saako luottotiedoton kytkypuhelimen/liitymän ihan samalla tavalla kuin muutkin asiat paremminhoitaneet?????
kytkyy kytkyy
3
1664
Vastaukset
- luottotiedot_ok
Kyllähän se liike antaa kytkypaketin ehkä, mutta itse operaattori saattaa vaatia sinulta takuumaksua paketista.
- asiakastieto
Mun mielestä jos luottohäiriö on muusta ku puhelinpalvelusta, niin operaattorin on aukaistava se liittymä takuumaksua vastaan, mutta mikää ei pakota edes takuumaksua vastaan antamaan liittymää kytkynä edes panttia vastaan. Puhelinliittymä on välttämättömämpi kuin kytkyliittymä!
Mut jos itse sotkee asiat, nii oma vika.
- Kytkytin
Jos luottotiedot eivät ole ok, niin uuden kytkypuhelimen ja liittymän saa tosiaan maksamalla vakuusmaksun (molemmista, melko kallista). Jos sinulla kuitenkin on jo perinteinen liittymä ja haluat vain vaihtaa sen liittymätyypin paketiksi, on mahdollista, ettei vakuusmaksuja vaadita. Jos vakuusmaksut kuitenkin määräytyvät, saat puhelimen vasta maksettuasi ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599658K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1675422Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555055PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *624721- 1822204
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112145Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991766- 881488
- 151135
- 411083