Koskettanee myös Sipoota...
http://www.eva.fi/index.php?m=3&subm=2&action=1&id=69
Helsinki - tulevaisuuden kaupunki
6
897
Vastaukset
- Sibbo född
Kyllähän kirjoituksessa perää on. Nyt ei pidä olla nyrkit pystyssä, että ei metriäkään Sipoota Helsingille.
Neuvottelutaitoa tarvitaan. Ei koskaan tule toteutumaan ne Sipoon uudet suunnitelmat mitä kaavailtu on, joten on yhteisymmärryksessä sovittava kipeätkin asiat. Helsingillä on resursseja joita Sipoolla ei ole, eikä näillä näkymin tule.
Sipoo ei missään nimessä voi pysyä tyhjänä aukkona täällä tiheästi asutetussa etelässä.- ei ole
Nyrkithän se on pystyyn nostanut Helsinki eikä Sipoo. Ei tule koskaan toteutumaan nekään suunnitelmat joita Helsinki on kaavaillut. Paskapuhetta ettei resursseja olisi. Kukahan niin väittää että Sipoo pysyisi tyhjänä aukkona. Korpisenkin mukaan Sipooseen rakennetaan satulinnamaisia omakotitaloja.
- vielä halutumpi
Tuo opus on lähinnä kissanhännännostoa, ihmettelen miksi EVA antaa nimensä moisen lehtisen kanteen.
- tyrmäys
Sipoo vastaan Vanhanen Vapaavuori Kiviniemi Rihtniemi Pajunen Korpinen EVA = Laitetaanko Sipoo palana vai viipaleina? Piste.
- parhain päin
Kerta klönttinä parempi.
- se näkee
Neuvostoliittokin pani pisteen Karjalan kuulumiselle Suomeen, mutta Viro itsenäistyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241649
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038