asiakaspalvelukokemuksia!?!

...

Kertokaahan niin hyvistä kuin huonoistakin kokemuksista,miten teitä on palveltu jossain tietyssä tilanteessa.Teen esitelmää asiakaspalvelusta ja nyt kiinostaisi ihmisten omakohtaiset kokemukset saaduista palveluista ja niiden laadusta!Kiitos :)

27

12588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutteet

näkyy kesäaikaan erittäin hyvin, se ei tietenkään ole kesätyöntekijän vika, vaan kaikkialla ei opasteta tehtäviin tarpeeksi.
      joissakin kaupoissa kassat eivät tervehdi ollenkaan, mikä on aika noloa yritykselle ja asiakkaalle/alentavaa.

itse asiakaspalvelijana koen myös asiakkaan tökerön käytöksen ( ei tervehdystä, ei sanaakaan kysyttäessä saako olla muuta vaan suora tokaisu paljonkos nämä nyt sitten maksaa) loukkaavana.
      mutta..minähän olen vain myyjä, joka ei ole oikeasti edes ihminen vaan kassakoneen jatke.

• juu minäkin olen

välillä tuntenut, että en ole ihminen laisinkaan.

Joskus kun pinna palaa, teen sen! Viskaan asiakkaalle antaessani vaihtorahat tiskille, samallalailla kuin asiakas heittää maksaessaan rahansa liukuhihnalle! Ja heitänpä ne rahat vielä myöskin liukuhihnalle!!!

Grrrr....

• häär
        juu minäkin olen kirjoitti:

välillä tuntenut, että en ole ihminen laisinkaan.

Joskus kun pinna palaa, teen sen! Viskaan asiakkaalle antaessani vaihtorahat tiskille, samallalailla kuin asiakas heittää maksaessaan rahansa liukuhihnalle! Ja heitänpä ne rahat vielä myöskin liukuhihnalle!!!

Grrrr....

jos ei asiakas kiitä eikä muutenkaan vastaa mitenkään niin hiljenen myös minä..voi sitä mykkänäkin sen homman hoitaa..ja sitte taas reippasti hymy huulille kun on seuraavan vuoro..

• kkkkk

Käytän jokapäivä n.4 eri bussia. ja aina sanon kuljettajalle hei! saan tervehdyksen itse ehkä parikertaa viikossa! joten onko hieman noloa että näikin asiakaspalvelussa ei tervehditä.
        ymmärrän että ihmisä tulee satoja päivässä kyytiin mutta silloin ei pitäisi valita kyseistä ammattia. on kuljettajia jotka eivät edes katso etuoveenpäin kun sieltä tulee matkustaja sisään!

• Luukun täti

Pääsääntöisesti asiakas tulee palvelluksi niin kuin itse haluaa palveltavan: juro käytös ilman tervehtimistä saa aikaan vastareaktion (vaikka ei pitäisi) "ja sinullehan en hyvää huomenta toivota!". Kääntäen: asiakas tulee luukulle, toivottaa iloisesti hyvät päivät, esittää asiansa jotakuinkin johdonmukaisesti, hymyilee, toivottaa hyvät päivän jatkot jne. saa myös asiakkaan palvelijan hyvälle mielelle. (Jos ei ollu jo tätä ennen.) Olen itse asiakaspalvelussa, jossa asiakas saa joskus kuulla itselle ei-niin mieluisia asioita, ja siitäkös saa kuulla! Asiakkaan omasta tössimisestä johtuvia syitä syydetään virkailijan niskaan, ärjytään, uhataan ottaa yhteyttä esimieheen (siitä vaan, laki on mun puolella), ollaan kännissä/huumeissa ja sitten ei kestetä sitä, jos joku ei mee sun mielenpinttymän mukaan.. Vastapainoksi ihania ovat asiakkaat, jotka tuovat kukkia/suklaata koska ovat saaneet niin hyvää palvelua. Jostain kumman syystä asiakkaat mieltävät meidät joksikin epäolennoiksi, joille voi vyöryttää kaikki omat traumansa. Ihan kuin se pleksi siinä välissä jotenkin erottelisi niin, että me emme olekaan ihmisiä! Ethän sä voi syyttää muita ihmisiä siitä, että sulla ei o tarpeeks rahaa/ lapset on rasittavia/ koira pissas untuvatäkille/ auto prakaa/ mummo sekoilee jne! Kai ihmiset tarvii jonkun yleisen valitusfoorumin, ja se asiakaspalvelija on ainoa joka kuuntelee. Pakosta.

• Kenkäkaupan myyjä

Yleisesti ottaen huonoa palvelua on se, että ei huomioida asiakasta kun hän tulee liikkeeseen. Pieni nyökkäys, tervehdys, hei! Heippa! riittää alkuun. Tämän jälkeen on kiva, kun tullaan kysymään, että voiko auttaa, onko minusta apua jne. Jatko riippuu sitten siitä, tarviiko asiakas apua vai ei.

• turhaan

Ajattele, sinä menet kassalle jossa kyllä huudetaa MOOOI mutta ei katsota silmiin, vaan heitellään tavaraa vinksinvonksin ja suorastaan repäistään seteli sun kädestäsi.
        Turha kassaneidin on kyllä änkyttää jotain vastavuoroisuudesta, että asiakas saa ihan mitä tilaa omalla käytöksellään.
        Hyvä tilanne lähtee siitä että on katsekontakti toiseen, jos asiakas siinä sitten ärhentelee, niin antaa sitten palaa.

• vanha fakta
        turhaan kirjoitti:

Ajattele, sinä menet kassalle jossa kyllä huudetaa MOOOI mutta ei katsota silmiin, vaan heitellään tavaraa vinksinvonksin ja suorastaan repäistään seteli sun kädestäsi.
        Turha kassaneidin on kyllä änkyttää jotain vastavuoroisuudesta, että asiakas saa ihan mitä tilaa omalla käytöksellään.
        Hyvä tilanne lähtee siitä että on katsekontakti toiseen, jos asiakas siinä sitten ärhentelee, niin antaa sitten palaa.

jos asiakas on tympeä ja ei tervehdi on vastareaktio ikävä kyllä usein samanlainen.
        Jos asiakas taas on ystävällinen, kohtelias ja tervehtii on palvelukin kivempaa ja hymy herkässä :)

Mutta kyllä mun mielestä asiakaspalvelussa pitäisi osata asennoitua niin että on kohtelias itse vaikka asiakas olisi millainen v.... sillä työssä et edusta vain itseäisi vaan koko yritystä.

• kuten vilkkuvalo
        vanha fakta kirjoitti:

jos asiakas on tympeä ja ei tervehdi on vastareaktio ikävä kyllä usein samanlainen.
        Jos asiakas taas on ystävällinen, kohtelias ja tervehtii on palvelukin kivempaa ja hymy herkässä :)

Mutta kyllä mun mielestä asiakaspalvelussa pitäisi osata asennoitua niin että on kohtelias itse vaikka asiakas olisi millainen v.... sillä työssä et edusta vain itseäisi vaan koko yritystä.

kun olet päässyt autokoulusta, unohtuu heti sääntöjä.
        Sama tässäkin, koulutuksen jälkeen olet intoa täynnä, mutta valitettavasti arki karistaa nämä niinsanotut työn hienoudet taivaan tuuliin.

Minusta tuntuu että pienemmissä myymälöissä ollaan kohteliaampia.
        Kun asiakkaatkin tulevat tutuiksi.

• arska
        vanha fakta kirjoitti:

olet oikeassa hymyyn yleensä vastataan paitsi saarenkylän yrityksessä jossa puretaan vihat asiakkaisiin siitähän ko firma on saanut lisänimen
        hullunlehmän liike olen kuullut muiltakin samallaisia kauhutarinoita ko myyjästä

• RMA

Olen 42v nainen.Auton vaihto tuli perheessä ajankohtaiseksi ja koska itse ajan paljon enemmän kuin mieheni niin auton vaihto on ollut useinmiten minun päätettävissäni.Löysin aivan hakemani yhdestä liikkeestä.Merkki, malli, kilometrit ja hinta kohdillaan.. Miesmyyjä tuli paikalle ja ensimmäiset sanat olivat : ""eikös olekin makean värinen, sehän on teille naisille tärkeintä.. "Eipä ole minulle" vastasin ja vaihdoin liikettä..Ja ostin auton todella ystäälliseltä ja asiantuntevalta naismyyjältä.

• arska

olin rovaniemellä essolla ns hullunlehmän asemalla maksamassa pensaostosta kun edessä olevaa rouvaa alkoi itse hullulehmä haukkua takana paskaapuhuvaksi
      sekä toivotti ettei ole ikinä takaisin tulemista. olin järkyttynyt vaikka olenkin mieshenkilö ja kaikenlaista kuullut tämä oli yliveto. en minäkään mene ikinä tämän yrittäjän aikana tähän asemalle eli jos haluatte todella erikoista kohtelua menkää roihin saarenkylän essolle

• kaaru

Asiakaspalvelu tavallaan on hyvä, mutta virkailijan asiantuntemus lähes nolla.

Olen lähes aina saanut hyvän asiakaspalvelun asioidessan kaupoissa, pankeissa jne. Mutta sitten kun asioin eri virastoissa, niin välillä se virkailijan tietämättömyys häkellyttää.

Muutama vuosi sitten seisoin oikeustalomme ulkopuolella ihmeissäni. Olin isännöitsijänä hakemassa erään taloyhtiön osakkeenomistajalle hänen omistamansa huoneiston haltuunottoa maksamattomista vastikkeista. Minulla oli kaikki tarvittavat paperit mukana, mutta virastossa ei oltu kuultu moisesta. Oikein käräjätuomarin puheille minut viimein ohjattiin, hän neuvoi minua neuvomaan osakkeenomistajaa (sijoittaja) myymään osakkeensa. Niin tämä osakkeenomistaja sitten tekikin, mutta olen asiasta edelleen hämmentynyt.

Viimeisin hämmenys tuli, kun soitin maistraattiin varmistaakseni että olen erään asian suhteen tehnyt kaikki paperit oikein ennenkuin tuon ne sinne. Siellä olikin virkamies, joka ei tiennyt asiasta mitään. Kysyin, eikö heitä kouluteta tehtävään. Hän vastasi naureskellen kysymykseeni, että ei. Heitä neuvotaan lukemaan ohjeet netistä. En tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mistä ne virkamiehet sen palkan saavat? Tuli mieleen, että päivystikö puhelinta huoltomies, kun virkailijat olivat kahvilla tai syömässä.

Asiakaspalvelu on myös sitä, että osaat neuvoa asikasta tietämykselläsi.

• vai kylmäkiskoisuus

Äärimmäiset tavat, kylmäkiskoisuus tai liian lipeävä olemus, mitäs sanotte kun eteesi ponnahtaa melkein irvistävä myyjä, joka ilmeisesti on joutunut hymyilemään koko päivän.

Täällä kirjakauppa, kirjakaupan johtaja on pistänyt myyjänsä hymyilemään ilman että hymy nousisi silmiin.
        Pelästyin ihan tosissani ekan kerran kun menin myymälään tuota hirveä jäykkää naamaa jossa vain huulet olivat venyneet irvokkaaseen muotoon.

Toisella kerralla ymmärsin että siellä ne kaikki myyjät loihtivat pakonomaiset hymyn heti asiakkaan saavuttua sisään.

Heihaloo, se on ihan kamalaa.
        Minut moinen karkoitti naapurikirjakauppaan, sori.
        Siellä ei niin hymyillä mitenkään erikoisesti vaan ollaan ihan normaaleita, huomaavaisia.

• Shanna
        vai kylmäkiskoisuus kirjoitti:

Äärimmäiset tavat, kylmäkiskoisuus tai liian lipeävä olemus, mitäs sanotte kun eteesi ponnahtaa melkein irvistävä myyjä, joka ilmeisesti on joutunut hymyilemään koko päivän.

Täällä kirjakauppa, kirjakaupan johtaja on pistänyt myyjänsä hymyilemään ilman että hymy nousisi silmiin.
        Pelästyin ihan tosissani ekan kerran kun menin myymälään tuota hirveä jäykkää naamaa jossa vain huulet olivat venyneet irvokkaaseen muotoon.

Toisella kerralla ymmärsin että siellä ne kaikki myyjät loihtivat pakonomaiset hymyn heti asiakkaan saavuttua sisään.

Heihaloo, se on ihan kamalaa.
        Minut moinen karkoitti naapurikirjakauppaan, sori.
        Siellä ei niin hymyillä mitenkään erikoisesti vaan ollaan ihan normaaleita, huomaavaisia.

.. on eräs kauppa, jossa on kaksi ääripää asiakaspalvelijaa, kuin olla voi.
        Toinen on tekopirteä. "No heeeiii! Onko näääin hyvä? Kiiitos, heei heii!" ja koko ajan virne naamalla.
        Toinen taas on mykkä, ilmeetön tapaus:
        Olin kaverin kanssa ostoksilla. Minä menin eka kassalle. Myyjä ei sanonut sanaakaan, ei edes ostoksien hintaa! Kaveri tuli jälestä ja sanoi ihna kuuluvalla äänellä "hei!". Ei vastausta, ei hintaa, ei heippoja. Ei jäänyt hyvä kuvaa.

• myyjä78

Kyllä siinä perusmukavuuskin unohtuu, kun käy muutama kunnon idiootti huutamassa hihnan toisella puolella asioista, mihin et ole itse edes millään tavalla vaikuttanut.
        Tuntuu, ettei nykyään osata antaa asiallista palautetta ns. halpakaupoissa, tai ihan tavallisissa ruokamarketeissa. Koetaan, että kaikki mikä pännii voidaan hapan sylki roiskuen karjua 17-kesäisen kassatytön naamalle.
        Onneksi en itse enää ole kyseisissä liukuhihnahommissa töissä. Olin kai täysin väärällä alalla, kun loukkaannuin ventovieraiden ihmisten huutamisesta ja sättimisestä.
        Ei siinä itkua pidätellessä oikein pysty seuraavalle asiakkaalle hymyilemään.

• iloinen asiakaspalvelija

Itse opastan parhaillaan uusia kesätyöntekijöitä talomme tavoille, mutta koska perehdytysaika on kovin rajallinen (ylhäältämäärätty: 2x6 tuntia riittää muka hyvin), ei kaikkea ehditä millään opetella.

Olenkin tullut lopputulokseen, että tärkeintä on opettaa katsomaan asiakasta silmiin, tervehtimään ja lausumaan kiitos ja ole hyvä. Jos nämä asiat kykenee vielä tekemään luontevasti ja ystävällisesti, on jo pitkällä. Meille töihin tulevat ovat nuoria ihmisiä ja monet ensimmäisessä työpaikassaan, joten pakko on aloittaa aivan näistä perusasioista.

• asiakaspalvelu

Itellä on huonoja kokemuksia kelan asiakaspalvelusta, tosin yhden paikkakunnan osalta. Virkailijat ovat käyttäytyneet ylimielisesti ja kerran, ensimmäisiä kertoja kun kelassa asioin, menin väärälle tiskille ja esitin asiani. Virkalija katsoi kylmästi ja tokaisi "näytänkö mä joltain asiantuntijalta, mee viereiselle tiskille".. Asiakaspalvelua parhaimmillaan.

• why

Taitaa kyseessä olla Kouvolan Kela....;(

• käytöstä

tosi tökerösti kyllä käyttäydytty sua kohtaan. Onneks myös hyvääkin palvelua kyseisestä laitoksesta löytyy. Tahtoo vaan olla niin että ne huonot kokemukset kyllä nousee tämmösillä keskustelupalstoilla yms esiin, mutta hyvät kokemukset yleensä pidetään omana tietona..

• palvelua

pikkukylän pankissa. Olin siis muuttanut tuonne pikkukylään ja pikapankkikorttini jäi automaatttiin jumiin. seuraavana päivänä menin kylän pankkikonttoriin sitä kyselemään. No olihan kortti löytynyt ja he olivat sen jo postiin kerenneet viemään että palautuu sinne konttoriin jossa tili on (eli siis edellinen asuinpaikkani, matkaa n. 350 km) siinä sitten hetki juteltuamme pankin "täti" ystävällisesti totesi että jos hän sen hakee takaisin postista niin ei minun tarvitse sitä hakea tuolta kaukaa.. ja niin hän sitten kipaisi korttelin päähän postiin ja toi korttini ;) kiitos vielä kerran !

• vieläkin sapettaa!!

Löysinpäs oikean sivun johon voin kertoa viimekesäisen kokemukseni ja erittäin ikävän sellaisen. Olen itse ollut ikäni asiakaspalvelussa ja pidän siitä tosi paljon. Itseäni kehumatta, tiedän myös olevani siinä hyvä. Noh, viime kesänä ekana lomapäivänäni lähdin töistä ja kävin Halpa-Hallissa. Ostin ihan häthätää jotain pientä ja lisäksi t-paidan. Olin nimittäin samantien lähdössä hakemaan miestäni Tampereelta lentokentältä. Kotona ajattelin laittaa uuden t-paidan päälleni, mutta huomasinkin, että myyjä oli unohtanut poistaa paidasta varashälyttimen (tai miksi sitä nyt sanotaan). Lähdin ajelemaan Tampereelle ja soitin matkalta ko. Halpa-Halliin ja kysyin, että voinko käydä paidan kanssa Kaustisella saman firman liikkeessä poistattamassa hälyttimen. Myyjä vastasi, että ilman mutta se onnistuu. Kysyin vielä, että koska en huomannut ottaa kuittia, niin onnistuuko se kuitenkin. Hän vastasi, että onnistuu ja voivat soittaa heille jos eivät usko.
      Menin sitten Kaustisella liikkeeseen ja suoraan vaateosastolle. Siellä oli vanhempi naismyyjä jolle selitin asian. Hän tyrmäsi asian heti. Sanoi, että hän ei ala mitään ottamaan pois ja kysyi kuittia. Kun sanoin, että ei ole, niin hän alkoi saarnata minulle, että enkö tajua, että aina pitää ottaa kuitti kun asioi. Noh, siinä vaiheessa aloin minäkin hiiltyä VAIKKA olen yleensä asiallinen ja ystävällinen myös itse asioidessani. Sanoin vain, että sinä ihan varmasti otat sen hälyttimen pois! no, ottihan se viimein se pois. Kun lähdin, kysyin vielä, että mitä sanon kassalla. Hän vastasi, että sano mitä lystäät. Kerroin asian kassalle ja hän pahoitteli asiaa kovasti. Sanoin hänelle vielä, että koskaan en ole saanut näin törkeää palvelua!
      Asia kuohuttaa minua vieläkin ja en tosiaankaan ole sen jälkeen käynyt ko. liikkeessä. Ja jos joskus menen sinne, otan tämän "ihanan myyjän" puhutteluun ja käsken hänen mennä asiakaspalvelu-kurssille tai mikä vielä parempi vaihtoehto, vaihtaa kokonaan alaa!

• kokemus...

itsellä muistuu vieläkin mieleen kun nuorempana kävin kaverin kanssa halpahallissa. kassalla kaveri pysäytettiin ja johtaja tuli tonkimaan taskut epäillen varkaudesta. no, mustissa kuljettiin ja ujo kaverini oli varmaan epäilyttävän näköinen yrittäessään olla näkymätön muille ihmisille.. lähinnä kiehuttaa se tapa millä kyseinen toimitus tehtiin. ei paljo kyselty, omaisuus vaan esille heti ja mitään anteeksipyyntöjä ei kuulunut kun ei mitään varastettua löytynytkään. tämä kahden kopla vaihtoi silloin kauppaa, ja itseasiassa siellä toisessa kaupassa olen töissä nyt...

• Amin Asiakas
        kokemus... kirjoitti:

itsellä muistuu vieläkin mieleen kun nuorempana kävin kaverin kanssa halpahallissa. kassalla kaveri pysäytettiin ja johtaja tuli tonkimaan taskut epäillen varkaudesta. no, mustissa kuljettiin ja ujo kaverini oli varmaan epäilyttävän näköinen yrittäessään olla näkymätön muille ihmisille.. lähinnä kiehuttaa se tapa millä kyseinen toimitus tehtiin. ei paljo kyselty, omaisuus vaan esille heti ja mitään anteeksipyyntöjä ei kuulunut kun ei mitään varastettua löytynytkään. tämä kahden kopla vaihtoi silloin kauppaa, ja itseasiassa siellä toisessa kaupassa olen töissä nyt...

Olen valtion virastossa töissä, ja aina vaan jaksaa ihmetyttää kohteliaiden käytöstapojen puutos. Ei tervehditä, lykätään vaan paperit eteen ja siitä pitäisi virkailijan päätellä millä asialla ollaan. Ei kiitosta, ei hyvästelyjä. Tässä voi ihan yleistää, koskee kaikkia ikäluokkia, pahimpia ovat yli 50 v. miehet! Myös teinien uusavuttomuus hämmästyttää: kun pyydän allekirjoitusta, paikkaa ja pvmäärää paperiin, ottaa äiti/isä kynän kauniiseen käteen. Minä siihen kiireesti korjaamaan, että HENK.KOHT. allekirjoitus, ei äidin tai isän! Teini katselee tympääntyneenä seinille tai pureskelee kynsiään kun äiti/isi hoitaa puhepuolen. "Mitä tähän pitää laittaa?!", kysyy teini, kun pyydän allekirjoitusta... Olen omat lapseni kasvattanut niin, että osaavat esim. hammaslääkäriin mennessä itse ilmoittautua luukulle, samoin, jos pitää puhelimessa asioida: reippaasti oma nimi ja selvitys asiasta, niin varmasti tulee palvelluksi.

• haloo!

Tottakait kuitti pitää olla näyttäää jos haluaa tuotteesta hälyttimen pois! Mieti nyt, sehän olisi älytöntä hävikkiä kaupalle jos kaikki epärehelliset hoksaisi että tästäpä vain tuote muka laukuun ja sitten ärhentelemään myyjälle että ottaa hälyn pois!! Ainakin itse tajuan ettei hälytintä noin vain pois oteta.

• vieläkin sapettaa!!
        haloo! kirjoitti:

Tottakait kuitti pitää olla näyttäää jos haluaa tuotteesta hälyttimen pois! Mieti nyt, sehän olisi älytöntä hävikkiä kaupalle jos kaikki epärehelliset hoksaisi että tästäpä vain tuote muka laukuun ja sitten ärhentelemään myyjälle että ottaa hälyn pois!! Ainakin itse tajuan ettei hälytintä noin vain pois oteta.

Olet täysin oikeassa, että kuitti olisi pitänyt olla mukana. Ja yleensä kuitin kyllä otan kun asioin missä tahansa. Kannuksessa, josta paidan ostin olen tuttu henkilö ja kassa oli myös tuttuni. JOTEN ajattelin tosiaankin soittaa ja kysyä jos olisi mahdollista ohikulkiessani käydä otattamassa hälytin Kaustisella pois. Asiassa ei siis ollut mitään epäselvyyttä. Ja kuten kerroin, kysyin soittaessani, että mitä jos he eivät usko, kun kuitti puuttuu. Tuttuni käski siinä tapauksessa soittamaan hänelle. Tällainen on tietenkin harvinaista, tiedän sen. Ja olet oikeassa, että kyllähän tällaista joku voi pian yrittää epärehellisin keinoin, joten kuitti kannatta aina ottaa.

• Jarna Kuiva

Soitin Visan asiakaspalvelunumeroon. Visalaskussani oli 750 euron ylimääräinen lasku joka olisi pitänyt olla kumottuna perutun ostoksen myötä, mutta palautus ei ollut vielä ehtinyt näkyviin Visalaskuuni, joten kysyin että mitä asialle tehdään. En ihmettele sitä että asiakaspalvelunumeroon soittavat kaikki persaukiset jotka voivottelevat kun ei ole varaa maksaa laskua ja eikö tälle saisi lisää maksuaikaa ja vali sitä ja vali tätä, mutta että asiakaspalvelun pitää sitten olettaa kaikkien valittavan näitä samoja asioita. Heillä (hänellä ainakin) ensimmäisestä lauseesta jo paistoi läpi se että mitäs tänne soittelet tyhmine rutinoinesi. Ennen kuin olin edes asiaani esittänyt hän kysyi korttinumeroa ja katsoi päätteeltä että mikä on laskuni tilanne. Noniin sitten alkoi sättiminen, "Teidän laskussanne lukee että olette meille VELKAA 930 euroa". Sanoin että laskussa on yli 750 euroa ylimääräistä. "Katsoppas vaan niinpäs se onkin, voi että.., se vain ei ole vielä ehtinyt laskuun". Kysyin että mitä tehdään. "No vähennätte tuosta laskusta pois tuon 750 euroa, loppuosa tuosta laskusta teidän kuitenkin on maksettava !!"
      No niinpä, sehän se onkin jotain uutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      67
      2208
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1486
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1292
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1281
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1150
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      989
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      943
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      886
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      863
    Aihe