saako luottotiedoton kytkypuhelimen/liitymän ihan samalla tavalla kuin muutkin asiat paremminhoitaneet?????
kytkyy kytkyy
3
1651
Vastaukset
- luottotiedot_ok
Kyllähän se liike antaa kytkypaketin ehkä, mutta itse operaattori saattaa vaatia sinulta takuumaksua paketista.
- asiakastieto
Mun mielestä jos luottohäiriö on muusta ku puhelinpalvelusta, niin operaattorin on aukaistava se liittymä takuumaksua vastaan, mutta mikää ei pakota edes takuumaksua vastaan antamaan liittymää kytkynä edes panttia vastaan. Puhelinliittymä on välttämättömämpi kuin kytkyliittymä!
Mut jos itse sotkee asiat, nii oma vika.
- Kytkytin
Jos luottotiedot eivät ole ok, niin uuden kytkypuhelimen ja liittymän saa tosiaan maksamalla vakuusmaksun (molemmista, melko kallista). Jos sinulla kuitenkin on jo perinteinen liittymä ja haluat vain vaihtaa sen liittymätyypin paketiksi, on mahdollista, ettei vakuusmaksuja vaadita. Jos vakuusmaksut kuitenkin määräytyvät, saat puhelimen vasta maksettuasi ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749