kuumaa seksiä

nautiskelija

olen useana vuonna käynyt tunisiassa nauttimassa seksin ja intohimon iloista. arabimies on tulinen rakastaja, jonka kestävyys ja patterit ovat uudelleen ladattavissa todella nopeasti. nautin siitä ettei kukaan jää perään ruikuttamaan vaan voin ottaa mitä haluan ja milloin haluan.

14

12252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖPÖ HÖPÖ

Kyllä naisena pitää sanoa että hyi helvetti.

• miehenä

vaan

• Ei b-rapun mies

Hyi mikä homo. Isäsi varmasti häpeää poikaansa.

• xenomania

ja arabimiehet, kun "kreikkalaiset miehet on adoniksia" aloitus meni vituilleen sen takia, että kreikkalaiset miehet ovat todellisuudessa kaikkea muuta kuin hyvin treenattuja adoniksia. :D

• muillekin

Tunisiassa on paljon nuoria miehiä, vanhempiakin, jotka ovat tulisia rakastajia, parempia kuin nämä suomalaiset. Kestät suomalaista ehkä kumppanina, kunhan pääset välillä nauttimaan seksistä, kuten siitä jokaisen naisen on oikeus nauttia. Olen onnellinen puolestasi.

• siis tällä

"Kestät suomalaista ehkä kumppanina"

tyhmää, yksinkertaista duunariluuserikumppania eli sellaista jonka tasoisesi roskaväen vittu korkeintaan kykenee saamaan ja joka sinua sietää.

Ei ihme että kamelikuskitkin ltuntuvat lomalla piristäviltä...

• Tapsa Bulevardilta

Muslimimiehet ovat tulisia pyllyttäjiä! Top-härkiä kaikkia! KAIKKI!

• Naikkonen täällä

Miehet käyttää siellä kondomia, ennenkuin päästätte pedon irti:)

• huomannu,
        Naikkonen täällä kirjoitti:

Miehet käyttää siellä kondomia, ennenkuin päästätte pedon irti:)

että oli provo joltain surkeelta yksilöltä, joka ei ikinä käy missään. Kortsuja hän näkee vain kaupan hyllyillä.

• Vanha pukki

Käyppä mamma hiv testissä ja tee testamentti, tilaa mieleinen arkku ja osta hautapaikka ei se arabi satulaseppä tuu sitä sulle tänne hommaamaan

• matkailu avartaa

Oudoksi ovat matkapalstat menneet.

• onnea rapsutuksiin :)

On hän se mahtava! Kyllä kun naaralla kutise jalkojen välissä nii kyl on hyvä että joku löytyy rapsuttamaan :D

• yksinkertainenreppana

arabipoika pyllistelemään Mekkaa kohti ja jätä oikeat ihmiset rauhaan.

Eläköön uuden ajan ristiretket!

• Rebirth-Resistance

Asiaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109