Lauran kauhunhetket

kääk-kääk

Laura vilkuili kelloa herkeämättä ja hänestä aika tuntui matelevan tänään poikkeuksellisen hitaasti. Oli perjantai ja tänään oli taloyhtiön miesten saunailta. Laura huokaili äänekkäästi miettiessään keitä kaikkia saunalla olisi, Ismo, Eero ja Seppo, ehkäpä Lassekin. Tuomosta Laura ei ollut ihan varma, mies oli käyttäytynyt Barbaarissa hieman omituisesti alkuillasta ja saattoi olla jo kotona nukkumassa päätään selväksi.

Viinipullo tyhjeni railakkaasti Lauran valmistautuessa iltaa varten. Hän oli ajatellut käyvänsä kuntosalilla saunaillan alkaessa, toiveikkaana päästä miesten mukana lauteille. Riettaat mielikuvat saivat Lauran vääntelehtimään ja himot saivat naisen kokeilemaan uutta hieromalaitetta. Hurrr hurrr, laite surisi vaimeasti, uusien paristojen pyörittäessä mekanismeja tehokkaasti. Riemu naisen jalkovälissä hipoi pilviä ja hän suuteli Eeron pientä passikuvaa, sydän pakahtuen riemusta.

Laura hypisteli malttamattomana ostoskassiaan, jossa oli iltaa varten hankittuja varusteita. Lopulta nainen antoi periksi kiusaukselle ja tyhjensi kassin sisällön pöydälle. Laura riisuutui nopeasti ja pukeutui pienen pieniin pitsiunelmiin – vaivalla iltaa varten hankittuihin, kalliisiin alusvaatteisiin. Niillä kelpaisi bodailla salilla kun miehet rynnivät saunaan, Laura mietti posket punaisina. Ovikello soi ja Laura hätkähti säikähtäen,

-   ” Eero, miten ihana yllätys ”, Laura kiljahti onnesta.
-   ” Niin, ajattelin tuota käydä katsomassa sinua, kun et ollut päivällä siellä istunnossa. Ja ajattelin tuota, josko täältä saisi sitä hyvää kamomillateetä? ” Eero virkkoi poninhäntä heiluen.
-   ” Ihana yllätys, mulla onkin sattumalta 10 lajin illallinen kahdelle valmiina, kai sulle herkku maistuu ”, Laura kihersi tyytyväisenä.

Eero katseli naista lempeästi. Laura laittoi ruokia tiskipöydällä, takapuoli terhakkaasti pystyssä, pienet pikkumustat jalassaan. ” Niin, kyllähän tuollaista tuota, vaatimaton mieskin voisi, tuota, hässiä mielellään ”, Eeron ajatukset poukkoilivat naisessa.

Laura tunsi miehen katseen pakaroillaan ja ajatteli hieman antaa lisämaustetta miehen mielikuvitukselle. Käsi hamusi peppua ja raotti hieman pitsiunelman reunaa, paljastaen Lauran salaiset sopukat miehen silmille. Laura ei muistanut kantavansa sisällään pienen pientä laitetta nimeltä ” lady’s best secret of Jardin ”. Laite sai hivenen lisää tilaa pyöriä ja pikkuinen ampaisi Lauran hanurista lattialle, iloisesti surraten ja viipottaen pitkin lattiaa, aina Eeron jalkojen vierelle saakka.

Eero säikähti pientä laitetta ja nosti pikaisesti jalat tuolin reunalle. Laura huomasi miehen arkuuden ja nappasi laitteen käteensä.

-   ” Tämä on vain pieni velikulta – yksinäisten naisten suuri salaisuus ”, Laura tyynnytteli pelästynyttä Eeroa.
-   ” Niin tuota, olen aina pelännyt tuollaisia, tiedäthän. Aarolla oli tuollaisia ”.
-   ” Aarolla ”, Laura hätkähti nimen kuultuaan.

Laura sulki Eeron tiukkaan syleilyyn saadakseen miehen rauhoittumaan. Lupaava etumus painoi naisen häpykumpua ja Laura kiihottui valtavasti.

-   ” Kuule Eero, voisinko ottaa sulta suihin ”, Lauran kimeä ääni kuulosti käskevältä.
-   ” No tuota, jos se nyt on ihan välttämätöntä, Jenni on kyllä kieltänyt sellaisen ”, Eero kähisi silmät tapittaen naisen sojottavia nännejä.

Laura polvistui miehen eteen ja kaivoi Eeron jäykän kalun esille. Muistot Aarosta palasivat naisen mieleen kirkkaina mielikuvina. ” Hmmmm, ihan samanlainen kuin Aarolla ”, nainen lutkutti kullia suussaan, muistellen lämpimästi Aaron kankeaa kalua. Naisen silmät tuijottivat miehen kalua ja käsi hyväili palleja lakatuilla kynsillä.

Eeron kiima lähestyi huippua ja Laura tunsi sen miehen värinästä, ” Ihanaa, anna tulla vaan ”, Laura kuiski miehelle. Miehen mojova lasti lähti liikkeelle ja täytti naisen suun. Samalla hetkellä Laura huomasi tutun luomen miehen kalun juuressa,

-   ” Sähän olet Aaro ”, nainen parkaisi ja oksensi miehen lastin kauniille bukleematolle.
-   ” Niin tuota, minä olen kylläkin Eero, Aaron veli, jos tuota muistat ”.
-   ” Etkä ole, sinä olet Aaro, kyllä minä sinun kalusi tunnen ”, Laura huusi hysteerisenä ja yritti paeta eteiseen.

4

5788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • openalle

      Laura, Laura, Laura!!!

      Pistä Laura seikkailemaan hekumalliseen ja kiinnostavaan työmaailmaan, lakitstoon tai oikeuteen......

      ;)

    • simcen

      ihana viännös........

    • kiihottunut

      Hahaha hittottä huippu!!!! xD varsinkin toi loppu! :D repesin! :D

    • lopefaa

      LOPET NÄITTEN JUTTUJEN KIRJOTTAMINEN! JÄTÄ SE NIILLE JOTKA OSAA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe