Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ten7

jounasse

Onko tommone ten7 luotettava merkki? Paljonko kulkee ja minkä maalainen?

15

3790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      99% varmuudella hyvin epäluotettava merkki, kulkee todella nuhaisesti, varmaan kiinalainen 70-luvun pyörästä tehty heikko kopio.

      • Tumppi-82

        Löysin googlelle maahantuojan sivun. Kyllä ten7 näyttää paremmalta kuin Samurait/fudet. Ja tohon näköjään löytyy lisävarusteena jopa kireämpiä nokkia, sekä kunnon alusta.
        Alustan hinta vain oli aika kova. Mutta niiden kanssa varmaan kiva peli minicrossi radallakin.


      • jounasse
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Löysin googlelle maahantuojan sivun. Kyllä ten7 näyttää paremmalta kuin Samurait/fudet. Ja tohon näköjään löytyy lisävarusteena jopa kireämpiä nokkia, sekä kunnon alusta.
        Alustan hinta vain oli aika kova. Mutta niiden kanssa varmaan kiva peli minicrossi radallakin.

        Kuinkas nopea toi on? Laittakaahan muutakin tietoa ten7 minicrossista..


      • Tumppi-82
        jounasse kirjoitti:

        Kuinkas nopea toi on? Laittakaahan muutakin tietoa ten7 minicrossista..

        Jos tärkein ominaisuus on huippunopeus niin crossi-pyörä on tyyppinä täysin väärä.
        Silloin pitää hommata ihan puhdas katupyörä.
        Crossin huippunopeus ei juurikaan vaikuta kierrosaikojen nopeuteen, eniten vaikuttaa toimiva kokonaisuus(alusta, renkaat, moottori) sekä kuski.

        Jokatpauksessa huiput lienevät ~70km/h. joka on aivan tarpeeksi. Ellei rataa ole juuri lanattu niin harvoin tarvii lujempaa kulkea.


      • jounassec
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Jos tärkein ominaisuus on huippunopeus niin crossi-pyörä on tyyppinä täysin väärä.
        Silloin pitää hommata ihan puhdas katupyörä.
        Crossin huippunopeus ei juurikaan vaikuta kierrosaikojen nopeuteen, eniten vaikuttaa toimiva kokonaisuus(alusta, renkaat, moottori) sekä kuski.

        Jokatpauksessa huiput lienevät ~70km/h. joka on aivan tarpeeksi. Ellei rataa ole juuri lanattu niin harvoin tarvii lujempaa kulkea.

        Nii, onha se kiihtyvyys parempi kuin nopeus, mutta olen kohta 13 vuotta enkä aja radoilla vaan montuilla ja metsäteillä joissa on pitkiä suoria.. Mulla on nyt Yamaha yz 80 jossa huiput noin 120 ja niillä teillä pääsee niin kovaa.. En viittis mitää puolet hitaampaa pyörää ostaa.


      • Tumppi-82
        jounassec kirjoitti:

        Nii, onha se kiihtyvyys parempi kuin nopeus, mutta olen kohta 13 vuotta enkä aja radoilla vaan montuilla ja metsäteillä joissa on pitkiä suoria.. Mulla on nyt Yamaha yz 80 jossa huiput noin 120 ja niillä teillä pääsee niin kovaa.. En viittis mitää puolet hitaampaa pyörää ostaa.

        Itse pitäisin YZ:n, Jammu on kuitenkin ~2kertaa tehokkaampi kuin tuo ihme vehje. Ja se teho-ero varmasti näkyy kiihtyvyydessä ja huipuissa.


      • jounasse
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Itse pitäisin YZ:n, Jammu on kuitenkin ~2kertaa tehokkaampi kuin tuo ihme vehje. Ja se teho-ero varmasti näkyy kiihtyvyydessä ja huipuissa.

        Niihän tää on muuten hyvä pyörä mut niin vanha ja ruma.. vm 92. Tää pitää niin kovaa ääntä et naapurit häiriintyy ku asun taajama-alueella ja piha on pieni. ajattelin crossikoulun jälkee vaihtaa pienempää pyörää


      • tenseven
        jounasse kirjoitti:

        Niihän tää on muuten hyvä pyörä mut niin vanha ja ruma.. vm 92. Tää pitää niin kovaa ääntä et naapurit häiriintyy ku asun taajama-alueella ja piha on pieni. ajattelin crossikoulun jälkee vaihtaa pienempää pyörää

        Veikkaampa että äänen puolesta kannattaa pysyä vanhassa. Tuo Ten7 on todella kovaääninen(vaikkakin hivelee korvia, muhkeat nelarin äänet). Huippunopeuden takia ei miniä kannata ostaa, vääntöä on kyllä tosi kivasti ja hauskuus aivan eri luokkaa.. Ten7 vs. Thumbstar, ei käytännössä mitään eroa, pitkälti samat osat. Kunhan et sekaannu halpis kiinakopioihin, niin nopeus on kuskista kiinni(ja tietty renkaista/säädöistä).


      • Anonyymi

        No en nyt sanoisi minulla on ten7 minicross 120cc ja on erittäin luotettava jaksaa vääntää kulkee kovaa ja on erittäin komiat äänet. Ja twn7 on paljon parempi kun thumpstar minulla oli enne thumpstar ja koeajoin ten7 ja huomasin huomattavan jotin päätin myydä thumpstaarin ja ostaa ten7 ja oli muuten erittäin hyvä päätös!


    • No se

      mitä järkeä joka merkille teä uus topic. eikö se jos samassa kysysi paljo: ten 7 , pitpro ym kulkee

    • joku tyyppi

      minkä maalane toi ten 7 on?

    • Anonyymi

      Minulla on ten7 minicross on luotetyava peli amerikkalainen kestää hyvin ja jaksaa vääntää

    • Tietääks kukaa jotai hyvää kaasarii ten7 kelasin 24mm

    • Ja hyvät välit siihen mul on nyt 16 ja 41

    • Mul on ycf johon on vaihettu ten7 iskarit tosihyvät ollu ite tykkään ja vääntöä riittää🤩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe