mistä tietää milloin immenkalvo on puhjennut? tunteeko sen jos työntää sormet emättimeen? (olen neitsyt joten ainakaan se ei voi olla puhjennut miehen kautta, en tiedä edes onko se puhjennut)olen kokeillut kyseistä sormitekniikkaa, eli työntänyt ensin yhden ja sitten kaksi sormea emättimeen ja se sattuu hieman. voiko immenkalvon puhkaista itse omin sormin?
epätavallinen
10
7123
Vastaukset
- En oo ammattilainen
Ekaks tosi tärkeä kysymys noin vastauksia valottamaan: Onko immenkalvon oleminen/menetys sulle tärkeä asia? Millä tasolla?
Jos ekan yhdynnän kipu tms. pelottaa, niin immenkalvoa voi venytellä sormin. Sitä voi venyttää sormin myös kuukuppia ja tamponia varten, jos ne ovat tuoneet hankaluuksia.
Immenkalvo on voinut revetä/kadota/tai sitä ei ole kunnolla aluksi edes ollutkaan. Urheilu ja voimistelu ym. voivat edesauttaa sen katoamista, ja tosiaan sen saa ominkin sormin venyväksi.
Omaa immenkalvoa en ole koskaan tuntenut tai löytänyt, ja se on lääketieteellisestikin vissiin vähän hämärä käsitys, se mikä on aito oikea immenkalvo. - suklaatuutti.
Immen kalvo voi puhjeta muutenkin kuin yhdynnässä, mutta teksistäsi päätelleen oikein haluat että se puhkeaa, miksi?
Neitsyyden menetys ei ole pelkästään kalvon puhkeaminen vaan se eka seksikokemus, sitä et saa alta pois omin käsin.
Ei kannata tietämättömänä alkaa tonkimaan emätintä sormin. Tai millään muullakaan. anna luonnon hoitaa asiat.
Immenkalvoa et käsittääkseni voi tuntea sormin. Immenkalvo sijaitsee kohdun suulla joten et saa edes sormia niin pitkälle.- ttjjaaa
"Immenkalvoa et käsittääkseni voi tuntea sormin. Immenkalvo sijaitsee kohdun suulla joten et saa edes sormia niin pitkälle."
No niin, asiat hallussa...
Immenkalvo sijaitsee emättimen aukolla, se ympäröi ja joskus jopa osittain peittää sen. Kyllä sen tuntee, jos se on tiukka ja vankkarakenteinen, mutta jos se on vain ohut limakalvoriekale, niin eipä sitä erityisemmin huomaa.
"Ei kannata tietämättömänä alkaa tonkimaan emätintä sormin."
Miksi ihmeessä ei? Kunhan sormet ovat puhtaat, emättimen kokeilemisesta ja tutkimisesta ei ole mitään haittaa - päin vastoin. Esimerkiksi tamponin tai kuukupin käyttöä helpottaa huomattavasti se, että tietää mihin suuntaan emätin kallistuu, ja miten syvällä kohdunkaula sijaitsee. - höpönlöpön
Immenkalvo ei todellakaan sijaitse kohdunsuulla, vaan naisen emättimen etuosassa ja se tuntuu omilla sormilla melko pian sen jälkeen kun ne on työntänyt sisäänsä.
Kohdunsuu taas sijaitsee emättimen taka- tai yläosassa, sormet joutuu usein tunkemaan sisälle rystysiä myöten että sen tuntee. Käsin kosketellessa emättimessä tuntuu muuta kudosta kovempi ja ulkonevampi napukka - siinä on kohdunsuu.
Neitsyyden menetys ja seksuaalinen kokemus ovat todellakin psyykisiä asioita, mutta immenkalvo ei ole tarpeellinen mitenkään ja jos haluaa välttää turhan kivun jo muutenkin hämmentävästä ekakerrasta, niin kyllä kalvoa voi venyttää. - kyysyymys
en minä sitä tieten tahtoen halua "puhkaista" mutta yritin eräänä päivänä työntää sormeni emättimeeni jolloin se sattui hieman kun työnsin kaksi sormea, eli olin vain utelias tietämään voiko se puhjeta jos työntää sormet/kuukupin emättimeen =)
- juttua
Immenkalvo on aika häilyvä käsite, joillain suuaukko on melkein ummessa, joillain ei ole mitään siinä. Itselläni meni jo neitsyenä kolme sormea ihan hyvin, mutta puhkaisin omissa kokeiluissani loputkin, silloin tuli vähän verta.
Oikeasti "kalvo" voi vain venyä tarpeeksi ilman että tulee verta tai mitään tuntemuksia, toisilla se ei meinaa millään puhjeta, ja tyypillisesti ekalla seksi- tai itsetyydytyskerralla yhtäkkiä tuntuu tiukalle, sattuu vähän ja sitten vuotaa verta.
Nykyaikana immenkalvosta ei taida olla tytölle mitään etua, joten kyllä sen kai voi puhkaista. Sormin voi olla hankalaa, mutta ainakin dildolla tai vastaavalla onnistuu. Kuukupittelijat usein kuppeillessaan puhkaisevat/venyttävät. - Beatrix*
Yllä onkin jo tullut hyviä kommentteja - lisäisin vielä muutaman asian: Immenkalvo ei siis ole mikään kalvo oikeastaan, vaan samanlaista kudosta, kuin emättimen suuaukko. Se voi olla rengasmainen, puolikuumainen, terälehtimäinen jne. Nuo lienevät tyypillisimpiä muotoja. Se on jäänne sikiökaudelta ja lapsuudesta, kun se luultavasti silloin suojasi emätintä. Se venyy ja löystyy usein murrosiässä ja kasvaessa.
Immenkalvo ei oikeastaan edes puhkea. Se venyy tai repeää. Se voidaan löytää rakenteena jopa synnyttäneiltä naisilta. Sitä on verrattu siihen ihopoimuun, joka on peukalon ja etusormen välissä, kun teet niistä kahdesta sormesta ympyrän. - tietämätön
eiks immenkalvo ookkaa sieraimessa
- Apuvaaaa
Olen itsekin miettinyt asiaa ja kertokaa kokeneet et saattuuko tappionin laittaminen ja osuuko se immenkalvoon? Olen vasta 13.v ja ei olla poikaystävän kanssa mietitty seksiä mutta mua vaa vähä jänskättää etukäteen. Pliis kertokaa😭
- Jelppiä
Ensimmäisellä kerralla se tuntuu ykailöllisesti pieneltä tai suurelta nipistelyltä alapäässä. Itsellä se sattui jonkin verran, ei tuskaisen paljon, mutta niin että tunsin sen. Verta tuli todella paljon ja olin järjyttynyt, voin myös pahoin... Mutta mitään en katunut ja järkytyskin meni päivässä ohitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat389602Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."353569Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks283129Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k202790Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve192355Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3381829- 951225
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131153- 931083
- 941023