halvimmat lennot Israeliin?

kurt-truk

Tarkoituksena olisi matkustaa Israeliin kesäkuussa tai aivan heinäkuun alussa. Olen opiskelija ja budjetti on aika tiukka. Majoituksen ja liikkumisen Israelissa saan hoidettua siellä asuvan sukulaisen avulla.

Kysynkin vinkkejä lentoihin. Aiemmin olen matkustanut perheen kanssa Toiviomatkojen lennoilla, mutta näyttävät olevan minun kukkarolleni hieman liian kalliita. (Olisi toki erittäin varma ja luotettava valinta.)

Netistä löysin mm. Seuraavia matkatoimistoja jotka järjestävät lentoja: Seat 24, Travel Partner, Travel Start, Super Saver. Näiden hinnat noin 400€. Jokaisella matkatoimistolla näyttää kuitenkin olevan monia lisämaksuja valittavana varmistukseksi. Kannattaako näitä lisämaksuja valita.

Vaihtoehtoja valtavasti, onko joku huomannut eroja lentoyhtioiden välillä tai matkatoimistojen. Itse olen huomannut vain sen että on halvempi ostaa menopaluu kuin erikseen meno ja paluu.

Tässä tuli paljon kysymyksiä. Kiitän vastauksista.

13

7310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shade

Itse käytän lentolippujen hintojen vertailuun sivua www.vertaa.fi. Tuo mainitsemasi 400€ menopaluusta kuulostaa aika kohtuulliselta, suunnilleen samalla rahalla olen itse matkustanut Israeliin useana vuonna. Lippujen ostossa kannattaa vaan olla ajoissa liikkeellä, koska nousevat, mitä lähenpänä lähtöpäivä on.
      Olen aina ostanut lippuni netistä enkä koskaan ole ottanut toimistojen tarjoamia lisäpalveluita. Matkavakuutukseni korvaa sairastumisesen aiheuttamat peruutukset enkä ole kokenut tarpeelliseksi ottaa heidän tarjoamiaan muitakaan palveluita.
      Lentoyhtiöissä en juurikaan ole huomannut eroja. Halvimmat lennot olen saanut Malevilta ja tietty, jos on valmis pitkään vaihtoaikaan, niin se on usein huomioitu hinnassa.
      Mukavaa reisuua sulle! =)

• kävin

Israelissa. Liput seat24, Prahassa vaihto, mennessä odotusta 6 tuntia, tullessa vähemmän.
      Liput kenttäveroineen 342 euroa.
      Hinta vaihteli päivittäin ja kun toisen kerran oli yllämainittu, varasin. Nyt en ole seurannut hintoja.
      Onnellista matkaa!

• Rachel1

Air Balticilla on halpoja lentoja Israeliin. Tilasin kaks aikuista ja kaks lasta yhteishintaan kesäkuulle 1108 euroa.
      Voit laittaa haun esim. Töölön matkatoimiston tai super saverin kautta kyseiselle lentoyhtiölle. Koneen vaihtoaika on pieni n. kaksi tuntia ja lennot Riikan kautta.

• Mimimi

Itse olen aina varannut suoraan lentoyhtiöltä, kannattaa tsekata ainakin KLM:n, Malévin ja Austrian Airlinesin nettisivut. Perhettäni oli juuri käymässä Israelissa ja Malévilla oli edullisin hinta. Matkapäivät vaikuttavat hintaan hurjasti, eli kannattaa kokeilla erilaisia päivävaihtoehtoja.

Menopaluu on _aina_ halvempi, yhdensuuntainen lippu voi olla jopa kalliimpi.

• matkaa varatessa...

Kiitos avusta. Olenkin etsiskellyt lentoja parikymmentä tuntia. Näyttää siltä, että varaan Malevilta. Inhottavaa tässä lentojen varaamisessa on, että yleensä näytetään vain veroton hinta. Malevilla lukee etusivulla: hinnat listattuna alla sisältävät kaikki verot ym. Todellisuudessa eivät sisälläkkään.

• kurt-truk

Kiitos avusta. Olenkin etsiskellyt lentoja parikymmentä tuntia. Näyttää siltä, että varaan Malevilta. Inhottavaa tässä lentojen varaamisessa on, että yleensä näytetään vain veroton hinta. Malevilla lukee etusivulla: hinnat listattuna alla sisältävät kaikki verot ym. Todellisuudessa eivät sisälläkkään.

• Verottomia jne

Ihan totta, harmillinen takapakki aina toi lisämaksu, mitä sivuilla ei kerrota ennenkuin varaa. Ainakin T-matkoilla kerrotaan aina kokonaishinta eikä tarvi ite etsiä pariakymmentä tuntia lentoja kun ne tekee sen työn.

• Mimimi

Kokonaishinnan saa näkyviin kun menee nettisivujen varaustoiminnossa ihan loppuun asti, siis luottokortien tietojen antoa lukuunottamatta. Lopullista varausta palvelu ei tee ennenkuin lippu on maksettu, joten vaaraa tyhjän maksamisesta ei ole vaikka niin pitkälle klikkaileekin.

• sabra
    • vakikokävijä

Ensi kerran kun matkustan Israeliin meinaan tehdä sen Huhtikuun alussa alkavalla lentoyhtiö Norweigen Air. Meno-palu Osloon on 79 euroa ja sieltä aika halpaa eteenpäin. Mene heidän sivuilleen ja katso. Suoria lentoja ei taida muut täältä lentää kui n Toiviomatkat ja hinta tuntuu olevan aina siinä 500 euron molemmin puolin vaikka ei käytä hotellia

• vakiokävijä

Lisätselvitys. Siis tuo 79 euroa on HKI-Oslo-HKI. Sorry lipsus. Katsoin juuri Baltic Airin hintaa esim maaliskuun lopusta huhtikuun loppuun niin Riikan kautta oli alle 300 ekee

• SuruinenNyt
        vakiokävijä kirjoitti:

Lisätselvitys. Siis tuo 79 euroa on HKI-Oslo-HKI. Sorry lipsus. Katsoin juuri Baltic Airin hintaa esim maaliskuun lopusta huhtikuun loppuun niin Riikan kautta oli alle 300 ekee

http://www.expedia.com/
        saimme tuolta 307e lipun hinnaksi heinäkuussa.Finnairin lento Bukarestiin ja jatko El Alin koneella.Em hinta tuli tosin vain tietyille päiville.Muut hinnat n 400e esim Malev. Kannattaa kuitenkisn tsekata em sivustoa.Hinnat dollareina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe