaa loppujen lopuksi. Meditaatio on parhaimmillaan rauhoittavan syvä kokemus ja sen edut moninaiset ja sen avulla onnistut tulemaan paremmin tietoiseksi myös unessa (ja myös todennäköisesti obessa).

        Toisekseen obe = selkouni - ainakin jossain mielessä. Tietoisuus on vain vielä kirkkaampi ja reaalimpi kun todella olet sitten siinä tilassa jossa havaitset ihan tämän reaalimaailman ikäänkuin "sinisen verhon" lävitse. Selkouneen on kuitenkin helpompaa päästä ja siinä on helpompi olla ja ainoa asia mitä siinä ei ole, on reaalimaailma - johon kyllä ilmeisesti selkounenkin voi silti kääntää halutessaan.

        Mitä tulee kaverin luona käymiseen, testattu on ja melkeinpä poikkeuksetta kyse on kuitenkin aina sinun luomastasi kuvasta eikä siitä todellisesta ympäristöstä. Harjoituksen avulla lienee tätäkin voi harjaannuttaa. Niin ja uni ja todellisuus myös sekoittuvat hyvin herkästi toisiinsa.

        Obe on out of body experience eli ulkona kehosta. Kun sä irtaudut kehosta, sä olet hereillä, muuten se menee Lucid Dreaming piikkiin jos nukut tämän tapahtuessa. Sä vaan pomppaat irti ja se on siinä, niin ja hereillä jotta se voidaan merkitä "ulkona kehosta" eli obeksi.

        Ja selkouni englanniksi - Lucid Dreaming.

        Joskus käy niinkin että tietämättömänä hyppää ulos kehosta kun meni tavalliseen tapaan nukkumaan. Kuitenkin tuossa tapauksessa sitä on vaikea tietää oliko obe vaiko lucid dreaming, koska vain hereillä ollessa irtautuminen antaa paremmin merkkiä että tuliko obe vai ei, koska nukkuessa taas se on helpompi merkitä Lucid Dreamiksi koska silloin "ei olla hereillä". Obetuksessa ollaan hereillä alusta lähtien kun taas Lucid Dreamingissa nukutaan mutta "selkounta".


      • Marko0li0
        Obe666obe555 kirjoitti:

        Obe on out of body experience eli ulkona kehosta. Kun sä irtaudut kehosta, sä olet hereillä, muuten se menee Lucid Dreaming piikkiin jos nukut tämän tapahtuessa. Sä vaan pomppaat irti ja se on siinä, niin ja hereillä jotta se voidaan merkitä "ulkona kehosta" eli obeksi.

        Ja selkouni englanniksi - Lucid Dreaming.

        Joskus käy niinkin että tietämättömänä hyppää ulos kehosta kun meni tavalliseen tapaan nukkumaan. Kuitenkin tuossa tapauksessa sitä on vaikea tietää oliko obe vaiko lucid dreaming, koska vain hereillä ollessa irtautuminen antaa paremmin merkkiä että tuliko obe vai ei, koska nukkuessa taas se on helpompi merkitä Lucid Dreamiksi koska silloin "ei olla hereillä". Obetuksessa ollaan hereillä alusta lähtien kun taas Lucid Dreamingissa nukutaan mutta "selkounta".

        ..On kova kädenvääntö käyty mm astral pulsen foorumilla. Miten siinä tapauksessa luokittelisit ne selkounet, jotka eivät ole yhtä selkeitä kuin puhdas energiakeho vaan jonkinlainen välimuoto tästä tajunnan ollessa kuitenkin lähes samaa tasoa ja irtautumisen tapahtuvan ihan samalla tavalla?


    • Jani Lassila

      Kirjoittamani suomenkieliset ohjeet löytyvät S24:n Rajatieto-osion parapsykologia-ryhmästä.

    • Anonyymi

      Näin viime yönä erikoisen unen joka voisi olla jossain lucid / astraaliprojektion välimaastossa.
      Unessa liikuin kaverin kanssa kohti auton parkkipaikkaa. Välissä oli iso lumikumpare jonka yli päätin hypätä. Noh, hypääminen onnistui ja loppumatkan levitoinkin kykyä ihmetellen autolle. Kaveri ei jostain syystä yhtäkkistä kykyä ihmetellyt eikä ymmärtänyt. Itse olin täysin tohkeissani "että leijun! kokeille miten helposti pystyy kieputtamaan!" Kaveri testasi ja lopulta pyysin lopettamaan ja käännyin jonkilaisen istumasentoon. Uni oli selkeä mutten ollut lucid tilassa.
      Nyt alkoi mielenkiintoisin vaihe. Melkein samantien tunsin yläselästä "nousevan värähtelevän energia kartion" kohti päätä. Hämmentä kohina vaimeni ja mieli muuttui täysin koherentiksi kuin olisin muuttunut täysin läsnä olevaksi tarkkailijaksi. Ympäristö suli täyisin ja muuttui lennosta makuuhuoneeksi. Kaverin naama deformasi valkoiseksi hieman epämuodotuneen näköiseksi alieniksi. Huomasin olennon ja tunsin vain sanoin kuvaamatonta rakkautta mikä lattoi suorastaan kyyneleet virtaamaan. Häkellyin ja ajattelin että nyt hallusioin todella pahasti ja äsken auton viereen jäänyt kavereni varmaan ihmettelee miksi tuijotan ja itken itsekseni. Luulin olevani unessa edellisestä unesta. Päätin herättää itseni ja lähteä autolla kotiin. Noh, heräsin tietysi omasta sängystä aikamoisen wtf olon kanssa.

      • Anonyymi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18202185/kehosta-irtautumisen-kokemukset--astraalimaailma--varoitus-
        Kehosta irtautumisen kokemukset. Astraalimaailma.

        Tämä on VAROITUS, jos meillä ei ole niin selkeää henkistä päämäärää ja jätämme tämän kehon vain mielenkiinnon vuoksi, voimme joutua vaikeaan tilanteeseen.

        Jos ei ole kyse fyysisestä kehosta irtautumisen kokemuksista, esimerkiksi kliinisen kuoleman hetkellä jne., vaan siitä, että jotkut ihmiset haluavat saada näitä kokemuksia ilman mitään syytä, eli he tekevät sen tietoisesti.


        Astraalimaailma.

        Tämä on tietynlainen sfääri, ei fyysinen tila, vaan ajatuksen tila. Tosin hienojakoinen keho voi olla myös fyysisessä tilassa, mutta ilman fyysistä kehoa. Tämän vuoksi se ei havaitse tätä fyysistä tilaa niin kuin fyysisen kehon muodostaman prisman läpi, vaan uusilla väreillä ja uusilla äänillä.


      • Anonyymi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18202185/kehosta-irtautumisen-kokemukset--astraalimaailma--varoitus-


        Fyysisestä kehosta irtautumisen kokemus on taattu kenelle tahansa ihmiselle, ainakin elämän lopussa varmasti. Niille ihmisille, jotka harjoittavat kaikkia näitä asioita elämänsä aikana saadakseen mystisiä kokemuksia, pitäisi antaa varoituksia siitä, että myös hienojakoinen maailma on maailma, jolla on omat lakinsa ja erityispiirteensä, ja siksi on parempi olla sekaantumatta siihen.

        Kun olemme fyysisessä kehossa, olemme siinä luultavasti syystä. Meidän on selvitettävä kohtalomme, karmamme täällä henkisyyteen suuntautuen. Jos luulemme olevamme luontoa tai Jumalaa fiksumpia ja päätämme kulkea hienojakoisessa maailmassa joidenkin ... kautta, vaikka nämä asiat eivät ole kovin suositeltavia, otamme suuren riskin.

        Tämä on VAROITUS, jos meillä ei ole niin selkeää henkistä päämäärää ja jätämme tämän kehon vain mielenkiinnon vuoksi, voimme joutua vaikeaan tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Jos ei uskalla obea, on mahdollista matkustaa selkounissa ja muut selvätietotekniikat. Kunhan erottaa todellisuuden ja luulot toisistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe